سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۷
۱۱۳
فرمانده کل سپاه پاسداران:

رهبر کره شمالی، انقلابی بود اما کمونیستی نه اسلامی/ توان افزایش برد موشک به بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر را داریم اما فعلا سیاست ما نیست/ بخش مهمی از نویسندگان نامه به ترامپ، مامور بودند/ رقابت‌های داخلی در یک چرخه غلطی افتاده/ پیروزی یمن نزدیک است

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 620828
سرلشکر جعفری گفت: پیروزی یمن نزدیک است و در روزهای اخیر شاهد شکست ائتلاف بزرگ امریکا و اروپایی ها با مرتجعین منطقه در الحدیده هستیم.
رهبر کره شمالی، انقلابی بود اما کمونیستی نه اسلامی/ توان افزایش برد موشک به بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر را داریم اما فعلا سیاست ما نیست/ بخش مهمی از نویسندگان نامه به ترامپ، مامور بودند/ رقابت‌های داخلی در یک چرخه غلطی افتاده/ پیروزی یمن نزدیک است
گروه سیاسی جهان نيوز: سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در همایش بسیج اساتید که با عنوان «استاد در تراز انقلاب» در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار داشت: ما باید ببینیم استاد تراز انقلاب اسلامی در کجا پرورش می‌یابد؟ صرفا در محیط علمی یا در محیط‌ مبارزه و جهاد و با استفاده از علم که پاسخ را باید در مولفه دوم جستجو کرد.

وی اضافه کرد: البته استاد تراز انقلاب اسلامی باید در محیط های غیر علمی هم فعالیت داشته باشد و بدانیم که عرصه جهاد امروز برای اساتید در داخل کشور و ساختن کشور است.

جعفری با بیان اینکه به شدت نیازمند مجاهدت و تلاش علمی در عرصه های اجتماعی هستیم، گفت: اساتید بسیجی و انقلابی باید در عرصه حل معضلات اجتماعی پیشتاز باشند.

فرمانده سپاه، تطبیق علوم انسانی مورد نیاز کشور با علوم اسلامی را ازجمله اولویت‌ها دانست و افزود: این یک عرصه جهادی است که باید در آن کار شود.

جعفری با اشاره به گذشت 4 دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: 40 سال ایستادگی و مقاومت انقلاب اسلامی با وجود این همه دشمن و کینه و توطئه دشمن چیز کمی نیست و به یک معجزه شبیه است.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری، انقلاب را دارای ۵ مرحله می‌دانند و ما اکنون در مرحله سوم آن هستیم.

فرمانده سپاه گفت: مرحله اول، پیروزی انقلاب و مرحله دوم تثبیت نظام بود که 40 سال طول کشید و
مرحله سوم، اسلامی شدن دستگاه‌های نظام و جامعه است که سال‌های زیادی زمان لازم دارد.

جعفری با تاکید بر اینکه نمی‌توان انقلاب اسلامی را از جمهوری اسلامی جدا کرد، افزود: در این 40 سال، انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی داشته است که از جمله آ»ها بیداری اسلامی و اثرات انقلاب اسلامی در منطقه و جهان است.

وی ادامه داد: تاکنون پیروزی‌های پی در پی نصیب جبهه انقلاب اسلامی شده است مثل پیروزی ملت‌های لبنان و عراق و سوریه که در پی تبعیتشان از انقلاب اسلامی صورت گرفت.

فرمانده سپاه گفت: پیروزی یمن نزدیک است و در روزهای اخیر شاهد شکست ائتلاف بزرگ امریکایی ها و اروپایی ها با کشورهای مرتجع منطقه در [بندر] الحدیده هستیم.

جعفری اظهار داشت: شکستهای پی ذر پی استکبار که در مقابل انقلاب اسلامی صف کشیده اند از دیگر دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است اما در داخل، درصد کمی از اهداف انقلاب اسلامی محقق شده و باید تلاش زیادی در این حوزه صورت بگیرد.

وی اضافه کرد: عدالت اجتماعی و رشد مادی و معنوی جامعه با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، رشد اخلاق در جامعه، حل مشکلات اقتصادی معیشتی مردم که با دشمنی دشمنان و سوءمدیریت در داخل به معضل تبدیل شده از جمله مواردی است که باید برای رسیدن به آنها کار کنیم.

فرمانده سپاه تاکید کرد: حرکتمان در مرحله سوم و رسیدن به اهداف انقلاب مثبت نیست و کُند است.

جعفری در ادامه گفت: اشتباهی که برخی دارند این است که سپاه را یک نیروی صرفا نظامی می‌دانند درحالیکه سپاه فقط نظامی نیست و از ابتدا هم نظامی نبود بلکه سپاه در همه عرصه های اجتماعی فعال است.

وی تصریح کرد: مشکل ما در کشور و در کُندی حرکت در مراحل سوم انقلاب و پیشبرد اهداف، سبک مدیریت اجرایی و مبانی فکری و یا دیدگاه‌های فکری در عرصه‌های مختلف است.

فرمانده سپاه اظهار داشت: جنگ ما برای دفاع از انقلاب و یک جنگ عقیدتی بود که رزمندگان داوطلبانه در آن شرکت می‌کردند درحالیکه در دنیا اینگونه نیست و سربازان به زور در جنگ شرکت می‌کنند.

جعفری با اشاره به سال‌های ابتدایی انقلاب و دفاع مقدس گفت: تفکر مادی و کلاسیک که بنی صدر نماد آن بود در ۱۷ دی ماه ۵۹ به شکست رسید و بعد از چند ماه هم دیدیم که از کشور فرار کرد.

وی در ادامه سخنان خود، شهید علی صیاد شیرازی را به عنوان یک استاد تراز انقلاب اسلامی در عرصه نظامی معرفی کرد و افزود: این شهید بزرگوار اگرچه در ارتش آموزش دیده بود ولی دیدگاه کلاسیک نداشت و دیدگاهش حضور داوطلبانه در جنگ بود. برای همین در کنار فرمانده کل سپاه قرار گرفت و این اتحاد موجب پیروزی‌های بزرگی شد.

فرمانده سپاه تاکید کرد: دیدگاه کلاسیک، اگرچه علمی است اما به درد کشور مردمی ما نمی‌خورد.

جعفری گفت: ما در اداره کشور هم دچار چنین مشکلی هستیم. مدیریت در صحنه‌های مختلف باید بومی و منطبق بر شرایط انقلاب اسلامی باشد.

وی خاطرنشان کرد: جهاد علمی در عرصه‌های علوم انسانی یک نیاز جدی است.

فرمانده سپاه در بخش دیگری از سخنان خود در جمع اساتید بسیجی در دانشگاه تهران اظهار داشت: ارتش امریکا با همه توان در برابر مقاومت مردمی عراق کاری از پیش نبرد و ارتش اسرائیل نیز ظرف ۳۳ روز در برابر یک گروه نظامی آموزش دیده انقلاب اسلامی شکست خورد.

جعفری افزود: اینکه دوست و دشمن جمهوری اسلامی را در عرصه دفاع و امنیت موفق می‌دانند، بدلیل حاکمیت تفکر جهادی ناب محمدی و اتکا به مردم در این حوزه است.

وی گفت: سپاه امنیت را در جنوب شرق بصورت صدرصدی ایجاد کرده و ما این ادعا را داریم چون امنیت را بدست خود مردم سپرده ایم.

فرمانده سپاه تصریح کرد: در اداره کشور غیر از عرصه دفاع و امنیت، در هیچ عرصه‌ای تفکر ناب انقلابی و جهادی مختص انقلاب اسلامی حاکم نبوده و نشده است که باید حاکم شود. البته این متکی به آرا مردم است و باید این تفکر به مردم معرفی شود.

جعفری گفت: رقابت‌ها و سیاست‌ها در یک چرخه غلط افتاده و این مشکل کشور است.

وی همچنین بزرگترین مانع پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در داخل کشور را جریان فکری مقابل جریان اسلامی ناب دانست و افزود: آخرین اقدام آنها نامه یکصد نفری است که جمهوری اسلامی با ترامپ مذاکره کند؛ اینها با امریکا و دشمن مردم همراهی کرده و زمینه را فراهم می‌کنند.

فرمانده سپاه افزود: اگر بگوییم این صد نفر مامور فضاسازی برای مذاکره با ترامپ نبودند، حتما تعداد قابل توجهشان مامور بودند.

جعفری، برجام را یک موضوع استثنایی دانست  و گفت: در این موضوع رهبری اجازه دادند که نتیجه اش بی اعتمادی امریکا بود که مشخص هم شد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر کره شمالی، انقلابی بود اما انقلاب کمونیستی نه اسلامی و آخر سر هم سازش کرد اما ما دستور سازش نداریم.

فرمانده سپاه با اشاره به سخنان اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه «مگر ملت‌ها و دولت‌ها دیوانه‌اند که بروند با امریکا مذاکره کنند»، گفت: با این بی اعتمادی حالا ما نمی‌دانیم به اینها (صد نفر) دیوانه بگوییم یا چیز دیگر.

جعفری خاطرنشان کرد: البته افراد می‌توانند اظهار نظر کنند و کسی هم با آنها کاری ندارد اما بدانند که اقداماتشان چه تاثیری دارد.

وی با اشاره به اظهار نظر اندیشکده وابسته به کنگره امریکا که اعلام کرده ایران بزرگترین زرادخانه موشکی منطقه را دارد، تصریح کرد: توان موشکی ما که متکی به توان علمی است.

فرمانده سپاه گفت: ما توان افزایش برد موشک ها به بیش از دو هزار کیلومتر را داریم ولی فعلا این سیاست ما نیست زیرا بسیاری از اهداف ما و منافع دشمن در همین برد دو هزار کیلومتر است لذا امریکایی ها در حوزه نظامی ورود نمی‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سالتاوار
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه یمن بزودی اشغال خواهد شد،و چه بخواهیم یا نخواهیم یمن شکست خواهد خورد که باعث نگرانی است.ولی خوشبختانه بزودی صدها موشک يمن عربستان را به آتش خواهد کشید.منتظر نفت 200 دلاری باشید
Iran, Islamic Republic of
عمرا" عربستان و نیروهای ائتلاف موفق به اشغال یمن نخواهد شد .
Iran, Islamic Republic of
دل خوش داری. اخرشم شکست میخورن فقط کلی زن و بچه ی بیگناه رو دادن دم تیغ اون بی صفت ها. از اول سرجاشون مینشستن بهتر نبود؟ چه سودی داشت؟
Iran, Islamic Republic of
بنده مطمئنم بعضی از این اظهار نظرات کاملا توسط افراد تعلیم دیده نوشته می شود. افرادی که در کلاس های آموزشی سازمان های امنیتی و جاسوسی و جنگ روانی غرب بر زبان فارسی مسلط شده و کارشان حضور در سایت های ارزشی و مدافع اسلام و انقلاب و ایجاد شبهه و نوشتن مطالبی که بوی یاس و نومیدی و مثل تکیه کلام کارتون گالیور که می گفت:«من می دونم… کارمون تمومه… من می دونم!» همه اش تاریک می بینند و حرف اساسیشان این است که مقاومت جواب نمی دهد و جز کشته و زخمی شدن و.....فایده ای ندارد و باید ریاست کدخدا را قبول کرد و رفت زیر بلیطش و هیچ راه دیگری جواب نمی دهد! گویی نمی دانند حق گرفتنیست. اخیرا شاهدی هم بر این اعتقاد خودم پیدا کردم و مستندی را دیدم که خانمی فارسی زبان برای عده ای از زنان رژیم صهیونیستی داشت آموزش زبان برای همین منظور می داد که وارد سایت ها شده و نظر پراکنی کرده و خیلی ظریف بعضی مطالب را جا بیندازند و مطرح کنند. به نظر من بعضی ایجاد دو قطبی هایی که در دادن نظرات مطرح می کنند (مثلا اسلام و ایران و یا ارتش و سپاه یا حجاب و اجبار و ....) یا شایعات و مانند آن ها از این دست می باشند. واقعا اگر خودمان را جای دشمن بگذاریم چکار می کردیم؟ آیا از این دست کارها نمی کردیم و از این ظرفیت ها استفاده نمی کردیم؟ اگر نکند باید خیلی ساده لوح باشد که این طور نیست بلکه بسیار مکار است.
Iran, Islamic Republic of
دشمنانی در لباس دوست خیرخواه و دلسوز!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
باشه پیروز میشن انشاالله . جوش نزن ، صبر کن . مثل فلسطینیانی که بیش‌تر از سن شما صبر کردن و این صبر و جنگشون فقط باعث کمتر شدن سهمشون از کشورشون شد . چرا آینده نگری و تفکر پیش شما اینقدر جایگاه پایین و دون الشانی داره ؟ تفکر و تعقل نقطه تمایز انسان از حیوانی برادر . شما تو تفکراتتون به پیروزی یمن فکر میکنی ولی مردم یمن واقعا می میرند . مرگ واقعی ، پوسیدن بدن ، علمی و واقعی ! متوجه میشی ؟
Iran, Islamic Republic of
بندر حدیده یمن امروز اشغال شد . یعنی دیگه به یمن مواد غذایی و مهمات نمیشه فرستاد . ..
United Arab Emirates
در جواب دوستی که می گوید با اشغال بندر حدیده نمیتوان به یمن کمک غذایی فرستاد:
در دهه ۷۰ که کشور مسلمان بوسنی در اروپا تحت محاصره دشمنان داخلی و خارجی بود، از همین عربستان کشتی های خوراکی فرستاده میشد تا بقول مبارزان بوسنیایی ، سعودی ها میخواهند ما با شکم سیر بمیریم ولی ایران با حمایت های خود می خواهد اصلا ما نمیریم! لذا امدادهای غیبی وقتی به آن طرف دنیا میتواند برسد ، مظلومین سخت کوش یمنی که در دریافت امدادهای غیبی اولی تر هستند، البته دشمنان هم در معرض اصابت تیر غیب هستند
Iran, Islamic Republic of
دیدیم بوسنی چه جوری جواب ما رو داد
United Arab Emirates
درود بر رزمندگان اسلام از ایران تا یمن و .. درود بر سردار جعفری، درود بر بسیجیان جهان اسلام، رهبری گفتند اگر می شد چرا یکی؟ صدتا موشک به یمن می دادیم! جبهه یمن باید تقویت شود هم از لحاظ سیاسی و معنوی و هم از لحاظ مادی تا دشمنان مشترک نتوانند به دوستداران انقلاب ضربه وارد کنند.
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم
Romania
سردار خسته نباشی انشاالله
واقعا دوستت داریم
محمد
Netherlands
ایشان تو ویلای چند هزار متری زندگی میکنه؟
United States
ایشون منزلشون در یکی از خونه های ویلایی بزرگ شهرک غرب هست
Iran, Islamic Republic of
بسوز که سوز تو کارها بکند
Iran, Islamic Republic of
اینهایی ک ارزوی موفقیت برای یردار ندارن و ابراز دوستی نکردن و منفی دادن حتما دوستدار داعش و سعودیهای ادم کش هستن و ارزوی موفقیت برای انها دارند. عجب دنیایی شده
United States
تما زندگیتون شده دشمن و موشک چه توانی برای مردم کشورتون دارید؟ چه کاری بلدید برای مردم ایران انجام بدید ؟
Netherlands
هیچی
بی سواد
Romania
برا مردم ایران چه کاری انجام بدیم ؟
شوخی می کنی
بابا برجام این همه گلابی برا مردم ایران آورد
فتح الفتوح آورد
ناشکری نکن دوست عزیز
Iran, Islamic Republic of
قبل از برجام از نظر اقتصادی سیاسی چه داشتیم.؟نگید که هسته ای و موشک داریم مردم علاوه بر آنها به خیلی چیزهای دیگر هم احتیاج دارن.به چه روزی افتادیم که بزرگان نظام میگویند ما برای شکم انقلاب نکرده ایم .اتقلاب کرده اند که مردم ایران گرسنه باشند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
ایشان نظامی هستند و یک نظامی، توان دفاعی کشور را افزایش می دهد و در مقابل دشمنان می ایستد و اجازه نمی دهد که وحشی هایی مانند داعش به مرزهای کشور نزدیک شود تا مردها را گردن بزند و زنها را اسیر کرده و بفروشد.
اگر شما و اربابانتان بیشتر از این کاری بلدید ما منتظریم.
Iran, Islamic Republic of
پس طبق نظر شما اقای ابوذر ایشان حق ندارند در مسایل سیاسی و اقتصادی و کارهای تجاری دخالت کرده و وبه عنوان فرمانده سپاه اظهار نظر بفرمایند و فقط باید درگیر امور نظامی کشور باشند
Iran, Islamic Republic of
سپاه در هر امری که به پاسداری از حیات انقلاب بر می گردد حق دارد ورود کند و باید ورود کند. برای همین نامش را هوشمندانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذاشتند. وقتی انقلاب و مردم کشور باید از حیث نظامی پاسداری شود به کمک ارتش می رود و اگر لازم شد از مرزها فراتر رود می رود (نیروی زمینی ارتش عمدتا نیروی داخل سرزمینیست). اگر انقلاب از نظر فرهنگی احتیاج به پاسداری داشت ورود می کند. اگر از نظر عمرانی و سازندگی احتیاج به پاسداری داشت ورود می کند. اگر در مسائل اجتماعی یا اقتصادی یا امنیتی یا ... دید انقلاب اگر ورود نکند به خطر می افتد وارد می شود. البته همه اینها با اذن ولی فقیه است و به صورت کمک و تکمیل نقش و وظایف دیگران مانند وزارتخانه هاست. سپاه نیروی منحصر بفردی در بین سازمان های موجود دنیاست و تا کنون موجب شده بر اساس این نوع سازمانی که دارد انقلاب را در کنار نهادهای دیگر به چهل سالگی برساند. امام راحل هم برای همین سخنی فرمودند که کلیدیست: اگر سپاه نبود کشور هم نبود. یعنی نقش سپاه حیاتیست. لذا نقش سپاه نمی تواند فقط از نوع نظامی باشد. دشمن نیز برای همین نقش حیاتی به شدت سپاه را می کوبد که البته طبیعیست.
United States
پس دوست عزیز بفرمایید قوه مجریه و مقننه و قضاییه جمع کنند برن و اینها هزینه برای مردم درست نکنند چون سپاه هر کجا صلاح دانست طبق نظر شما ورود میکند و کارش را هم خوب و درست انجام میدهد .چطور است در تکمیل نظریه شما همه مردم ایران عضو سپاه بشوند و حقوق بگیر سپاه باشند و دیگر مشکلی در کشور وجود نخواهد داشت
Romania
دولت و مجلس ناکارآمد بله جمع کنند بدوند. اما اگر کارآمد باشند، خیر باشند و کار کنند.
در واقع سپاه، یک نیروی رقابتی است و اگر دستگاه های دولتی ضعیف و ناکارآمد بودند، وارد میشود. وگرنه نه. این به معنای اینست که برخلاف نگاه شما، قرار نیست کسی همیشه پهن کند بماند یا جمع کند برود. باید میان نهادهای موجود، رقابت باشد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
وقتی ما دولت بی لیاقتی داریم که داره مملکت رو به باد میده ایشون هم مجبوره وارد سیاست بشه .دولت که بی خاصیت باشه بقیه مجبور میشن مداخله کنند.
Iran, Islamic Republic of
وارد سیاست شدن نظامیون از هر قشری طبق فتوی امام خمینی(ره) حرام است.وکسی که به فتوی امام راحل عنل نکند خاین به انقلاب می باشد.
Romania
واسه خودت‌ میبافی! ورود نظامیان به سیاست یعنی کودتا علیه دولت های انقلابی که یک خطر است. ...
Iran, Islamic Republic of
دولت های بعد از انقلاب از طریق قانون وتوسط رای مستیق مردم انتخاب میشوند.و هرگونه مخالفت با رای مردم مساوی است با کودتا با مردم.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
بنده نگفتم فقط باید درگیر امور نظامی باشند. همچنین سپاه قهرمان در فازهای عسلويه و پروژه های دیگر مانند پالایشگاه ستاره خلیج فارس پروژه انجام می دهند. بنده از داعش مثال زدم زیرا کسانی که بیمار هستند شاید با مثال عینی بتوان آنها را متنبه کرد
Denmark
از اول همین بوده همیشه اقتدارگرایان همه چیز را مصادره به رای و تفسیر خود میکنند ...
Iran, Islamic Republic of
شما کورید که خدمات انقلاب را نمی بینید ایران روز به روز مدرن تر و پیشرفته تر می شه ان شاء الله مشکلات را هم پشت سر خواهیم گذاشت و دشمنان این مرز و بوم را ناامید خواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
خنثی نمودن توطئه مزدوران
نمیدونم منفی بدم یا مثبت
Iran, Islamic Republic of
استخاره
Iran, Islamic Republic of
کمونیستی فرقش با اسلامی چیه؟ یک مثال بزن ببینیم.
Iran, Islamic Republic of
خدایا این عزت و عظمت ، آسایش و رفاه ، غیرتمندی و امید به آینده را که به واسطه وجود شیر مردانی همچون سردار جعفری در منطقه ایجاد شده است را از ما مگیر . سلامتی این مردان که در زمان جنگ پیشرو و در زمان صلح در عرصه دفاع از مملکت پیشرو هستند صلوات
علی
Iran, Islamic Republic of
الان این آسایش و رفاه و امید به آینده را شما از کجا آوردی؟ کجا میفروشن ما بریم بخریم؟ واقعا دیگه رویا پردازی حدی دارد
محمد
Netherlands
ایشان از مردم درجه 1 است که رفاه دارد نه مردم درجه 2.ایشان خودی است
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
طبق گفته آقای روحانی قرار بود با برجام تمامی مشکلات کشور حتی آب خوردن حل شود. یعنی شما می گویید حل نشد؟ قرار بود در روز اول اجرای برجام، تمامی تحریمها لغو شوند. اگر نشد...؟
علی
Iran, Islamic Republic of
موضوع یمن به ما چه مربوط به پیروزی نزدیک است؟ ما کجای موضوع یمن هستیم؟ تورو خدا بسه دیگه. از جنگ و تحریم خسته شدیم. میخواهیم یه زندگی آرام داشته باشیم.
Iran, Islamic Republic of
زندگی ما مجاهدان حتی اگه پولدار باشیم دارای سختی و فراز و فرود دنیا واسه سختی هست نه آرامش قضیه یمن از سوریه واجب تر و ما دقیقا به این قضیه ربط داریم چون میخوان یمن و بگیرن تا هدف بعدی ایران و بزنن
Netherlands
پولت را از کجا اوردی؟انرا صادقانه بگو
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
کار کرده. مثل تو، دلاربگیر نیست. خیالت راحت رقیب نداری
Iran, Islamic Republic of
خودت چی؟ اگر گفتی از کجا بفهمم صادقی؟
Iran, Islamic Republic of
از آنجایی که شما ...
هاشمی
Romania
البته شاید شما تفکرتان اینطوره که موضوع یمن به شما مربوط نیست
ولی این موضوع به هر مسلمانی مربوط است . به چه دلیل ؟
به دلیل فرمایش پیامبر اسلام (ص) که می فرماید
هر کس فریاد شخص مظلومی را بشنود که فریاد می زند و می گوید
" ای مسلمانان کمک "
و به کمک او نرود مسلمان نیست
من سمع رجلاً ینادی یا للمسلمین فلم یجبه فلیس بمسلم
البته پیامبر نفرموده آن کس که کمک می خواهد مسلمان باشد یا نباشد
لذا ما به عنوان مسلمان اگر ادعای مسلمانی داریم حتی در برابر ملل غیر مسلمان که تحت ستم هستند مسئولیم
Iran, Islamic Republic of
اقای هاشمی پس در ایران چرا به فرمایش پیامبر (ص) توجه ایی ندارید شما
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقای ۲۳:۰۴منظورت چیه روشن تر بگو
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا روشن گفت
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
منظورم این بود که مصداق بگوید نه کلی
فرمایش پیامبر در مورد کمک به مظلوم بود که درخواست کمک می کند
حال شما کدام مورد را می گوئی
بنده ظاهرا باید ده بیست مورد را مطرح کنم و جواب دهم تا شاید منظور شما یکی از آنها باشد
Iran, Islamic Republic of
ایرانیا کافرند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا بیشترین کمکها به فقرا را افرادی انجام می دهند که به فرمایشات پیامبر ع گوش می دهند و عمل می کنند.
بنده ماه مبارک رمضان نهصدهزارتومان گوسفند خریدم و گوشت آن را بین فقرا تقسیم کردم. ماه قبل سیصدهزارتومان به یک آقا کمک کردم تا خانمش را درمان کند. شما چه کردید؟
اگر خیلی ادعا دارید می توانید به خیریه ما مراجعه کنید تا نشانی افراد بی بضاعت را در اختیارتان بگذاریم. هرچند مانند شما افراد زیادی را می شناسم که فقط بلدند ایراد بگیرند و خودشان هیچ کمکی نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
الحمد لله مخالفان این فرازهای باشکوه انسانیت و منفی زنها مسلمان نیستند و با افرادی که دین و ایمان ندارند و لذا به هیچ چیزی پایبند نیستند روبرو هستیم. لذا باید به برادران دینی خودمان برای مقابله با این دشمنان (امثال همین منفی زن ها) تا توان داریم کمک کنیم چون معلوم می شود این کمک ها به ضرر این ظالم ها (منفی زنان و مخالفان رسول الله) تمام می شود و این خیلی خوب است چون در همین دنیا ئ هم در آخرت در برابر رسول خدا (ص) شرمنده نخواهیم بود. تا کور شود هر که نتواند دید.
Iran, Islamic Republic of
در این دنیا خداوند چنین چیزهایی که شما دنبالش هستی را خلق نکرده است. لذا بیخود خودت را خسته نکن. خداوند به حضرت "داوود" علیه السلام فرمود: «من شش چیز را در شش چیز قرار دادم و مردم در چیز دیگری جستجو می کنند.1. آسایش را در بهشت قرار دادم و مردم در دنیا جستجو می کنند.2. علم را در گرسنگی قرار دادم و مردم در سیری جستجو می کنند.3. عزت را در بیداری شب قرار دادم ولی مردم در خانه شاهان جستجو می کنند.4. بزرگی را در تواضع قرار دادم ولی مردم در تکبر جستجو می کنند.5. استجابت دعا را در لقمه حلال قرار دادم و مردم در سر و صدا جستجو می کنند.
6. ثروت را در قناعت قرار دادم ولی مردم در زیادی مال و ثروت جستجو می کنند.
Iran, Islamic Republic of
این روایت شما را هر شش موردش را مردم ایران تک تک دارند .شما حتما در ایران زندگی نمیکنی که متوجه نشده ایی و یا از خودهای لواسان نشین هستی
Iran, Islamic Republic of
تا آمریکای ... هست آرامش خبری نیست هرروز یک جایی از دنیا به بهانه حقوق بشر و دموکراسی به آتش و خون کشیده میشود
United Arab Emirates
مرعوبین که مخالف حمایت از سلحشوران یمن هستند، اگر زمان صدام بودند میگفتند چرا رزمندگان و مردم استان های تهران ، مازندران و خراسان به عرب های خوزستان کمک میکنند؟! یک خرمشهر را بدهید تا صدها شهر ایران از زیر بار جنگ راحت شوند!! برای انجام ندادن وظیفه همیشه توجیه هست ولی برای انجام وظایف انقلابی ، مرد لازم است.
Iran, Islamic Republic of
نمیدونم دیگه یمنیهای بیچاره و حوثیها به چه زبونی بگن که ائتلاف عربی و بعضی جوگیران وطنی بفهمن هیچ نیروی ایرانی در یمن نیست جنگ یمن فقط بهانه است برای تسلط عربستان بر باب المندب و الحدیده
Iran, Islamic Republic of
مهم اینست که کره شمالی با قدرت شیطان بزرگ رو به چالش کشیده است حالا مسلمان بودن و یا کمونیست بودنش مهم نیست مهم زیر بار ذلت نرفتن است .
Iran, Islamic Republic of
اون از ما ها که مدعی فرهنگ شیعه وحماسه حسینی هستیم خیلی مدبر تره وشجاع !اول بمب اتمی شو ساخت بعد رفت سر مذاکره ...
Iran, Islamic Republic of
وی اضافه کرد: عدالت اجتماعی و رشد مادی و معنوی جامعه با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، رشد اخلاق در جامعه، حل مشکلات اقتصادی معیشتی مردم که با دشمنی دشمنان و سوءمدیریت در داخل به معضل تبدیل شده از جمله مواردی است که باید برای رسیدن به آنها کار کنیم.
...
Iran, Islamic Republic of
سردار ولشون کن اینا عددی نیست
Iran, Islamic Republic of
اولا پیروزی یمن نزدیک است البته آنطور که رسانه های خارجی میگن با پیشروی نیروهای ائتلاف عربستان و عقب نشینی حوثی ها!!!
ثانیا اظهار نظر یک مقام نظامی سپاه در مورد دیگر کشورها از نظر قوانین بین المللی دخالت محسوب می شود، مگر اینکه سپاه را یک نیروی نظامی شیعی-اسلامی-بین المللی بدانند که محدودیت مرزی ندارد!
Iran, Islamic Republic of
عربستان و آمريكا و انگليس و فرانسه رسما در حال تجاوز به يك كشور ديگر هستند، آن وقت شما نگران نقض قوانيني بين الملل از طرف ايران هستيد!!!!
Iran, Islamic Republic of
نیروهای ائتلاف در حمله به شهر بندری الحدیده یمن 3 بار پی در پی شکست خوردند و پیروزی انصارالله نزدیک است ان شاءالله .
Iran, Islamic Republic of
این حرفای شما همونیکه ازش ظریف بیرون ومده.
دخالت در سیاست، سیاست در دخالت!
رفیق در دنیا زور حرف اول و آخرو می زنه. ترامپ گفت قبلیا اشتباه کردن من برجام رو قبول ندارم و رفت بیرون و شما معتقد به حقو.ق بین المللی حتی نمی تونید یک آوهوی بگید
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سلیمانی و سردار ظریف
United Arab Emirates
مهم است که یمن می برد یا می بازد ولی مهم تر آنست که در شرایط سخت مسلمانان، آیا ما وظایف مان را بخوبی انجام داده ایم یا نه؟ بهانه و توجیه زیادند ولی مرد میدان کم!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
دخالت کدخدا و همپيمانان در یمن از نظر قوانین بین المللی دخالت محسوب نمی شود؟
Iran, Islamic Republic of
دقیقا سردار جفری درست گفت امروزه دیدم در مناطق سیستان بلوچستان حفاظت از مرز ها به عهده مرد، اونجا و برادران اهل سنت هم هست و کار هم ایجاد شده و کشاورزی ام نسبت به قبل رونق زیادی گرفته چون گاوداری هایی زده شد و کار درست شد هرچند سیستان بلوچستان متاسفانه فعلا مجروم هست و احتیاج به آبادانی بیشتری دارد که انشالله درست میشود
Iran, Islamic Republic of
محروم
Iran, Islamic Republic of
زنده باد سپاه وسرلشکر عزیز جعفری ودیگرسرداران واقعی انقلاب منجمله سردارعزیز قاسم سلیمانی
Netherlands
و ویلاهای 10000 متریشان
قلی
Germany
اصلا حواست هست چی داری می گی؟ کیم جونگ اون انقلابیه؟؟؟؟

اکثر مردم کره از سوء تغذیه رنج می برن....اردوگاهای کار اجباری سه نسل آدمهارو تباه می کنه....هرگونه مخالفت با حکومت مساوی مرگه...اینترنت و تلفن همراه و ماشین که واسه خواصه...حتی لباس و مدل موی مردم هم حکومت تایین می کنه!!
اینجا چه خبره؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
به دروغ های رسانه های غربی گوش نکن همین دروغ ها رو درباره ایران هم می گویند کره شمالی رکود و بیکاری و آلودگی هوا ندارد و تمام مدارس این کشور اینترنت دارد و بسیار پیشرفته هستند.
Iran, Islamic Republic of
مردم از خنده تورو انگار خیلی شستشوی مغزی دادن مدارسشم اینترنت داره خدایا باکی شدیم هشتاد میلیون اخه
Iran, Islamic Republic of
مدارسشم اینترنت داره؟ کیم جونگ اون یه هواپیما نداشت بره سنگاپور کجای کاری.
Netherlands
با من شدى ٨٠ ميليون
اتفاقا من رفتم كره عزيزم
اما تو عمرا نرفتى
وگرنه به جاى دفاع از يه جانى روانى و نمك پرانى كمى تامل ميكردى
Netherlands
شما مهملات داخلى رو باور نكن
من پيونگ يانگ رو با چشمهاى خودم ديدم
شما هم از اين به بعد تا چيزى نمى دونى اظهار نظر نكن
Iran, Islamic Republic of
شما انجا زندگی میکنی. از مردم کره خبر داری ولی از مردم مسلمون یمن بیخبر.
سیاوش
Netherlands
ایران با دیکتاتورها رابطه خوبی دارد مثل کره شمالی و ونزوئلا و کوبا و ...
Iran, Islamic Republic of
حتما با مظلومان جهان نظیر اسرائیل و آمریکا هم قطع رابطه کرده!!!!!!!!!!!
بی خیال سردار !!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
هر چند نظامی ها کارشان نظامی گری است ولی اکنون نظامی ها در اداره کشور توانمند تر از این دولت اند.
گندمی
Iran, Islamic Republic of
به برکت وجود عزیز جعفری ها و قاسم سلیمانی ها و میثم مطیعی ها و دکتر عباسی ها و حسین شریعتمداری ها و رائفی پورها و... است که دشمن از ما میهراسد و این همه پیشرفت و ترقی داشته ایم.
اگر صد سال هم طول بکشد ما و نسل های بعد همچنان ایستاده ایم تا از ثمرات این نظام ولایی بهره مند شویم همانگونه که در دوران ائمه اطهار مردم در سایه این ائمه به بهترین شکل ممکن میزیستند . در حال حاضر در کل دنیا هیچ ملتی به اندازه مردم ایران اسلامی در خوشی و رفاه معنوی غرق نیست. همه جهان هم که بگویند سپاه یک سازمان تروریستی است نباید گوش بدهیم. رهبر کره شمالی الگوی ما نیست امام حسین ع الگوی, ماست که در برابر ظالمان ایستاد و خودش و فرزندان و خانواده اش به فجیع ترین شکل ممکن شهید و اسیر شدند. ان شاالله خدا نعمت والای, شهادت را به واسطه مقام عظمای ولایت نصیب یکایک ما مردم ایران اسلامی خواهد نمود.
United States
سردار فیروز آبادی ویلا نشین ۱۰۰۰۰ متری را از قلم انداختی؟!
Iran, Islamic Republic of
اون که سال ۹۲ از خودتون حمایت کرد واسه همین بی بی سی و من و تو ۱داشون در نمیاد
Iran, Islamic Republic of
((توضیحات سرلشکر فیروزآبادی درباره ویلای لواسان+ یک سند))

این خبرش تو همین سایت هست بهتری بری بخونی.
Iran, Islamic Republic of
شما که هوادارش بودین چون از برجام حمایت کرده بود چی شد ؟
Iran, Islamic Republic of
بزگوار هرچه مي گويد نظر شخصي خودتان است ونظر هركس قابل احترام ولي لطف كنيد آروزي شهادت را براي تك تك ايرانيان نخواهيد اگر مي خواهيد جنابعالي شهيد شويد انتخاب خودتان است لطفا" براي ديگران اين آرزو نكيد چون من ميخواهم از اين بيت المال آنقدر بخورم تا بتر............! چون داره سرم كلاه ميره من نمدانم چند سال داري ولي بنده 51 سال دارم ودو سال آخر جنگ هم جبهه جنگ بودم خيلي كم سهمي به اين انقلاب اعطا كردم دارم مي بينم از اين سفره انقلاب حتي يك متر زمين خالي هم بمن نرسيده گناه شهيد نشم حقم را بگيرم
Iran, Islamic Republic of
امثال تودهه چهلی نسل سوخته که نه دینی برامون مانده نه آخرت خیلی هستند یکی هم من امثال ما رفتند جبهه وشهید شدند (قطعه 24و26 بهشت زهرا پر از متولدین 40 تا 44و46)که آقازاده اکبر خان تواطریش درس بخونه بیاد بشه کلاهبردار والکی زندان مرخصی بره وبیاد.وبقیه ژن برتری های کثافت !اون عراقچی وخاندانش !
Iran, Islamic Republic of
دشمنی نکنی ، دشمن هم نخواهی داشت !
کلا اینهایی که نام بردی فقط در حال دشمنی با بشریت هستند .
هاشمی : یعنی چی که دشمنی نکنی دشمن نخواهی داشت
Romania
آیا امام حسین با کسی دشمنی کرد
که یزیدیان با او اینگونه رفتار کردند
عزیز من کمی فکر کن
جرم بزرگ ما از نظر آمریکا و بقیه دشمنان این است که انقلاب کردیم تا مثل عربستان گاو شیرده آنها نباشیم
دشمنی هم نکرده ایم ولی همیشه با ما دشمنی شده
Iran, Islamic Republic of
شرمنده ام که اشخاص را بی اندازه بزرگ میکنید متاسفم متاسفم متاسفم
Iran, Islamic Republic of
بله بله رفاه آسایش معنویات! تو راس میگی گندم جون
Iran, Islamic Republic of
عجب؛ ادم انگشت بدهن میشه !
Iran, Islamic Republic of
سردار۵ مرحله عنوان کردید .چهارم و پنجم اش مثل خشکسالی وآب شربی است که تو لوله های منازل هست اما فشارندارد حتی قادرنیست تشنگی آدم را رفع کنه !پس بقیه اش چیه ؟
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Canada
چرا افزایش برد موشک ها در دستور کار نبست؟؟!! نکند شما هم اصلاح طلب شده اید؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
جهت عرض ارادت به اروپا موشک بالای 2000 کیلومتر نمیسازن
دانا
Iran, Islamic Republic of
جالب بود، بخصوص اونجاش که گفت تعدادی از نویسندگان نامه مامورند تحلیل من هم همین بود، وگرنه تو این شرایط چرا باید طرف صد نفره رو جمع کنه تا مذاکره رو ادامه دارش کنه؟ می خواستم یه پیشنهاد بدم از اونجا که تو کشورهای انگلستان و فرانسه و آمریکا و کشورهای غربی مخالفانی وجود داره ما با اونا مذاکره کنیم اینطوری هم سریع تر تحریم شکسته می شه هم مردم اون کشورها از دست دولتهاشون خلاص می شن هم استعمارگری تو دنیا از بین می ره هم کشورهای مظلوم از دست جنگ خلاص می شن حالا که پرنده انقلابمون بالهاش قویتر شده چرا نباید بالاتر بپریم و اوج بگیریم به امتحانش می ارزه بهتر از امتحانیه که این آقایان مذاکره کننده انجام دادن
Iran, Islamic Republic of
این که کشور ما از توان دفاعی و نظامی خوبی برخوردار باشد خیلی خوب است و از طرفی همه ما به نقش بسیار موثر سپاه در دفاع و حراست از کشور واقفیم اما این یک روی سکه است. سردار عزیز سپاه این را خوب باید بداند که مدت هاست خیلی ها(مشخصا اقتصاددانان) بابت شرایط بد اقتصادی و وضعیت نامناسب اقتصادی و معیشتی مردم و آینده نگران کننده هشدار می دهند. گرانی، تورم، بیکاری، کسادی بازار، کاهش قدرت خرید مردم، فقر، مساله کم آبی و ده ها مساله و مشکل دیگر مسایل اصلی کشور است که اگر درست نشوند برد موشک را به یک میلیارد کیلومتر هم که برسانید فایده ای ندارد. باید واقع بین باشیم. یادمان باشد که اقتدار فقط اقتدار نظامی نیست و کل حاکمیت در برابر مشکلات امروز مسئول است.
Netherlands
خودیها که مشکلی ندارند .در رفاه کاملند .مثلا ویلاهای 10000 متری
Iran, Islamic Republic of
تایید میگردد
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
سپاه پاسداران نور چشم این ملت و امید مستضعفان جهان است.
دوستتان داریم...........
یک بازنشسته ی فرهنگی.
Iran, Islamic Republic of
حقوقت چقدره بازنشسته جان؟ ظاهرا خوب کفاف میده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
کار از کار گذشته و شیرازه اقتصادی از هم پاشیده و اگر ایران هم برای مذاکره بی قید و شرط اعلام آمادگی کند ترامپ و دارو دسته اش با توجه به اطلاع از وضعیت اقتصادی داخلی و حجم نقدینگی سرگردان عمرا اگر با ایران مذاکره نمایند. پس بهتر اینست که مدیران کشور بر ظرفیت های داخلی متمرکز شوند و پیش از شروع تحریم ها برنامه های لازم را تهیه نمایند.
سیدخلیل
Iran, Islamic Republic of
سلام.
رزمنده۱۳ساله جنگم در۱۵سالگی خانواده ام مرادرباتلاقی انداخته اندک ۳۴سال دران دستدپامیزنم ایابنظرشمابایدبه جرم جبهه رفتنم دران باتلاق باشم؟ب پسرم ک پیشنهاددادم درذم رابه گوش مسئولین برسانم حتمابرایم چاره ای خواهندکردگفت پدرجان ازاین توهم خارج شو؟ایا ب نظربزرگان درتوهمم ک میگویم خودم نقشی دررفتن ب باتلاق نداشته ام اکنون بایددرباتلاق بماااانم همچنان
Iran, Islamic Republic of
همینها را هم ازشما خواهند گرفت .البته نه با جنگیدن بلکه از راه هایی که بمراتب از کشته شدن هم بدتره واز سلولهای ناخن کشیدن بدتر بیرون رفتن آمریکا از سازمان حقوق بشری هم همین معنی را دارد .ازقبل خود را برای یک پیکار اقتصادی فراهم کرده است شماقرارگاه اقتصادی لازم دارید نه قرارگاه نظامی
Iran, Islamic Republic of
چرا پیشرفت های موشکی در سیاست شما نیست یعنی منافقان در ایران کار خودشان را توانستند بکنند؟