جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

بررسی کسری خدمت فرزندان ایثارگران در مجلس

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 620718
نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس از بررسی کسری خدمت فرزندان ایثارگران در این فراکسیون خبر داد.
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از نشست مشترک این فراکسیون با مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت: این جلسه احتمالا در هفته جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تعیین تکلیف اجرای قانون کسر خدمت فرزندان ایثارگران مهمترین موضوع جلسه است، افزود: اعضای فراکسیون تاکنون چندین جلسه با مسئولان ذیربط در این‌ زمینه داشته‌اند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ایثارگران مجلس با بیان اینکه سال گذشته این قانون در رابطه با 20 هزار نفر از فرزندان ایثارگران اعمال شد، گفت: این نشست مشترک با مسئولان ذیربط به منظور بررسی معافیت فرزندان ایثارگران در سال جاری و سال‌های آینده برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا تصریح کرد: موضوع سهمیه اشتغال و سهمیه کنکور فرزندان ایثارگران و همچنین مطالبات خانواده‌های آنها به جد از سوی اعضای فراکسیون در حال پیگیری است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قربون شما این همه امتیازهای بسیار ویژدرطول چهل سال برای خانواده ایثارگران قائل شده اید ازجمله سهمیه کنکور -حال آن برادری که بیشتر عمرخود را بعنوان رزمنده در جبهه ها صرف کرده نه از وام مسکن-نه سهمیه کنکور ونه سایر الویتهایی که نمیتوانم نام ببرم درنظر گرفته اید.الان من ملاحظه میکنم چه گرفتاریهای دارند که برزبان سخنی نمیاورند و شما هم اهمیتی نمیدهید اگر هنر دارید بر بخش بسیار اعظم رزمندگان که حضور طولانی مدت داشته اند یک کاری بکنید که اینها هم باخود بگویند بابا بعد از چهل سال بالاخره نمردیم ویک کاری کردند.