شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۴
۲۹

گزارش بعدی BBC از تأثیر رابطه جنسی بر گویندگی و مجری‌گری!

دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب: 618816
بی‌بی‌سی فارسی و مشتقات آن کمتر هفته‌ای است که به مسائل جنسی و ابعاد آن نپردازد و گویی مانند یک رسانه زرد به دنبال مخاطب است. در گزارشی که سایت این بنگاه سخن‌پراکنی منتشر کرده، آمده است: رابطه جنسی موفقیت در فوتبال را افزایش می‌دهد و از قول روماریو ستاره سابق تیم برزیل آورده است که سفارش او به بازیکنان این بود که «قبل از بازی سکس خوب داشته باشید‌» و نهایتاً نتیجه گرفته کسی که ضعف جنسی داشته باشد بازیکن توانمندی نیز نخواهد بود.

حتی توصیه کرده که خودارضایی هم بهتر از رابطه جنسی است چون تمرکز را به هم نمی‌ریزد و فرد دیگری ذهنیت بازیکن را درگیر نمی‌کند. نوشتن این خزعبلات به زبان فارسی برای جوانان ایرانی بخشی از همان پروژه‌ای است که ثابت می‌کند بی‌بی‌سی رسانه نیست و هذیان‌های شهوانی خود را در قالب پژوهش و پژوهشگر به خورد جوانان در حال هویت‌یابی می‌دهد. امید است گزارش بعدی این بنگاه رابطه سکس و گویندگی و مجری‌گری و تهیه‌کنندگی نباشد، اما چون بهره‌وری برایشان موضوعیت دارد ممکن است بدان بپردازند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این بی بی سی هم ملتو ....فرض کرده که فقط فکرش خوردن و شهوت رانیه
لقمان
Iran, Islamic Republic of
شما بی بی سی رو چی فرض کردی، انگلیس کشور ی است که سابق سیاه و پلیدی در استثمار ملت ها داشته و داره فک می کنی ملت ایران در مورد انگلیس چه حسی و نظری دارند؟...
هادی
Iran, Islamic Republic of
اینکه برخی دوستان میگن خانم ها ورزشگاه نرن هم طرز تفکرشون همینه برادر... سخت نگیر...
Iran, Islamic Republic of
بی بی سی صدای شیطان است
همین
111
Iran, Islamic Republic of
حس مردم نسبت ان گلیس معلومه . اما آقایان دولتی و مسئول با توجه به تمام بدبختی هایی که ان گلیس در دوران گذشته و حال بر سر مردم و کشور مون آورده باز کشته مرده ان گلیس هستند . یا خودشون تحصیل کرده آنجا هستند یا اصرار دارن بچه هاشون آنجا تحصیل کنند .
امیر ت
Netherlands
بی بی سی که رفتار احمقانه و سبک سرانه چند دخترک تراول ۵۰ تومانی را چنان پوشش میدهد که گویی شاهنامه و رستم دستان پیشش بی ارزشه ! نه از راهپیمایی ۲۲ بهمن و نه راهپیمایی روز قدس یک خبر نه اثباتا و نه نفیا درج نکرد
ایا این تهوع و خباثت اشکار یک رسانه حساب میشه ؟
Iran, Islamic Republic of
نه این حرف رو نزن. بی بی سی یک رسانه بی طرف و مستقل است.
همه آنهایی که در بی بی سی کار میکنند و فارسی زبان هستند آیا میدانند به کشور ایران خیانت میکنند ؟
همه آنهایی که در بی بی سی کار میکنند و فارسی زبان هستند آیا میدانند در حق حقیقت و عدالت خیانت میکنند ؟
آیا میدانند سربازان رسانه ایی ملکه برای خیانت در حق اسلام ، مسلمین و کشورهای مسلمان هستند و بابت آن واقعیت و حقیقت را مکتوم و گاها تغییر میدهند؟
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز ما از علاقمندان شما هستیم و دوست داریم همیشه بدرخشید و هیچ نقطه ضعفی نداشته باشید طرح اینگونه مسائل حیا را از بین می برد و اشاعه فحشا تلقی می شود که خود گناه کبیره است همچنین بد آموزی دارد و شئن شما بالاتر از طرح این است
هادی
Iran, Islamic Republic of
شما علاقه مند جهان نیوز هستید یا علاقه مند مطالب طنز و تحلیل های آبکی؟!
Iran, Islamic Republic of
حیائی که میخواهی حفظش کنی سالهاست در ماهواره ای که در تمام خانه ها یافت میشود از بین رفته.
حتی دیدن تبلیغات هم عرق خجالت رو صورت آدم مینشاند.
Iran, Islamic Republic of
بی بی سی بنگاه خبر پراکنی است . مثل شما که بنگاه نفرت پراکنی هستید?!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
برای سرسپردگان غرب نفرت تلقی میشود
Iran, Islamic Republic of
شما هم بنگاه غفلت پراکنی هستی
Iran, Islamic Republic of
میشه بگی الان نفرت را در کجا دیدی؟
United Arab Emirates
تهوع آورترین آدما کسانی هستند که همه فکرشون معطوف مسائل جنسی حالا چه از اینور بوم همه هم و غمشون شده تحریک نشدن یا از او اونور بوم همه هم و غمشون شده تمتع جنسی
Iran, Islamic Republic of
چه استدلال ضعیفی.
در واقع شما میگی هم اهمیت دادن به یک موضوع خوب است، هم اهمیت ندادن. این تناقض است و شدنی نیست دوچیز ضد را بخواهیم.
یا به حفظ حیا و نیازهای جنسی در چارچوب شرع، توجه داریم، یا نداریم. اگر به حفظ خود توجه داریم، از ضد آن یعنی رهاشدگی و بی کنترلی، بیزاریم. اگر به حفظ حیا توجه نداریم، مشکلی با هرزگی هم نداریم.
واقعاً چطور محاسبه میکنید امثال شما که هم هرزگی بد است، هم دقت در حفظ حیا؟!
Iran, Islamic Republic of
اعتدال و رعایت حدود شرعی. البته نه مثل اعتدالی که سیاسیون استفاده ابزاری از آن میکنند.
Iran, Islamic Republic of
تهوع آورترین آدم ها، کم عقل ترین آنهاست. یعنی کسانیکه میگن همه فکر نباید حول شهوت رانی کردن باشه. در عین حال، همه فکر نباید حول شهوت رانی نکردن باشه.
United States
...
Iran, Islamic Republic of
تا مدتی شبکه من و تو رو می‌دیدیم
در این کانال تلویزیونی وضعیت از این بدتر بود مشاوره پزشکی غالباً در حول و حوش مسائل جنسی می‌چرخید مشاوره خانواده در حول و حوش مسائل جنسی زناشویی و خیانت و الباقی برنامه ها حول و حوش تقدیس خاندان پهلوی و سگ (تا حد سگ پرستی) و ترویج سگ پروری
و وضعیت مجری‌های و حواشی آنها بماند!
من مذهبی نیستم اما ادامه این وضع رو اتلاف وقت و مخرب دیدم و دیگر مخاطب این کانال و نظایرش نیستم اما بسیار متحیرم چطور خانواده ها به این وضعیت بی تفاوت میشوند!
Iran, Islamic Republic of
واقعا احسنت به این بینش سالم وانتخاب گر...بندگان مرابشارت ده ;کسانی که اقوال رامی شنوند وبهترین راانتخاب می کنند...
علی
Canada
هر چیز به جای خود خوب است. کم بد و زیاد هم بد است. همه چیز مثل دارو دوزاژ دارد . کم استفاده کنید بی فایده است و در تان را خوب نمیکند. زیاد استفاده شود اوردوز میشوید و چه بسا به مرگتان منتهی شود!!!! تنها چیزی که همیشه زیاد آن خوب است علم و دانش است.
Iran, Islamic Republic of
داشتن شهوت برای بقای نسل بشر است و اما ترویج فساد و عمومی کردن مسائل شهوانی، حتی به میزان اندک نیز ناپسند است و اما انسان سالم بودن و خوب بودن هر میزان بیشتر باشد نیز مانند علم و دانش پسندیده تر است
احمد
Iran, Islamic Republic of
رسانه ابلیس!
احمد
Iran, Islamic Republic of
اسلام به دنبال تعدیل غرایز است نه تعطیلی آن واستفاده درست از این غریزه خدادادی ازدواج است که موجبات آرامش زوجین وبقای نسل انسان وارتقاء معنویت انسان را فراهم می نماید .
Iran, Islamic Republic of
رفیق شما هم شدید بخش فارسی بی بی سی برای کسانی که به اون بنگاه روباه پیر کاری ندارند
Iran, Islamic Republic of
کلمه حق یراد بها الباطل؛ نیاز جنسی یکی از قدرتمندترین نیازهای انسانی است و عدم ارضاء مناسب آن باعث بالارفتن تنش های روانی و رفتاری می شود. و برعکس در صورت بالارفتن تنش های روانی و رفتاری نیز رابط جنسی می‌تواند به کاهش این تنش ها کمک زیادی کند. اگر از این گزینه، داشتن رابطه جنسی در قالب همسری را نتیجه بگیریم، خیلی خوب است و با فضای مباحث دینی نیز کاملا سازگار است لکن بنانیست این کارکرد بهانه ی برای هرزگی جنسی شود تا ده ها مفاسد فردی و اجتماعی و خانوادگی نهادینه شود!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر بی بی سی و همه عوامل ملعونش
حامد
Iran, Islamic Republic of
و شما هم خیلی خوب در گسترش نظرات بی بی سی اقدام می کنید و نظرات آنها را منتشر می کنید