جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱
۴

خط ۷ مترو در تاریخ مقرر تحویل داده نمی‌شود

شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب: 618326
رئیس کمیسون حمل و نقل شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: انتظارات بیش از این بود، اما اگر ...
خط ۷ مترو در تاریخ مقرر تحویل داده نمی‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمد علیخانی، رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران با اشاره به روند کند پیشروی تعمیرات در خط ۷ مترو تهران گفت: با توجه به روند کند پیشروی کار بعید می‌دانم خط ۷ مترو در تاریخ وعده داده شده راه‌اندازی شود.

وی افزود: این وعده از سوی شهردار وقت و معاونت حمل و نقل ترافیک بوده است.

رئیس کمیسون حمل و نقل شورای شهر تهران با انتقاد از عملکرد پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: انتظارات بیش از این بود، اما اگر تا پایان این ماه خط ۷ مترو تحویل داده نشود، درباره این موضوع در پایان شش ماه خلف وعده صورت گرفته است.

علیخانی درباره اوضاع مالی شورای شهر گفت: مشکلات مالی برای راه اندازی خط ۷ همچنان پابرجاست و منابع مالی ما برای این کار محدود است.
 
لازم به ذکر است که مشکلات مالی شهرداری و شورای شهر درحالی از سوی رئیس کمیسیون شورای شهر مطرح می‌شود که چند روز پیش شورای شهر با برگزاری مراسم افطاری که با هزینه هنگفت در تالار الماس تهران، انتقادات بسیاری را متوجه این نهاد کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اعلام شد که هزینه افطاری شخصا از طرف نمایندگان پرداخت شده و از بودجه شهرداری و شورا نبوده است اما چون شما حقد و کینه دارید جور دیگر می بینید.
Iran, Islamic Republic of
چرا اصلاح طلبان خط ۷ مترو در تاریخ مقرر تحویل داده نمی‌شود؟!
Iran, Islamic Republic of
این که تعجب نداره چون اون مردی که خطوط مترو رو میساخت و به موقع تحویل میداد دیگر رفت
Iran, Islamic Republic of
اینا فقط بلدند اسم خیابونها رو عوض کنند خیلی مونده به گرد پای سردار عزیز دکتر قالیباف برسند