يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰
۱
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ارتش آماده مقابله با رژیم صهیونیستی است

جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۶
کد مطلب: 618136
امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران گفت: امروز آمده‌ایم همگی با هم با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار سردهیم.
ارتش آماده مقابله با رژیم صهیونیستی است
به گزارش جهان نيوز، وی با اشار ه به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر از بین رفتن اسراییل در 25 سال آینده گفت: ما این بیان رهبر انقلاب را در نیروی زمینی ارتش به صورت یک روز شمار در آورده‌ایم و اعتقاد داریم هر روز که می‌گذرد یک روز از عمر اسرائیل کم می‌شود. انشاءالله با پای کار آمدن همه ملت مسلمان و اقتداری که دنیای اسلام به دست آورده است، رژیم صهیونیستی کمتر از 25 سال آینده از بین خواهد رفت.
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: فلسطین پاره‌تن اسلام است و کمک‌های ما به آنها مادی و معنوی بوده است و ما همواره آماده مقابله با رژیم صهیونیستی هستیم.

منبع:نامه نیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینکه آماده یک مبارزه هستید جای خوشحالی دارد اما زمانی ما خوشحالترخواهیم بودکه تهدیدی بمراتب از آمادگی شما مهمتر و آن تهدیدبالای سر مردم چرخ میزند اما گوشهای شنوایی در کارنیست ببینید گرانی ،بیکاری، بخانمانی جوان ،سودجویی،دلال بازی و واسطه گری دراقتصاد را که دراین هنگامه با مواضع دیگر ترکیب میگردد و داروی مسکنی بر یک دردی میگردد که ناگاه مجدد ناله ها ی بیشتری را عارض میگردد.