جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

آمریکاایران را به نقض«آزادی‌های مذهبی»متهم کرد!

سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۱
کد مطلب: 616355
وزارت خارجه آمریکا در گزارش سالانه «آزادی‌های مذهبی» بار دیگر ایران را به نقض آزادی‌های مذهبی متهم کرد!
آمریکاایران را به نقض«آزادی‌های مذهبی»متهم کرد!
به گزارش جهان نيوز، وزارت خارجه آمریکا امروز سه شنبه در گزارش سالانه «آزادی‌های مذهبی» مرتبط با سال ۲۰۱۷، بار دیگر ایران را به نقض آزادی‌های مذهبی متهم کرد!

مایک پمپئو در سخنانی در مراسم اعلام گزارش سالانه «آزادی‌های مذهبی» مدعی شد که «آزادی‌های مذهبی» برای این کشور و رئیس جمهوری آن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی ادامه داد: در ۲۵ و ۲۶ جولای سال جاری میلادی وزارت خارجه آمریکا برای اولین بار نشست آزادی های مذهبی را در سطح وزرای خارجه برگزار خواهد کرد.

در بخشی از این گزارش درباره ایران آمده است: ایران از سال ۱۹۹۹ به عنوان کشوری با نگرانی های خاص (CPC) در قانون آزادی‌های مذهبی کشورها مصوب ۱۹۹۸ ثبت شده است. این کشور آزادی‌های مذهبی را نقض می کند!

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما هم برویم آمریکا و اروپا محرم و صفر و عاشورا تاسوعا را ترویج کنیم
Iran, Islamic Republic of
در کشورهایی که متحدان و دوستان اصلی آمریکا در منطقه هستند مانند عربستان و کویت و امارات و مصر غیره هر کس شیعه باشد جرات ندارد علنی بگوید شیعه هستم یا مراسم خود را انجام دهد. آنچه در ایران ممنوع است فرقه های دست ساز غرب و شرق است نه مذاهب...