سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

تشکیل تیم پرستاری بحران در کشور

سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب: 616316
معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به تشکیل تیم پرستاری بحران گفت: به منظور تربیت و توانمند سازی پرستاران در مقابله با بحران و بلایا دوره های آموزشی مدیریت پرستاری بحران برنامه ریزی شده است.
تشکیل تیم پرستاری بحران در کشور
به گزارش جهان نيوز، مریم حضرتی در جلسه هماهنگی برگزاری سومین دوره آموزشی مدیریت پرستاری بحران با اشاره به اهمیت آمادگی در حوادث و بلایا، اظهارداشت: معاونت پرستاری با همکاری دانشگاه علوم بهزیستی اقدام به تشکیل تیم پرستاری بحران به تعداد 100نفر از پرستاران واجد شرایط  شاغل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور کرده است. 

وی با تقدیر از نقش پرستاران در زلزله سال گذشته کرمانشاه، گفت: به منظور تربیت وتوانمند سازی پرستاران در مقابله با بحران و بلایا دوره های آموزشی مدیریت پرستاری بحران در سه پودمان برنامه ریزی شده است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت در پایان افزود: دوره نخست و دوم  مدیریت پرستاری بحران به ترتیب در بهمن ماه سال گذشته و فروردین ماه جاری برگزار و سومین دوره آن نیز28 تا 30 خرداد ماه جاری برگزار می شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *