پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۱۰
۴۷
اخگرپور در دیدار رمضانیه با رهبر انقلاب:

آقاجان! عده‌ای بی‌شرفانه فردای بعد از شما را برنامه‌ریزی می‌کنند

سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۳
کد مطلب: 616051
دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: آقاجان! عده‌ای در این کشور در پنهان و عیان، بی شرفانه فردای بعد از شما را برنامه ریزی می‌کنند و یاللعجب از شیطان و دسیسه هایش اینان در اتاق‌های فکر خود با نقشه‌های دنیوی سعی بر تغییر ماهیت انقلاب بعد از شما را دارند.
آقاجان! عده‌ای بی‌شرفانه فردای بعد از شما را برنامه‌ریزی می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، حسین اخگرپور دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، در دیدار دانشجویی رهبر معظم انقلاب که به رسم هر سال در ماه مبارک رمضان با حضور نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی، گروه‌های جهادی و نشریات دانشجویی برگزار می شود با ایراد این سخن شهید بهشتی که من تلخی برخورد صادقانه را به شیرینی برخورد منافقانه ترجیح می دهم گفت: آقاجان سلام بنده امروز به عنوان نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران در محضر شما حاضر شده و حامل سلام گرم اعضای این اتحادیه خدمت شما می‌باشم. سلامی به مظلومیت تمامی دانشجویان و جوانان بی نام و نشان سرزمینم که با تمامی بی مهری‌ها و فشار‌ها و سختی‌هایی که در راه تحقق آرمان‌ها از جانب دشمنان خارجی و منافقان داخلی متحمل می‌شوند دست از ارزش‌ها نکشیده و تا جان در تن و خون در رگ دارند، امام زمان، شما و ملت عزیزمان را تنها نمی‌گذارند.

وی افزود: رهبرا وضعیت امروز کشور در حالت عجیبی می‌باشد و دولتی که خود مسئول اجرایی کشور است به مروج تئوری‌های غربی بدل گشته و با فراموش نمودن عموم مردم، موجب نارضایتی اجتماعی و اعتراض مردم به عدم رسیدگی به وضع معیشتی شان می‌باشد مگر ملت رقم زننده ۲۲ بهمن‌های تماشایی چه گناهی مرتکب شده اند که این سزایشان است.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت:‌ای پدر مهربان! دانشگاه دیگر مبدا تحولات نیست چرا که وقتی نگاه مسئولین به وزارت بهداشت و علوم سیاست زده است نباید بیش از این هم انتظار داشت، وقتی علم را فدای انتصابات سیاسی می‌کنند، وقتی در برخی از دانشگاه‌ها اساتید و مسئولانی جذب شده اند که عملا کارشان پمپاژ نا امیدی نسبت به آینده نظام است، وقتی دانشجو را با چوب سیاسی کاری می‌رانند، وقتی معاونت فرهنگی دانشگاه تبدیل به معاونت سیاسی شده است، آیا می‌توان آن را مبدا تحول نامید؟!

اخگر پور تصریح کرد: مسئولین امر هیچ استراتژی و برنامه‌ای برای فضای فرهنگی دانشگاه‌ها ندارند، امروز فضای عمومی دانشگاه‌ها بی صاحب مانده و دانشگاه‌های ایران عملا دانشجویانی تربیت میکنند برای یک رژیم سکولار نه یک نظام اسلامی، ولنگاری فرهنگی در دانشگاه‌ها موج میزند و روز به روز شاهد گسترش فساد اخلاقی و اعتیاد در دانشگاه‌ها هستیم.

وی بیان کرد: لازم است از شورای عالی انقلاب فرهنگی بگویم که فقط اسمش هست و هیچ خبری از رسمش نیست، شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز تبدیل به یک دستگاه سند ساز شده، اسنادی که هیچ ضمانت اجرائی ندارند و نظارتی هم بر اجرا یا عدم اجرای آن‌ها نمی‌شود، به نظر می‌رسد که بایستی روح جدیدی در کالبد شورای عالی انقلاب فرهنگی دمیده شده و ان شا الله شاهد جوانگرایی و حضور چهره‌های جدید در ترکیب این شورا و حتی انتصاب عضوی دانشجویی درآن باشیم. آقاجان! اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در سال گذشته به این نتیجه رسیده است که با رفع و حل این مسئله بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

اخگرپور اظهار کرد: آرمان رفع محرومیت به عنوان یکی از اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و از تاکیدات اصلی بنیان گذار کبیر انقلاب و شما می‌باشد که با گذشت ۴ دهه از عمر پر برکت این نظام، هنوز با شرایط ایده آل فاصله‌ها دارد. می‌بایست منابع ملی بر اساس عقلانیت، استحقاق و استعداد مناطق تخصیص یابد تا از رانت خواری، چانه زنی و عدم شفافیت تخصیص بودجه‌ها که باعث بحران‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی می‌گردد جلوگیری به عمل آید.

وی افزود: بر این اساس در زمینه برنامه ریزی فضای سرزمینی، وجود مرکز سیاست گذاری و تصمیم ساز در مورد آمایش سرزمینی که فراتر از جریانات و زد و بند‌های سیاسی دولت و مجلس باشدلازم می‌نماید. ضمنا آقا جان دهه چهارم انقلاب که دهه پیشرفت و عدالت نام داشت روبه پایان می‌باشد و نسل سوم و چهارم انقلاب در دهه بعد پیشقراولان تحقق آرمان‌های انقلاب خواهند بود لذا از حضرتعالی استدعا داریم که فتح بابی به دهه پنجم داشته باشید تا نسل جدید انقلاب اسلامی خود را آماده‌ی این مساله نموده و جوانب تحقق آن را با تمام قوا پیش ببرند.

دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: حضرت آقا! صدا و سیما به جای اینکه ملی رفتار نموده و از ظرفیت تمام استان‌ها بهره گیرد به صورت فاحش به تریبون افراد و هنرمندان و تهیه کنندگان ثابتی بدل شده است به گونه‌ای که در شبکه‌های جدید این مساله به وضوح دیده می‌شودبار‌ها و بار‌ها ثابت شده است که اگر تلویزیون برنامه‌هایی بسازد که نیاز‌های مردم را بازگو کند، مخاطب خواهد داشت. چه بسا که برنامه‌های پرمخاطب مثل خندوانه و دورهمی از این قبیل بوده است.

وی بیان کرد: آقاجان هنر در جامعه کنونی ما شکلی نخبه زده به خود گرفته است و به جای اینکه از هنرمندان واقعی این سرزمین هم، چون شعرا، نویسندگان، سازندگان هنر‌های تجسمی و صنایع دستی چهره سازی شود از عده‌ای صورت سازی یا سلبریتی سازی می‌گردد که نه هنر را می‌شناسند و نه ابزار آن را.

اخگرپور در ادامه خطاب رهبر معظم انقلاب بیان کرد: آقاجان شاید این مطلب که امروز می‌خواهم بر زبان جاری کنم سخت‌ترین جملاتی باشد که باید تصمیم می‌گرفتم در دیدار امروز بگویم یا نه ما فرزندان شما ولایت مطلقه فقیه را به عنوان نیابتی عام از جانب حضرت حجت تلقی می‌نماییم و از خداوند متعال آرزومندیم که در زیر لوای رهبری شما علم انقلاب را به ید نورانی حضرت اش برسانیم و هیچ مسیر دیگری را جز مشیت ا. للهی بر ذهنمان نمی‌پرورانیم. اما آقاجان عده‌ای در این کشور در پنهان و عیان، بی شرفانه فردای بعد از شما را برنامه ریزی می‌کنند و یاللعجب از شیطان و دسیسه هایش اینان در اتاق‌های فکر خود با نقشه‌های دنیوی سعی بر تغییر ماهیت انقلاب بعد از شما را دارند، چون می‌دانند تا شما هستید علم انقلاب نمی‌افتد تا شما هستید کوتاه نمی‌آییدتا شما هستید نمی‌گذارید انقلاب خمینی کبیر با تمام فراز و فرود‌ها به خاطر خون‌های به خاک ریخته شهدا و ایثاری که ملت انجام داده است به موزه تاریخ بپیوندد.

وی اضافه کرد: آقا جان اگر می‌بینید عده‌ای به شما نامه بدون سلام و والسلام می‌نویسند، یا عده‌ای دیگر نامه سرگشاده خطاب به جنابعالی می‌نگارنداگر می‌بینید عده‌ای فتنه و اردو کشی خیابانی را ساماندهی می‌کنند و عده‌ای دیگر فساد چند میلیاردی را انجام می‌دهنداگر می‌بینید عده‌ای سمپاد‌های دانشجویی شان را ترغیب به نامه نگاری به جنابعالی می‌کنند و عده‌ای دیگر پیاده نظام یکبار مصرفشان را متحد کرده و اتحادیه سازی می‌کنند اگر می‌بینید عده‌ای از درون حصر سعی بر انشقاق بین حوزه و خبرگان دارند و عده‌ای در جامعه با مواضعشان سعی بر تفرقه و آشوب در کشور می‌کنندتحلیل ما این است که این مسایل ربطی به امروز ندارد و فردا را نشانه گرفته اندانگار احمق‌ها یادشان رفته سرنوشت مهدی هاشمی را، احمق‌ها یادشان رفته تاریخ دهه ۶۰ و قائم مقام معذول را... دل ما از دست این دنیا طلبان خون است و بدانند تا خون در رگان ما باشد و از سر‌های ما کوه بسازند نمی‌گذاریم انقلاب دست نا اهلان بیافتد پس بچرخند تا بچرخیم.

اخگرپور در پایان با قرائت شعر زیر در محضر رهبر معظم انقلاب به سخنان خود پایان داد:
جاده و اسب مهیا است بیا تا برویم/ کربلا منتظر ماست بیا تا برویم
هر چه خواندند ز. تحریم بدان بی اثر است/ شور و امید چو با ما است بیا تا برویم
کس ندیدست ز. دشمن اثر خیر و امید/ دل ما مخزن دریاست بیا تا برویم
هست چهل سالگی رویش این نهضت/ خون رهبر عشق چو اینجاست بیا تا برویم
ملتفت باش که بدعهدی شیطان بزرگ/ زاده شر اروپا است بیا تا برویم
مطلب موشک و تعطیلی آن هیهات است/ اسلحه غیرت دریاست بیا تا برویم
با ظهور گل نرگس که رسد از مکه/ منتقم منتظر ماست بیا تا برویم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنتم
اما به گور میبرند این خدعه های شیطانی را
البته اگر ما هم هوشیار باشیم
چه غرور انگیز است رویشهای انقلابی و ولایتمدار . باشد تا به پشتوانه وهمت چنین جوانان با بصیرتی کشتی انقلاب با دستان پر توان ولایت ورهبری عزیز انقلاب امام خامنه ای طوفان حوادث وامواج ویرانگر را پیروز مندانه علیرغم خیامتها وریزشها پشت سر گذاشته وپرچم انقلاب مستضعفان را بدست صاحب اصلی ان حضرت حجت عج تحویل دهد که انروز دور نیست انشاالله
جانم فدای سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
امیدما.ملت به شما جوانان با بصیرت است پاینده.باشید
جواد صیادی
آقا جان این حرف دل یکی از میلیونها جوان دلباخته ی حضرتعالی هستند تا جوانان با بصیرت در این کشور هستند رؤیای خفاشان هرگز تعبیر نخواهد شد امثال حججی ها در این سرزمین الهی به وفور است
گمنام
احسنت
Iran, Islamic Republic of
...
جانم فدای سکاندارانقلاب آقاجانم امام خامنه ای
سيدرحمت سادات حسيني
به كوري چشم دشمن تازنده ايم رزمنده ايم.پشت رهبرچون كوه ايستاده ايم.
درود برشرف چنین جوانان برومند وآزاده ای که دل درگرو ولایت داشته وتاآخرین نفس پای انقلاب ونظام ایستاده اند
مهدی
تاخون در رگ ماست ،در راه این انقلاب ودر رکاب مولایمان ،سرورمان سید علی می مانیم ، بمیرند کسانی که نمی توانند ببینند.یا علی
مصطفی
جانم فدای رهبر
محمود
Iran, Islamic Republic of
دست از این چاپلوسی ها و پاچه خواریها بردارید که اینکار شده بلای جان این مملکت , مرگ برای همه است همانطور که برای پیامبر اسلام (ص) برترین خلق خدا بود.باید خاک پاشید ...
Iran, Islamic Republic of
عزیزم تو معنی عشق رو نمیفهمی وبا تملق اشتباه میگیری ،تقصیر کیه؟تا حالا ندیدی کسی به عزیز خودش،به بچه اش به پدرش بگه ،فدات بشم؟! قربونت برم؟!
سید
Iran, Islamic Republic of
بله مرگ برای همه هست ولی دعا کردن و آرزو داشتن اشکالی داره...؟
بعضیها هنوز رهبر رو نشناختن وقدر ایشون رو نمیدونن ومتاسفانه بدگویی میکنن....
Sarbaz
تمام دنیا به فدای یک لبخند آقام
Iran, Islamic Republic of
مرگ برای همه است برای پیامبر ما هم بود ولی حساب منافقان که در زمان پیامبر جلسات سری داشتند ... جداست.
انصاری
Iran, Islamic Republic of
ما همه حیدری هستیم و فدای رهبری هستیم کور شود چشم دشمنان این ملت . خداوندا سایه مقام معظم رهبری را بر سر این کشور و مسلمانان مظلوم جهان مستدام بدار . امین یا رب العالمین .
Iran, Islamic Republic of
افرین چقدر زیبا و چکیده و اساسی بیان کرد. بنده به عنوان یک ایرانی از وجود این عزیزان با بصیرت لذت می برم . درود بر غیرت و ولایتمداریتان .
وقتی ناامیدی مستولی شدوازهمه جا نا امیدشد،آنجاست که یاری ونصرت الهی می رسد.
Iran, Islamic Republic of
اتصال آقابه منبع توحیدی ایشان راکفایت می کندازاین همه دروغ وفرافکنی ...
خداوندا به حق مولا علی ع خودت ایشان را ازخدعه ی بدان روزگارمحفوظ دار...
منم آن ریزه خور خوان کریمش که به کس کارندارم به جز آن یار ندارم...
Iran, Islamic Republic of
تندروهای افراطی ریشه این انقلاب را سوزانده اند
Iran, Islamic Republic of
مبهم بود منفی دادم
مردم تندرو تر از حامیان دولت ندیدند از 88 تا دی ماه گذشته و...
Iran, Islamic Republic of
منظور ازتندروهاکیه ؟ایناکه این چندسال خندیدند وتوییت زدن وسپاه راکوبیدندحتما داشتند درخت انقلابو ابیاری می کردند؟
فقیه عالیقدر
Iran, Islamic Republic of
بسلام
من منهای فضای گرم و صمیمی دیدار دانشجویان با مقام رهبری و سخنان خوب معظمٌ له چند سؤال از آقای اخگر پور داشتم:
1- آیا می توانید بگویید شما چند سال داشته و دهه 60 آیا در این دنیا بوده اید یا خیر؟
2- من به مطالب شما کاری ندارم فقط سؤالم این است که چه ربطی بین صحبت های شما با قائم مقام معظّم رهبری وقت فقیه عالیقدر حضرت آیت الله العظمی منتظری (رضوان الله تعالی علیه)بود؟ آیا اگر سخن کم آورده اید باید به ایشان ربط دهید؟
3- اصلاً می دانید در خصوص فقیه عالیقدر نصبی درکار نبود که بخواهد عزلی (نوشته شده معذول و غلط است) بدنبال داشته باشد.
در روایات است که فرمودند: «فکّر فکّر ثمّ تکلّم» پس برادر بزرگوار خوب است قبل از سخن به حرفهای خود فکر کنید تا چه می خواهید بگوید چرا که قبل از زدن آن شما بر سخن حاکم هستید و می توانید سنجیده و کنترل شده آن را بر زبان جاری کنید لیکن وقتی آن حرفها را زدید دیگر در اختیار شما نیست و چنانچه فرضاً پشیمان شوید نمی توانید آن را بازگردانید.
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
برو تاريخ را بخوان. آقاي منتظري به قائم مقامي رهبري منصوب شدند و بعد از حمايتهاي بي دريغشان از تندروي ها و خودسري هاي برادر دامادش (مهدي هاشمي)، با نظر امام (ره) معزول شدند.
Iran, Islamic Republic of
تاريخ معتضدي؟!!!
مردم مومن ما خودمون بوديم تاريخ زنده ايم چي رو بخونيم :))
معمار
Iran, Islamic Republic of
شما "فقیه عالیقدر"
شماهم بهتر بروید هم مطالعه بفرمایید وهم فکر کنید.سخنان شما خیلی از روی فکر ومنطق نیست .بنظر میرسد آن جوان به زعم شما که در دهه 60نبوده مطالعاتش از شمای بزرگوار به مراتب بیشتر است .وسخنان بسیار سنجیده ودقیقی را بر زبان آورده اند.
خدا به چنین جوانان دغدغه مند خیر دهد وبرتعدادشان افزون شود.
Iran, Islamic Republic of
یعنی تاریخ رو فقط اونها که قبلا بودن میدانند؟پس این همه کتاب وشواهد ومحققینی که از روی انها تاریخ چندهزار سال قبل رو بررسی میکنند،کشک ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
Iran, Islamic Republic of
باسلام این حرفی که برادرمون درحضوررهبری زدندمربوط به دسیسه های بعضی افراددرانتخاب ریس خبرگان رهبری درسال ۹۲ بودکه می خواستندتلافی عزل دهه ۶۰ رادربیارن اماا آرزوبه دل غرق خودکامگیهایشان شداند یدالله فوق ایدیهم درضمن مگردرکنکاش و واکاوی تاریخ حتما بایدعمری به درازای تاریخ داشته باشی
Iran, Islamic Republic of
رجوع به مستند قائم مقام شود که همه استناد به حرفهای خود منتظری و پسر و داماد و مسئول دفتر و همه نزدیکان ایشان بوده . اگر میخواهید از کسی حمایت کنید بکنید ولی از خانواده و نزدیکان ایشان که بیشتر ایشان را نمی شناسید
Iran, Islamic Republic of
شما بهتره خاطرات آيت الله منتظري!!!!!!!!!!!!! رو بخونيد
يك كم ديدتون باز ميشه كه كل داستان چي بوده
البته مطمئنم در سالهاي بعد همه حقايق روشن خواهد شد! :)
Iran, Islamic Republic of
بنده به اندازه سنّم و کارهای پژوهشی و تحقیقاتی که کرده و براساس مطالعات اسناد تاریخی مطالبی می نویسم. آن عزیزانی که متأسفانه از اطلاعات تاریخی برخوردار نبوده و فکر می کنند یک مستند 100 دققیه ای که سراسر تحریف در آن وجود دارد را منبع اصلی خود قلمداد می کنند خوب است به منابع دست اول (حداقل روزنامه های آن زمان) مراجعه کنند تا موضوع برایشان مکشوف شود.
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام، شما ناخواسته مشکلی را که عموم افراد هم عقیده تان با آن درگیر هستند اعلام کرده اید و آن اینکه قادر نیستید تاریخ را ورق بزنید و از آن تجربه کسب کنید و فکر می کنید همه باید مستقیماً در یک دوران وجود داشته باشند تا بتوانند راجع به آن قضاوت کنند. طبق نظر شما پس نباید دوران حضرت علی و معاویه را هم قضاوت کرد چون هیچکدام از ما متولد صدر اسلام نیست. البته مزید اطلاع شما عرض کنم که بنده متولد دهه 40 هستم.
Iran, Islamic Republic of
سلام بر فقیه عالیقدر!ربط سخنان ایشان بامنتظری ومهدی هاشمی این بود که جریان این جماعت فتنه گر دردوران حضرت امام(ره) هم درفکر دوران بعد ازایشان بودند وبرای جانشین کردن آن سفرکرده ساده لوح وتغییر آرمانهای انقلاب برنامه ها داشتند که با خواست خداوند وتدبیر حضرت امام راحل ومجلس محترم خبرگان رشته هاشان پنبه شد. ومکروا مکرا...وا...خیرالماکرین.
Iran, Islamic Republic of
...
من از شرف و غیرت و روشنی اقای اخگر پور لذت بردم و بخدا از این توصیه حق بجانب "فکر کن و بعد تکلم کن" شما اصلاخوشم نیامد . شما خودت به این نصیجت بسیار محتاجی
Iran, Islamic Republic of
مطلب شماره 1 و 3 آقای "فقیه عالیقدر 14:40" مزخرف بود،
1- دهه شصتی ها و هفتادی ها هم درخصوص اوایل انقلاب می تونند اظهار نظر کنند
3- ایشون گفتند قائم مقام معزول نه فقیه معزول
2- ولی مطلب دوش به دلیل اینکه آقای اخگر پور فقط از کنایه و اشاره استفاده کرده کمی گنگ هستش که اون هم با توضیحات کاربر ... کمی شفاف شد
"سلام بر فقیه عالیقدر!ربط سخنان ایشان بامنتظری ومهدی هاشمی این بود که جریان این جماعت فتنه گر دردوران حضرت امام(ره) هم درفکر دوران بعد ازایشان بودند وبرای جانشین کردن آن سفرکرده ساده لوح وتغییر آرمانهای انقلاب برنامه ها داشتند که با خواست خداوند وتدبیر حضرت امام راحل ومجلس محترم خبرگان رشته هاشان پنبه شد. ومکروا مکرا...وا...خیرالماکرین. "
Iran, Islamic Republic of
لطفا اصلاح شود : قائم مقام معزول . البته فقیه عالیقدری که بصیرت و درک سیاسی درستی نداشت و بیت ایشون مامن افرادی شده بود که تیشه به ریشه انقلاب میزدن . نظر قرآن رو در مورد کسی که خانواده و فامیلش را به خدا و دین ترجیح میدهد رو میتونید تو آیه24 سوره توبه بخونید . قرآن رو که قبول دارید انشاءالله .؟
United States
احسنت به این دانشجو بزرگوار
خدا سایه رهبری رو برای حفظ عزت و امنیت کشور بر سرما حفظ کند
Iran, Islamic Republic of
به کوری چشم دشمنان و بدخواهان ، انقلاب اسلامی جاری در روزگار هاست...
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم حرف خوبی نباشد در حضور یک شخص بگوید " بعد از شما " .
عمار
Iran, Islamic Republic of
بدی مربوط به کسانی است که هم به بعد فکر میکنند وهم توطئه میکنند هم وقیحانه وبا کمال پررویی در پای وعظهای ایشان مینشینند.
ومکرو مکرالله والله خیرالماکرین.
Iran, Islamic Republic of
این آرزو را به گور خواهندبرد .انشالله صاحب ما خواهد امدوهمه ملت خصوصا جوانان عزیز دررکاب ان حضرت ریشه همه جنایتکاران را درمی اورند.
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبري جانم فدايت همانند دستور قاطع در رابطه با جنايت منطقه دو اموزش و پرورش در رابطه با محتكر و دلال هاي مسكن منطقه پنج تهران كه خون مردمو تو شيشه كرده اند دستور اجراي حد الهي بفرماييد
Iran, Islamic Republic of
به آقا بگویید نسل این بی شرفان را خیلی شرافت مندانه میکنیم. خیالتان راحت. بغضی فروخورده داریم از این بی شرفان .
یک دوست
United States
درود بر شرف آقای اخگرپور
حرف میلیون ها عاشق و دلباخته رهبری را زد.
...
Turkmenistan
بارالها همه کسانی که آرزوی بعد این بزرگوار را دارند پیش مرگ او قرار بده و عمر ایشان را به ظهور امام زمان علیه السلام متصل و ایشان را یار و یاور حضرت قرار بده . الهی آمین بحق محمد و اله صلوات الله علیهم اجمعین .