جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۷

تقدیر خانواده شهدای حرم از سیدجلال حسینی

يکشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۷
کد مطلب: 615683
برخی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم با نصب بنرهایی از تکریم شهدا توسط کاپیتان تیم پرسپولیس قدردانی کردند.
تقدیر خانواده شهدای حرم از سیدجلال حسینی
به گزارش جهان نيوز، سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در اقدامی پسندیده طی سال‌های اخیر قبل از هر بازی با پیراهنی به زمین می‌آمد که نقش یکی از شهدای دفاع مقدس و یا شهدای مدافع حرم روی آن نقش بسته بود.

این اقدام پسندیده کاپیتان تیم پرسپولیس باعث شده تا تعدادی از خانواده معظم شهدای مدافع حرم با نصب بنرهایی از این فوتبالیست قدردانی کنند.

در این بنرها که نصب‌ شده در آن از سیدجلال حسینی به عنوان فرزند ایران، افتخار گیلان، قهرمان انزلی و کاپیتان پرافتخار نام برده شده است تا بدین وسیله از این اقدام ارزشی حسینی قدردانی به عمل بیاید.



منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
نکنه خدایی نکرده به این دلیل حذف شده باشه ، این روزها هیچ چیز بعید نیست
Iran, Islamic Republic of
احسنت به کاپیتان خوش اخلاق تیم ملی
لقمان
Iran, Islamic Republic of
باید به کار شما هم احسنت گفت باید چنین کارهایی را ترویج داد، با تدبیر و حوصله بدور از جنجال، جامعه ما تشنه معرفی راه هایی است که افراد بتوانند با انجام آن احساس افتخار و جوانمردی و بزرگی کنند. باز هم از جهان نیوز از انعکاس این خبر تشکر می کنم.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از آقا سید جلال و محمد انصاری و دیگر چهره های ارزشی، برخی مواقع توسط برخی چهره های برجسته ی هنری یا ورزشی اقدام ارزشی صورت می گیرد که تأثیرش از ساعت ها جلسه ی حوزوی و تلویزیونی و درسی بیشتر و بیشتر است...
جامعه به فرهنگ سازی و پرورش چنین شخصیت هایی شدیدا نیازمند است...
ابی
Iran, Islamic Republic of
میگم نکنه تحریم بشیم.
Iran, Islamic Republic of
سید جلال با غیرت
Sweden
شاید ترسیدند تو جام جهانی هم این حرکت ارزشی رو بکنه خطش زدند! از نظر من هیچ چیزی از این مسئولین فعلی ما دور از انتظار نیست.