جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۱۳۳
عطریانفر:

روحانی از همه مظلوم تر است/ برجام یک توافق شکوهمند است/ ملت در انتخاب احمدی نژاد اشتباه کرد/ یک موجود ناموفق را سوار ملت کردند!

شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب: 615257
شما ببینید در زمان آقای احمدی نژاد این بنگاه خبرپراکنی چقدر به احمدی نژاد بدون اینکه خاصیتی داشته باشد سرویس ویژه داد و این موجود ناموفق و ناکارآمد را برای طولانی مدت بر سر این ملت سوار کرد.
روحانی از همه مظلوم تر است/ برجام یک توافق شکوهمند است/ ملت در انتخاب احمدی نژاد اشتباه کرد/ یک موجود ناموفق را سوار ملت کردند!
گروه سیاسی جهان نيوز: محمد عطریانفر، معاون سیاسی سابق وزارت کشور و از اعضای شورای مرکزی کارگزاران طی گفتگویی مدعی شده که برجام یک توافق شکوهمند بوده و تحریم های بین المللی علیه ایران را شکسته است.

به گزارش جهان نيوز، گزیده اظهارات وی در گفتگو با خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا را مشاهده می کنید:

* برجام یک توافق جمعی برای حل مناقشه هسته‌ای ایران با دنیای غرب بود که اجماع ملی پشتوانه این اقدام بود. رهبری در راس این اجماع ملی است و  انجام مذاکرات با کشورهای ۱+۵ با حمایت قاطع، تایید و تاکید ایشان آغاز شد و با ظرفیت حرفه‌ای و کارآمد آقای روحانی و وزیر خارجه ایشان ادامه پیدا کرد. آقای ظریف از سابقه و پشتوانه‌ای نیرومند در فعالیت‌های همه جانبه در سازمان ملل برخوردار بود و با ادبیات مذاکرات بین‌المللی آشنایی کافی داشت. ما با این اقدام به یک توافق مثبت تحت عنوان برجام رسیدیم.

* از این حیث برجام دستاورد شکوهمندی بود که توانستیم اجماع جهانی را علیه ملت و نظام سیاسی و علیه رهبران ایران بشکنیم. ما برای این دستاورد هزینه هایی هم پرداخت کردیم و نقش گسترده تحقیقاتی و دستاوردهای هسته‌ای ایران تا حدودی کنترل شد. این کنترل‌ها بازرسی‌های مداومی بود که اجازه دادیم نهادهای رسمی و مرتبط با آژانس هسته‌ای بتوانند در هر شرایطی بر فعالیت‌های هسته‌ای ما نظارت داشته باشند. کنترل فعالیت‌های هسته‌ای به گونه‌ای است که ما را در رسیدن به سلاح هسته‌ای باز می‌دارد که البته این موضوع جزو اعتقادات دینی ما نیز هست. همین میزان غنی‌سازی که در برجام به آن اشاره شده  نیاز ما را به انرژی تامین می‌کند. باید بدانیم در مقام دستاورد اصلی برجام به هدف نهایی خود رسیده‌ایم، یعنی کشور از مخاطره نگران‌کننده پیدا کرد. شکسته شدن برخی تحریم‌ها که در یک دوره ده ساله علیه ملت ایران شکل گرفته بود از دیگر دستاوردهای برجام بود.

* توسط برجام باید دو نوع تحریم برای ما شکسته می‌شد. برخی از تحریم‌ها، تحریم‌هایی جهانی بود که با تایید شورای امنیت سازمان ملل در قالب ۵۰ صفحه تایتل، و در هر صفحه ۲۰ تا ۳۰ عنوان تحریم علیه ما شکل گرفته بود که بر اساس این تحریم‌ها کشورهای جهان به خصوص کشورهای توسعه یافته الزام و تکلیف داشتند که از آن تحریم‌ها تبعیت کنند و با ایران ارتباط اقتصادی و فنی و علمی نداشته باشند. علاوه بر آن حدود ۷۰ صفحه عناوین تحریم‌های دیگر تحت عنوان تحریم‌های دوجانبه وجود داشت که اختیاری بود و سازمان ملل کشورها را مخیر کرده بود به اختیار خودشان عمل کنند. با برجام تحریم‌های بین‌المللی شکسته شد. 

* در حوادث سال ۸۸، جریان دوم خرداد یا جریان اصلاح‌طلب تحت اتهام قرار گرفت. اتهام واقعا واهی بود. هیچکدام از نیروهای دوم خردادی قصد براندازی نداشتند ولی یک عقب نشینی منطقی به نفع نظام کردند و گفتند اگرچه ما برانداز نبودیم اما از اینکه جامعه دچار یک تنش و خشونت شده عقب نشینی می‌کنیم، نتیجه این واگذاری و کوتاه آمدن سال ۹۲ ظاهر شد. موازنه منفی بسیاری از اوقات در معادلات سیاسی  ثمربخشی بیشتری نسبت به موازنه مثبت دارد.

* آقای روحانی کشور را با خزانه خالی از آقای احمدی نژاد تحویل گرفت. در زمان آقای احمدی نژاد پانصد میلیارد دلار از هفتصد میلیارد دلار درآمد سرشار و وافر ملت ایران صرف هزینه های غیر زیرساختی شد و از بین رفت. یک دولت متورم بزرگ تحویل شد. دولت هشت ساله آقای احمدی نژاد که باید در یک دوره هشت ساله  شش میلیون فرصت شغلی ایجاد می کرد تنها چهارده هزار فرصت شغلی ایجاد کرد. بار این عقب ماندگی به دوش دولت آقای روحانی افتاد. نزدیک به چهار میلیون بشکه نفت تولید می کردیم و نصف آن را مصرف و نصف دیگر را صادر می کردیم اما به خاطر سیاست های غلطی که ما را به سمت تحریم برد درآمدهای نفتی ما به ۸۰۰ هزار بشکه رسید.

* یکی دو سال است که در حوزه سخنگویی و توجیه افکار عمومی، دولت را قاصر و مقصر می دانم. دولت نه فقط به مفهوم کابینه بلکه به معنای همه ظرفیت اجرایی کشور که زیر کلید ریاست جمهوری است تکالیف خودش را در توجیه و اقناع افکار عمومی انجام نداده است.اتفاقا در این میان رییس جمهور از همه مظلوم تر است. آقای روحانی بیش از همه نقش خود را ایفا کرده اما کابینه ایشان در این مسایل عقب مانده است. در لایه  های پایین تر از وزرا هم در دستگاه های اجرایی این اشکالات هست. آن اراده و ایمانی که در خود آقای روحانی است، متاسفانه درصد کمتری از آن در رده های پایین تر وجود دارد. 

* بالاخره این ملت وقتی احمدی نژاد را انتخاب کرد، مرتکب خطا شد. وقتی هم سخن می گوییم منظورمان تمام ملت نیست بلکه منظورمان آن اکثریتی است که یک فرد نا کارآمد و ناموفق را به یک کار بزرگ گماشتند.

* متاسفانه صدا و سیما نهاد تبلیغاتی و اطلاع رسانی کشور، وقتی دولتی اعتدال گرا و اصلاح طلب برسرکار باشد در نقطه مقابل او به صورت کارشکن ظاهر می شود و نه تنها کمک نمی کند بلکه پایشان را هم می بندد این از مصائب ماست و دولت هم بیش از یک مقدار نمی تواند فشار وارد آورد. نوعا ما در این رابطه دچار مشکل هستیم. شما ببینید در زمان آقای احمدی نژاد این بنگاه خبرپراکنی چقدر به احمدی نژاد بدون اینکه خاصیتی داشته باشد سرویس ویژه داد و این موجود ناموفق و ناکارآمد را برای طولانی مدت بر سر این ملت سوار کرد.

* مشکل ترین و بزرگترین مصیبت این بود که آقای احمدی نژاد فاقد صلاحیت های کافی تحت عنوان رجل سیاسی و مدیر و مدبر بود. وقتی می گوییم شخصی مدیر و مدبر و رجل سیاسی و چهره ای نام آشنا باشد مفهومش این است که وی در یک دوره حداقل ده ساله از خود چنان نشاط و مدیریتی را ارائه کرده باشد که جامعه ایشان را به صفت  مدیریت جامع الاطراف شناخته باشد و این موفقیت ها زبان زد جامعه شده باشد و با نگاه عرفی، رجل سیاسی  بودن و مدیریت و مدبریت اش آوازه شده باشد.مرجع حقوقی تعیین این عنوان عرفی شورای محترم نگهبان است، شورای نگهبان در این رابطه تطبیقش با واقعیت مطابق نبود، خسارتش را هم دیدیم. به خصوص که متاسفانه برخب اعضای شورای نگهبان در همان دوران کم و بیش جهت گیری خود را نسبت به همراهی با احمدی نژاد اعلام کردند. آن مصیبتی که به ما وارد شد ناشی از همین خطای اول است.

* آقای احمدی نژاد می گفت اقتصاد ما که مشکل ندارد اقتصاد ما تنها یک مشکل دارد و آن این است که تورمش بالاست! مشکلات اقتصادی غلظت و چکیده و عصاره اش می شود تورم. تورم یعنی مرگ اقتصاد. ایشان فهمشان در بحث اقتصاد اینقدر بود.

* آقای مهندس غرضی فرمایش حکیمانه ای دارد، می گوید چپ نمی تواند دولت نگه دارد و راست نمی تواند ملت را نگه دارد. چپ ها معمولا با مردم زبان مشترک دارند و با مردم سازگارتر هستند و طرفداران بیشتری دارند اما وقتی که به قدرت می رسند به راحتی دولت را از دست می دهند و این ضعف است. باید به عنوان آسیب به این موضوع توجه و تمرکز کنیم که جریان اصلاحات که همان چپ قدیمی است باید یاد بگیرد که وقتی در قدرت قرار دارد برای صیانت از آن قدرت چه کارهایی باید انجام دهد.

* وقتی خطایی می کنیم، عوارض آن خطا این است که نهادهای ناظر را نسبت به خودمان حساس می کنیم سپس در مقام کاندیداتوری نیروهای اصلی ما را حذف می کنند بعد با نیروهای رده دوم شرکت می کنیم که این نیروها ظرفیت تشخیص و قدرت حفظ مناسب ندارند و این می شود که معادلات به هم می ریزد.

*  آقای احمدی نژاد از کدام سکو پرش کرد؟ این خطای ما اصلاح طلبان بود که احمدی نژاد به قدرت رسید. دوستان ما در جریان اصلاحات باید بفهمند که افق دوردست را ببینید. ما باید استراتژی و تاکتیکمان را مناسب انتخاب کنیم. همان کاری که احمدی نژاد انجام داد و استراتژی را رها کرد و به تاکتیک پرداخت ما هم در مقاطعی در اصلاحات این کار را کردیم و به لحظه چسبیدیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
تا دیروز که پیروزی او در انتخابات را قبول نداشتید
حالا می گویید ملت اشتباه کرد
Iran, Islamic Republic of
دارند زمینه سازی می کنند که از یادمان روحانی دوباره کسی اینوری رای نیاره
Iran, Islamic Republic of
آقای عطریانفر دوغته بنوش!!!!!
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
ادب را رعایت کنید حتی در برخورد با دشمن
گرچه اصلاح طلبان خیلی خیانت کرده اند
ولی روش معصومین رعایت ادب در کلام بوده است
Germany
این قوم اگه ادب داشتن حال و روزشون این نبود
Iran, Islamic Republic of
برادر هاشمی متن گفتگو رو بخون ببین چی گفته بعد معلم اخلاق شو
دقیقا روش دولت همین هست مثل شما واطرافیان شما آقای هاشمی ! اگه انبیا رو میشناختید چرا در همه زمینه ها مثل انبیا نباشیم؟! چرا هر وقت به نفع شما وامثال شماست مثل انبیا وهر وقت به ضرر شماست دمده و عوام گرایی و ... اسمش رو میگذارید واقعا ک متاسفم براتون این حنا دیگه واسه ملت رنگ نداره هاشمی...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اقای عطریان فر بسیار کامل و جامعه توضیح دادند در مورد برجام و دستاوردهای ان بقیه حرفها فرافکنی اصولگریان است و ملت این را خوب میفهمد دوستانی که نظر مخالف دارند لطفا بگویند به کدام قسمت از سخنان ایشان ایراد وارد میدانند
Iran, Islamic Republic of
... او میگوید بیست و پنج میلیون ایرانی نفهم هستند ...؟!!
Iran, Islamic Republic of
به نظر ت 23 میلیون ایرانی نفهم هستند؟!
Iran, Islamic Republic of
زمان احمدی نژاد تورم راهمه می فهمیدند!!دقیقه ای قیمت ارز را توروزنامه هاشون می نوشتند....الان این دستاورد های برجام راکه می گویید چجوری باید لمس کرد مگر باتوهم؟شمابه توهین به شعورمخاطب می فرماییدمنطق؟یه طوری باکلید ورنگ بنفش ولشکرسلبریتی آمدند روی کاروهمه راقلع وقمع کردندکه...الان باهمان روی زیادبه برجام می گویند دستاورد!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد مردانه آمده بود و مردانه کار می کرد. ...
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
اولا کجا اصلاح طلبان در سال 88 کوتاه آمدند؟؟؟؟ تا 9 دی فتنه گری کردند و با خروش ملت انقلابی مجبور به عقب نشینی تاکتیکی شدند
دوما نمایندگان اصلاح طلب مجلس در دوره اصلاحات در مورد هسته ای هوچی گری کردند و به اربابشان چراغ سبز نشان دادند.
سوما گرای تحریم ها را اصلاح طلبان در فتنه 88 به کدخداشون دادند و مامان هیلاری هم اعتراف کرد.
چهارما در دولت آقای خاتمی تولید سیمان کشور آنقدر پایین بود که در سال 80 سیمان در بازار آزاد تنی 120 هزار تومان فروخته می شد. در صورتی که در دولت احمدی نژاد کارخانجات زیادی خطوط جدید احداث گردید و افزایش ظرفیت داده شدند از جمله سیمان نکا از 3500 به 7000 تن- سیمان آبیک از 3500 به 10000 تن - سیمان شرق - سیمان بهبهان- سیمان گیلان و سایر که با وجود پروژه های بزرگ در کشور و مصرف بالای سیمان، این محصول صادر هم می شد
پنجما با وجود بحران اقتصادی در جهان، در ایران تولید و کسب و کار رونق داشت. تا جایی که مهندسان ایرانی شاغل در شرکتهای نفتی جهان از جمله انی ، شل و ... که در جایگاهها و پستهای بالایی قرارداشتند خواهش می کردند که در شرکتهای نفتی ایرانی با سمت کارشناس مشغول شوند
Iran, Islamic Republic of
کاملا"درسته اصلاح طلبان در سال 88 عقب نشینی نکردند بلکه با تو دهنی محکم ملت در 9 دی ماه سرجاشون نشستند.
Iran, Islamic Republic of
قرار بود با برجام تحریم نباشد وقتی برجام هست تحریمها هم هست و فقط قدرت و توان هسته ای ما نیست یعنی خسارت محض است باقی دیگه فرافکنی اصلاح طلبان است .
Iran, Islamic Republic of
برجام بی فرجام نه تنها تحریمها رو لغو نکرد بلکه با تمدید 10 ساله تحریم آیسا و تصویب کاتسا باعث تشدید تحریمهای ظالمانه شد و از طرفی برجام این درس بد را به دشمن داد که با زور میتوان از ایران هرچیز را گرفت همین باعث زیاده خواهی ترامپ و مکرون در بحث موشکی و منطقه ای شده است .
Iran, Islamic Republic of

... البته برای امثال عطریانفر ... جواب های فراوان داریم ولی در این جا نمیشود همه حرفها را زد
Iran, Islamic Republic of
رفتم توی سایت ایلنا، مطلبش رو پیدا نکردم تا جوابی در خور این آقا را بدهم . سخن ایشان هم آنچنان نامربوط و اعصاب خردکن بود که حوصله جستجو برای یافتنش را نداشتم .
اما
در اینجا و برای اصولگراها و اصلاح طلب ها و اعتدالی ها و احمدی نژادی ها و هر یک از آحاد ملت بزرگ ایران که حضور دارند می نویسم : امروز محمود احمدی نژاد به خودی خود تبدیل به یک سنگ محک و فرقان(ابزار و امکان تشخیص حق از ناحق) تبدیل شده است؛ مدعیات هر مدعی ای را می شود با کاوش و تامل در مواجهه اش با احمدی نژاد راستی آزمایی کرد.
این مقام را خداوند متعال به اهل تقوا می بخشد : من یتق الله یجعل له فرقاناً ؛ و هرچه بیشتر اهل تقوا، بهره اش از فرقان نیز بیشتر .
امروز هم نوبت شخصیت نامحترم آقا عطریانفر است که هم تکلیف بستگان درجه یک ایشان معلوم است و هم سابقه خودش؛ به علاوه همه تغییر شئونش در سه دهه اخیر . نوبت ایشان است تا در پس شعارهای خوش آب و رنگی مانند "ایران برای ایرانیان" و "شهروند درجه یک و دو نداریم" و "رای اکثریت موجد مشروعیت است" و فوکوس بیش از حد بر یک کلام امام راحل(میزان رای ملت است)، امروز حتی از در دل نگه داشتن بی اعتقادی اش به رای ملت نیز ناتوان مانده و بصراحت ملت را تخطئه می کند .
مسئله امروز دیگر احمدی نژاد نیست؛
پته هایی است که احمدی نژاد روی آب ریخت!
Iran, Islamic Republic of
"احمدی نژاد" سنگ محک و فرقان است؟!
اگر کسی غیر احمدی نزاد به بهانه تاسیس یک دانشگاه من در آوردی در دورانی که دانشگاه فراوان است از بیت المال، میلیاردی برداشت میکرد یا برای پیشبرد مقاصدش رشوه میداد یا افراد معلوم الحال و متخلف را به سمتهای آنچنانی می گمارد، یا ... ، چه قضاوتی در مورد آنها میشد؟ نمی شود بگوییم دیگران اگر انجام دهند بد است و احمدی نزاد اگر همان کارها را بکند، خوب است.
این چگونه اهل تقوایی است که هر جا کارش گیر می کند پته روی آب می ریزد؟! و چه بسا با اتهامات کذب و نادرست.
اواسط دوره احمدی نژاد چندین بار از افراد مختلف شنیدم که باند او "پرونده ساز" است. به عبارت دیگر "اهل تجسس". تا سالها بعد فکر میکردم از سر کینه و دشمنی میگویند، اما متاسفانه درست میگفتند. تیم او از هر کسی چیزی پیدا می کنند تا زمانی اگر اطاعت نکرد علیهش استفاده کنند. اگر هم چیزی پیدا نکردند، بالاخره اتهام را میزنند. هیچکس از دست و زبان آنان درامان نیست. آیا اینها، خصوصیات یک مومن است؟
زمانی فکر میکردم او هرچه میگوید راست و درست است، اما سالها بعد معلوم شد که خیر! ایشان دروغ هم بلد است بگوید! خیلی راحت... و بعد هم خیلی راحت توجیه میکند.
به 09:54 عزیز
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه من درآوردی؟؟؟ رشوه؟! افراد معلوم الحال و متخلف؟؟ اتهامات کذب و نادرست؟؟ پرونده ساز؟؟
سلام بر شما!
Iran, Islamic Republic of
خیر، عرض كردم كه وقتی پای آقا احمدی نزاد به میان میاید، همینها که نام بردید به "عدالت، پاکی، آزادگی، کرامت و ..." تبدیل میشود.
البته کار همان کار است، اما اسمش عوض می شود!
امیر
برو آقا!شما هم مثل اینکه جدی جدی باورتون شده برجام دستاورد داشته؟! یا سال 88 اصلاح طلبان به خاطر نظام ورهبری عقب نشینی کردن؟! نب برادر عقب رانده شدن با بصیرتی که رهبری به آنه داد. مورد سوم احمدی ن|اد سوار برملت نبود انتخاب ملت بود...
فقط دکتر احمدی نژاد
Germany
آقای عطریانفر
... ملت به درستی 24 میلیون رای به احمدی نژاد داد و الحمدلله امروز تجمل گرائی و اشرافیت و عدم کفایت عده ای ملت را به انتخابش در سال 84 و 88 بیشتر امیدوار کرده است.
ثانیا یک روز خدمت و تلاش احمدی نژاد به تمام دوران مسئولین تو و امثال تو که مدیریت کشور را فقط در جلسه و همایش و سخنرانی الکی می بیند، می ارزد
Netherlands
این حقیر ننگ روزگار بالای شصت سال ام و هر دو چشمم به آخرت ان شاءالله. لذا نباید حرفی بزنم که گرفتاریم در اون دنیا باز هم بیشتر شود.
بنده شناس فقط خدای تبارک و تعالاست.
حمیدا
Iran, Islamic Republic of
14.16 عزیز ؛بنده شناس خداست و مومن بابصیرت و عاقل جانشین خدا در روی زمین است؛ پس وقتی برجام بی فرجام رو میبینیم،وعده های کذب و پوچ رو میشنویم؛ بجای اطاعت از ولی امرمسلمین و نایب زمان(عج) لجبازی و خود رایی میبینیم، وقتی بجای مذاکره بامنقدین و تفاهم فحش میدهد و توهین میکند؛ اینها یعنی چی؟
Germany
درست بر عکس کسانیکه که خود را حق مطلق میدانند و دارای سرقفلی بهشت. خداوند خیرتان دهد
مسعودی
Iran, Islamic Republic of
الان مشخص شد که
اساسا مذاکرات برجام را سیاسی انتخاباتی چیدند نه اقتصادی .
یعنی فقط برای فتح مجلس ۹۴ و ریاست جمهوری ۹۶ بود.
بخاطر همین برجام برای مردم توان گشایش اقتصادی و رفع تحریم نداشت.
...
Iran, Islamic Republic of
روحانی مظلومه
دختر وزیر هم که قاچاق میکنه مظلومه
هاشمی هم مظلوم بود
مهدی هاشمی هم مظلومه
خاوری هم مظلومه
ولی مردم ظالم هستند که مدام ناله میکنن از تورم و بیکاری و فقر و فشار اقتصادی!
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
به ایشون باید گفت
....
Iran, Islamic Republic of
به ایشان باید این گفته هیلاری کلینتون رو یاد آوری کنیم : که تحریمهای بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
Iran, Islamic Republic of
آقای عطریان فر مردم اگر شماها رو قبول داشتن که سال 84 و 88 به دکتر احمدی نژاد رای نمی دادند عامل پیروزی دکتر ناکارآمدی دولت کارگزاران و تورم 50 درصدی و چندین برابر شدن نرخ دلار و مسکن و بنزین و غیره در سالهای 68 تا 76 بود مردم برای آنکه دولت ناتوان حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی تکرار نشود به احمدی نژاد رای دادند.
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
عطریانفر:
ملت در انتخاب احمدی نژاد اشتباه کرد/ یک موجود ناموفق را سوار ملت کردند!

خداوند را سپاس که خودتان را بدست خودتان رسوا می کنید
اینهمه شعارمردمسالاری دادید و میدهید اما انتخاب ملت را قبول ندارید
اما اگر ازخودتان انتخاب شود همه چیزخوب است و مردم اشتباه نکردند اما وای به وقتی که درانتخابات شکست بخورید آنوقت ملت نفهم می شوند و شماهم کشور را تامرز فروپاشی می کشانید
حکایت نمک خوردن و نمکدان شکستن!
Iran, Islamic Republic of
آی خخخداااااا.
Iran, Islamic Republic of
چند سوال دارم لطفا جواب بدید :روحانی چند تا خونه برای مردم ساخته؟چندتا پل و مدرسه و بیمارستان و راه اهن و ورزشگاه ساخته؟ حالا برید؟ ببینید احمدی نژاد چی ساخته؟ خواهید دید که چی نساخته .منصف باشیم وگول بازی سیاسی و را نخوریم.
Iran, Islamic Republic of
تو چکاره ای که بجای مردم حرف میزنی
Iran, Islamic Republic of
دوباره می خواهد توبه کنه تو دادگاه
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
آقای عطریانفر چرا به شعور مردمی که به احمدی نژاد رای دادند توهین می کنی شما اصلاح طلب ها غیر از موج سواری چکار کردید حالا طلبکار مردم شدید.برو کشکت بساب دیگه مردم گول حرفهای شما را نمی خورند و حنای شما رنگ ندارد.
Iran, Islamic Republic of
دیدید که حنایشان سالهای سال است که رنگ دارد و مردم باز اینان را انتخاب کردند
Iran, Islamic Republic of
امان از جهل مردمی که به لیبرال ها و نجومی بگیران پیر بی تحرک رای می دهند و بعد هم از اوضاع اقتصاد و معیشت گلایه می کنند !
Iran, Islamic Republic of
باور کنید مردم گاه اجبارا انتخاب میکنند نه از روی طیب خاطر. البته جالب بود این سری مردم روز بعد انتخابات پشیمان بودند
اینان را انتخاب کردند... وقدرت گرفتند وتا سالها انتخاب کنندگان چوبش را خواهند خورد
Iran, Islamic Republic of
بالاخره این ملت وقتی احمدی نژاد را انتخاب کرد، مرتکب خطا شد.
عججججججججببببببببببببببب
انتخاب روحانی چطور؟ کار ملت درست بود؟
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مردم در انتخاب احمدی نژاد اشتباه نکردند عوامل نفوذی شما به نوعی نوکران شما بودند احمدی نژاد را خراب کردند...
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان که سایت های اصولگرا از هیچ حرکتی برای تخریب دولت روحانی دریغ نمیکنند همگی عوامل نفوذی هستند . لطفا کمی بازتر بیندیش اقای ناشناس
سید
Iran, Islamic Republic of
نگو تخریب دولت روحانی بگو هزاران انتقاد مستند و غیر قابل انکار که دولت هم به آنها اهمیت نداد....
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
از اصلاح طلب غرب زده چه انتظاری جز گفتن این... میرود... من اگر امروز احمدی نژاد کاندیدا شود به او رای نمیدهم ولی دیدم که در خدمت رسانی در 4 سال دولت اولش شماها و رفقایتان به گرد پایش هم نمی رسید...
برید فعلا توی ویلاها و تفریگاههایتان دوغتان را بنوشید تا روزگاری که ملت بخروشد و ریشه شما را بخشکاند....به امید آن روز....
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان وایّد قائدناالخامنه ای وانصر من نصره واخذل من خذله
United States
اتفاقا سایت اصولگرا هنوز خیلی خفته ان. خیلی بیشتر و پیشتر باید جلوی به باد رفتن مملکت رو میگرفتن. ...
Iran, Islamic Republic of
عزیزم سایت نه ،افراد خاص.اگه برات مهم زحمتی بده وسرچش کن.مثلا مهدی جهانگیری چطوری یا مشائی وبقائی سرو سر پیدا میکنه وبانک گردشگری رو..............
Iran, Islamic Republic of
و تازه آقای عطریانفر در سای 88 ده ماه تمام پایتخت را به خاک و خون کشیدید که تقلب شده و بالاخره ... به حقیقت اعتراف کردید که مردم انتخاب کردند
...
Iran, Islamic Republic of
شما کارگزاران فقط به فکر جیب خود هستید چیزی که احمدی نژاد به فکر آن نبود. همه گرفتاریهای کشور از زمانی شروع شد که تفرعن غربگزایی و اشرافیت با هدایت هاشمی بر کشور سایه گسترد خداوند از شما ها نگذرد.
علی
Iran, Islamic Republic of
اینها را بهتر بشناسید. امام خامنه‌ای می فرمایند برجام خسارت محض این فرد میگوید برجام توافق شکوهمند اینها حرف آقا را گوش نمی دهند
علی
Iran, Islamic Republic of
اینها را بهتر بشناسید. امام خامنه‌ای می فرمایند برجام خسارت محض این فرد میگوید برجام توافق شکوهمند اینها حرف آقا را گوش نمی دهند
Iran, Islamic Republic of
صنعت هسته ای 30 میلیارد دلاری رو بتن ریزی و تخریب کرده اند و تحریمهای دوبله و سوبله آیسا و کاتسا رو تحویل گرفته اند بعد میگن برجام شکوهمند بود !! خخخ.
رضا
Iran, Islamic Republic of
شما اصلاح طلبها در کار و تلاش و خدمت به مردم به گرد احمدی نژاد نمی رسید. فقط استاد حرف زدن و موج سواری بر روی احساسات مردم هستید.
احمدی ناد معجز هزاره سوم بود بابا
Iran, Islamic Republic of
و ظریف هم قهرمان دیپلماسی!!
Iran, Islamic Republic of
شمر هم لابد مظلوم بود!
برجام برای شما کاسبان برجام قطعا مفید بود و نه برای مردم.
سرور
Iran, Islamic Republic of
الان که معجزات هزاره های دهم به بعد در حال برداشتن و تناول از سفره بنفش شده انقلاب هستند...
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد دلاور باعث عزت و اقتدار ایران بود الآن کشورهای ضعیف و کوچک منطقه هم برای ایران رجزخوانی می کنند.
Iran, Islamic Republic of
عطریانفر
سال ۸۸ هیچکدام از نیروهای دوم خردادی قصد براندازی نداشتند/ اصلاح‌طلبان گاهی نهادهای ناظر را نسبت به خود حساس می‌کنند/ خطای اصلاح طلبان بود که احمدی نژاد به قدرت رسید

اهای خرداد 88خیابان ازادی یادتان هست فاصله نامردانی چون تو با نظام چقدر بود. که به جای اعتراض قانونی شهر را به اشوب کشیدید. وان قدر خوش درخشیدید که رژیم صهیونیستی شماها را پیاده نظام خود دانست.مملکت را به باد دادیدوترکمانچای جدید افریدید
Iran, Islamic Republic of
اگر ترکمنچای است پس چرا سکوت کرده ای و خودت را در این گناه شریک کرده ای چرا عملی انجام نمی دهی مگر مسلمان نباید علیه ظلم حاکم قیام کند اقای 14-41دقیقه
Iran, Islamic Republic of
عجله نکن اجازه بده اروپا هم بدعهدی کنه به موقع برجام را آتش می زنیم .
حمیدا
Iran, Islamic Republic of
همین کامنتی که کذاشته ؛ یعنی قیام برعلیه ظلم؛ البته اگر دستور فرمانده چیز دیگری باشد با جان و دل همان را انجام میدهیم؛ فعلا آتش به اختیار یعنی همین کامنت گذاشتن و بر افسادطلبان ... خروشیدن
سدرا
Iran, Islamic Republic of
6 سال از رفتن احمدی نژاد گذشته این آقا هنوز مقصر رو احمدی نژاد می دونه. حالا خوبه بیش از یکسالی هست که با عملکرد غلط و پر از افاده شون شورای شهر تهران رو به تباهی و نیستی کشیدند
بابا تو این چهل سال هم رسم بر این بوده که روسای جمهور در چهار سال اول همه تقصیرات رو گردن دولت قبل بندازند نه دیگه دولت قبل قبل قبل
رو که ...
Iran, Islamic Republic of
شکوهمند .شاید برا غربزده هایی مثل شما.اما برای ملت مظلوم ایران غیر از خدشه دار شدن عزتشون هیچی نداشت.
Iran, Islamic Republic of
معلوم میشه هنوز در حال و هوای قبل از زندان سیر می کنی. یعنی مردم با تبلیغات گول خوردند و به احمدی نژاد رای دادند؟
...
United Arab Emirates
طرف توهم زده خیلی رودارن همه خرابکاریاشونو انکار می کنه و میندازه گردن بقیه
اینا دیگه چه انسان دوپایی هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
شما ها مملکت را با برجام فروختید خجالت بکشید خودتون را به نفهمی نزنید
Iran, Islamic Republic of
کسایی که فکر میکنن برجام سودی یا دست آوردی داشته حتما این مستند رو نگاه کنید
http://www.aparat.com/v/DqRP8
Iran, Islamic Republic of
اعترافات شما در دادگاه سال 88 هم در يادها باقي خواهد ماند.
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
جناب عطریانفر
هنوز عطر کودتای ۸۸ شما و همدستانتان که از سوی امام‌خامنه‌ای فتنه نامیده شد فضای کشور را آلوده و ناپاک میکند، شرم و حیا چیز خوبیست.
زفره ای
Iran, Islamic Republic of
اگر روحانی فقط پنج درصد توفیق هم در این پنج سال کسب کرده بود دیگه نیاز به ادرس غلط دادن عط ریانفر نبود
رضا
شما از تلاش مخلصانه و شبانه روزی احمدی نژاد میسوزید. احمدی نژاد تو عمل ثابت کرد شما مملکت داری رو با پیک نیک اشتباه گرفتید. طرحی برای اداره کشور ندارید و تنها برنامه تان پیگیری راه های اسیر کردن کشور در دستان امریکا و کشورهای اروپایی است نظیر این ننگنامه برجام که پس از این همه افتضاح تهوع اور با دست از آن بر نمی دارید. شما و هم مسلکاتون رو میبینم یاد فرمایش یکی از بزرگان می افتم که فرمودند: اگر امر به معروف و نهی از منکر از میان شما رخت بربندد بدان شما بر شما حاکم می شوند.
Sweden
سال 88 که میگفتی تقلب شده! هر وقت کاندیدای مورد علاقه ات رای نیاره مردم اشتباه کردن یا تقلب شده! آفرین بر دموکراسی شما!!!
م ج
Iran, Islamic Republic of
جناب سا عت خواب کجا بودی ختم تمام شد همان دم در مسجد فته رابخوان هفته یا چله یا سال زودتر بیا?
علی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
آ... اگر سال 88 احمدی نژاد پیروز نمی شد حالا ایران یا لیبی بود یا سوریه...
Iran, Islamic Republic of
خیلی خسته اید کمی استراحت برایتان لازم است.که........
Iran, Islamic Republic of
توهم زده تا همه باور کنیم ، دراره فکر انتخابات 1400 رو میکنه
....
علی
Iran, Islamic Republic of
هر کس حلال خورده باشد تا آخر بااین نهضت حسینی خواهد ماند لعنت خدا بر منافقان داخلی و خارجی
Iran, Islamic Republic of
از نظر اصلا طلبان هرکس غیر اون ها رای بیاره ملت اشتباه کردند. دولت های موسوی، رفسنجانی، خاتمی ... چه گلی در این مدت سی ساله به سر کشور زدند و احمدی نژاد فقط کشور را خراب کرد. ...
ارسلان
Iran, Islamic Republic of
یکی روحانی مظلوم است و یکی تو!....
Iran, Islamic Republic of
اقای عطریانفر اب خنک نوش جان
شریف
Iran, Islamic Republic of
اگر در دوره احمدی نژاد این گرانی افسار گسیخته وجود داشت و این فشار کمرشکن بر مردم وارد می‌شد ، همین جماعت غوغا به پا میکردند، ولی با وجود همه ی افتضاحات از روحانی و دولتش تمجید میکنند، وای به حال ملت با این جماعت روشنفکرنما!
منتظر
Denmark
... میگه ما برای حفظ نظام عقب نشینی کردیم. شما و عقب نشینی. شما که داشتید همه چیز را با باد فنا می دادید ولی ملت شما را سر جایشان نشاند. ...
رضا
Iran, Islamic Republic of
دقت کردید اصلاح طلبا هر موقع کم میارند برای رد گم کردن و توجیه کم کاری خود و انحراف افکار عمومی، بحث تلگرام و ورود خانمها به ورزشگاهها رو مطرح می کنند.
سلام
Iran, Islamic Republic of
به نظر می رسد جناب آقای عطریانفر در خرداد سال ۹۲ به خواب رفته اند و اکنون بیدار شده و کسی هم به ایشان نگفته در سال ۹۷ هستیم. فرمایشات عجیب ایشان را بایستی از همین دیدگاه تعبیر کرد و الا بایستی عرض کرد که ایشان به شعور ملت و حافظه نزدیک مردم توهین می کنند. متاسفانه فرمایشات ایشان نشان می دهد که چگونه تحلیلها برای دیگر مسئولین تولید و در اختیار آنها قرار می گیرد. آقای عطریانفر عزیز، زشت است که شعور مردم را در حد یک کودک چند ماهه تصور کنید و آنها را در آرزوی داشتن یک آبنبات ببینید. کمی به روز زندگی کنید.
Iran, Islamic Republic of
اره راست میگی فکر کنم همه اینارو داشته خواب می‌دیده.
محمد
Iran, Islamic Republic of
شما خیلی .... هستید.اعترافات خودت رو در سال ۸۸ فراموش کردی؟؟ اینکه ما اصلاح طلبها .... هستیم برو بابا صابونامون تموم شده...
Iran, Islamic Republic of
برو بابا ...واقعا من متوجه نمیشم این طیف آدما از چی این برجام دارن دفاع میکنن
Iran, Islamic Republic of
اعتقادی به اشخاص نداشته ونخواهم داشت عملکرد افراد مهمتراز اشخاص است .در دو دوره احمدی نژاد که منجر به زیرورو شدن اقتصادخانوارها وبازارعرضه وتقاضا رنگی عجیب بخود گرفت که نتیجه بسیار بسیارزیانباری را متوجه مردم کرد وچه کسی ویا کسانیکه زندگیشان متلاشی و یا افرادی که ازخاک بلندشدند ونام بردن از آنان خیلی ساده است. درمجموع نتایج زیانبارآن بیشتراز فوائد ان بشمار میرود
این دولت هم با راهی که در پیش گرفته فضای نامطمئنی را پیش روی مردم قرارداده و دوجریان قدرت طلب وقلدرماب که تبسم همیشه برلبانشان موج و هماننداشخاص دستکش بدست مخملی ، مردم را مهم نمیدانندگرچه که هرکجا باشند مردم را پیش قراولان نهضت محسوب میکنند اما به مرز عمل که میرسند انها را موش ازمایشگاهی تصور کرده که برای رسیدن به نیات زشت و کریه خود از هیچ عملی فرو گزار نخواهند کرد.عاملان چیره دست وفریبکار درفضای نامطمئن چه جفاهایی که در حق مردم روا میدارند و هرگاه برتیغه برهنگی شمشیری قرارگیرند از مردم برای در امان ماندن خودشان بهره میگیرند.بدا بحال کسانیکه جو گل آلوده جامعه معیشتی را طوری قرارمیدهند که برای هیچکس صرفه اقتصادی دیده نشودو این بازارآشفته وبی نظارت رابه هرقیمتی بظاهر ثابت نگه داشته اند ولیکن به عمق ان که نگاهی داشته باشید زیانباری بیشتر از دولت قبل متوجه مردم کرده اند. تاریخ خواهد گفت که مصائب مردم ناشی از چیست واکثرا"به وقایع وپیش آمدها بتدریج حتی بقیمت رنج و مصیبت کنار خواهند امد.قضاوت تاریخی باشد برای نسلهای اینده که پدرانشان چه ها که نکرده اند.
Iran, Islamic Republic of
"در دو دوره احمدی نژاد که منجر به زیرورو شدن اقتصادخانوارها وبازارعرضه وتقاضا رنگی عجیب بخود گرفت که نتیجه بسیار بسیارزیانباری را متوجه مردم کرد وچه کسی ویا کسانیکه زندگیشان متلاشی و یا افرادی که ازخاک بلندشدند ونام بردن از آنان خیلی ساده است. درمجموع نتایج زیانبارآن بیشتراز فوائد ان بشمار میرود"
ادعاست، بی دلیل و بی سند، و حتی بی استدلال
البته که نام بردن از افرادی مثل بابک زنجانی یا مه آفرید امیرخسروی خیلی آسان است؛ چون ابتنای ژورنالیسم بر نشر ناآگاهی با تکیه بر بمباران اطلاعاتی است . اما نتیجه گیری این که در آن دو دوره نتایج بسیار زیانباری متوجه مردم شده، به این راحتی حتما غلط است. مثل این که ادعا کنی فاصله نپتون تا زمین فلان مقدار است و بعد بگویی : هرکس قبول ندارد، برود خودش متر کند!!
بنده به بعنوان یک نمونه که قابلیت تعمیم دارد، در آن دو دوره مورد ادعا دو فرزند پسرم شاغل شدند، صاحب مسکن شدند و ازدواج کردند، بدون آن که امکان بهره گیری از هیچ امکانات ویژه ای را داشته باشند. برخی از بستگانم که توانی اجاره نشینی شان در تهران بسرعت رو به پایان می رفت، با اسکان در مسکن مهر شهر پرند و مهرآباد رودهن، لااقل از جنبه مسکن مشکلشان رفع شد، روستای آبا و اجدادی ام قریب به اتفاق امکانات زیربنایی مانند جاده آسفالته، برق، آب لوله کشی، تلفن ، و اخیرا گاز شهری را به خود دید و اغلب مهاجرت کردگان روستا، حداقل به عنوان ییلاق و خوش نشین شروع به ساخت خانه و باغ شخصی کردند .
Iran, Islamic Republic of
روزنامه هایی که یارانه خود را از بیت المال میگیرند وبنای خود را بربمباران اطلاعات غلط و تحمیل نادانی و جهالت قرارمیدهند حرفی است که تامل برانگیزاست ...
Iran, Islamic Republic of
فعلا که شما با دلار هفت هزارتومان سوار حال و آینده مردم هستید و با حداکثر توان مشغول خسارت به کشور و مردم می باشید که البته بزودی معکوس خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
هواپرست!
معیار و میزان فقط خودشانند.خوب و بد را هوای نفس این جماعت مشخص می کند!
Iran, Islamic Republic of
خوشحالم که نظر این اقا درمورد احمدی نژاد این است.این به این معنی است که احمدی نژاد هنوزم درراه درست دارد حرکت می کند روزی که توازاو تعریف کنی یعنی دارد از راه راست منحرف می شود
Iran, Islamic Republic of
نظر سنجی کنید از مردم بپرسید که مردم درمورد احمدی نژاد اشتباه کردند یا درمورد انتخاب روحانی.چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.همین سینه چاکان اقای روحانی که همه حالا ابراز پشیمانی می کنند خود گواه همه چیز است.
mahmoudsusani@gmail.com
Iran, Islamic Republic of
استفاده از اصطلاح «توافق شکوهمند» میزان فهم و شعور سیاسی این آقا را مشخص می کند. برجام واقعا اجماع جهانی را علیه کشورمان از بین برد. مسئولین جمهوری اسلامی ایران که زمانی مظهر و نماد شجاعت و درایت در جهان مطرح بودند با برجام جایگاه ایران را به جایی رساندند که حتی جیبوتی هم جرات پیدا کرد و علیه ما موضع گیری کرد.
محمد
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ملت به کوری چشم شما ها در انتخاب احمدی نژاد رشد سیاسی خود را نشان داد...
Iran, Islamic Republic of
خائن تر .... از اصلاحطلبان فقط خودشون هستن!
Germany
وقتی قیاس به نفس مسکنی آبروی خودت میره
Iran, Islamic Republic of
... همه دنیا امروز ایران را تروریست میدانند ایرانی در هیج جای دنیا جا ندارد گرانی بیداد میکند دلار مرز 7هزارتومان رسیده گوشت کیلویی حدود 60الی 70هزارتومان اجاره منزل سر به فلک رسیده ... این دولت و وزرایش زندگی مرفه و اشرافی گری دارند ....
Iran, Islamic Republic of
یکی از دلایلی که نشاندهنده انتخاب درست احمدی نژاد است مخالفت امثال شماست با او
Iran, Islamic Republic of
وقت اعترافاتت خيانت خودت و همفكرانت را در حق نظام وراي مردم افشا مي كردي لازم نيست دوباره حرفی بزنی
Iran, Islamic Republic of
وقتی حرفای شمارودردادگاه فتننه ی ۸۸دیدم بااین حرفاتفاوت داشت...!!!!!¡؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب ها فقط شعار دموکراسی رو میدن.اگر رای اکثریت مردم مخالف نظر آنها باشد آنرا تقلب می خوانند . ضمنا رعایت ادب نیز در مصاحبه نشانه شخصیت خود فرد است.
روح اله
Iran, Islamic Republic of
... ناموفق شما و اون احزاب سیاسی بی خاصیت هستند که کشور ریل توسعه کشور را وارونه زدید
Iran, Islamic Republic of
این یارو برا چی توی زندان بود؟
روح اله
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز!
چطوره وقتی این آقا در مورد رئیس جمهور سابق عبارت "موجود ناموفق" را بکار میبره شما وقیحانه می زنین ولی وقتی من توی پیامم همین عبارت را برای این آقا بکار بردم شما حذفش کردین؟!!

کارتون خیلی غیراخلاقی هست
انصاری
Iran, Islamic Republic of
آقای عطریانفر ما ملت اشتباه زیاد کردیم انتخاب آقای خاتمی و آقای هم روحانی اشتباه بزرکتر از انتخاب احمدی نژاد بود رای دادن به نماینده های مجلس اصلاح طلب اشتباه خیلی بزرگتر بود رای دادن به لیست اصلاح طلب شورای شهر اشتباه نا بخشیدنی بود و امیدواریم خداوند در این ماه رحمت و مغفرت از سر تقصیرات ما در گذرد امین یا رب العالمین .
محسن
Iran, Islamic Republic of
هر دولت که سر کار می آید شعارهایی را انتخاب می کند که نتایج عملکرد آن برایند عملکرد دولت و در نتیجه مورد قضاوت مردم قرار می گیرد
البته هنوز که دولت روحانی در سال ششم استقرارش است و در همین مدت برایند فعالیتهای دولت ایشان این است که ما در تمام مواضع انقلابی به قیمت هیچ دستاورد عقب نشینی کرده ایم و تقریبا تمام وعده های انتخاباتی ایشان هم پوچ بوده است
اما در دولت اقای احمدی نژاد با همه صف بندیهای مجلس قوه قضائیه تشخیص مصلحت و سپاه و حتی برخی از وزیران خودش در مقابلش باضافه تحریمهای خارجی با تلاش فراوان طرحها و پروژه های وسیعی را به سر انجام رسا ند که بسیاری از انها توسط عموم مردم قابل مشاهده می باشد
ولی موضوعی که اهمیت دارد اوج تنفر اصحاب چپ و البته راست از احمدی نژاد است که تمام دستاوردهای دولتش را که بسیاری از انها اهرم قدرت ایران در مقابله های بین المللی بود را به کلی منکر شوند نمی دانم باید به این ها چه نامی نهاد
اقای عطریانفرشورای شهری که شماعضوش بودیددیدیدچقدرزودمردم راپشیمون کردیدبعدش احمدی نژادموجود نیست تنهامردی که کارکردوشماتمام زحمات رانابودکردیددرتاسیسات اتمی سیمان ریختیدپرتاب ماهواره رامتوقف کردیدوهزاران جنایت دیگر...
احمدی نژاد
Russian Federation
آب که سربالا میره قورباغه ابوعطا میخونه
احمدی نژاد
Russian Federation
آب که سربالا میره قورباغه ابوعطا میخونه
جلال
Iran, Islamic Republic of
بهترین رئیس جمهور ایران از ابتدا تا حال جناب دکتر احمدی نژاد بوده است خائنین همیشه بهتر را بدترین نشان می دهند همچنانکه سوفسطائیان سقراط را هم بدترین نامیدند این اصلاح طلبان هم مثل سوفسطائیان هستند
محمد
Iran, Islamic Republic of
بی شرف تر این اصلاح طلبان خدا نیافریده
Iran, Islamic Republic of
ازنتایج برجام گرانی های کمرشکن ونرخ دلار وسکه
گرچه آقای عطریانفر چون از جاهای دیگر به حسابشان پول واریز می شو د باید از این... بگوید
Iran, Islamic Republic of
کی بودکه توی دادگاه فتنه ی ۸۸ می گفت ما«ریپ» می زنیم..؟؟!
ای کاش دولت آقای روحانی اندازه 25 درصد تلاش احمدینژاد کار میکرد ما این همه مشکل بیکاری و فقر در جامعه نداشتیم .
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل
احمدی نژاد بیت رهبری می رفت براش صلوات می فرستادند ، شورای نگهبان می رفت آقای جنتی و مومن قربون صدقه ش میرفتن ، سپاه و بسیج می رفت سردار جعفری و نقدی لپهاشو
می کشیدند ، در نماز های جمعه آقایان خاتمی و علم الهدی و دیگران دعا گوش بودند ، تو مجلس حداد عادل و زاکانی و رسایی و روح الله حسینیان و بذرپاش ، فداییش بودند . جناب مصباح و مریدانش که خوابهای آنچنانی براش می دیدند . در هییات مذهبی که حاج منصور ارضی و حدادیان و باقی حضرات شال سبز گردنش
می انداختن . صدا و سیما و جناب ضرغامی رو که نگو ، انگار خونه احمدی نژاد وسط راهروهای
صدا و سیما بود ، از شبکه اول بیرون می اومد سر و کله ش تو شبکه سه پیدا بود . یعنی جوری بود که حاج محمود رو بیشتر از حیاتی و عمو پورنگ تو تلویزیون
می دیدی .
حالا روحانی رو با حاج محمود مقایسه کن . نه روحانی امروز بعد از برجام و دلار هفت تومنی ! روحانی اول تیر 96 که میثم خان مطیعی در صف نماز عید فطر لوله ش کرد ...
دولت نهم بهترین دولت
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر خیانت کنندگان به آرمان های امام و خون شهدا
لعنت خدا بر منافقین چه اصلاح طلب چه اصول گرا
اما واقعا چرا هر چی جاسوس دستگیر می کنند سابقه اصلاح طلبی داره؟
احمدی نژاد تا وقتی که در خط ولایت حرکت میکرد خوب بوداما وقتی مشایی شد مغز متفکر و همه کاره اش دیگه مثل قبل کار نکرد
احمد
Iran, Islamic Republic of
اینک گفته از همه مظلوم تره اگه منظورش از همه اصلاح طلبا ن وکارگزاران باشه منم قبول دارم ولی ....!!!!
Iran, Islamic Republic of
قبل و بعد از احمدی نژاد (دولت رفسنجانی و خاتمی و روحانی) شما سوار ملت بودید حالا چون ملت یه دوره بهتون سواری ندادن شدن اشتباه کننده؟
علی قزوینی
Iran, Islamic Republic of
اره راست میفرمایید ملت اشباه کرد احمدی نژاد اورد سر کار.البته ملت اشتباه های دیگری هم داشت که از چشم تیز بین شما دور مانده؟!انهم اینکه اشتباه کرد هاشمی وخاتمی روحانی هم سر کار اورد!
Iran, Islamic Republic of
یک تار موی احمدی نژاد به همه شما سیاسیون چپ و راست میارزه
به همه تون
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد با دلار 3500 تومانی و روحانی با دلار 7000 هزار تومانی خیلی مظلوم واقع شده اند فقط ما مردم خیلی ظالم هستیم که پولمان را دلار میخریم
Iran, Islamic Republic of
حالا مردم این آقا رو انتخاب کردند در باغ بهشتند؟ ...
امیر
آقای عطریانفر شماهم که مثل دولت شعور مردم را ندید میگیرید! این حرفایی که میزنید را خودتان هم واقعا قبول داری؟!سال 88 اصلاح طلبان به نفع نظام عقب نشینی نکردند بلکه مجبور ب عقب نشینی توسط همین مردمی که شما ها به شعور آنها توهین میکنید شدند... گرفتی مطلبو!
Iran, Islamic Republic of
بعد از پیروزی انقلاب هر رئیس جمهوری بر سر کار آمده هم با رای مردم بوده و خدارا شکر که وطن فروشی و خیانت نکرده اند و اگر اختلاسهایی هم بوده و یا کم کاری شده از بی عرضه گی بعضی از مسئولان بوده است .
Iran, Islamic Republic of
در مورد احمدی نژاد این نظر خودت نه میلیون هاجمعیت آکاه نکته بین ونکته سنج
افشاری
Iran, Islamic Republic of
رهبرانقلاب،در دیدار دانشجویان خطاب به جوانان:
زمینه را برای روی کار آمدن دولت جوان و حزب اللهی فراهم کنید.



با این فرمایش امام خامنه ای ، شمارش معکوس برای پایان حاکمیت غرب گرایان، در مجلس و دولت آغاز شد..