جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نتیجه کار هیات باید در سبد انقلاب باشد

پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب: 614955
مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) گفت: نتیجه کار هیات باید در سبد انقلاب باشد.
نتیجه کار هیات باید در سبد انقلاب باشد
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام قاسمیان مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) در مراسم گرامیداشت بیستمین سال تاسیس هیات الزهراء (س) دانشگاه صنعتی شریف گفت: سال ۷۰ که ما وارد دانشگاه شریف شدیم جو دانشگاه مانند امروز تا این حد مذهبی نبود و حتی ما باور نمی‌کردیم بتوانیم در این دانشگاه دسته عزاداری راه بیندازیم.

وی افزو: اگر امروز جو دانشگاه مذهبی‌تر شده قطعا یکی از دلایل آن برکت وجود هیات الزهراء است.
قاسمیان با بیان اینکه ائمه مجالس مذهبی را دوست دارند، افزود: نتیجه عملکرد هیات باید در سبد انقلاب باشد با این وجو هیات نباید نه خنثی و نه جناحی باشد.

وی بیان کرد: این هیات در تهران و به ویژه در غرب تهران به عنوان یک هیات فرهیختگی شناخته می‌شود با این وجود در این هیات باید مستند حرف زد.

وی به بیان خاطره‌ای از فعالیت در این هیات پرداخت و افزود: آن زمان مسجد دانشگاه صنعتی شریف دستشویی نداشت و ما مجبور بودیم به دستشویی‌های یکی از دانشکده‌ها برویم با این وجود وقتی سرویس‌های مسجد احداث شد ابتدا به جای در از پرده استفاده کرده بودند بعد که در سرویس‌ها در به کار رفت در‌ها به بیرون باز می‌شد در حالیکه که قفل نداشتند و دست آخر هم معلوم شد که یک ردیف از سرویس‌ها مقداری رو به قبله ساخته شده اند.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *