شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۳
۵

وزیر دانمارکی، ماه رمضان برای همه خطرناک است!

دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۷
کد مطلب: 614011
یک وزیر افراط‌گرای دانمارکی با درخواست از مسلمانان برای کار نکردن در ماه رمضان، روزه گرفتن را برای همه خطرناک توصیف کرد.
وزیر دانمارکی، ماه رمضان برای همه خطرناک است!
به گزارش جهان نيوز، سیاستمدار دانمارکی ماه رمضان را برای همه خطرناک توصیف کرد.
بنابر گزارش خبرگزاری فرانسه، «اینگر استویبرگ» وزیر مهاجرت و همگرایی دانمارک  که به دلیل دیدگاه‌های ضد مهاجراتی اش شهرت دارد،  امروز دوشنبه گفت: «من می‌خواهم از همه مسلمانان بخواهیم که کار را در ماه رمضان  ترک کنند تا به این وسیله  پیامدهای منفی به بخش‌های دیگر جامعه دانمارک نرسد.» وی  این عمل (روزه گرفتن) را خطرناک توصیف کرد.

استویبرگ از اعضای حزب لیبرال با گرایش‌های راست میانه افزود: «من تعجب می‌کنم که یک دستور مذهبی 1400 ساله با جامعه و بازار کار امروز در دانمارک سازگاری داشته باشد.»
وی همچنین گفته که نگران است که روزه‌گرفتن بر سلامت و کارایی افراد، مثلا رانندگان اتوبوس تاثیر بگذارد و به همین دلیل گفته است که چنین وضعیتی می‌تواند برای همه خطرناک باشد.

نام این سیاستمدار دانمارکی سال گذشته هم به دلیل انتشار عکسی از خود که با چهره‌ای خندان  در شبکه اجتماعی فیس‌بوک  پنجاهمین اقدام در راستای سخت کردن قوانین مهاجران را جشن گرفته بود، مطرح شده بود.

در 15 سال گذشته همواره تدابیر مربوط به مهاجرت در دانمارک دشوار شده است و قوانین تاکید دارد که پناهجویان باید فرهنگ و زبان دانمارک را یاد بگیرند تا بتوانند با بازار کار هماهنگ باشند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به خصوص برای شیطان پرست ها
Iran, Islamic Republic of
بازم خدا خیرش بده نگفت روزه نگیرید گفت کارنکنید
علی
Iran, Islamic Republic of
این شیاطین چند قرن است که به دنبال ریشه کنی و محو اسلام و به طور کلی دینداری و خداپرستی هستند. خداوند هرچه زودتر ریشه آنها را بکند.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
قال رسول الله (ص):صوموا تصحوا
روزه بگیرید سالم بمانید.
Iran, Islamic Republic of
یه پیرزن بیسواد غرغرو یه چیزی! گفته جدی نگیرید