جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

اروپا و آمریکا ۲ روی یک سکه و غیرقابل اعتمادند

دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب: 614010
عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: اروپا و آمریکا ۲ روی یک سکه و غیرقابل اعتمادند و بسیار ساده‌لوحانه است که ما فکر کنیم اروپا از آمریکا فاصله می‌گیرد و به ما سودی می‌رساند.
اروپا و آمریکا ۲ روی یک سکه و غیرقابل اعتمادند
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مذاکره دولت با اروپایی‌ها گفت: ما چندین و چند بار اروپایی‌ها را تجربه کرده‌ایم و این مسئله روشنی است و درواقع آمریکا و اروپا دو روی یک سکه و غیرقابل اعتماد هستند.

وی افزود: من تعجب می‌کنم که برخی از مسئولان فکر می‌کنند که کار تاریخی انجام داده و بین اروپا و آمریکا فاصله انداخته‌اند.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: بسیار ساده‌لوحانه است که ما فکر کنیم که اروپا موضع دیگری در قبال آمریکا گرفته و ممکن است از آمریکا جدا شود و برخلاف میل آمریکا به ما نفعی برساند.
ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: اروپایی‌ها بازی دیگری را شروع کرده‌اند و همان‌طور که در این مدت ما را به اسم برجام معطل کرده‌اند، الان هم به همین ترتیب است و در حال وقت‌کشی هستند تا ما را گمراه کنند.

وی افزود: هیچ اعتمادی نمی‌توان به اروپا داشت همان‌طور که به آمریکا نمی‌توان اعتماد کرد و تنها تفاوت این دو در شعارها و اظهاراتشان است که بنا به مصالحی ممکن است متفاوت باشد.
عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: برای مثال برای کشتار اخیر در غزه که یک کشتار تمام‌عیار بود و همه جهان به آن واکنش نشان داد، اروپایی‌ها نه‌تنها به آن واکنش نشان ندادند بلکه آن را بایکوت خبری کردند و بسیاری از مقامات کشورهای اروپایی در مراسم جشن انتقال سفارت آمریکا به قدس حضور یافتند.

ناصری‌نژاد خاطرنشان کرد: اعتماد به اروپایی‌ها کار بیهوده‌ای است، اگرهم بنا به تضمین گرفتن باشد باید تضمین‌های صد درصد قطعی از آنها گرفته شود که البته آنها هم چنین تضمین‌هایی نمی‌دهند و ما معتقدیم دولت هرچه سریع‌تر باید از اروپایی‌ها پاسخ بخواهد و اگر پاسخ و نتیجه‌ای حاصل نشد، از برجام خارج شود.

وی در پایان گفت:‌ ماندن ما در برجام تاکنون هیچ سودی که برای ما نداشته هیچ، ضررهای زیادی را هم به کشور و آینده کشور تحمیل کرده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *