جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مشکل پیام رسان سروش حل شد

دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 611909
سید صالحی مدیر سروش با انتشار پستی توئیتری از مسدود شدن دو آی‌پی سروش بدون اعلام قبلی خبر داد.
مشکل پیام رسان سروش حل شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مشرق، با داغ شدن جریان فیلترینگ تلگرام و تبلیغاتی که در راستای حمایت ازتولیدات داخلی به‌ویژه پیام‌رسان‌ها صورت گرفت، استقبال کاربران از نمونه‌های داخلی بیشتر شد. سروش یکی از پیام‌رسان‌هایی است که نسبت به سایر همنوعان خود، با 10 میلیون کاربر توانسته توجه بیشتری را به خود جلب کند.

اما اخیرا طبق ادعای مدیر سروش به دلایل برخی مشکلات زیرساختی، کاربران در استفاده از این پیام رسان با مشکلاتی مواجه شدند. پیرو این مساله سید میثم سیدصالحی مدیر سروش با انتشار پستی توئیتری ضمن تشکر از شکیبایی کاربران از مسدود شدن دو آی‌پی این پیام‌رسان بدون اعلام قبلی خبر داد.

سید صالحی در توئیتر خود نوشت: " متأسفانه در چند روز گذشته و با وجود اطلاع شرکت زیرساخت از آی‌پی‌های سروش، دو آی‌پی ما بدون اعلام قبلی و به دلایل نامعلومی مسدود (بلاک) شده بود. این اتفاق فشار زیادی بر روی یکی از سرورهای اصلی ایجاد کرد و سرویس به شدت کند شد. امروز مشکل رفع شد؛ ما بابت صبوری کاربران سپاسگزاریم. "
  •  
     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *