دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 13 May 2024
 
۰

اردوغان درخواست عفو عمومی باغچلی را رد کرد

يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 611598
رئیس‌جمهور ترکیه در واکنش به درخواست باغچلی رهبر حزب «حرکت ملی‌گرا» مبنی بر اعلام عفو عمومی در آستانه انتخابات زودهنگام گفت: این درخواست جناب باغچلی مختص خود اوست. در حال حاضر دولت ما به هیچ عنوان چنین تفکری ندارد.
اردوغان درخواست عفو عمومی باغچلی را رد کرد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه در واکنش به درخواست «دولت باغچلی» رهبر حزب «حرکت ملی‌گرا» مبنی بر اعلام عفو عمومی در آستانه انتخابات زودهنگام گفت: این درخواست جناب باغچلی مختص خود اوست. در حال حاضر دولت ما به هیچ عنوان چنین تفکری ندارد.
 
«دولت باغچلی» رهبر حزب «حرکت ملی‌گرا» دیروز در پیامی جنجالی از حساب شخصی خود در توییتر با انتقاد از کسانی که خواستار آزادی صلاح‌الدین دمیرتاش نامزد محبوس حزب دموکراتیک خلق‌ها هستند، نوشت: کسانی که خواستار آزادی خائنان و تروریست‌ها هستند، چرا برای آزادی وطن‌پرستانی مانند «علاءالدین چاکیچی» و «کورشات ییلماز» درخواست نکردند، با این شرایط من خواستار عفو عمومی برای آنان در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *