شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

بارش‌ و وزش باد شدید در تهران ادامه دارد

شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب: 611106
مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به سالم بودن هوای تهران طی امروز (۲۲ اردیبهشت) از بارش باران و وزش باد شدید در پایتخت خبر داد.
بارش‌ و وزش باد شدید در تهران ادامه دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، حسین شهبازی با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده افزایش میزان ناپایداری جوی در بعد ازظهر امروز (۲۲ اردیبهشت) است، اظهار کرد: برای برخی ساعات این روز وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۳ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب غربی - غربی و بارش پراکنده باران انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وزش باد شدید در برخی ساعات امروز سبب افزایش نسبی غلظت ذرات معلق در سطح شهر می‌شود و شرایط کیفی برخی مناطق شهر تهران به آستانه شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس خواهد رسید.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه این وضعیت جوی طی فردا (۲۳اردیبهشت) کمابیش ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: در این روز برای برخی ساعات به ویژه شبانگاه وزش باد شدید و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه بر این اساس انتظار می‌رود وضعیت کیفیت هوای اکثر مناطق شهر تهران طی فردا در شرایط سالم قرار داشته باشد، گفت: دمای هوای پایتخت تا فردا (۲۳ اردیبهشت) روند افزایشی خواهد داشت.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص میانگین ۳۸ در شرایط پاک قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای پایتخت هم اکنون نیز با شاخص میانگین ۸۰ در شرایط سالم است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *