شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

وزیر اطلاعات اسرائیل: ترامپ از برجام خارج می‌شود

سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 610152
وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در سخنانی پیش‌بینی کرد که ترامپ خروج آمریکا از توافق هسته‌ای را اعلام خواهد کرد.
وزیر اطلاعات اسرائیل: ترامپ از برجام خارج می‌شود
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، «اسرائیل کاتز» وزیر اطلاعات کابینه رژیم صهیونیستی در سخنانی پیش‌بینی کرد که ترامپ اواخر وقت امروز سه‌شنبه خروج [آمریکا] از توافق هسته‌ای را اعلام می‌کند.

به گفته کاتز:‌ «مسیر درست رئیس جمهور ترامپ برای تقویت سیاستش و [مقابله با] ایران، اعلام لغو توافق هسته‌ای و بازگشت تحریم‌های اقتصادی علیه ایران است».

به ادعای این عضو کابینه رژیم صهیونیستی، «جهان باید ضد ایران متحد شود، همان‌گونه که ضد کره شمالی متحد شد، تا زمانی که پروژه هسته‌ای، توسعه موشک‌های بالستیک و گسترش حضور ایران در منطقه - که روز گذشته با پیروزی حزب‌الله در لبنان رشد کرد - [متوقف] شود».

ترامپ روز گذشته اعلام کرد که امروز (سه‌شنبه) طی یک کنفرانس خبری در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت واشنگتن (22:30 به وقت تهران) درباره تصمیم‌ خود در خصوص برنامه هسته‌ای ایران سخن می‌گوید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید
Iran, Islamic Republic of
یک درصد امکان نداردکه این جانور ( ترامپ ) از برجان خارج شود فقط چون دیده که دولت مردان ما خیلی شجاع هستند !!!می خواهد با این اقایان شجاع بازی کند و ....