يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
 
۰

آمار جهرمی از درآمد حاصله از رجیستری

دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۵
کد مطلب: 609634
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با اجرای طرح ریجستری تلفن همراه در کشور حدود یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان درآمد برای کشور حاصل شد.
آمار جهرمی از درآمد حاصله از رجیستری
به گزارش جهان نيوز، جواد آذری جهرمی عصر امروز در حاشیه شورای اداری شهرستان جوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این میزان درآمد با توجه به دلار ۳هزار و ۷۰۰ تومان محاسبه می‌شود و باید ارقام جدید از گمرک کشور اخذ شود. 

وی تصریح کرد: مدت آزمایشی اجرای طرح رجیستری به پایان رسیده و باید طرح به صورت فراگیر اجرایی شود. 

جهرمی خاطر نشان کرد: سیاست دولت  اجرای طرح رجیستری تلفن همراه در جهت جلوگیری ازقاچاق تلفن همراه و ارائه خدمات به مردم است و این طرح با قدرت در کشور اجرا خواهد شد.

دیدار وزیر ارتباطات با خانواده شهید مدافع حرم
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه شرکت در شورای اداری شهرستان جوین با حضور در منزل شهید مدافع حرم حسین علی شمس آبادی با خانواده این شهید معزز دیدار کرد. 

آذری جهرمی در این دیدار اظهار داشت: به برکت ایثارگری شهیدان امروز جمهوری اسلامی ایران در قدرت است. ما به وجود شهدا و خانواده‌های این عزیزان می‌بالیم و همواره باید قدردان خانواده شهدا باشیم. 

وی عنوان کرد: شهدای مدافع حرم با ایثارگری هم پاسدار حرم اهل بیت و هم از آرمان‌های انقلاب اسلامی بودند و ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *