جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۲۴

اشک های تمساح دانشجوی منافق برای یک قاتل/ اصلاح طلبی که سر از آغوش مریم رجوی در آورد +عکس

دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب: 608264
شبنم مدد زاده که توسط برخی از اصلاح طلبان به عنوان فرد بیگناه مورد حمایت قرار گرفت بعد از مدتی به سازمان منافقین پیوست؛ حالا برای بیگناه جلوه دادن یک قاتل تلاش می کند.
اشک های تمساح دانشجوی منافق برای یک قاتل/ اصلاح طلبی که سر از آغوش مریم رجوی در آورد +عکس
 گروه سیاسی جهان نيوز: تقریبا نامش در همه بیانیه های مجامع دانشجویی وابسته به اصلاح طلبان وجود داشت؛ همه خواستار آزادی وی بودند و ادعا می‌کردند بیگناه است اما به یکباره بعد از آزادی و ترک تهران به پاریس از نشست سازمان منافقین در این شهر سر در آورد.

به گزارش جهان نيوز، این فرد کسی نیست جز « شبنم مددزاده» که نائب دبیر تهران دفتر تحکیم وحدت و عضو انجمن اسلامی دانشگاه تربیت معلم کرج بود. او در سال‌هایی که در پوشش دانشجو تحرکات سیاسی انجام می‌داد به لیدری تحصن‌ها و اعتراضات دانشجویی آنهم به بهانه‌های واهی مختلف از جمله اعتراض به غذای دانشجویی را بر عهده داشت. موضوعی که بعدها پس از جذب کثیری از دانشجویان سبب می شد تا این اغتشاشات به موضوعات سیاسی مختلف از جمله آزادی حجاب، نقض حقوق بشر و نارضایتی از نظام گرایش می یافت.

در همین زمینه در خرداد ماه سال 87 دومین تحصن این دانشگاه رقم خورد و تعدادی از دانشجویان به خاطر وعده غذایی ماکارونی دست به تحصن زدند که در ابتدا تعداد آنها 20 نفر بود؛ در ادامه با مطرح شدن مباحث صنفی و جذب تعدا کثیری از دانشجویان تحصن اسپاگتی در دانشگاه تربیت معلم کلید خورد و بیانیه های مختلف سیاسی با موضوعات آزادی از حجاب، نقض حقوق بشر و نارضایتی از نظام به نام متحصنین و از سوی شبنم مددزاده و دیگر دوستان وی به سایت های معاند مخابره می شد.

در ادامه نا آرامی ها در دانشگاه تربیت معلم توهین های گسترده ای به مقدسات دین اسلام شد؛ مصاحبه های گسترده شبنم مددزاده با صدای آمریکا و بی بی سی، این رسانه های معاند را دایه عزیز تر از مادر نشان می داد.
از همان روزهای ابتدایی دستگیری مددزاده، برخی دانشجویان همفکر وی در انجمن اسلامی و دفتر تحکیم اقدام به انتشار چندین بیانیه در دفاع از وی کردند؛ یکی از بیانیه های انجمن اسلامی دانشگاه تربیت معلم تاکید شده بود که دستگیری مددزاده و اتهام ارتباط وی با سازمان منافقین تنها بهانه ای برای برخورد با وی به دلیل اقدامات حق طلبانه‌اش، است.

اما حال وی در آغوش منافقین برای قاتلان مظلوم نمایی می کند و قاتلی که خود به جرم و جنایت خود اعتراف کرده است را بی گناه می خواند و سعی دارد برای آزادی وی کمپین سازی کند. این درحالی است که فیلم وحشتناک زیر گرفتن ماموران پلیس توسط این فرد با یک دستگاه اتوبوس در همان زمان رخ دادن این حادثه در فضای مجازی منتشر و احساسات بسیاری را در این زمینه جریحه دار کرد.


البته نفوذ این افراد در اجتماعات دانشجویی نیز به این نکته اشاره دارد که بایستی در این حوزه دانشجویان با هوشیاری و بدون تحت تاثیر قرار گرفتن در فضای هیجانی و احساسی عمل کنند و ماهیت واقعی اتفاقات و افرادی که به آن دامن می زنند را به خوبی رصد کنند.

https://jahannews.com/vdcd9j09oyt0zx6.2a2y.html
jahannews.com/vdcd9j09oyt0zx6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
حداقل بنویسید مریم عضدانلو قجر داخل پرانتز رجوی اینجوری👈 مریم عضدانلو قجر (رجوی) خیلی ازدواجش با رجوی شرعی بود خیلی کم تلاش داره قجری بودنش و مخفی کنه رسانه ها هم ناخواسته کمکش میکنن.
Iran, Islamic Republic of
دیگه کوس رسوایی اینا عالم رو برداشته برادر این رو همه می دونن که اینها چه گندی سر انقلاب جنسی شون در آوردن..
اگر همین دانشجو در ایران می ماند میتوانست از حداقل امکانات معیشتی برخوردار می بود؟
Iran, Islamic Republic of
ارزش کود حیوانی از اینا بیشتره هرچی فکر میکنم نمیتونم این اشغالها رو با اون مقایسه کنم
Iran, Islamic Republic of
ما هم جزئیات آن شبی که مسعود رجوی اون بلا رو سر تو آورد به یاد داریم. از کودتای 28 مرداد خیلی سال گذشته، مردم ایران دیگه دنباله رو فاحشه ها نخواهند شد، دوران پری بلنده ها خیلی وقته که گذشته.
(اگه کسی در جملات بالا شک داره یک کم مطالعش رو بیشتر کنه تا ببینه همه زنان منافق بدون استثنا خود را متعلق به مسعود رجوی میدونن)
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا

به نظرم تقصیر خودمونه که کم در این باره تبلیغ می کنیم. یا جاسوس آزاد می کنیم که بره بعد بگه اتفاقا جاسوس بودم و به ما دهن کجی کنه یا مثل این گمراه بره و از آدمکش دفاع کنه.
جیسون رضاییان و امثال او از یادمون نرفته که باز مثل این مورد برامون پیش میاد.
Iran, Islamic Republic of
بله درسته، سرنخ چنین کارهای ضد ملی را باید در برخی وزارتخانه ها جستجو کرد.
برادر ما از دشمن داخلی ضربه می خوریم. دشمن دوست نما که بخاطر منافع و تسویه حسابهای حزبی و جناحی و شخصی ، امنیت ملی و منافع ملی را به سخره گرفته اند.
United Arab Emirates
مرگ بر منافق مرگ بر منافق. مرگ بر وطن فروشان. مرگ بر پس مانده های منافقین گوربه گورشده
Iran, Islamic Republic of
باید قاطعانه حکم الهی را در خصوص منافقین اجرا کرد چه درویش چه داعشی چه غارتگر بیت المال .
Iran, Islamic Republic of
جهان زدی تو خالی اصلاح طلبان مگر آدم بشن
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر منافقین و حامیان زشت و پلیدشان
Iran, Islamic Republic of
نکبتی بالاتر نمیشه برای اینا که بدامن منافقین بچسبن
Iran, Islamic Republic of
راستی چرا هرچی فراری و دزد و منافقه از گروههای اصلاح طلب بیرون میاد؟
Iran, Islamic Republic of
چون لقمه و نطفه شان حرام است
Iran, Islamic Republic of
عجب!!
يعني الان شما در نقش پيامبر و خدا حكم هم مي ديد :)
خوبه پيشرفت كردين!
Iran, Islamic Republic of
...برادر مومن آیا متوجه سخنان خود هستی و میدانی تعداد اصلاح طلبان در این کشور چند میلیون نفر است و تو همه شان را حرام زاده میدانی . آیا این از یک حلال زاده بعید نیست
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد مرتضوی بقایی رحیمی و............
Iran, Islamic Republic of
برو گمشو ...
Iran, Islamic Republic of
احساس میکنم اعدام برای منافق و آدمکش کم باشه.
سید
Iran, Islamic Republic of
یک هرزه که برای هرزگیش حاضر است به خانه هرزگان (کاخ سفید) پناهنده شود!
Iran, Islamic Republic of
باید با همون اتوبوس از روش ردشید بعد ازش بپرسید که آیا هنوز از این جانی آدم کش دفاع میکنه یا نه
دلاوری ازخطه لرستان
Iran, Islamic Republic of
ازهرکس وهرجریانی که گذشت بکنیم ازمنافقین گذشت نخواهیم کرد.یعنی جمهوری اسلامی ازاینابگذره مردم گذشت نمیکنن.جای شکنجه های پدرم وشهادت عموم موقع اسارت درعراق وتوسط این منافقین تاقیامت ازخاطرخانواده ماازیادنمیره.شرف وناموس هم چیزخوبیه که منافقا ندارن.آخه منافقای بی شرف بااون بقال یاکاسب چکارداشتین که ترورش کردین؟؟فقط اینوجواب بدین
United Arab Emirates
.....
Iran, Islamic Republic of
برادرم یک سرباز بود مظلوم و بیگناه ضدانقلاب در سنندج به فجیع ترین شکل سرش را بریدند خدا لعنتشون بکنه شماها که اذعان می کنید حامی حقوق بشر هستید جوان نوزده ساله که تازه به سربازی رفته چه گناهی داشت نفرین خدا برشما باد