جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

هویزه با ۴۵ هزار نفر جمعیت بیمارستان ندارد

يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۳
کد مطلب: 608146
نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان هویزه با ۴۵ هزار نفر جمعیت یک بیمارستان هم ندارد که وضع درمانی این شهرستان باید ارتقا یابد.
هویزه با ۴۵ هزار نفر جمعیت بیمارستان ندارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، قاسم ساعدی ظهر امروز یکشنبه در مراسم افتتاح بیمارستان نفت دشت‌آزادگان با حضور وزیر بهداشت و درمان اظهار کرد: وزیر بهداشت در زمان هشت سال دفاع مقدس نیز در این منطقه حضور داشت و هم‌اکنون نیز در سومین سفر به دشت‌آزدگان، باز هم برای دفاع از سوسنگرد و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور پیدا کرد تا در کنار  مردم شهید پرور این شهرستان یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس خود و همرزمان را زنده کند.
 
وی، ضمن تقدیر از وزارت نفت برای حمایت از اجرای پروژه ها به ویژه انجام آمایش سرزمین اضافه کرد: از وزیر نفت برای توجه به تکمیل این سازه متروکه که مورد بی مهری دولت‌های مختلف قرار گرفته و هیچ سهمی از اعتبارات ملی و استانی به آن تخصیص داده نشده بود، تقدیر و تشکر می کنم.
 
ساعدی خطاب به وزیر بهداشت و درمان با بیان اینکه مردم دشت‌آزدگان سال‌های زیادی منتظر افتتاح این بیمارستان بودند، گفت: احداث این بیمارستان که با مرگ و زندگی مردم مرتبط است مورد نیاز مردم بود.
 
نماینده مردم‌ دشت‌آزدگان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مردم نباید احساس محرومیت کنند، ادامه داد: امیدواریم که بخش های محروم منطقه در حوزه درمان این شهرستان همچنان مورد توجه ویژه قرار گیرد.
 
ساعدی بیان کرد: برای ارتقای سطح مناطق محروم، دشت آزادگان را به عنوان منطقه ویژه ببینند و امیدوارم که با حفظ و نگهداشت هر دو بیمارستان، مردم این شهرستان را شاد کنید.
 
وی با اشاره به جمعیت ۲۰۰ هزار نفری شهرستان دشت آزادگان گفت: نیاز است هویزه با ۴۵ هزار نفر جمعیت از لحاظ درمانی ارتقا پیدا کند تا این مردم احساس خوبی داشته باشند؛ هویزه در حال حاضر تنها یک درمانگاه دارد و باید ارتقا پیدا کند.
 
 ایرج نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیز در این مراسم اظهار کرد: وزیر بهداشت پیش از این وعده داد این بیمارستان هرچه سریعتر به افتتاح برسد و خوشبختانه امروز در سومین سفر وی به دشت‌آزادگان، در جمع مردم برای مراسم افتتاح مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
وی افزود: افتتاح و بهره برداری این بیمارستان را به مردم دشت آزادگان تبریک می گویم و امیدوارم بهره مندی مفید و مؤثری از آن داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *