جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

باهنر: احزاب باید پیگیر مطالبات به حق مردم باشند

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 607367
​ اعضای شورای مرکزی حزب همت با محمد رضا باهنر"دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین" در دفتر مرکزی این تشکل سیاسی دیدار و گفتگو کردند.
باهنر: احزاب باید پیگیر مطالبات به حق مردم باشند
به گزارش جهان نيوز، اعضای شورای مرکزی حزب همت با محمد رضا باهنر"دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین" در دفتر مرکزی این تشکل سیاسی دیدار و گفتگو کردند.

احزاب باید به دنبال کادر سازی باشند

باهنر در این دیدار با با بیان اینکه اولویت احزاب باید منافع ملی و نه منافع قومی، صنفی باشد، گفت: در این صورت می‌توانند موفقیت‌های چشمگیری به دست آورند ضمن آنکه احزاب باید کادر سازی کنند، چرا که میتوانند با حکمرانی صحیح و درست نقشی موثری در جامعه ایفا کنند.

احزاب باید پیگیر مطالبات مردم باشند

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین تصریح کرد: از دیگر واجباتی که احزاب باید انجام دهند پیگیری مطالبات به حق مردم است از سوی دیگر باید این مطالبات در دستور کار احزاب و تشکل‌های سیاسی قرار گیرد.

مطالبات ناحق باید کنار گذاشته شود

باهنر می‌گوید: مطالبات ناحق که با منافع ملی در تضاد است را باید با مردم مطرح کرد و به آن‌ها آموزش درست داده شود تا از این مطالبات عبور کنند.

در این دیدار، #سید_احمد_نبوی گزارشی از فعالیت‌های حزب متبوعش در عرصه سیاسی پرداخت و سپس مسئولان کمیته سیاسی، واحد حقوقی و سازمان بانوان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را در قبال فعالیت‌های کمیته‌های اختصاصی حزب و برنامه‌های آتی ارائه کردند.

منبع:افکارنیوز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *