چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
باهنر:

مسئولان رسیدگی به مطالبات‌رادراولویت قراردهند

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۹
کد مطلب: 577985
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: ضروری است مسئولان رسیدگی به مطالبات به حق مردم را در اولویت کار خود قرار دهند.
مسئولان رسیدگی به مطالبات‌رادراولویت قراردهند
به گزارش جهان نيوز، محمد رضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در خصوص تجمعات اخیر در برخی شهرها گفت: نگرانی‌هایی در قشرهای مختلف کشور وجود دارد که در رأس آنها می‌توان به بیکاری فارغ‌التحصیلان، مشکلات مالی و اقتصادی، معیشتی و گرانی اشاره کرد، لذا این‌ها مجموعه‌ای از خواسته‌های مردم و وعده‌هایی است که قوای سه‌گانه داده‌اند و باید برای پاسخ‌گویی به این مطالبات به حق مردم تلاش جدی انجام دهند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: در کمتر از 24 ساعت چندین مقام رسمی آمریکا، سران ارشد رژیم صهیونیستی و موساد و بعضی از کشورهای منطقه که از شکست تروریست‌ها و داعش عصبانی هستند، با ارسال پیام‌هایی قصد تحریک کردن معترضان را دارند.

وی با اشاره به وظایف مسئولان در کشور اظهار داشت: ضروری است مسئولان رسیدگی به مطالبات به حق مردم را در اولویت کار خود قرار دهند، البته می‌دانیم که برخی از این مشکلات در یک شبانه روز حل نمی‌شود و به زمان بیشتری نیاز دارد، اما باید مردم روزنه امید را حس کنند و این احساس به ذائقه آن‌ها بنشیند.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری ادامه داد: اگر می‌گویند که در حال خروج از رکود یا کاهش نرخ تورم هستیم، مردم باید این خروج از رکود یا کاهش نرخ تورم را حس کنند.

وی با بیان این که مردم ما همیشه هوشیار هستند، تاکید کرد: در مواقعی که دشمنان قسم خورده ما بخشی از جامعه را تحریک کرده و اختلاف ایجاد می‌کنند، باید هوشیاری مردم دوچندان شود و فریب دشمنان را نخورند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین افزود: مردم فریب جریان‌های خارجی و تحریک‌های دشمن را نخورند، چرا که آنها جز به منافع نامشروع خود، به چیز دیگری فکر نمی‌کنند.

 رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: متاسفانه برخی رسانه‌ها و نهادهای عمومی ما بعضا به دلیل اختلافات جناحی و سیاسی، ناامیدی را به جامعه تزریق می‌کنند و این یکی از اشتباهات اساسی برخی از رسانه‌ها و کسانی است که تریبون در اختیار دارند.

باهنر افزود: در چنین شرایطی مردم باید حس کنند که مسئولان و قوا با هم اختلاف ندارند و با وحدت، هم‌دلی و هم‌گرایی به دنبال حل مشکلات و مطالبات آن‌ها هستند.

وی با بیان اینکه هر کدام از قوای سه گانه در کشور وظایف تعریف شده خود را دارند، اظهارکرد: در قدم اول قوا باید به وظایف خود به خوبی عمل کرده و حس نکنند که رقیب هم هستند؛ زیرا هر سه قوه با هم در تیمی قرار دارند که رقیبشان توطئه‌های دشمنان است.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان تصریح کرد: مردم ضمن اینکه می‌خواهند پیامشان را به گوش مسئولان برسانند، باید مراقب و مواظب باشند تا دشمنان کشور، انقلاب، نظام و شهدا؛ از این میدان سوء استفاده نکنند، لذا مردم باید با هوشیاری خود خواب دشمن را وارونه تعبیر کنند تا بیش از پیش وحدت و انسجام ملت و حاکمیت تثبیت شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *