جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۱۷۵
دالان سیاه رسانه‌ای اصلاح طلبان برای هنجار شکنان

رپورتاژ‌ آگهی اصلاح طلبان با روسری و توسری/ چگونه سوژه جهانی علیه ایران درست می‌کنند؟!

دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۱
کد مطلب: 606257
درگزارش های متعددی در آمریکا شاهد برخورد خشن و بدون اغماض ماموران پلیس با خاطیان یا کسانی که از دستور پلیس سرپیچی می کنند بوده ایم که دربرخی موارد به قتل منتهی شده است. اما مشخص نیست چرا در کشور ایران برخوردهای به مراتب با خشونت بسیار کمتر به سوژه جهانی تبدیل می شود و خطای یک مامور به پای حاکمیت نوشته می شود؟
رپورتاژ‌ آگهی اصلاح طلبان با روسری و توسری/ چگونه سوژه جهانی علیه ایران درست می‌کنند؟!
گروه سیاسی جهان نيوز: جمهوری اسلامی هرگز از دشمنان خارجی اش ضربه نمی خورد چرا که تکلیفش با آنها مشخص است ولی از معاندان و مزوران داخلی همواره در حال ضربه خوردن است.

به گزارش جهان نيوز، دالان سیاه رسانه ای اصلاح طلب در حالی خود را به عنوان وکیل مدافع هنجارشکنان و افراد خاطی به تصویر می کشد که نه تنها افکار عمومی را نمایندگی نمی کند بلکه تنها و تنها بهره کشی و سواستفاده از افکارعمومی برای انتخابات را دنبال می کند.

در جریان انتخابات مجلس، ریاست جمهوری و شورای شهر رسانه های اصلاح طلب از پایان حصر سران فتنه در صورت رای آوردن حسن روحانی و لیست های تَکراری ریئس دولت اصلاحات سخن گفتند ولی به محض پایان انتخابات این سوژه به بایگانی سپرده شد و حتی حسن روحانی به اندازه رئیس قوه قضاییه و رئیس قوه مقننه هم تلاشی جهت تسهیل و رفع حصر انجام نداده و اصلاح طلبان مجلس و شورا نیز در کنج عافیت در حال مرور خاطرات انتخاباتی و شعارهای بی سرو ته هستند.

رسانه ها و فعالین سیاسی اصلاح طلب می گردند تا سوژه ای را علیه جمهوری اسلامی به عنوان مچ گیری برجسته کنند و خطای یک مامور یا اشتباه فردی را که در دستگاه های نظارتی یا انتظامی فعال است به گونه ای جلوه دهند که نظام و حاکمیت در آن مقصر بوده است. این هزینه سازی تنها برای اهداف سیاسی و انتخاباتی صورت می گیرد تا دوگانه و دوقطبی سازی کاذب این جریان در میان افکار عمومی به عنوان اپوزیسیون داخلی تقویت شود.

اصلاح طلبان در حوزه حجاب و عفاف به عنوان حامیان رهاسازی این بخش خود را جلوه می دهند که بی تردید این رویکرد نه براساس باور بلکه تنها به خاطر لیست های انتخاباتی است که باید رای لازم را برای ورود آنها به نهادهای انتخاباتی کسب کند. پخش کلیپی از برخورد یک مامور نیروی انتظامی با دختری در یکی از پارک های تهران، جار و جنجالی را به پا کرده که با توجه به دامنه این رویداد، بسیار شگفت انگیز است. تخطئی یا برخورد بد مامور در جای خود باید بررسی شود ولی آیا در کشورهای دیگر و پیشرفته سرپیچی از دستور پلیس و یا مقابله با آن با روبوسی دو طرف تمام می شود؟
 

 
درگزارش های متعددی در آمریکا شاهد برخورد خشن و بدون اغماض ماموران پلیس با خاطیان یا کسانی که از دستور پلیس سرپیچی می کنند بوده ایم که دربرخی موارد به قتل منتهی شده است. اما مشخص نیست چرا در کشور ایران برخوردهای به مراتب با خشونت بسیار کمتر به سوژه جهانی تبدیل می شود و خطای یک مامور به پای حاکمیت نوشته می شود؟

این اقدام با رپورتاژ‌ رسانه ای اصلاح طلبان و مدعیان اصلاح ساختار تقویت می شود و برای مقاصد سیاسی و انتخاباتی در کوچکترین موارد به انتقاد و تخریب حاکمیت می پردازند. حتی نمایندگان شورای شهر تهران که وظایف ذاتی آنها ایجاب می کند به خدمات رسانی در شهر بپردازند برای گرفتن ماهی از این آب گل آلود ورود می کنند و با اظهاراتی شاذ، سعی در جلب توجه دارند و حتی برای اینکه به پشتوانه اجتماعی رای خود در انتخابات این را القا کنند که حواس شان به همه چیز است، در حوزه هایی دخالت می کنند که هیچ ارتباطی به آنها ندارد. افرادی که در حوزه کاری خود با شکست روبه رو شده اند ولی از کنار حاشیه ها و جنجال ها به هیچ وجه نمی گذرند و خود را به عنوان قاضی، شاکی و وکیل مدافع مردم جلوه می دهند.

از سوی دیگر جریان حامی دولت به خوبی می دانند که در حوزه هایی چون حجاب که ممکن است در برخی مورد اتفاقاتی روی دهد، آنها به خوبی می توانند با جنجال سازی خود را از منجلاب ناکارآمدی و عدم تحقق وعده ها و شعارهای انتخاباتی بیرون بکشند و حواس ها را به سمت و سوی دیگر پرت کنند. مشکلات اقتصادی، معیشتی، رکود اقتصادی، تلاطم بازار ارز و کاهش قدرت خرید مردم حوزه های اصلی هستند که مردم هر روز با آن درگیر هستند و زندگی آنها را تحت الشعاع قرار داده است.

اما به نظر می رسد یک دستور کار ویژه ای برای زیر و رو کردن این نیازها و جااندازی خواست های غیرواقعی وجود دارد که در دوره رکود و مشکلات اقتصادی هر هفته یک سوژه جدید در رسانه ها رو می شود و بحث های اصلی به کنار می روند.

حال در رسانه های اصلاح طلب سوژه روسری  و توسری باب شده و به تیتر یک روزنامه های این طیف بدل شده و مشخص نیست برای دور بعد چه سوژه دیگری در سر دارند. به هر حال کاملا مشخص است که اصلاح طلبان و حامیان دولت نه از روی دلسوزی یا تصحیح روندهای انتظامی و قضایی بلکه تنها برای لاپوشانی ناکارآمدی خود و تبدیل خود به عنوان تنها مدافعان حقوق مردم صورت می پذیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در آمریکا معمولا خشونت های پلیس در روزنامه سر در نمیارد چونکه اساسا طرف مقابل کشته میشود و کار به آنجا نمیرسد.
Iran, Islamic Republic of
آقای جنتی و فقهای محترم
امید ما به شماست...
Iran, Islamic Republic of
میدونید چرا در اینجا بعضی دوستان دارند خودشون را می کشند برای حجاب اجباری ؟ چون پول توی حجاب اجباری هست برید ردیف بودجه را ببینید . از نیروی انتظامی و سپاه و حوزه علمیه و نهادی مختلف پول مب گیرند و بعضی از این دوستان که اینجا هستند کارمند همین نهادها هستند . خوب باید دنبال پولشون باشند حالا براش زیاد مهم نیست که دین اسلام چی میگه . چون اگر براشون مهم بود نزول خوری بانکی که بالاترین گناه بود صداشون را در میورد . تو امریکا بهره بانکی 0 درصد هست تو حکومت اسلامی ایرانی 25% تا 35 % صدای کسی هم در نمیاد . شرمنده دستتون برای مردم رو شده . اسلام دین صلح و دوستی و عشق و همدلی هست .
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز به این هم توجه کنید، هر ساله دارن تو سر نیروهای نظامی و انتظامی میزنن همین امسال بودجه خرید تجهیزات نیروانتظامی کاهش پیدا کرده، سال 95 فرمانده ستادکل نیروهای مسلح نامه زده بود که آقا 20درصد بودجه نهادهای نظامی فقط پرداخت شده، در فشار دارن کار میکنن، دولت و رسانه ها هم دارن علیه شون تبلیغات میکنن، دیگه حجاب اجباری چیه این وسط؟ شما یه چرخ تو شهر بزن ببین حجاب اجباریه یا ....؟!
درباره بانک ها هم باید گفت لیبرال های مفت خور و ضدانقلاب سال ها بر نظام بانکی این کشور سلطه پیدا کردن که وضعیت اینه، برید ببینید بعضی از این بانک ها روساشون به کجاها بند و وصل میشن و در خارج و سابقه شون چیه، به خدا اینها ذره ای اعتقاد به انقلاب ندارن و برای نابود کردن انقلاب تمام تلاششون رو میکنن
Iran, Islamic Republic of
یران کشور جمهوری اسلامی است و قوانین اسلام با رای مردم تغییر نخواهد کرد. خوب داعش هم همین را میگه پس دیدی حرفمون درست بود . دنبال همین اعتراف بودم . مردم از دید شما یعنی کشک . خداحافظ جهان نیوز به خواسته اصلیم یعنی این نظر رسیدم . اعتراف خوبی بود . فقط امیدوارم اقا امام زمان زودتر ظهور کنه و ملت ایران را نجات بده
الهم اعجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
این به قول خودت اعتراف را کی گفته از کجا درآوردی که با داعش مقایسه می کنی و میگی داعش هم همین را میگه!
United States
قوانین اسلام یا اولیه هست که خلل ناپذیرند یا ثانویه که تغییر و تحول آنها مربوط به فقهاست .
اینکه مردم قوانین اسلامی را متحول کنند حرف جدیدی هست که می شنویم .در مورد اسلامیت نظام خب شخص بنده هم یک شهروندم و معتقدم اگر قرار بر نابودی جمهوری اسلامی باشد یقینا" این نابودی برای دشمنان انقلاب اسلامی کم هزینه نخواهد بود همانطور که ملت شهید پرور برای حفظ آن تاکنون از جان و مال هزینه کرده اند لیبرال ها آرزوی نابودی انقلاب را بدون اینکه کم ترین هزینه برای آن پرداخت کنند به گور خواهند برد .صرف هوچی گری ها و توهین ها در فضای مجازی خللی در اراده ملت بزرگ ایران ندارد .
شما هم خوش آمدی برادر جای شما همان دروغ خانه های گعده های لیبرال هاست نه اینجا .
Iran, Islamic Republic of
تو اول برو قوانین الهی را مطالعه کن بعد خواستی قهر کنی قهر کن به جهنم. اصلاح طلبان میرن جهنم تو هم روش
Iran, Islamic Republic of
... قوانین الهی که خدا وضع کرده قراره با خواست خلق خدا برای شهوت و هوسشون عوض بشه !؟ نادان قوانین آیین یهود و آیین مسیح هم برای خواست مردم عوض نمی شود هیچ آیین الهی برای خواست مردم آیینش رو تغییر نمی دهد پس همه داعشی هستن ! اتفاقا داعش برای شهوت خودش قوانین الهی رو با جهاد نکاح و جهاد لواط تغیر داده مثل شما که دنبال برهنگی هستید ! اسلام یعنی تسلیم فرمان خدا بود نه تسلیم خواست خلق خدا بودن .
Iran, Islamic Republic of
بابا تو نابغه ای ماشالله به این همه نبوغ!!!
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
امام زمان عج مروج دین اسلام است نه مروج خواست مردم. امام زمان قوانین اسلامی را اجرا می کند و اسلام را با رای مردم تغییر نخواهد داد. چرا اینقدر متناقض صحبت می کنی؟ از یک طرف ظهور امام زمان را آرزو می کنی و از طرف دیگر تغییر قوانین اسلام به دلیل خواست مردم را
Iran, Islamic Republic of
پس مجلس چیه اگر با نظر مردم قانون تغییر نمی کنه.
الان هم قانونه باید به اون احترام گذاشت و با خاطی برخورد کرد.
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
لعنت خدا بر دروغگو .کجا امریکا وام بانکی صفر درصده .اصلا میدونی امریکا کجاست و یا فقط تو ذهنته؟برو کشکتو بساب گوگولی .برای من یکی امریکا را پاکیزه نشان نده و در مورد حجاب هم اگر نمیدونی در امریکا هیچ زن و دختری که مثل ایران ارایش کنه و لباس بپوشه امنیت نداره
Iran, Islamic Republic of
این همه علما علیه بانک ها داد می زنن. این چه حرفیه. هرچی سرجای خودش
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند دروغگیان را
بصیرت
Iran, Islamic Republic of
یک کلام ختم کلام هجویات از خودت در نکن. منطق شما منطق آبکی است. این چه منطقی هست که میگه چون فلان منکر در جامعه هست بیخیال دیگر منکرها شویم؟!!!!!!!!!!!!! شما میگویید حالا که ابرویش خراب شده بزن چشمش را هم خراب کنیم. دوما کجا بهره بانکی در آمریکا صفر درصد هست؟!!!!!!!!!!!! اولا آمریکا با چاب کاغذ و اسکناس سرمایه و کالاهای جهان رو می دزد و بزرگترین دزد قرن ما هست. دوما اگر بهره بانکی آمریکا صفر درصد هست چرا به گفته خود اقتصادانان و کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا در آمریکا نزدیک به چهل میلیون فقیر محض وجود دارد که یک علتش وجود بانک های ربا دهنده در آمریکا هست. چرا در چند سال اخیر بانک های آمریکا یکی پس از دیگری برشکست شدند؟ در ضمن کجا حجاب اجباری؟!!!!!! در هر دوره از انتخابات های جمهوری اسلامی؛ بالغ بر هفتاد درصد در انتخابات شرکت می کنند و این یعنی بالغ بر هفتاد درصد قانون اساسی را قبول دارند و قانون اساسی کشور حجاب را برای زنان در اجتماعات عمومی ملزم می داند. حجاب امری قانونی و شرعی است گرچه بانوان ما آزاد هستند و حجاب را به درستی رعایت نمی کنند اما این که اشخاصی تحت چهارشنبه سفید و سازماندهی شده از طرف سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی غرب در غالب اعتراضات مدنی بیایند و مشارکت هفتاد درصد ملت را زیر سوال ببرند این دیکتاتوری و ظلم و فرار از شرع و قانون است. و مطلب دیگر این که در اسلام هم مودت هست و هم برائت. مودت با دوستداران خدا و اهل بیت و دستورات دین خدا و برائت از مشرکین و منافقان و کسانی که احکام الهی را زیر سوال می برند. مودت با اسلام ناب محمدی و برائت از اسلام آمریکایی که شما زیر پرچم اسلام آمریکایی و اموی زمان قرار گرفته اید.
Iran, Islamic Republic of
حرف مفت زدن برای شما پول نداره !؟ حوزه علمیه و نیروی انتظامی تنها کارشون مربوط به حجاب هست که براش پول هم بگیرند؟ یکی از هزاران وظایف نیروی انتظامی برخورد با هنجارشکن ها هست که حتی اگر انجام هم ندهد بودجش کم و زیاد نمی شود و حوزه علمیه هم محتاج بودجه و قانون برای عفاف و پوشش نیست چه قانون و بودجه باشد چه نباشد وظیفه حوزه علمیه احیا و ترویج عفاف و حجاب بعنوان یک واجب الهی هست . در تمام جهان برای پوشش استاندارد وجود دارد مگرنه اجازه عریانی را هیچ قانونی نمی دهد در برخی جاها استاندارها برهنه و حیوانی تر و در برخی جاها پوشیده و انسانی تر
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این بی حجابی هست که برای خیلی سود داره که برای ترویج بی حجابی و برهنگی خیلی سود می برن از او زنیکه که از امریکا حقوق می گیره تا شبکه های فارسی زبان مفتکی ماهواره ای تا تولید کنندگان پوشاک خارجی و وسایل آرایشی و جراحان زیبایی تا چشمان حیض و شیطان و دشمنان اسلام و ایران و ...
Iran, Islamic Republic of
خب اگه منطق شما را قبول کنیم می توانیم بگوییم میدونید چرا در اینجا بعضی دوستان خودشون را می کشند برای حجاب اختیاری؟ چون پول توی حجاب اختیاری و برهنگی زنان جامعه است. ببینید چه بودجه هایی صرف آرایش و لباس های تن نما و بدن نما می شود. وقتی زنان جامعه را عریان کردند هر روز می خواهند یکجور بدن نمایی کنند و کسب و کار این افرادی که خودشون را می کشند برای حجاب اختیاری رونق خیره کننده ای پیدا می کند. تو امریکا چندین میلیون کارتن خواب هست و هر روی توی یک مدرسه ای یا جایی طرف با اسلحه می رود چند تا چند تا آدم می کشد. آمار تجاوز جنسی در کنگره امریکا و کاخ سفید و هالیوودش کوس رسوایی لیبرال دمکراسی سکولار غرب را زده است. امریکا از نظر مالی ورشکسته ترین کشور دنیاست و میزان بدهی دولت امریکا به خزانه و بانک مرکزیش سر به فلک گذاشته است. امریکا در بیش از 270 سال استقلالش 240 جنگ در دنیا راه انداخته است. در ژاپن ویتنام و کره و اخیرا در عراق و افغانستان و سوریه میلیون ها انسان بی دفاع و کودک و زن را به خاک و خون کشیده است. امریکای شما حدود 290 نفر مسافر عادی ایران را در وسط خلیج فارس با موشک هدف قرار داد و بعد به فرمانده عملیات نشان افتخار اعطا کرد. امریکایتان در زمان دست نشانده اش در ایران حق توحش می گرفت چون ما را ملتی وحشی می دانست. شرمنده که دست شما و امریکا و اربابتان برای مردم روشده است. اسلام دین صلح با همه است ولی در برابر ظالم و متجاوز می ایستد و می جنگد و دفاع می کند. اسلام دین محبت است و دست غارتگران بین المللی را از سر مردم مظلوم جهان کم می کند. اسلام دین رحمت بین مومنین و مظلومین است و دین اشدا بر کفار است.
Iran, Islamic Republic of
متأسفم برای شما و تفکرات...
Iran, Islamic Republic of
شما و کوته فکریت تاسف آور تره. بی فرهنگی و بی هویتی برخی واقعا درد آوره .توریست های خارجی اینقدر شعور دارن که به قانون حجاب ما احترام می ذارن ولی شعور برخی هم وطنا چقدر پایینه که لااقل به قانونمون احترام نمی ذارن.
عالی بود
Iran, Islamic Republic of
اون چیزی که گفتی تورم عزیز نه سود
Iran, Islamic Republic of
بخاطر اینکه ما نظام حاکم بر کشور را یک نظام دینی به همه دنیا مخابره کرده ایم وهبچکس از یک نظام استوار بر آموزه های دینی انتظار خشونت را ندارد .ادیان آمده اند تا عدالت و رفعت و مهربانی بر زمین حاکم شود نه بصورت خشونت انرا جاری سازیم
Iran, Islamic Republic of
برخورد با دزد و مجرم و ...نیز رحمت است بر مردمی که مورد دزدی و جنایت قرار می گیرند.
هادی
Iran, Islamic Republic of
اینکه یکنفر یک لحظه روسریش افتاده باشه یا یکروز لباس مناسب نداشته باشه هم ردیف دزد و مجرم میشه و باید اونجوری جوابش رو داد؟
Iran, Islamic Republic of
کشف حجاب معادل یک لحظه روسری افتادن نیست! نقض آشکار قوانین کشوری و اسلامی است.
United Kingdom
اقای عزیز اینجا جمهوری اسلامی هست و نه اسلامی ایران . یادت باشه مردم باید انتخاب کنن نه کسی به اجبار بگه . قانون اساسی ایران به صراحت این کشور را جمهوری نامیده و معنی جمهوری این نیست که یک نفر یا گروه قلیلی بر عده دیگر حکومت کنن . شما باعث فراری شدن بسیاری از مردم از دین شدید دینی که جز صلح و دوستی نیست و شما چهره اسلام را خراب کردید با تندرویی
Iran, Islamic Republic of
مردم توی همون قانون اساسی دین رسمی کشور را اسلام انتخاب کرده اند وطبق اسلام هم حجاب جزو واجبات دین است ودر قران کریم هم صریحا امده است.حالا میخواهی بازی دربیاری ،دربیار!
Iran, Islamic Republic of
کدوم مردم دینشون رو انتخاب کردن?دین ما موروثی بهمون منتقل میشه توسط ثبت اسناد
Iran, Islamic Republic of
آی کیو ، ثبت اسناد برای معاملات املاک هست ، درضمن ثبت احوال که شناسنامه ها رو صادر می کنه برای کسی تو شناسنامش دین و مذهبش رو ثبت نمی کنه درضمن اختیاری هست انتخاب دین .
Iran, Islamic Republic of
بالاخره اسلام هم جاذبه دارد و هم دافعه. زمان خود رسول خدا (ص) چند نفر از روسای قبیله ای می خواستند ایمان بیاورند ولی شرط گذاشتند که بتوانیم مشروب بخوریم و زنا کنیم و...پیامبر هم رد کردند و قبول نکردند. احتمالا این افراد مثل شما رفته اند گفته اند آخه این چه دینیه باعث فرار مردم میشه ما می خواستیم ایمان بیاوریم اما برای چند چیز ساده! قبولمان نکردند. آخه یک کم خدا تسامح و تساهل داشته باشه. اینقدر مردم را از دین متنفر نکنه و چهره اسلام را خراب. چرا خدا اینقدر تندروه آخه! یک اقلیتی توی شبه جزیره عربستانید خب ما را قبول کنید تا جمعیتتان بیش تر شود و ...!!!! بحث شما اصل خود دینه باقی بهانه است. اسلام هم دین صلح است و وقتی به اسلام حمله کردند دین دفاع و مبارزه و جهاد مثل الان. در ضمن اینجا جمهوری اسلامی ایران است و آن جا رژیم سلطنتی انگلیس!
Iran, Islamic Republic of
دموکراتیک ترین کشور بی قانونی رو نمی پذیره. حجاب قانون کشور است
Iran, Islamic Republic of
حرف بی ربط از این واضح تر
در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بارها تعبیر
(( جمهوری اسلامی ایران )) تکرار شده از جمله در اصل ۵و ۴۴ و ۱۰۷ و ۱۱۰
لطفا ذرت پرت نکنید
Iran, Islamic Republic of
به قول خودت جمهوری اسلامیه.چرا باید اسلام رو قربانی کنیم در حالیکه با همین آموزه های اسلامه که به استقلال رسیدیم.به قول رهبر عزیزمون هرجا که به آموزه های اسلام و قرآن عمل کردیم موفق بودیم.همین موشکی که خار چشم غربیا شده با عمل به امر صریح قرآنه که به دست اومده.لطفا یکم فکر کنید حیفه دست نخورده تقدیم خاکش کنید.
Iran, Islamic Republic of
قانون را عوض کنید . وقتی مردم نمی خواهند . میرید برای بشار اسد و شیخ حسن نصرالله می جنگید. بعد ایا تو کشور اونها زنانشون را به جرم حجاب میزنن و توهین می کنن ؟ رفراندوم بزارید و یکسری قوانین را به رفراندوم بزارید!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حجاب را مردم می خواهند
شما اقلیت قلیلی هستید که به مزاجتان سازگار نیست
Iran, Islamic Republic of
مردم کی هستن !؟ شما نماینده و همه مردم هستین ؟ قانون خدا با نظر مردم تغیر نمی دکند مردم می توانند به حکم خدا کافر شوند ولی قانون خدا برای هوس و شهوت مردم تغیر نخواهد کرد .
Iran, Islamic Republic of
نه فکر کنم شما نماینده مردم هستید
Iran, Islamic Republic of
حكومت سوريه جمهوري اسلامي نيست هر وقت حکومت سوریه جمهوری اسلامی شد و قوانین اسلام تصویب شد اون وقت حرف بزن ! و درضمن سید حسن نصرالله رئیس حزب (حزب الله) است نه ریس جمهور و رهبر لبنان و حکومت لبنان هم حکومت اسلامی نیست
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
آمریکا از زمان تاسیس تاکنون قانون اساسی خود را به رفراندم نگذاشت. هروقت کدخداتون قانون اساسی خود را به رفراندم گذاشت، ما هم برای کوچکترین کاری رفراندم برگزار می کنیم. چرا دولت محترم برای برجام رفراندم نگذاشت؟ یا برای قراردادهای نفتی؟ و هزاران تصمیمات دیگر که بسیار مهمتر از درخواستهای بی اهمیت شما است؟
Iran, Islamic Republic of
اقای ابوذر حرفهای کودکانه میزنید قرار نیست به رفراندام گذاشته شود انها دائم در حال تغییر و رو به جلو هستند از حق بردگی به حق رای رسیدند از حق سیاپوستی به حق رییس جمهور شدند رسیدند وووووو
Iran, Islamic Republic of
اگه بی حجابی یک نفر واقعا مال یک لحظه یا یک روز و ناشی از بی توجهی باشه، تذکر محترمانه نیروهای انتظامی رو قبول میکنه، اما شما یه لحظه به قیافه منحوس اون ...توی عکس نگاه کنین که گاله رو مثل ...باز کرده و مشخصه که داره هرچی لایق جد و آبائشه به ماموران قانون میگه،...
Iran, Islamic Republic of
نیروی انتظامی نباید دخالت کنه ..
Iran, Islamic Republic of
عزیزم خودتم میدونی که یه عده اصلا مرض دارند که بی عفتیشون رو در جامعه اشکار کنند وبا رواج دادن ان ،از دزد هم بدتر اثر میزارن.دزد مال رو میدزدد واون بد حجاب امنیت روانی جامعه را وبا گسترش فساد ،متزلزل کردن خانواده ها و بچه های طلاق رو باعث میشه.اخرشم میشیم همین اروپا وامریکائی که زنان توش وسیله خوش گذرانی هوسرانها هستند وبین یک سوم تا نیمی از بچه ها حرامزاده بوده وبدون پدر بزرگ میشوند.
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که فقط در جامعه ای مثل ایران با بی حجابی زنان امنیت روانی جامعه متزلزل میشه .برید خودتون رو درمان کنید.والا بلا با این جور سخن گفتن مایه خنده دیگر جوامع نشید
Iran, Islamic Republic of
کدوم یک لحظه چرند نگو انگار شما تو خیابون ها راه نمی ری اون روسری که نصف موهای جلو و نصف مو ها از عقب ریخته بیرون بودن یا نبودن اون یک تیکه پارچه وسط چه فرقی داره !؟ یا اون شلوار و ساپورت های چسبان که فرقش با عریانی فقط رنگ بدن نبودنش هست !؟ یا مانتوهایی که جلوش کاملا بازه و قابل بیان نیست لباس هایی که می پوشن با این مانتو های باز!؟ اگه با این وضعیت یک پسر سالم تحریک نشه و دچار عصبیت نشه تعصب باید کرد ! همون طور که آب خورد جلوی یک فرد تشه باعث آزار اون فرد می شه این کار هم باعث آزار مجردان هست و حتی متاهل ها ! خارجی ها در ایران بیشتر تحریک می شوند تا کشور خود با این وضعیت !؟
Iran, Islamic Republic of
یک لحظه یک نفر روسریش بیفته مشکل ساز نیست
ولی کسی عمدا دهن کجی به قانون بکنه و وقتی هم تذکر بهش میدن فحاشی کنه مشکل اینجاست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آقا هادی خیلی فیض می بری از این مناظر،داداش خیلی از این دزدی ها و جرم ها زیر یک دقیقه اتفاق می افته،یعنی ما باید برای لحاظ کردن بی قانونی ملاکمان یه لحظه و دولحظه باشه؟؟؟؟؟؟؟هنجار شکنی هنجارشکنیه چه یه روز و یه لحظه چه یه سال .نتیجه هر دو یکیه؛اون هم اثر گذاری در جامعه.اصلا اشتباه اینا ،اینه که جلوی یه مشت سلبریتی ...که به فرهنگمون دهن کجی میکنن رو نگرفتن.ونگاه کردن تا افکار فاسدشون رو تو جامعه نشر بدن .والگوبشن.
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس از دین انتظار خشونت نداره؟ ینی تو حکومت دینی اگه یکی قمه ورداره و ملت رو خط خطی کنه باید چی کارش کرد؟
محسن
Iran, Islamic Republic of
با اين استدلال حضرت رسول اكرم (ص) در هيچ جنگي شركت نكردنند و اگر دشمن بر ايشان شمشير ميكشيد بدون دفاع ميايستاد تا شمشير بر فرق مباركشان بخورد . همچنين لازم نيست در مملكت اسلامي هيچ نيروي انتظامي و ارتشو سپاهي وجود داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
کشورها بر اساس خرد جمعی قوانین را ثبت و ظبط میکنند و اجرایی میکنند و هر چند وقت یکبار انرا نسبت به نیازهای جامعه تعغیر میدهند
Iran, Islamic Republic of
در دین اسلام خرد جمعی شرع است. قوانین الهی. قانون خدا. قانون آفرینده این جهان.
غیر قابل تغییر و غیر قابل انکار.
Iran, Islamic Republic of
تا انجا که ما میدانیم حضرت محمد (ص)دستش به خون هیچ انسانی الوده نشده است لطفا سفسطه نکنید
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
حضرت محمد ص دستش به خون هیچ انسان بی گناهی آلوده نشد صحیح است
پیامبر ص در غزوات فرمانده بودند، فرمانده در زمان قدیم در جنگ مستقیم شرکت می کرد.
Iran, Islamic Republic of
از خانوم های اصلاح طلب بپرسین شما که مدافع آزادی حجاب و «نه به حجاب اجباری» هستید چرا چادر سر می کنید؟ برای اینکه وجه مذهبیتون رو بین مذهبی ها هم داشته باشید یا برای اینکه تو سازمانی که هستید جاتون رو محکم کنید؟
Iran, Islamic Republic of
در اسلام هم بسم الله الرحمن الرحیم داریم هم بسم الله القاسم الجبارین
عطوفت و خشونت هر دو در اسلام هست
Iran, Islamic Republic of
خشونت در جای خودش لازمه
به قول دوستمون به دزد که نمیشه گفت ما می ریم شما فردا خودت بیا کلانتری لطفا
Iran, Islamic Republic of
باید در قوانین تغیرات ایجاد کرد چطور هست که جند کشور اسکاندیناوی روی هم تعداد 110 عدد نفر زندانی دارند پس میشود خشن نبود و امنیت هم داشت
Iran, Islamic Republic of
مردم اگر طبق قوانین رفتار کنند خشونتی هم در کار نخواهد بود. رابطه خیلی ساده ایی است.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
بله درست می فرمائید ولی همه بحث در همان ((اگر ))است
آن" اگر" همه این مشکلات را بوجود آورده
چون خدا به انسان اختیار داده و در وجود انسان هم میل به خیر و هم به شر وجود دارد
لذا دو بچه ممکن است در زمان کودکی دوست و همکلاسی هستند ولی یکی دزد و دیگری دانشمند یا پزشک یا قاضی می شود
Iran, Islamic Republic of
برو داستان اخیر نروژوجدا کردن کودکان از پدر ومادرهای نروژی را بخوان !!...
Iran, Islamic Republic of
عزیزم کد اشتباه نده.اگه یه بار قرآنو نگاه کرده باشی آیات جهاد و مقابله با دشمن و توطئه های او را دیدی .همینطور آیات حجاب هم دیدی.امر واجبی که در قرآن آمده و در قانون کشور ما هم الزام آور است .وقتی دشمن ما با یک برنامه ماهواره ای مثل چهارشنبه های سفید و هزینه کرد سرسام آور برای طراح کثیف این برنامه علنا به مبارزه با حجاب میاد وظیفه ی ما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اینکه در مقابل کسانیکه، دانسته تاکید میکنم دانسته،به قانون دهن کجی میکنن چه کار کنن؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
هر کاری که با خشونت و جبر زور همراه باشد نمیشود انرا در جامعه نهادینه کرد و دوام نخواهد آورد چه در انگلیسی چه امریکا چه اسراییل و چه افغانستان و چه ایران
Iran, Islamic Republic of
قانون است قانون! رعایت قانون هم الزامیست. چطور موضوع به این سادگی را شماها نمی فهمید؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ایران کشور جمهوری است قربونت برم رای مردم تعین کننده است
Iran, Islamic Republic of
رای مردم ؟ پس برید صحبتهای انتخاباتی روحانی را گوش کنید . یکی از شعارهای ایشون جمع اوری گشتهای ارشاد بود فقط 1 دونه اش . حقوق شهروندی بود . حل مشکل اقتصادی بود . باز شدن درهای کشور بود . باز هم می خواهی بدونی ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
ایران کشور جمهوری اسلامی است و قوانین اسلام با رای مردم تغییر نخواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی در هنگام انتخابات با صدای بلند فرمودند میزان رای مردم است نه چیزی دیگر
Iran, Islamic Republic of
آی کیو در انتخابات برای تعیین مسئولین نه برای تغیر حکم و فرمان خدا ! همون امام هم فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه زیاد ! اسلام مبنای جمهوریت هست و جمهوریت در اسلام یعنی تلاش و مشارکت جمعی مردم در اداره حکومت اسلامی که وظیفه حکومت اسلامی اجرای اسلام هست با مشارکت مردم
Iran, Islamic Republic of
لطفاً یا تاریخ انقلاب را مطالعه کنید ویا بپرسید و سفسطه نکنید
عمار
Iran, Islamic Republic of
کاربر محترم اینکه امام فرمودند میزان رای ملت است درخصوص انتخاباتها است مثل ریاست جمهوری ومجلس و... مغلطه نفرمایید قوانین مدنی در مجلس تصویب میشود که بصورت غیر مستقیم توسط نمایندگان ملت وضع میشود واما قوانین الهی به دست من وشما نیست شما اختیار دارید که دین را انتخاب کنید .بنابراین فقط انتخاب دین با شماست .قوانین دین سلیقه وبنا به مصلحت حضرتعالی تغییر نمیکند.
Iran, Islamic Republic of
اقای عمار تند تند شاخه عوض نکن در نظامهای جمهوری میزان رای مردم است در جمهوری اسلامی ایران هم میزان رای مردم است و امام بارها انرا فریاد زدند
Iran, Islamic Republic of
و همان حضرت امام فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم و نه یک کلمه زیاد
مثل اینکه شما آیه را ناقص می خوانید لا تقربواصلوه را مبینید ولی وانتم السکاری را نمی بینید
Iran, Islamic Republic of
پس جمهوری رو حذف کنید،در زمان انقلاب ما گفتیم استقلال آزادی جمهوری اسلامی.نگفتیم اسلامی اسلامی اسلامی،متوجه شدید?
Iran, Islamic Republic of
شما هنوز نفهمیدی جمهوری اسلامی یعنی چی برو قانون اساسی رو بخون ! خودذت می گی جمهوری (اسلامی) اسلامی یعنی چی !؟ جمهوری که بر اساس قرآن و اسلام باید اداره و عمل کند نمی تواند برخلاف قرآن و اسلام عمل کند چون دیگر جمهوری اسلامی نخواهد بود ! جمهوریت در اسلام به معنای ارجحیت هوا و هوس مردم بر اراده و فرمان خدا نیست بلکه به معنای نفی دیکتاتوری و انحصار و دعوت برای مشارکت همگانی مردم برای اداره حکومت بر مبنای اسلام است
Iran, Islamic Republic of
اگر چنین است که شما میگوید می‌نوشتند اسلامی جمهوری ایران .کلمه جمهوری در اول آمده است یعنی اول انتخاب مردم
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
نه جمهوری را می شود حذف کرد نه اسلامی را
لذا جمهوری اسلامی یعنی مردم نمایندگان را تعیین کنند و آنها قانون وضع کنند و شورای نگهبان مطابقت آن قانون را با شرع و قانون اساسی کنترل کند
یعنی هم جمهوریت هم اسلامیت
به همین دلیل در اول انقلاب امام خمینی اعلام کردند که در رفراندوم من به جمهوری اسلامی رای می دهم
و مردم هم به پیروی از ایشان رای به جمهوری اسلامی دادند
Iran, Islamic Republic of
یعنی دانسینگ وبارو کازینو هم باشه !! منظورت اینه ....برو آنتالیا بلدی که .....
Iran, Islamic Republic of
الان که میل قشر کم و خاصی به قانون شکنی است طبیعتا بازخورد مهربانانه ای نمیتوان انتظار داشت!
جبر نیروی انتظامی و قوه قضائیه است که تو خیابان انواع اتفاقات وحشتناک نمی افتد و گرنه مردم همدیگر را میخورند.
در خارج هم همین است اگر آمریکا پلیس با اسلحه وجود نداشته باشد که کل ایالت ها آمریکا حالت جنگی به خودش میگیره.
با وجود پلیس خشن آمریکا تو مدرسه ها بچه ها با اسلحه کشته میشوند اگر جبر نباشد چی میشه ؟
وقتی میل ذاتی به قانون شکنی وجود دارد جبر و خشونت و زور تنها راه حل است.
Iran, Islamic Republic of
همونطور که با جبر و زور بستن کمربند ایمنی و ایستادن پشت چراغ قرمز و پرداخت مالیات و .... در جامعه نهادینه شده، بقیه موارد هم نهادینه خواهد شد.
اون کسی که شعورش میرسه، داوطلبانه قانون رو رعایت میکنه، اون کسی هم که بیشعور و بدوی و عقب افتاده و وحشیه، باید با زور مجبورش کرد قانون رو رعایت کنه.
تاسف اینجاست که ما برای قوانین قراردادی انسانها مثل قوانین راهنمایی و رانندگی که از فکر ناقص و کوتاه انسانها تراوش شده انواع جریمه و مجازات رو در نظر گرفتیم اما برای رعایت قوانین الهی که هزاران حکمت پشت آنها هست هیچ تنبیهی برای خاطیان در نظر نمیگیریم.
Iran, Islamic Republic of
به این امور حبر و زور نمیگویند نیاز جامعه میگویند که اکثریت جامعه انرا قبول میکنند و روی ان سالها و ماه ها تحقیق و تجربه میشود و هر کجا که اشتباه باشد انرا تغییر میدهند
Iran, Islamic Republic of
اکثریت جامعه اگر اداره مالیات و راهنمایی و رانندگی بر روی رفتار آنها نظارت نداشته باشند و جریمه و برخورد قانونی با قانون شکننان صورت نگیرد نه مالیات می دهند و نه قوانین جامعه را رعایت می کنند بله قوانین انسان ساخت را می شود عوض کرد ولی قوانینی که توسط عالم به کل و خالق حکیم که هیچ خدشه بر مصالح حکمش وارد نیست را نمی توان تغیر داد و قانون حجاب (پوشش استاندارد اسلامی) بر قرآن استوار است
Iran, Islamic Republic of
و نتیجه اش میشود جایگاه الان ایران از هر جهت که حساب کنی
Iran, Islamic Republic of
اگه اینطوره که زور لازم نیست.از این به بعد در خونه ات رو باز بزار تا هر چی دزده بیاد تو خونه ات وبعد روش فرهنگی رو به کار بگیر.انسان هم باید مرز داشته باشه وهم مرز رو بهش بشناسانند تا خودش هم از عمق وجودش به اون باور برسه. این همه پلیس در همه کشورها نشاندهنده این است که نفس اماره انسان نیاز به اقا بالا سر دارد.
Iran, Islamic Republic of
باید قوانین انقدر محکم و دقیق طبق نیازهای جامعه نوشته شود تا کسی جرات اینکارها را نداشته باشد در دنیا بسیار از ملل اینکار را کرده اند و بسیار هم موفق بوده اند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
قوانین هر قدر پیشرفته باشد باید ضمانت اجرائی داشته باشد
والا با "توبمیری و من بمیرم "قانون اجرا نمی شود
و ضمانت اجرائی یعنی دستگاهی که با قانون شکنان برخورد مناسب کند
چرا در همه کشورهای دنیا پلیس و قوه قضائیه و دادگاه وجود دارد
به خاطر اینکه همه انسانهابا اختیار به قانون عمل نمی کنند
و همیشه اقلیتی وجود دارد که دوست دارد قوانین را یا زیر پا بگذارد یا آن را دور بزند
محسن
Iran, Islamic Republic of
بستن كمر بند ايمني با زور و جريمه نهادينه شد پس حفظ حجاب حداقلي هم كه براي خانواده و خود فرد باعث امنيت ميشود هم با اعمال قانون قابل نهادينه شدن هست.
Iran, Islamic Republic of
چرا چهل ساله نهادینه نشده از سال 62که من جوان مرد رابجرم پوشیدن پبراهن استین کوتاه دستگیر کردند تا سال 97 فزصت بسیاربودکه نهادینه شود پس چرا نشده است
Iran, Islamic Republic of
از سال 62 تا الان هم نیروی انتظامی همچنان دارد متخلفین رو بخاطر قانون شکنی جریمه می کند قانون نمی تواند قانون شکنی را ریشه کن کند ولی می تواند از حجم و میزان قانون شکنی و گسترش آن جلوگیری کند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
چون میزان مجازات برای شما مانند کشورهای غربی نبود، اگر یکسال کاراجباری می فرستادنت، برای مرتبه دوم آن کار را انجام نمی دادی، کشورهای غربی با مجازاتهای سنگین شهروندان را جریمه می کنند که دیگر کسی جرات تخلف به سرش نمی زند
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آیا موجودیت اسرائیل از سال ۱۹۴۸ با لبخند و مهربانی دوام پیدا کرده ؟
آیا آمریکا با مهربانی و منطق ابر قدرت شده ؟
آیا انگیس از ۳۰۰ سال پیش با لطف و محبت در جهان سوم نفوذ کرده ؟
آیا عربستان با لبخند در یمن عمل می کند ؟
آیا مردم سفید پوست آمریکا که همگی مهاجران اروپائی بوده اند با لطف و محبت از سرخپوستان که صاحب اصلی آمریکا بودند اجازه گرفتند و به آنجا رفتند و برسر آنها مسلط شدند یا با کشتار های فجیع و بی رحمانه و سرکوب عمل کردند ؟ لطف کنید قدری مطالعه کنید و مخ مبارک را آکبند نگه ندارید
آیا انقلاب ما با با لبخند رژیم شاه مواجه شد و گفتند اختیار دارید شما ما را نمی خواهید ؟چشم ما هم می رویم و مملکت را به امام خمینی می سپاریم ؟
این چرندیات چیست که می بافید ؟ هر نظامی چه حق چه باطل ناگزیر است در بعضی موارد خشونت داشته باشد
ولیکن رژیم های باطل اساس موجودیتشان بر زورگوئی و خشونت است اما رژیم های مردمی و الهی اساس کارشان بر جذب از طریق اخلاق حسنه است ولی همه افراد بشر حق پذیر نیستند و باید افراد یاغی را با اعمال خشونت رام کرد تا مزاحمت برای قانون و جامعه ایجاد نکنند
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
در کشورهای غربی جریمه رانندگی بالا است و گاه تا حقوق یک ماه فرد می رسد. برای افراد متمول هم بر اساس قیمت ماشین جریمه در نظر می گیرند. مثلا اگر برای ماشینی به قیمت سمند جریمه سرعت بالا 200 هزارتومان باشد، برای بنز جریمه سرعت بالا 20 میلیون تومان خواهد بود. این یعنی بازدارندگی.
هزینه آب و برق نیز بالا است و با مصرف زیاد به نوعی جریمه می شوید و بخش زیادی از درآمد ماهانه را باید برای آب و برق بپردازید
Iran, Islamic Republic of
چرا مغلطه می کنید؟ چرا به این موارد که میرسه مارو با آمریکا مقایسه می کنید؟ مساله ما شرعیه و در هیچ کشوری قانون حجاب نداریم واصل این بی قانونی به دین برمیگرده و مهم تر از اینکه همه اینها بهانه ای بیش نیست برای منحرف کردن افکار جامعه از اصل اتفاقات مهمی مثل دزدی ها بی عدالتی ها و اختلاس ها
Iran, Islamic Republic of
پس به نظرم بهتره خانمهای محترم مسلمان بهانه ای....دست دولت ندهند....
Iran, Islamic Republic of
وقتی شما میفرمایید "در هیچ کشوری قانون حجاب نداریم" معنیش این است که دارید با کشورهای دیگر مقایسه میکنید، پس اگر بنا به مقایسه است باید برخورد پلیس با قانون شکنان را هم با کشورهای دیگر مقایسه کنید. نمیشود شترمرغ باشید و فقط در جایی که به نفعتان است از کشورهای دیگر حرف بزنید.
Iran, Islamic Republic of
البته پوشش در همه کشورها قانون دارد.فقط حدودش فرق میکند.مثلا شما نمیتوانی با لباس زیر در امریکا به خیابان بروی یا با لباس راحتی تو خونه ات بری اداره .
United Kingdom
اتفاقا می تونی . حق پوشش یک حق هست
Iran, Islamic Republic of
لباس زیر که پوشش نیست عریانی است .
Iran, Islamic Republic of
شما تو همون انگل ستان برو بدون هیچ نو لباسی تو پارلمان بعد حرف بزن
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
همچنین اگر صدای موسیقی از اتوموبیلتان تا فاصله 3 متری شنیده شود، چند دلار جریمه می شوید
Iran, Islamic Republic of
...
نصر
Germany
واقعا نویسنده های این مطالب توی کدوم مدرسه یاد گرفتن این سفسطه بازی و آسمون ریسمون به هم بافتن را؟
اغتشاش و به هم زدن نظم عمومی توی همه جهان با برخورد پلیس مواجه میشه. شکی هم درش نیست
اما در بین 205 کشور دنیا فقط کشور ماست که این جریان مقابله با پوشش ملت را راه انداخته
امریکا و آلمان و فرانسه و کانادا هیچ, یه نگاهی به سوریه و عراق و لبنان و فلسطین و تونس و مصر و الجزایر بندازین ببینین برداشت اون مسلمون ها از اسلام و قرآنی که به زبان خودشون هست چیه، بعدا این طوری قانون تصویب کنید.
اگر هم اصرار دارین به این که باید حرف حرف شما باشه اول از همه اون استقلال و آزادی و جمهوریت واقعی را به مردم بدین که سنگ پا و لاک ناخن و چوق بستنی و زیپ از بلاد کفر وارد نکنیم و آزاد باشیم در انتخاب همین لباسمون و جمهوریت به معنای حقیقی و مطلق داشته باشیم و بعد در مرحله چهارم که مردم در رفاه و عدالت غرق شدند، بگوییم حالا که ما به شما این همه نعمت و عزت بخشیدیم پس شما هم به حرف ما و قرائت ما از دین عمل کنید.
بابا ملت بخدا از شما مسئولان بیشتر حالیشه
Iran, Islamic Republic of
مسئله ساده است سفسطه و آسمان ریسمان نمیخواهد.
حجاب اسلامی باید در کشور مسلمان نشین رعایت شود.
حکم خداست و جای بهانه آوردن ، زور است و ... ندارد.
خودت بیشتر آسمان ریسمان بافتی! واضح گفتم. خواستی آیات قرآنی هم هست :
نور/33 - احزاب/33 - احزاب/59
United Kingdom
این حکم خدا فقط برای کشور ایران هست ؟ اینهمه کشور مسلمان تو کدومش حجاب اجباری هست ؟ کجا خداوند از حجاب اجبتری نان برده ؟ ۱ حکم حکومتی از حضرت علی نشون بده . در ضمن اینجا جمهوری اسلامی هست
Iran, Islamic Republic of
شما بهتره زیر بیرق اسلام ملکه سینه بزنی وبه ایران اسلام ناب محمدی(ص) کار نداشته باشی .شما که آب ونونت از ملکه است مواظب باش برخلاف دولت روباه صحبت نکنی که اینتلجنت سرویس میاد سراغت .
Iran, Islamic Republic of
جالبه از قرآن استدلال میاریم میگین حکم حکومتی نشان بده !
از حکم حکومتی استدلال بیاریم میگین آیه قرآنی بیار!
قرآن در ارتباط با قوم بنی اسرائیل و آوردن یک گاو با نشانه های خاص آیاتی دارد بنظرم بخوانی بد نیست.
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
در کدام کشور مسلمان حاکمان دینی حکومت می کنند؟ کدامشان قوانین اسلامی را اجرا می کنند؟عربستان؟ پاکستان؟ ترکیه؟ مالزی؟ افغانستان؟ لبنان؟ عراق؟ اردن؟ کجا؟ دقیقا کجا؟؟؟
علوی
Germany
آیه 33 نور مربوط به عفت نفس و نحوه رابطه با کنیزکان است
سوره احزاب هم به طور اخص به قضیه ازدواج نبی مکرم اسلام (ص) با همسر پسر خوانده شان مربوط است. در آیه 33 هم هیچ اشاره ای به حجاب نشده اما در برخی ترجمه های جدید، داخل پرانتز به حجاب اشاره شده و در متن آیه اصلا کلمه ای وجود ندارد
آیه 59 هم این است: اى پيامبر! به همسران و دخترانت و زنان مؤمنان بگو: روسرى‌هاى بلند بر خود بيفكنند، اين مناسب‌تر است، تا شناخته شوند و مورد آزار قرار نگيرند، و خداوند آمرزنده مهربان است.
یعنی نص صریح آیه این است که این حجاب برای شما بهتر است
همان کاری که عرب ها و آسیای جنوب شرقی ها انجام میدهند. یعنی در مالزی شما میتوانی با جلباب بروی دانشگاه یا با لباس شنا.
برادران لطفا مردم را از دین فراری ندهید. الان دیگه عهد تیرکمونشاه نیست. همه میتونن دلایل شما را راستی آزمایی کنند.
Iran, Islamic Republic of
ببین وقتی تا دندون ادم نیاز به متخصص وکتابهای متعدد دارد ،تفسیر کتاب اسمانی هم نیاز به متخصص دارد.نمیشه تو از توی جات بلند شی وخودت رو همه چیز فهم قران مجیدی بدانی.
Iran, Islamic Republic of
شما و خانوادت بهتره تو همان آلمان با قوانین اونجا هر جور خواستی بچرخی و برای کشور ما اسلام شناسی نکنی و نظر بدی علما و مراجعی حکم به واجب بودن حجاب میدن بهتر از تو از آیه و روایت می فهمند
Iran, Islamic Republic of
حجت الاسلام آلمانی صاحب فتوا هستی یا قرآن ترجمه میکنی؟
اگر مثل تو قرآن را ترجمه کنند و فتوا بدهند از اسلام هیچ نمی ماند جز اسمش. میشه اسلام آمریکایی . همانی که غرب و دوستاش میخوان.
Iran, Islamic Republic of
وَقُلْ لِلْمُؤْمِنَاتِ يَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصَارِهِنَّ وَيَحْفَظْنَ فُرُوجَهُنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَلْيَضْرِبْنَ بِخُمُرِهِنَّ عَلَى جُيُوبِهِنَّ وَلَا يُبْدِينَ زِينَتَهُنَّ إِلَّا لِبُعُولَتِهِنَّ أَوْ آبَائِهِنَّ أَوْ آبَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ أَبْنَائِهِنَّ أَوْ أَبْنَاءِ بُعُولَتِهِنَّ أَوْ إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي إِخْوَانِهِنَّ أَوْ بَنِي أَخَوَاتِهِنَّ أَوْ نِسَائِهِنَّ أَوْ مَا مَلَكَتْ أَيْمَانُهُنَّ أَوِ التَّابِعِينَ غَيْرِ أُولِي الْإِرْبَةِ مِنَ الرِّجَالِ أَوِ الطِّفْلِ الَّذِينَ لَمْ يَظْهَرُوا عَلَى عَوْرَاتِ النِّسَاءِ وَلَا يَضْرِبْنَ بِأَرْجُلِهِنَّ لِيُعْلَمَ مَا يُخْفِينَ مِنْ زِينَتِهِنَّ وَتُوبُوا إِلَى اللَّهِ جَمِيعًا أَيُّهَ الْمُؤْمِنُونَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ ﴿۳۱﴾

و به زنان با ايمان بگو ديدگان خود را [از هر نامحرمى] فرو بندند و پاكدامنى ورزند و زيورهاى خود را آشكار نگردانند مگر آنچه كه طبعا از آن پيداست و بايد روسرى خود را بر سينه خويش [فرو] اندازند و زيورهايشان را جز براى شوهرانشان يا پدرانشان يا پدران شوهرانشان يا پسرانشان يا پسران شوهرانشان يا برادرانشان يا پسران برادرانشان يا پسران خواهرانشان يا زنان [همكيش] خود يا كنيزانشان يا خدمتكاران مرد كه [از زن] بى ‏نيازند يا كودكانى كه بر عورتهاى زنان وقوف حاصل نكرده‏ اند آشكار نكنند و پاهاى خود را [به گونه‏ اى به زمين] نكوبند تا آنچه از زينتشان نهفته مى دارند معلوم گردد اى مؤمنان همگى [از مرد و زن] به درگاه خدا توبه كنيد اميد كه رستگار شويد (۳۱)

سوره نور آیه 31.
لطفا از آلمان برای ما فتوا نده.

در جلد بیستم کتاب وسائل الشیعه فصل نکاح، بیش از صد روایت در وجوب حجاب و محدوده آن نقل شده است. فقیهان شیعه و اهل سنت با توجه به آیات (به ویژه آیه ۳۱ سوره نور) و روایات، فتوا به وجوب حجاب داده‌اند.

اینکه کشورهای عربی حجاب اجباری ندارند دلیل نمیشه ما هم اجرا نکنیم!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
این آیات که قابل انکار نیست
اون آیاتی که اگر کسی حجاب را رعایت نکرد توی خیابون به باد فحش و لگد بگیرینش را بیارین
Iran, Islamic Republic of
شما هم یک آیه بیار که وقتی خانم پلیس امر به معروف کرد ! اون زن بی حجاب حق داره بهش فحش و ناسزا بگه بعد باهاش کتک کاری کنه و صورتش رو چنگ بندازه و انگشتاش رو بشکنه !؟ درضمن براساس اسلام و عقل این وظیفه حکومت هست که وقتی عده ای زبان آدم نمی فهمن و قانون رو رعایت نمی کنن باید با زور برخورد و مجبور به رعایت قانون شوند و اگر در برابر پذیرش قانون مقاومت کردن باید با امر به معروف فیزیکی باهاشون برخورد شود !
Iran, Islamic Republic of
اون خانمی ک فحش داد ادعای دین داری نداشت.امر بمعروف فیزیکی!!!لابد اینم تو قرآن اومده
Iran, Islamic Republic of
کشورای عربی متخاصم درست
اما برای سوریه که حججی ها سر دادند
برای فلسطین که چوب حمایت از مردمش را میخوریم
و برای شبکه های حزب الله لبنان که گوینده های زنش با عشوه میگن فی المنطقه الخلیج العربیه که میتونیم تکلیف تعیین کنیم
Iran, Islamic Republic of
نه خیر برای هرکسی و هر کجا مردم خودش تصمیم می گیرند درضمن شبکه المنار کاملا مجریهاش پوشیده هست و حکومت سوریه حکومت اسلامی نیست سکولار هست
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
در لبنان حزب الله دولت تشکیل نمی دهد، طبق قوانین لبنان با آنکه اکثریت مسلمان هستند اما رییس جمهور باید مسیحی باشد، نخست وزیر باید سنی باشد و رییس مجلس می تواند شیعه باشد
Iran, Islamic Republic of
جناب علوی همان جلباب که گفتی آیا باید موها را بپوشاند یاخیر
Iran, Islamic Republic of
تو تمام این آیات هیچ موردی از اجبار کردن یافت نمیشود.
Iran, Islamic Republic of
وقتی خداوند یک حکمی می دهد که مثلا شراب نخورید و خودتون رو از نامحرمان بپوشونید و ... !؟ یعنی چی !؟ یعنی باید این کارها رو بکنید ! و اگر نکنید مرتکب گناه شدین و اگر در فضای عمومی از فرمان خدا سرپیچی کنید باید حکومت اسلامی شما را از انجام گناه بازدارد و برای گناه های اجتماعی مثل بی حجابی و شراب خواری در فضای عمومی مجازات کند .
Iran, Islamic Republic of
اجبارش را باید عقل سیاسی داشت تا درک کنی که هیچ حکومتی نمی تواند بدون داشتن ضمانت اجرائی قانونی را پیاده کند
Iran, Islamic Republic of
خب برای همین اسم نظام جمهوری اسلامیست یعنی محتوای قوانین کشور باید مبتنی بر اسلام باشد. امریکا و دوستان امریکا هم برای همین با این نظام مخالفند و کاری به کشورهایی که اسما مسلمانند و قانون اساسیشان مبتنی بر اسلام نیست ندارند. به عراق و سوریه هم برای رسیدن به ایران حمله کردند چون برای رسیدن به ما جلوی ما بودند و برای شکستن خط مقاومت. اگه ما هم مثل کشورهای سکولاری که مردمشان مسلمانند بشیم که چرا اصلا انقلاب شد و چرا این همه شهید و...حرف شما همین است که چرا انقلاب اسلامی شد و چرا جمهوری اسلامی تاسیس شد و چرا قانون اساسیتان را بر مبنای اسلام و اجرای احکام خدا نوشتید. خب این حرف تازه ای نیست و از اول انقلاب تمام ضد انقلاب تا حالا در داخل و خارج همین را گفته اند و از ما شهید گرفته اند و جنگ به ما تحمیل کرده اند و.. حالا شما باز همان حرف ها را بزنید بالاخره باید به یک چیزی مشغول باشید.
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی قانون دو بخش دارد. یک محتویات و دو اجرا
نویسنده قانون مراجع قانونگذاری هستند و اگر کسی راجع به قانون حجاب اعتراض دارد باید از طریق نمایندگان مجلس اقدام کند.
مجری قانون، نویسنده و تصویب کننده قانون نیست.هرکس هر قانونی را صرفنظر از محتویات، بشکند و رعایت نکند ضابط قوه قانونی یعنی پلیس باید برخورد کند چه در امریکا و چه در بورکینافاسو. اگر در مقابل مامور قانون مقاومت شود ایشان باید با اعمال زور با قانون شکنی مقابله کند و اگر مقاومتی صورت بگیرد حتی ممکن است کار به شلیک گلوله بکشد. متاسفانه در کشور ما محتویات و اجرا هر دو مطمع نظر سیاسیون قرار می گیرد که برای بهره وری شخصی مردم را برآشوبند و بعلت بلبشوی حاکمیتی فقط پلیس قربانی می شود و الا در دیار غرب بلافاصله فرد خاطی با باتوم و کتک دستگیر می شود و مردم هم اعتراضی نمی کنند
Iran, Islamic Republic of
اولا هرکشوری قوانین خود را دارد .پس نمیتوانی بگویی چون حجاب در فلان کشور وجود ندارد پس ما هم نباید داشته باشیم.
حجاب در کشور ما هم از الزامات قانون دین فاخر ومبین اسلام است وهم از الزامات قانون مدنی.
درثانی باوجود ادعای آزادی در کشورهای به اصطلاح آزاد در قرن بیست ویکم هنوز مسلمانها اجازه ندارند با حجاب اسلامی در اماکن عمومی ظاهر شوند مثل دانشگاهها وادارات و... دوستان به اصطلاح روشن فکر نما چرا گلوی خود را آنجا پاره نمیکنند واز آزادی دفاع نمیکنند؟!!
خود باختگان فرهنگی همیشه درکشور عزیز ما متاسفانه همنوا با دشمن میشوند وبه تخریب صلابت کشور میپردازد.ایکاش از خواب خرگوشی بیدار شوند وخادم کشور کشور شوند نه خائن به کشور.
Iran, Islamic Republic of
نه اینکه سایت درپیتی خودتان اولش در مذمت رفتار پلیس مطلب نزده! دیگ به دیگ میگه....
Iran, Islamic Republic of
ایران تنها حکومتی هستن که جمهوریت اسلامی بر آن واقعا حکومت می کند کشورهایی که نام بردین نه در نام اسلامی هستن چه برسد در عمل ! درضمن در تمام کشورهای جهان محدودیتی برای میزان برهنگی هست در همان فرانسه و اروپا و امریکا با پوشش مردم کار دارن وقتی برقه و حجاب سر و صورت رو ممنوع می کنن یا اجازه داشتن پوشش اسلامی را در ادارات و مدارس و ... نمی دهند ! در ضمن در هر کشوری یک حدی برای پوشش هست تا منتهی به عریانی کامل نشود !
عمار
Iran, Islamic Republic of
هیچ هنجارشکن ونافرمان در هیچ کجای دنیا با نوازش روبرو نمیشود.
اگر قرار باشد عموم جامعه از نافرمانها وهنجارشکنها دفاع کنند ومامورین امنیتی کشور را مورد شماتت قرار دهند بزودی هیج سنگی روی هم بند نمیشودودرنهایت دود آن به چشم عموم جامعه خواهد رفت .
قانون بد بهتر از بی قانونی است.همه باید درمقابل قانون تسلیم باشند.
چنانچه مجری قانون هم تخطی از قانون کند از راه قانونی باید برخورد شود.
اینکه عده ای معدود هنجار شکن وقانون شکن جسور شده اند وقوانین دین وکشور را زیر پا میگذارند وبارفتارهای خود به قوانین الهی ومدنی اهانت میکنند این شایسته هیچ کشوری نیست وباید به شدت با انها برخورد شود.هیچ کشوری قانون شکن را تحمل نمیکند.
اقتدار نیروهای امنیتی کشور باعث امنیت وآرامش در کشور است واین باید تقویت شود.
قانون شکنی وقانون شکن همانند همه دنیا باید مورد قهر عمومی قرار بگیرداگر طالب رشدوتعالی کشور هستیم.
Iran, Islamic Republic of
خجالت بکشید فقط همین . مردم را ازدین فراری دادید .
Iran, Islamic Republic of
دینی که تو دستور صریح کتاب اسمانیش رو نادیده بگیری که نشد دین.میشه هوس دل!
Iran, Islamic Republic of
ملاک خواست ورای ملت است نه چیز دیگری
Iran, Islamic Republic of
یعنی اسلام و عمل به اسلام.
Germany
درصدی از مردم بعله
ولی کلیت با این نوع اسلام مشکل دارن
جمعیت کفر از پریشانی ماست
آبادی بتخانه ز ویرانی ماست
اسلام به ذات خود ندارد عیبی
هر عیب که هست از مسلمانی ماست
Iran, Islamic Republic of
بله ما با اسلامی که از آلمان و انگلیس و امریکا و غرب و دنیای کفر بخواهد تعریف شود مشکل داریم.
Iran, Islamic Republic of
اون کلیت رو از کجا اوردی ؟! خودت=کلیت هستی؟! در ضمن بله ما همه قوانینی رو نتونستیم اسلامی کنیم ودلی این دلیل نمیشه که اون قسمتی که جز واجبات دین است رو کنار بزاریم.مثل اینکه بگی چون مثلا دستت سوخته ،پس باید همه بدنمون رو بسوزنیم !
Iran, Islamic Republic of
کلیت مردم ایران خواهان رعایت حجاب اسلامی در جامعه هستن .
United Kingdom
بله اسلام واقعی ، نه پله کردن دین . ملاکتون اسلام هست بانکتون نزولخور هست ؟ ملاکتون اسلام هست این همه گشنه تو خیابونان ؟ ملاکتون اسلام هست دزدی و اختلاس و دروغ در کشور حرف اول را میزنه ؟
Iran, Islamic Republic of
شما بجای این که تو انگل ستان بشینی چرا نمیای اسلام رو برای ما جرا کنی و پشت گود نشتسی و میگی لنگش کن !؟ بله ما نتونستیم 100% اسلام رو اجرا کنیم تالان ولی این دلیل نمی شود تا اونجا که اسلام رو اجرا کردیم رها کنیم و به عقب برگردیم بله باید به جلو حرکت کنیم و علاوه بر حفظ سنگرهایی که براشون خون دادیم سنگرهای دیگر رو هم فتح کنیم ! نه همه مردم گشنه هستن نه همه جا رو دزدی و اختلاس گرفته ! درسته فقر هست ولی کمتر از گذشته هست درسته فساد و دزدی هست ولی کمتر از گذشته هست و این یعنی مسیر رو درست اودیم و باید ادامه بدیم تا ربا و فقر و دزدی و فساد رو بطور کامل ریشه کن کنیم نه این که سنگر رو رها کنیم تا شما دشمنان فتح کنید .
Iran, Islamic Republic of
معیار اسلام و اسلم بودن است.
اسلم بودن به معنی تسلیم محض در برابر خدا بودن است.
Iran, Islamic Republic of
ملاک هر چیزی خواست خداست و اسلام یعنی تسلیم در برابر فرمان خدا و حکومت جمهوری اسلامی یعنی مشارک عموئمی مردم در حکومت اسلامی در چهارچوب خواست خدا و فرمان خدا افضل و برتر از هوا و هوس مردم هست
Iran, Islamic Republic of
و خواست خدا یعنی طرز تفکر ما
Iran, Islamic Republic of
واقعیت اینه که خود گشت ارشادی ها هم به کاری که می کنند اعتقادی ندارند . آنها وظیفه دارند روزی 2 تا ون پرکنند ببرن کمیته وزرا ، همین . بعضی وقتها هم با دخترها و خانم ها درگیر میشن . من خودم شاهد بودم که گشت ارشاد داشت با سرعت می رفت یکهو وسط خیابون یک دختری که داشت از عرض خیابون رد می شد را راننده دید و تو آینه داخل ماشین هم کنترل کرد دید یه جای خالی داره ، فوری زد بغل اون بیچاره را هم سوار کردند .
Iran, Islamic Republic of
البته هیزم تری که اصلاح طلبان در چندین انتخابات اخیر به آن کلمه ای که اخیرا از لغت نامه ها حذف شده ی اصولیون از جمله جهان نیوزی ها فرود آورده اینقدر دردناک بوده که هنوز جاش بیل بیل می کنه و این قبیل ترهات را به اصلاحیون منتسب می کنند . فرق اون عکس بالا با پائین اینه که تو بالایی مردم دارند می رن خرید و دانشگاه و سرکارو زندگی گشت ارشاد پرتوان میاد یقه اشان را می گیرد تو عکس پائینی مردم اون کشور اروپایی و آمریکائی رفتند تظاهرات و پلیس هم داره اونها رو دستگیر می کنه اما یه فرق دیگه هم داره اون بالایی مسئولیت کارهاشو قبول نمی کنه مثلا تظاعرات می شه یکهو چند نفر می میرن با گلوله بعد پلیس می گه کار ما نبوده چون ما اصلا اسلحه نداریم ما فقط باتوم داریم .
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلب بیچاره به زندگی با خفت در رحم اجاره ای و اویزان شدن به این وان ،ادامه میدهد وخود تئوریسینهاشون میگن مردم از اصلاحات عبور کردن.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز ! يه خورده آروم تر، انگار نظر نفر قبلى درسته ، هنوز هم اونجاتون داره بيل بيل ميكنه !
خب بيل بيل نكنه ! مگه دست ماست ؟! به ما ربطى نداره بخدا ! راستى آقاجون ! نكفتى كجاشون هنوز هم داره بيل بيل ميكنه ؟!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز عفت کلام را لطفا رعایت کن
Iran, Islamic Republic of
مشکل اینجاست که افساد طلبان در مورد خشونت پلیس در امریکا خفقان می گیرند اما یک مورد خشونت در ایران رو سوژه می کنند و برای رسانه های بیگانه خوراک تهیه و آب به آسیاب دشمن می ریزند.
Iran, Islamic Republic of
به چالش کشاندن نظام و امنیت کشور با هنجار شکنی پروژه طراحی شده و دوربین مخفی نصب شده برای ضبط حادثه نشان از حمله به خطوط نظام است فقط صدای انفجارش به گوش همه نمیرسد.
بله حقوق نجومی، بی عدالتی، آقازاده ها، فقر و فحشا و ... چیزهایی نیست که بشود آن را ندید و نشنید و دل انسان سالم به درد نیاید ولی اینگونه اتفاقات برای رفع هیچگونه از مشکلات جامعه پررنگ نمیشود بلکه برای به حاشیه بردن قیمت ارز و طلا و فرار جاسوسان و نفوذ دشمنان و طراحی پروژه های جدید ناامن کردن زندگی مردم ایران جز این نیست بهتر است با صبر و بصیرت به اتفاقات نگاه کنیم نه از روی حس سلبیریتیهای بی درد و بیکار که فقط منتظراند اتفاقی برای ملت بیافتد تا دوباره خودشان را مطرح کنند و شهوت نشان دادن خودشونو به ملت تو نظر دادن کور کر کرده.
Iran, Islamic Republic of
این گونه بی حجابیها و فیلمبرداریها و جوسازی های شبکه های غربی و روزنامه های غربزده و خودفروخته یک تهاجم برنامه ریزی شده علیه اسلام و انقلاب و حیا و عفاف زن ایرانی است و برای نابودی خانواده ایرانی است.
Iran, Islamic Republic of
جواب سوالی که تو تیتر مطرح کردید اینه که رسانه های ما درگیر همدیگر هستن ولی رسانه های اونها همه تقریبا متفق القول و هماهنگ هستن. به قدری هماهنگ و مصمم هستن که گاهی اوقات جنایت پلیس آمریکایی در حق یه سیاه پوست رو ما هر چه قدر هم بشنویم باز هم باور نمی کنیم. اما اینجا یک نفر از قانون تخطی می کنه رسانه هامون به کنار، معاون رئیس جمهور هم با اونها هم صدا میشه.
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
بنده و خانواده ی بنده از طرفداران پر و پاقرص حجاب هستیم چرا که دستور صریح خداوند در قرآن کریم است... اما برخورد با بدحجابی در قالب گشت ارشاد و به این نحو را از همان روز اول قبول نداشتم، چرا که هیچ کدام از نهادهای فرهنگی بیست گانه ای که هر کدام به نحوی در موضوع حجاب وظایفی بر عهده دارند، هیچکدام وظایف خود را انجام ندادند و همه وظایف بر زمین مانده. حال در این بین چگونه انتظار داریم آخرین نهاد که از قوه ی قهریه برخوردار است، به وظایف خود عمل کند و این نوع برخوردها مثمرثمر واقع شود؟!! اگر همه ی آن نهادها به وظایفشان عمل کنند شاید اصلا به برخورد قهریه هم نکشد و اگر هم کار به نیروی قهریه رسید، خود به خود هنجارشکنان و گروه های سازماندهی شده مدلینگ در دام قانون خواهند افتاد...
و الا وضعیت فعلی، جز ذهنیت بد مردم نسبت به اقشار چادری و مقید و لجبازی بیشتر مردم و فراگیرتر شدن بدحجابی، نتیجه ی دیگری ندارد... چیزی که فی الحال شاهد آن هستیم...
راستی ضد نظام هم نیستم، ضد ولایت فقیه هم نیستم و دنبال اصلاح جامعه و پیشرفت و سربلندی کشورم هم هستم!!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما عدالت خواه ! حرفتون كاملاً درسته، اون بيست نهاد محترم پا پس كشيدند و دارند آروم آروم بودجه هاى مبارك را نوش جان ميكنند فلذا همه وظائف خود را به گردن پليس انداخته اند !
ديوارى كوتاه تر از ديوار پليس هم پيدا نكرده اند
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
حالا به این پی بردید که این راهش نیست و به توصیه ی بزرگانی چون احمدی نژاد و دیگر خیرخواهان عمل نکردید که هیچ، با لجبازی و باندبازی و سیاسی کاری، آنها را تخریب هم کردید!!! حالا اگه عرضه دارید، ماجرا را جمع کنید...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
عزیزم احمدی نژاد هم با اجرای قانون حجاب مخالف بود و طرفدار کار فرهنگی بود
آخر از کدام مشکل بنالیم
به قول شاعر
از دشمنان برند شکایت به دوستان
چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان مانند آل سعود چشم براه قبله گاه خود یعنی غرب هستند و عملکرد آنان مانند شاهان قاجار ، وقتی دولت در اواخر سال 75 تا خرخره در باتلاق سیاست های نادرست خودش فرو رفت چاره ای نداشت تا با یک شکلات به نام آزادی بیان دنده بی رمق خود را در شیب رو به بالا عوض کند و دولت اصلاحات را از آستین خود بیرون کشید ، در سال 88 بازهم مانند مهره انتحاری و یک بار مصرف ، خود را فدای پدر خوانده کرد ، الان هم دندان تیز کرده برای قدرت در سال های آتی اما چون کارنامه ای در خدمتگزاری و میهن دوستی و تقید به اسلام و انقلاب ندارد دوباره از همان نسخه شکلات کشی می خواهد استفاده کند " آزادی زنان ، برهنگی ، فمنیسم و استحاله اصل نظام و این دفعه جامعه دختران و زنان را مهره خود انتخاب کردند تا به قدرت برسند البته جسورتر و پررو تر شده اند ، اینها که سناریوی برهنگی را نقش بازی می کنند همان هایی هستند که دور یک دختر رجال فوت شده جمع شده اند دنبال موساد و سیا نگردید که دشمن در خانه خودمان است .
Iran, Islamic Republic of
با افزایش نرخ دلار و عوارض خروج از کشور و مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در 5 سال گذشته اصلاح طلبان هیچ شانسی برای 1400 ندارند و مردم از اصلاحات رویگردان شده اند.
علی
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از زحمات
پلیس های فداکار میهن. برخورد با بد حجابی قانونی است.
سیاست بازان به دنبال خدمت به مردم باشند نه خطاها و حقوق های نجومی خود و فسادهای سیاسی و ریالی خود را پشت بد حجابی اندک زنان مخفی کنند
Iran, Islamic Republic of
یک نکته از این معنی گفتیم وهمین باشد .با فتاوای مراجع تقلید که به تشییع بر میگردد بازی نکنید ای آدمهای روشنفکر-به بهانه سودو کسب درامد نظریه فقهی را تاحد عقل ناچیزتان تقلیل ندهید و این مشکل ساده را بمنظور هرج ومرج نشان دادن درجامعه برجسته نکنید.
عبدا....
Iran, Islamic Republic of
...
اميد است باجبران اين كم كاريها باجديت بيش از
پيش با اين گونه بى قانونيها برخورد ومبارزه كنند و
بدانند كه دراجراى اين مهم رهبرى بزرگوار وامت
حامى وپشتيبان آنان است چرا كه اصلى مسلم ،
قرآنى واسلاميست وچنانچه مأمورى هم در حين
انجام وظيفه قصور وتخلفى داشته برخوردنمايند.
ضمنآ مراجع نظارتى در بررسى صلاحيت داوطلبان نيز خوبست اينگونه اظهارنظرها ى منافقانه و فرصت طلبانه را كه فقط مى تواند براى جذب آراء آتى اين
جماعت باشد را ملحوظ ومحفوظ دانسته وبعنوان
نكات منفى وضعف اعتقادى وعقيدتى آنان محسوب
نمايد
علی
Iran, Islamic Republic of
در مهد تمدن غرب هم با افراد حاشیه ساز برخورد شدید می کنند ولی اگر در مملکت اسلامی بخواهی با فاحشه و ادم های هنجار شکن و دزد و شالاتان برخورد کنی دردسر ساز میشود چرا مگر ما مسلمان نیستیم مگر نباید با فساد و فحشا مقابله کرد
Iran, Islamic Republic of
هرچی می کشیم ازاین اصلاح طلبای حیله باز و دروغگو وخاینه. خدا ازشون نگذره.
Iran, Islamic Republic of
بی شرافتی دین به دنیا فروشی و شارلاتان یعنی همین
Iran, Islamic Republic of
سالهاست حجاب آزاد شده و دختران ما بدون حجاب تو شهرهای حتی کوچک هم تردد میکنن. ۲ سانت روسری که جلو عقبش موها زده بیرون که حجاب نیس. اون یه تیکه رو هم بردارن تا بیشتر از این آبروی اسلام نره
Iran, Islamic Republic of
دختران ما اجازه ی ورود ب خیلی از ورزش ها رو ندارن،ب خیلی از مجامع بین الملی رو ندارن، بخاطر همین یه تیکه روسری؟!
Iran, Islamic Republic of
لطفا از خودتون علامت تعجب نزنید
Iran, Islamic Republic of
کدوم ورزش ها و مجامع به اصطلاح بین المللی نام بیرید !؟ نکنه ورزش شیرجه و شنا ! یا مجمع بین المللی ملکه زیبایی !؟ هیچ کار درستی نیست که نشود با حجاب اسلامی انجام نداد .
شمه
Iran, Islamic Republic of
الان اگه توی دارقوزآباد یه اتفاقی بیفته بی بی سی بگه شما ربطش بدین به اصلاحات . اخه مگه می شه ادم اینقدر دچار خودشیفتگی بشه من نمی نمی دونم مجلس ، دولت و ....دست شما بود چه گلی به سر مردم زدین که همیشه خود را طلبکار مردم می دونید
Iran, Islamic Republic of
شرم اور است که به بهانه دفاع یک پلیس از شخصیتش بعضی ها رذیلانه علیه حجاب و ارزشها عقده گشایی می کنن
ایا رسیدن به فساد و لجنزار غرب به روایات خودشان افتخار است ؟
غلامرضا کریمی
Iran, Islamic Republic of
از سالهای دور گذشته تا حالا ،، تمام مشکلات اینچنینی جامعه خلاصه میشود در گشتهای جندالله و ثارالله و گشت ارشاد ، که همه این نهادها با این عناوین جهت برخورد با بی حجابی در جامعه بوده ،،، هر چند در این چند دهه گذشته اثر مثبت نداشته ، بلکه برعکس جواب داده ،،، با اینحال مسئولان به‌ وجود آن اسرار دارند و با این سیاستشان وجهه نیروهای انتظامی را هم خراب کردند
Iran, Islamic Republic of
مردم هر کشوری اگه به قوانینشون پابند نباشن خودشون رو ضایع کردن
Germany
ظریف گفته در ایران کسی در منزلش بخاطر بیحجابی مجازات نمیشه!
ای ول … خداوکیلی تا حالا از این زاویه به آزادیهایی که داریم توجه نکرده بودم!!