پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰
۲

ایجاد سفرهای ارزان برای بازنشستگان

يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶
کد مطلب: 606188
جمشید تقی زاده گفت: توسعه و تقویت گردشگری و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه‌هایی است که امسال در صندوق بازنشستگی دنبال می‌شود.
ایجاد سفرهای ارزان برای بازنشستگان
به گزارش جهان نيوز، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت یارانه سفر به بازنشستگان خبر داد و گفت: برای رفاه حال بازنشستگان می‌خواهیم سفر‌های ارزان قیمت ایجاد کنیم.

جمشید تقی زاده گفت: توسعه و تقویت گردشگری و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی از جمله برنامه‌هایی است که امسال در صندوق بازنشستگی دنبال می‌شود.

وی افزود: برای رفاه حال بازنشستگان می‌خواهیم سفر‌های ارزان قیمت را ایجاد کنیم و به این ترتیب خدمات بهتر و با کیفیت را به بازنشستگان در سال ۹۷ هدیه کنیم.

تقی زاده با اشاره به اینکه بازنشستگان ‏سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند و باید خدمات فرهنگی و اجتماعی مناسبی دریافت کنند گفت: واحد ‏گردشگری صندوق بازنشستگی در قالب سفر‌های زیارتی و سیاحتی می‌تواند خدمات و تسهیلات خوبی را به بازنشستگان ارائه دهد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت یارانه سفر به بازنشستگان خبر داد و گفت: غنی سازی اوقات فراغت و افزایش نشاط و ‏شادابی بازنشستگان از اولویت برنامه سال جدید است.

وی ادامه داد: به این منظور در ایام تعطیلات نوروز امسال، در ۶۴ هتل از مجموعه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در ۲۴ استان کشور، برای تکریم بازنشستگان کشوری ۵۰ درصد تخفیف در اسکان و ۱۵ درصد تخفیف در غذا در نظر گرفته شد.

تقی زاده گفت: می‌خواهیم در بخش‌های رفاهی، خدمات بهتری انجام داده و خرید خدمات رفاهی را برای بازنشستگان تحت پوشش اجرایی کنیم.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما حقوق و طلبهای بازنشتگان را به موقع بدهید سفر ارزان پیشکش.
در راه اندازی وسرویس دهی این سفرها حیف و میلهایی صورت می گیرد که هزینه آن از جیب بازنشتگان است
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
متاسفانه هنگام تیکه پاره کردن تعارف بازنشستگان می شوند آخر همه ی خوبیها ،تجارب ارزنده،ذخایر کشور،پشتوانه فردای میهن و.......................................اما دریغ هنگامی که پای حق و حقوق این قشر آسیب پذیر می رسد،در فروردین جاری در حالی که بعضی ارگانها افزایش 50 درصدی داشته اند دریغ از یک ریال افزایش .خیلی بهم ریختیم وقتی معادل حقوق اسفند ماه را در حسابهای خود دیدیم. این همه آفتابه لگن چیدند ولی شام و نهاری نیاوردند....