سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۶
۱۳۲

جهانگیری خطاب به احمدی‌نژاد: شما نظام را تهدید می‌کنید، به خودتان بیایید و حد خودتان را بدانید/ اگر بخواهید به نظام نزدیک شوید با سیل توده مردم مواجه می‌شوید

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۶
کد مطلب: 605757
آمریکا تصور می‌کند با خروج از برجام، ‌ایران دچار مشکل جدی می‌شود در حالیکه ما برای همه شرایط برنامه داشتیم و دغدغه‌ای نداریم. ما برای اداره کشور بدون برجام هم برنامه داریم اما مهم این است که مدیران پای کار باشند، بدون برجام کوچک‌ترین اتفاقی برای کشور نمی‌افتد.
جهانگیری خطاب به احمدی‌نژاد: شما نظام را تهدید می‌کنید، به خودتان بیایید و حد خودتان را بدانید/ اگر بخواهید به نظام نزدیک شوید با سیل توده مردم مواجه می‌شوید
گروه سیاسی جهان نيوز: معاون اول رییس‌جمهور گفت:‌مدتی است القا می‌شود که جمهوری اسلامی ایران در حال فروپاشی است در حالیکه مردم پای نظام ایستاده‌اند.

به گزارش جهان نيوز، اسحاق جهانگیری امروز در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: مردم همواره در مقاطع بحرانی به کمک نظام آمدند و این نظام همواره بر دوش مردم بوده است. کسی که هشت سال رییس‌جمهور این کشور بوده است و اکثر مشکلات امروز، نتیجه کار اوست اینقدر جسور شده که می‌گوید سیل می‌آید و زیر پای شما خالی می‌شود و انقلابی بزرگ‌تر در حال اجرا است.

وی افزود: شما با کشور چه کردید؟ منابع کشور را چگونه هزینه کردید؟ شما می‌خواهید سیل راه بیندازید. شما نظام را تهدید می‌کنید، به خودتان بیایید و حد خودتان را بدانید. ما پای نظام و رهبری ایستاده‌ایم. با وجود همه انتقادات با هم تا پای جان پای نظام ایستاده‌ایم.

جهانگیری ادامه داد: اگر بخواهید به نظام نزدیک شوید با سیل توده مردم مواجه می‌شوید که تحمل نمی‌کنند که کسی سال‌ها در راس کشور بوده مطالبه‌گر شده و اخطار بدهد، امیدوارم به خودتان بیایید. اگر مسائلی با افراد دارید آنها را حل کنید.

جهانگیری در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به اینکه عده‌ای در داخل و خارج از کشور تمرکز دارند تا به امید مردم به آینده آسیب برسانند، خاطرنشان کرد: یک پیوستگی بی‌سابقه‌ای میان چالش‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بین‌المللی به وجود آمده و هر مساله‌ بین‌المللی می‌تواند بر مسائل اقتصادی و اجتماعی ما تاثیر بگذارد و مسائل داخلی بر مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی موثر باشد، در چنین مقطعی هماهنگی میان قوای سه‌گانه باید جزو اولویت اول ما باشد.

وی تاکید کرد: همه باید از امید مردم پاسداری کنیم و مدیران باید با از خودگذشتگی دنبال حل دغدغه‌های مردم باشند، ما نباید اسیر التهابات شویم.

معاون اول رییس‌جمهور بیان کرد: پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تعامل سازنده با جهان، نگاه ویژه به برجام، پیگیری سیاست‌های جدید ارزی، حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق، حل مشکل آب، اصلاح نظام بانکی، کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده از خطوط اعتباری خارجی و تکمیل طرح‌های بزرگ از جمله اهداف دولت است.

وی ادامه داد: آمریکا تصور می‌کند با خروج از برجام، ‌ایران دچار مشکل جدی می‌شود در حالیکه ما برای همه شرایط برنامه داشتیم و دغدغه‌ای نداریم. ما برای اداره کشور بدون برجام هم برنامه داریم اما مهم این است که مدیران پای کار باشند، بدون برجام کوچک‌ترین اتفاقی برای کشور نمی‌افتد.

جهانگیری با بیان اینکه برای تحقق اهداف دولت باید الزاماتی را در نظر بگیریم، گفت: احیا و تقویت نهاد دولت،‌ راه‌اندازی گفت‌وگوی ملی، نگاه ملی و فرابخشی به مسائل کشور، تقویت حس مسئولیت‌پذیری و کار جمعی، توجه به افکار عمومی و ظرفیت بخش خصوصی از جمله این الزامات است.

وی با اشاره به برنامه دولت برای کنترل بازار ارز، خاطرنشان کرد: دولت نمی‌تواند نسبت به زندگی مردم بی‌تفاوت باشد. این تصمیم با اجماع در دولت گرفته شد و هیچ طرح دیگری هم روی میز نبود. رسانه‌های خارجی هم القا می‌کنند که این تصمیم شکست خورده است در حالیکه این طرح موفق می‌شود زیرا نقاط قوت طرح‌های قبلی را دارد و نقاط ضعف آنها را ندارد. همه مدیران دولت هم باید پای این تصمیم بایستند. ما بازی آمریکا را با این تصمیم به شکست می‌کشانیم، همه مدیران باید پای کار بیایند و از برنامه‌های دولت دفاع کنند.

جهانگیری افزود: ما نباید اجازه بدهیم مشکلات به چالش‌های سیاسی، اجتماعی و امنیتی تبدیل شود. مدیر موفق کسی است که این چالش‌ها را در نقطه شروع حل کند. موضوع کازرون باید حل شود، نمی‌شود مردم هر روز به خیابان بیایند و عده‌ای هم بر این موج سوار شده و شعارهای خود را سر دهند. دولت درباره کازرون هیچ تصمیمی نگرفته است. مساله زاینده‌رود، یزد و خوزستان هم باید حل شود. مدیران باید به سرعت در استان‌ها حضور داشته باشند. زخم زلزله کرمانشاه هم باید التیام یابد و مسکن آنها تامین شود.

وی همچنین افزود: ما باید گفت‌وگوهای ملی را با هدف تقویت وحدت در جامعه دنبال کنیم. تمام مشکلات کشور راهکار سیاسی دارد، یعنی با انسجام ملی می‌شود مشکلات را حل کرد. عده‌ای دنبال حذف دیگران هستند اما باید همه جریان‌های سیاسی و نخبگان را دور هم جمع کرد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از طرح‌های داخلی با استفاده از خطوط اعتباری خارجی محقق می‌شود، اظهار کرد: برخی دستگاه‌ها در این زمینه عملکرد خوبی نداشتند که من گزارش می‌دهم چه دستگاه‌هایی در استفاده از خطوط اعتباری اخلال کردند و چه دستگاه‌هایی فعالیت مناسبی داشتند.

جهانگیری با انتقاد از اقداماتی که در جهت تضعیف دولت انجام می‌شود، گفت: اگر دولت ضعیف شد هیچ جای دیگری از کشور تقویت نمی‌شود. تقویت دولت است که موجب تقویت نظام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاری به احمدی نژاد ندارم اما این نکته انحرافی خروج برجام است
Iran, Islamic Republic of
کی داره صحبت ازخروج ازنظام میکنه؟
کاری به احمدی نژا ندارم اما ببین تروخدا کی داره به احمدی نژاد نصیحت میکنه!
دختر مظلــــــــــــوم وزیر
Germany
جناب جهانگیری؛ شما و اطرافیانتان ""چهــــــــــل"" است که در مسند استاندار، نماینده، وزیر، معاون و... بودید و هستید اما بدانید که::
یک دقیقه ســـــــــــاده زیستی احمدی نژاد می ارزه به تمام سالهای مدیریت جنابعالی و همفکرانتان
یک ثانیه صــــــــداقت احمدی نژاد می ارزه به تمام سال هایی که در لباس اصلاح طلبی به مرحوم هــــــاشمی بد و بیراه گفتید
یک لحظه ولایت پـــــــذیری احمدی تژاد می ارزه به تمام ادعاهائی که در این سال ها در حمایت از ولایت داشتید ...
حمید عسگری
همون پاک ترین دولت تاریخ که الان کلی از اونها توی زندانند؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر دكتر احمدي نژاد
دولت حقیر
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا احمدی نژاد از پویایی نظام و حمایت مردم از انقلابشان صحبت کرده که مافیای قدرت و ثروت در حال بلعیدن همه چیز است و هشدار داد که توده مستضعف و حامی واقعی انقلاب و نظام بساط مفسدین و ظالمین را بر می کند.
...
Iran, Islamic Republic of
تصور ایشون از نظام و بهار همون بقایی و مشایی و ... هستش
Iran, Islamic Republic of
اكثريت مردم ايران حامي احمدي نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
اکثریت !؟
نه این و نه اون
Iran, Islamic Republic of
روزگار، عجب روزگاریست!
...
Iran, Islamic Republic of
و چنین بود که دُن کیشوت وار اره به دست گرفته لوله آب خروجی از سد لتیان را برید تا سیلی برآرد رقیب ساخته افکن
Iran, Islamic Republic of
جهانگیری گفته اکثر مشکلات امروز نتیجه کار دکتر احمدی نژاد است !!
در پاسخ ایشان باید گفت 32 سال از اول انقلاب تاکنون اصلاح طلبان و کارگزاران زمام اداره امور کشور را بعهده داشته اند و اکثر مشکلات کشور نتیجه ناتوانی شماست .
سوابق مدیریتی جهانگیری!! مقصر وضع فعلی کیست؟؟؟
Germany
اسحاق جهانگیری در سال‌های ۱۳۶۳ تا ۱۳۷۰ در دور دوم و سوم مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم جیرفت بود.
وی در سالهای ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶ در دولت رفسنجانی به سمت استاندار استان اصفهان منصوب شدا
جهانگیری در دولت خاتمی در سال ۱۳۷۶ به‌عنوان وزیر معادن و فلزات انتخاب شد و بعد از ادغام وزارت صنایع و وزارت معادن و فلزات، به‌عنوان وزیر صنایع و معادن منصوب گردید.
وی از سال ۱۳۹۲، معاون اول رئیس‌جمهور است.
جهانگیری دکترای مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد اسلامی(در زمان زعامت هاشمی بر ریاست هیئت امنای دانشگاه آزاد اخذ شد)؟؟؟؟ و فعلا صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول ماهنامهٔ صنعت و توسعه است(که البته این هم وضع صنعت ماست)؟؟!!! و...
Iran, Islamic Republic of
توده های مردم از مقام معظم رهبری و دکتر احمدی نژاد حمایت می کنند و با لیبرال ها مخالف هستن .
آجرلو
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد خطش از مقام معظم رهبری جدا کرده است. ایشان امروزه با افسادطلبها و اشراف گره خورده است. دیگر سخن گفتن ایشان راجع به مردم هم حنای بی‌رنگ است. لطفا احمدی نژاد ورژن اولیه را با ورژن ثانویه قاطی نکن.
حمید عسگری
شما اصلا میدونین لیبرال یعنی چه؟
چرا اسحاق به موسوی چیزی نمی گوید؟
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
اگر اسحاق از این حرفها بلد است چرا به موسوی چیزی نمی گوید؟ زیرا اصلاح طلبان قبیله گرا هستند. زیرا احمدی نژاد طبق سناریو، خوراک برای اصلاح طلبان درست می کند تا با همدیگر فضا را گل آلود کنند و مردم را سرگرم مسائل حاشیه ای کنند و مردم از گرانی دلار، بی فایده بودن برجام و تحمیل برجام جدید به نظام، توسط دولت، غافل شوند.
Iran, Islamic Republic of
دلار را گران کردند پولهای مردم را که جمع کردند.گفتند تسبیت قیمت.حالا که باید دلار 4200 بدهند گفتند کلا دیگر ما با دلار کار نمی کنیم مسافران هم باید یورو بگیرند حدود شش هزار تومان ... تا کجا.... قشر فقیری که در دوران دولت های نهم و دهم توانسته بودند قشر متوسط بشوندو اثر گزار در جامعه را دوباره فقیر کنند که متاسفانه در اینکار هم موفق بوده اند.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد با دنباله روی از ۲ یار بهاریش چقدر بدبخت شده که ... جهانگیر خان تهدیدش میکنه
Iran, Islamic Republic of
تو دیگه چیزی نگو که مردم از دستت شکارن
Iran, Islamic Republic of
بدون برجام کوچک‌ترین اتفاقی برای کشور نمی‌افتد...........!!!


همون برجامی که قرار بود تا آب خوردن مردم رو درست کنه !همونی که روحانی میگفت:برجام رو خدا اورد!
همون نهالیستان سیب وگلابی !
همونکه داد میزدید هر روز تاخیر در امضاش =روزی 100میلیون دلار ضرر میکنیم !!!

حالا بود ونبودش=هــــــــــــــــــــیچ!!!
Iran, Islamic Republic of
نتیجه گیری می کنیم که برجام بی فرجام کلا"کشک بود.
Iran, Islamic Republic of
جالب اینجاست که برجام رو طوری منعقد کرده اند که امریکایی ها هر 3 ماه یکبار خون به جگر اینها می کنند و میگن برجام رو لغو می کنیم .
Iran, Islamic Republic of
این احمدی نژاد چه بر سر ما اورده که این طرف باید بشه سپر انقلاب در مقابل اون!!!
Iran, Islamic Republic of
شما چه بر سر احمدی نژاد اوردید که طراحان فتنه 88 حالا شده اند سینه چاکان نظام.با سخرانی امروز این اقا بیشتر به حقانیت احمدی نژاد پی بردم.
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود آب ریخت تو لانه مورچه ها حالا ملکه شون افاضه می کند که میام گارت می گیرما !!!
United Arab Emirates
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
"جهانگیری با انتقاد از اقداماتی که در جهت تضعیف دولت انجام می‌شود، گفت: اگر دولت ضعیف شد هیچ جای دیگری از کشور تقویت نمی‌شود. تقویت دولت است که موجب تقویت نظام می‌شود."
این فقط وقتی درست است که ایشان و دوستانش دولت را در دست داشته باشند وگرنه این گزاره به گونه ای دیگر معنا می شود.
در ضمن احمدی نژاد هر چه هست باشد ولی تو که هستی. نامزد پوششی، فردی که به گفته خود در تبلیغات زیاده روی می کند و یا ...
Iran, Islamic Republic of
چه شیر تو شیری شده

جهانگیری میگه ما پای نظام وایسادیم
احمدی نژاد هرجا میره لیچار بار نظام می کنه

همین حالتو در نظر بگیرید هفت هشت سال قبل
Iran, Islamic Republic of
خیلی نکته"بدون برجام هم اتفاقی نمی افته". پس برجام اصلا لزومی هم نداشت. چرا علاف کردید؟
Iran, Islamic Republic of
5 سال اقتصاد کشور رو معطل امضاء و اجرای برجام کردند حالا میگن بدون برجام اتفاقی نمی افته !!
Iran, Islamic Republic of
هدف اولیه برجام بتون کردن توان هسته ای بود که محقق شد و شاید دیگه بود و نبودش برا غربیا مفهومی نداشته باشته
و اگه اروپاییها مخالف لغو برجامند نه به این خاطر که منافعی برا ایران داره فقط بخاطر از دست ندادن بازار مصرفی ایرانه
سخن صحیحی زده اما در نقش منتقد وضع موجود ( نابرجامیان ) و نه یکی از برجامیان
Iran, Islamic Republic of
پیوست: مناظرات انتخاباتی جهانگیری در 96!
Iran, Islamic Republic of
دعوا سر لحاف ملاست و نظام و رهبر و مردم مظلوم شدن جگر پاره و بهانه
جیرفتی
آقای جهان بینی شما دیگه خواهشا دم از حفظ نظام نزن. راستی اخوی خوبند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
همین اقای جهانگیری که میگه بایدفراجناحی بودهفته گذشته کفت بایدشهرداری انتخاب شود که همسوی دولت باشه معنای فراجناحی روهم فهمیدیم
United States
به نظر بنده تو ایران یک جناح وجود دارد که در مقابل مردم ایستاده انهم جناح ثروت و قدرت است.اسامی که هست نام پاتوق های سیاسی شون است.هرکس با جناح قدرت و ثروت باشد خوب است .نباشد انواع تهمت ها و مجازات ها را باید تحمل کند.
Iran, Islamic Republic of
این است معنی نظام . نظام یعنی اصلاح طلب و اصولگرا . احمدی نژاد بنده خدا گفتن اینها خودشان را نظام می دانند . بعضی ها با ور نکردن هر کس با این ها مخالف باشد یعنی با نظام مخالف است !!!!!
احمدی نژاد شد ضد نظام جهانگیری هم شده عین نظام .....پیدا کن پرتقال فروش را
Iran, Islamic Republic of
اجمدینژاد دیگر با نظام نیست اشتباه مثبت دادم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ولی ما درست منفی دادیم .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بيش از هفتاد درصد مردم حامي احمدي نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
کار احمدی نژاد به کجا رسیده که این آقا هم جرات پیدا کرده و او را تهدید می کنه
البته این را هم بگم اونوقت که ما به احمدی نژاد رای می دادیم و از ایشون دفاع می کردیم یعنی سال ۸۸ ایشون ۶۲ درصد آراء رو آورد
آیا بعد از ۱۱ روز خانه نشینی و مسائل دیگر رای ایشون افزایش یافته یا کاهش ؟
شما توهم دارید رای ایشون امروز چندان زیاد نیست
Iran, Islamic Republic of
به قول شهید مدرس ، احمدی نژاد یک رای که دارد!! با همین یک رای کل سیستم اشرافیت را - ...زیر و رو کرده .
Iran, Islamic Republic of
همین الان انتخابات برگزار بشه احمدی نژاد بیش از هفتاد درصد آرا را کسب میکند شمو ان ار توی متن جامعه نیستید
United Kingdom
افزایش یافته و بیشتر هم می شود اگر یک روز به احمدی نژاد فرصت بدهند علت خانه نشینی را بگوید از این بیشتر هم می شود.علتی هم که رای احمدی نژاد افزایش یافته مردم این اصلاح طلبان و اصولگراهای باند باز را بشتر شناخته اند .
Iran, Islamic Republic of
با اینکه اصولگراها و مدعیان تبعیت از ولایت مطلقه فقیه همه سعی شان بر این بود که اصلاح طلبان را از رهبری دور کنند ولی هیچ کدامشان مثل جاهنگیری اصلاح طلب از رهبری در مقابل احمدی نژاد دفاع نکرد.!! همه این موارد نشان داد که بسیاری از مدعیان ولایتمداری فقط به دنبال سواستفاده شخصی اند. دیگه معلوم شد بی بصیرت کیه!!!
Iran, Islamic Republic of
از رهبری دفاع نکرده دوست عزیز از خودش دارد دفاع می کند . پای احمدی نژاد رفته روی دم اینها .
احمدی نژاد هیچ مشکلی با رهبری ندارد طرف صحبت احمدی نژاد اینهایی هستند که صدایشان در آمده فقط اینها برای حفظ خود از رهبری هزینه می کنند
Iran, Islamic Republic of
خنده داره ک احمدی نژاد رو در کنار رهبری میبینید

احمدی نژاد تابع رهبری نیست
ايرج
Iran, Islamic Republic of
احمدي نژاد تابع انقلاب و دين و ملته اين مهمه بقيش معيارهاي ساختگيه
United Kingdom
....
Iran, Islamic Republic of
حیات اینها در دوقطبی سازی وایجاد گردوخاک روانی برای لاپوشانی ناتوانی خودشون در حل مشکلات مردم است.والا مناظرات جهانگیری پوششی در 96 هنوز یادمونه....
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان در سال 88 با تهمت دروغ تقلب به نظام و اردوکشی خیابانی و تهدید امنیت ملی نظام را تا لبه پرتگاه بردند و خون به دل رهبری کردند ما رو به خیر اینها امید نیست فقط شر نرسانند.
Iran, Islamic Republic of
.... الان 5 ساله كه احمدي نژادي وچود ندارد و شماها همش ور مي زنيد.اگر راست مي گوييد كاري براي مردم انجام دهيد.
علی
Iran, Islamic Republic of
وای که کی شده اصل نظام؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وای که کی داره دم از نظام و مملکت میزنه؟؟؟؟؟؟؟
وا عجبا وا عجبا
...
Iran, Islamic Republic of
آقاي معاون اول لطفا تكليف دولت مستقر را به خاطر رفتار اختلاف انگيز اش با مردم و نظام و نيروهاي مسلح را نيز مشخص نمائيد
Iran, Islamic Republic of
درسته که احمدی نژاد جدیدا داره یه سری حرف میزنه که داره ناامیدمون میکنه ولی بازم یادت باشه که همین مردم و توده های مردم یه موی گندیده احمدی نژاد رو نمیدن..
رسول طاهری
Iran, Islamic Republic of
وقتی با برجام، کوچک ترین اتفاقی برای کشور نیفتاده است ؛بدون فرجام نیز کوچکترین اتفاقی برای کشور نمی افتد.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز؛
اتفاقا چه با برجام و چه بی برجام، بزرگترین اتفاق بد برای کشور افتاده است:
و آن سرزنش کشورهایی که ما الگوی مقاومت آنها بودیم و امروز سرخورده شده اند و ناامید...
و آن عقب ماندگی کشور در حوزه های مختلف علمی و تکنولوژی و هسته ای ست...
و آن بازی خوردن ملت بیچاره و تحمل شرایط سخت اقتصادی و فرهنگی ست...
Iran, Islamic Republic of
دکتر رحیم پور ازغدی قبلا گفته بود که این دولت از این به بعد همش به دنبال حاشیه سازی خواهد بود و بهترین جواب به این دولت اینست که : بله شما راست میگویید. اصلا فقط و فقط حق با شماست فقط درباره قولهایی که داده بودید گزارش بدهید که چه کار کرده اید و کجا را ساخته اید و برای مردم چه کرده اید؟
Iran, Islamic Republic of
پشتیبان اسحاق باشید تا به شما آسیبی نرسد
Iran, Islamic Republic of
اصلاحیه
پشتیبان اسحاق باشین تا به اخوی، دختر مظلوم و ذخیره ها گزندی نرسه.
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
آره همه چی هنوزم تقصیر احمدی نژاده؟!!
تکمیل چرخه ی سوخت هسته ای...
غنی سازی 20 درصد...
کمترین ضریب جینی و فاصله طبقاتی پس از انقلاب
بالاترین رتبه ی علمی کشور در منطقه
پرداخت یارانه ها
سهام عدالت
ساخت مسکن مهر برای اقشار کم درآمد
وام ازدواج آسان
اتکا به جوانان و گسترش حلقه مدیریت در کشور
اقتدار بی سابقه ی منطقه ای و بین المللی
افزایش سرانه ی ورزشی هر ایرانی
گسترش حمل و نقل عمومی
تبدیل کشور به کارگاه عظیم
و و و ...
همه ش تقصیر احمدی نژاده...!
تازه خبر نداری...
دلار 6000 تومنی، افزایش چندین مرحله ای سوخت و حامل های انرژی و نان و...و عدم افزایش یارانه ها، نفوذ جواسیس موزی، کاهش اعتبار پاسپورت ایرانی، ذلت خرجام، نابودی کامل صنعت هسته ای کشور، تعطیلی دومینووار کارخانجات، افزایش بی سابقه واردات، وزرای میلیاردی و مسن کابینه، قاچاق شرافتمندانه ی دختر مظلوم وزیر، نارضایتی ها و اعتراضات به حق مردم، شاخ و شونه کشیدن کشورهای نقطه ای همچون جیبوتی و قطر و امارات، و ...
هم تقصیر احمدی نژاده!!
Iran, Islamic Republic of
آقای جهانگیری تهدید نظام برادر دردانه شما و رئیس جمهور هستند !
ناکثین
Iran, Islamic Republic of
جهانگیری:
ما پای نظام و رهبری ایستاده‌ایم!!!
...
Iran, Islamic Republic of
البته پای ثروتهای نظام ایستاده اند!!!!!!!!!!!!!!!!
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
نظام و انقلاب را دولتی تهدید می کند که روز به روز به نارضایتی های مردم دامن می زند.احمدی نژاد هرچه می خواهد بگوید.اگر به جواب یا اقدام نیاز باشد رهبر معظم انقلاب دام ظلّه که مثل شیر نشسته اند وهمه چیز را زیر نظر دارند دستور به جوابگویی و یا اقدام بایسته می دهند.
انقلاب مقتدر
Iran, Islamic Republic of
وقتی سیل مردم اومد و شماها و دکون دستگاه مفت خوری و رانت خواری و اشرافیگری و قاچاقچی بازی هاتون رو برد، اونوقت می فهمی که وصله ی ناجور به این نظام و انقلاب شماها بودید و شماها بودید که به قطار انقلاب صدمه زدید و از کار انداختینش و الا مشکل از قطار نیست...
انشالله با هوشیاری مردم، کسی راننده ی این قطار انتخاب بشه که با مدیریت و درایت و هدایت حضرت آقا، این قطار را مثل احمدی نژاد و تفکر انقلابی با سرعت فزاینده ای به سوی قله های پیشرفت و اقتدار حرکت بده.
Iran, Islamic Republic of
افسوس !
احمدی نژاد بهترین گزینه و امید محرومان بود حیف که منحرف شد و نا امیدمان کرد
و انحرافش باعث شد مردم به کسانی پناه بردند که مملکت را تباه کنند هر چه از سال ۹۲ تا ۱۴۰۰ اینها مملکت را خراب کنند هرچه خیانت کنند احمدی نژاد در آن نقش دارد
چون مردم خیلی به او امید بسته بودند ولی مردم را ناامید کرد
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
مردم نباید در پازل اصحاب قدرت بازی کنند و فریب آنها را بخورند!!ا...
Iran, Islamic Republic of
چندنکته ازمحتوای مطالب گرفتم: ۱-با برجام وبدون برجام اتفاقی نخواهد افتاد. ۲-تحریک مردم به فرو پاشی وسیگنال های اشباح سیاه. ۳-سیلابی که تمامی مدیران را بخودمی برد وپاسخنامه! ۴-نتیجه اقدامات دولت قبلی براقتصادبحران زده فعلی!
۵-تاثیرمسائل داخلی برمسایل منطقه ایی .
۶-عملکردبسیاربدبعضی ازدستگاه ها ومناسب بعضی دیگر
۷-پیگیری اقتصاد مقاومتی ، ارز، آسیب اجتماعی و.....
۸-تضعیف دولت بمثابه تضعیف نظام تلقی شده.
ازتیره گیهای جاری مثل اینکه پایانی برای آن متصور نیست .هر دولتی مشکلات وپیش آمدهای روزگار خودرا بردوش دولت ماقبل خود قرارمیدهد.کافی است آلاینده گی ها و خشکسالی را هم درزمره ناتوانی هردولتی قراردهیم .سرگرمی دیگری برای مردم درست کرده ایم واین چندسال انرژی خود را صرف رفع اتهامات ونقادیها قرارداده ایم .بدانید و بدانیم که دشمنان ما که تنها امید خود را در لابلای کشمکش های داخلی جستجو می کنندتمام حواس خود را به نگاه و تصمیمات داخلی مدیران معطوف داشته اند.منافق،منحرف، سلطلنت طلب، جبهه ملی، نهضت آزادی و کج اندیشان به اتفاق دولتهای مستکبر و نیرنگبازوخارج نشین درتلاشند به مردم فشارآورندتا کلمه تغییر را بعنوان یک رکن جا بیندازند.سلاح آنها روزنامه، رسانه، کتاب ، جزوه ، فضای مجازی و... است آنجا که ما درپی کشف مجهولات عالم و علوم گوناگونیم .آنها با ابزارهای انحرافی و موشک فرهنگی مغزهای مردم ما را هدف گرفته اند .درمیدان مبارزه حریف را خوب تحلیل کنید درشناگری حتما باید آب را به تن خود ببینید .انتظاربیجایی است که شنا باید کرد اما بدن خیس نشود .پس خیس شوید ورویاهای اجنبی را نقش برآب کنید .آنها هم خوب میدانند عقبه های کشور ما کاملا دینی است ولذا در تلاشند نقش دین را درکشور داری ناتوان جلوه بدهند. هشدار!
مجید
Iran, Islamic Republic of
سیل توده مردم پارسال سیلی بهتون زد.حرفای خنده دار نزن.حرف های احمدی نژاد حرف دل مردمه....
Iran, Islamic Republic of
آقاي جهانگيري اخوي خوب هستند ؟
Iran, Islamic Republic of
تکلیف دزدی ها و اختلاس های مهدی جهانگیری (اخوی) چی شد ؟؟؟
محمد
Iran, Islamic Republic of
جناح بندیهای موجود در کشور با ایجاد فضای تبلیغاتی سنگین طوری وانمود میکنند که احمدی نژاد ضد نظامه و ... کاش همین آقای جهانگیری مواضع خودش هم مرور میکرد
Norway
احمدی نژاد نمیخواد سیل به راه بیندازد
جهانگیری خوب توجه کن رفتارشما قرار است سیل براه بیاندازد
فرار به جلو نکن تو معاون اول رییس جمهوری مشکلات مردم حل شود باران هم نخواهد بارید
اگر فردی از روی دلسوزی هشدار داد به هشدار توجه کن نه با کینه به او حمله
Iran, Islamic Republic of
1حمدي نژاد ببين چكار كردي كه اينها شدن مدافع نظام در مقابل تو
به خودت بيا
حامد
Iran, Islamic Republic of
حرف های احمدی نژاد هنوز در حد حرف های خود جهانگیری در انتخابات ها که علیه نظام حرف می زد نمی رسه
Iran, Islamic Republic of
ایشون یادش رفته در مناظرات انتخاباتی بعنوان اپوزسیون عمل میکرد و بعنوان یار پوششی کل نظام رو زیر سوال برد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اسحق جون در مورد کشور و انقلاب و مردم حرف نزنی بهتره. عکس خودو در راه پیمایی ها نه با عکس احمدی نژاد که با قالیباف مقایسه کن بعد ببین مردم یعنی چه.
راجع به بودجه و در آمد کشور هم بهتره ریشه فساد که در خانه خودت و حسن بنام برادر لانه گزیده ببری بعدش ببینیم چند چند میشیم چون بخش اعظم اون پولها توی حسابهای برادران محترم رییس و معاون و البته اذناب ایشون استراحت می کنه.
... به لطف خدا رهبری در عین هوشیاری ناظر هستند ...
😂😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
...
تو فعلا جوابگوی حرفهای ساختارشکنانه خودت تو مناظره پارسال باش..!!!!!!!

...
Iran, Islamic Republic of
از برادر بزرگوارتان چه خبر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
از بانک گردشگری چه خبر؟
Iran, Islamic Republic of
"بدون برجام کوچک‌ترین اتفاقی برای کشور نمی‌افتد."
پس می شود برای ملت توضیح دهید برای چه این معاهده پرهزینه برجام را به کشور تحمیل کردید؟
Iran, Islamic Republic of
هدف شون بتن ریزی و تخریب صنعت هسته ای ... بود.
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
هر کی کم میاره میندازه گردن احمدی نژاد!!!!بسه دیگه بابا
سالوس
Netherlands
هر کجا کم بیارید،هر جا کمبود ثبات شخصیتی و نفاق در خود دیدید،.........لگدی به احمدی نژاد نثار کنید،مطمئن باشید مشگلتان حل نمی شود،مشگل شما و هر کس دیگری که کعبه امالش غرب استعمارگر،فاسد،ضد اخلاق،همه چیز،همه کار در خدمت سود،....است و این ،درد لاعلاج است وصراط خسران،احمدی نژاد معصوم نیست ولی جنسش از جنس صداقت و تعهد است،...
SHUT UP
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
راست میگه لابد با کمک اخوی گرامیشان مهدی جهانگیری یک تنه نظام مد نظر خودشان را حفض و دو قبض می گیرند ...
Iran, Islamic Republic of
آقای معاون اول محترم ریس جمهور دولت یازدهم ودوازدهم ،چقدر فرافکنی باید کرد تا مشکلات کشور را به گردن دولت قبل بندازیم ...
على
Iran, Islamic Republic of
اى كاش احمدينژاد از سال ٩٢ تا١٤٠٠ به خواب زمستانى ميرفت وسكوت مطلق اختيار ميكرد، اونوقت نتيجه اش اين ميشد كه اكثر وزرا ى دولتش يا نماينده ها يا سياسيون ولايى بجاى او حرف ميزدن و از عملكرد ٨ ساله ش دفاع ميكردن وديگه نيازى به اين همه خودزنى نميشد كه روز به روز همه دوستانش حتى وزرا و معاونينش را از دست ميده و امثال جهانگيرى فرصت طلب (افساد طلب) خودرا عمار انقلاب ميداند!!! واقعا متأسفم براى بى تدبيرى احمدينژاد كه هر روز بد تر از ديروز شده وديگه راه برگشتى ام نيست خدا لعنتت كنه كه با اين كارات هممونو كنف كردى و مثل تف سربالا شدى
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کند دوستان منافق وچند چهره احمدی نژاد در دولت های نهم ودهم
رضا
United States
به خدا از روی زیاد این جماعت آدم هنگ میکنه.آقای جهانگیری انقلابی گری تون فیکه، اینجوری حرف زدن به شما نمیاد، تا ما یادمون بوده شبکه های معاند خارج از کشور پاتوق دوستان گرمابه و گلستان جنابعالی بعد وزارت هستند.هم مسلکاتون هر بلایی سر نظام بیارن جیکتون در نمیاد.مقتداتون خاتمی جون، رفیق جینگ سوروس چطوره؟! آن زمانیکه خاتمی جونت تو دولتش لایحه محدود کردن اختیارات ولی فقیه میاد هم رگ گردنت اینجوری باد میکرد.
Iran, Islamic Republic of
داش علی آقا
خیلی شاکی نشو ؛ عین ننه بزرگ ها نفرین و ناله نکن داداش .
عماربازی، بازی ای هست که خودتون شروع کردین ،...
قضاوت بی جا
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنت کنه اونایی را که تساهل و تسامح کاری رو در پیش گرفتن و با زد وبندهای مشمئزکننده ی سیاسی و اقتصادی، مملکت رو ملک طلق خود کردند و با نفاق و درورویی دارن خون شهدا را پایمال می کنند و خون مردم را در کیسه...
حالا اگه احمدی نژاد به واسطه ی دغدغه مندی و دلسوزیش، معامله گری و گوشه نشینی و سکوت های بیجا را کنار گذاشته و حرف مردم را میزند، خوب است یا اینکه ایشان هم مثل بسیاری از سیاسیون یک جوری با بده بستان و معامله های نابودکننده ی مملکت همه را راضی میکرد و الان هم صاحب منصب و دفتر و دستک و مال و منالی بود؟!!
Iran, Islamic Republic of
برادر من احمدی نژاد بی تدبیری نکرده اون حرف دل مردم را میزند و شما هم اون ندایی که تو درونت هست را باور کن . و به این عمل دوستان قدیم احمدی نژاد که عموما به خاطر پست و مقام دنیوی اینکارا را کرده اند توجه نکن . احمدی نژاد ولایی است و من دوست دار رهبر عزیزم تا پای جان با ایشان میثاق دارم و نمونه ما خیلی هستند تو جامعه .
Iran, Islamic Republic of
سیل را هم می بینی عجله نکن.هر چند احمدی نژاد کلا یک مثال انجا زده بود.حالا شما چه انتظاری داشتید از کارهایی که نکرده اند بگویند.وقتی اینقدر دستشون خالیه که امار 200 هزار نفری را دو میلیون نفر معرفی می کنند.که به قول قدیمیا اش این قدر شور شد که نوکر خانه هم گفت.اینقدر... بزرگ بود که صدای وزیر را هم دراورد.چیزی ندارند بگویند.باید یک هوچی گری بکنند تا بگزرد.دیگر امارهای ساختگی ته کشیده.
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Iran, Islamic Republic of
اصولا یکی از بدبختی های این ملکت اینه که نسل اول از قبیل این آقا که 65 سال رو رد کرده وعلی القاعده وطبق عرف کشور وهر خراب شده دیگری باید باز نشست می شد وبخاطر کلی ندانم کاری از اول انقلاب تاالان باید یا غفار الذنوب می گفت شاید به لطف ورحمت الهی بخشیده می شد واجازه میداد نسل جوان تحصیل کرده وخوش فکر این مملکت که کم هم نیستند می آمدند وامورات کشورشان با روحیات جوانانه خود می ساختند ایشان وامثال ایشان نگذاشتند ونخواهند گذاشت کسی به نظام نزدیک بشه ومن حرفش رو باور دارم این جماعت تا نظام را تمام نکنند خودشان تمام نخواهند شد ...
سیدجلال
Iran, Islamic Republic of
جناب جهانگیری دزدی برادرتون مهدی جهانگیری و حسین فریدون و دزدی از صندوق ذخیره فرهنگیان و جولان جاسوسها ودر دولتتون و... ربطی به دولت نهم و دهم نداره؟
Iran, Islamic Republic of
...
مخاطب اين جمله رهبري كيست: ؟
اين نانجيب ها در سال 88 كشور را تا لبه پرتگاه بردند.
...
حقیقت یاب
Iran, Islamic Republic of
خب معلومه که به آخوندی (مسئول ستاد موسوی) و مجید انصاری(بیانیه نویس موسوی) و نعمت زاده (اسپانسر موسوی) و جهانگیری (حامی دو آتیشه موسوی) و همه اصلاح طلب هایی که زیر و خم نظام رو گرفته بودند و کشور را تا لب پرتاه برده بودن، گفته...
صامین
Iran, Islamic Republic of
آااااآااااهای مردم ایران این نسخه ای که پنج ساله شما رو با اون مشغول کردیم هیچ خاصیتی نداشت بلکه خسارت هم داشت براتون
تنها فایده ش این بود که ما هشت سال قدرت رو دست بگیریم ...
موضوع روشن شد یا شفاف تر داد بزنه.
محفوظ
Iran, Islamic Republic of
همه تون سرتا پا یکی هستین ...مردم رو احمق فرض نکنین
قدرتی
Iran, Islamic Republic of
همه حرفهای شما درست!!!
فعلا به ملت بگید که شما ها با اقتصاد/ فرهنگ / بیکاری/فقر/عزت ایران و... چه کار کردید؟!!!
محسن از رفسنجان
Iran, Islamic Republic of
بدون برجام کوچک‌ترین اتفاقی برای کشور نمی‌افتد.

واقعا جهانگیری اینو گفته...!!!!؟؟؟؟
این رو بذارید کنار حرفهای که اگه برجام اجرایی نشود روزی چقدر ضرر می کنیم و همچنین جملاتی مثل آفتاب تابان برجام و تعریفهای ریس دولت و همکاران و هواداران دولت در تعریف از برجام.
Iran, Islamic Republic of
وقتی شیر تو بیشه نیست، ...
رفسنجانی
Iran, Islamic Republic of
به نظرم پیش کشیدن بحث احمدی نژاد نکته انحرافی و حواس پرت کردن از موضوع خروج از برجام و دستاوردهای هیچ آن.
و اینکه آقای اسحاق جهانگیری شما با دستاوردها و پیشرفتهای هسته ای این کشور که حاصل کار و زحمت جوانان متعهد و متخصص بود چه کردید؟؟؟
شما با سرگرم شدن محض به برجام طی چندین سال با سرمایه وقت و فرصتهای که از دست رفت چه کردید آقای جهانگیری ؟؟
مگر یادتان رفته چقدر از برجام تعریف و تمجید می کردید و اینکه مشکلات فقط با برجام و از روز اجرای برجام حل خواهد شد ؟؟؟
و حالا می گویید که "بدون برجام کوچک‌ترین اتفاقی برای کشور نمی‌افتد."
ما مردم یادمان نخواهد رفت....مردم را بازیچه فرض کردید؟؟؟
حرف حساب زدم و میدونم جواب نداره
Iran, Islamic Republic of
کافیه فقط رای نیارید اون موقع معلوم میشه که پای نظام و رهبری هستید یا شروع می کنید به سیاه نمایی و تخریب نظام و شعار تقلب سر می دهید....
محسن
Iran, Islamic Republic of
به قول بهتاش:
ای خخدااا...ولکن بابا...
بنده عشقم و از هر دو جهان آزادم
Iran, Islamic Republic of
جهانگیری معاون اول دولت دوازدهم به ریاست حسن روحانی :"بدون برجام کوچک‌ترین اتفاقی برای کشور نمی‌افتد."1397/2/1

حالا معلوم میشه حرف دکتر ظریف و دوستانش درست بود یا حرف دکتر جلیلی و دوستانش؟؟؟؟

حالا معلوم میشه که اونایی که تو بیست دقیقه برجام رو در مجلس تصویب کردن و نگذاشتن مخالفین صحبت کنند چه خیانتی در حق کشور،انقلاب اسلامی، مردم ،خون شهدا، امام و رهبری کردند.

حالا معلوم میشه چرا یه عده دلواپس و نگران بودند و یه عده هم جاهلانه ویا خائنانه مسخره می کردند دلواپسین رو.
حالا دور زدن کمیسیون بررسی برجام و زحمت های دکتر زاکانی رو میفهمم.....
حالا معنی اشکهای نماینده سابق مردم تهران در مجلس نهم رو میفهمم...
Iran, Islamic Republic of
چه کسی تهدید می کند برو جلوی برادر جانت مهدی خان را بگیر
Iran, Islamic Republic of
این به نظر می رسه از الان خودش را در رینگ مبارزه با احمدی نژاد در سال 1400 تصور کرده . مردم دیگه شمارا شناختن . اون کم بصیرت هایی که به شما رای دادن دیگه رای نمی دن
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا لحظه شماری اون روز رو می کنیم...
Iran, Islamic Republic of
ببين احمدي نژاد كار خودش رو به كجاها كشونده كه يكي مثل اسحق جهانگيري مياد ايشون رو تهديد ميكنه و ميگه اگه در برابر نظام اسلام بايستي ,چنين و چنان ميكنيم و فلان و بهمان !!! احمدي نژاد بايد دعاكنه زمين دهن باز كنه و بره لاي زمين.
.
ساردیون
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره به احمدی نژاد اونوقت؟!!
اینا استاد مغلطه و فرافکنی و فریبکاری اند...
شنونده باید عاقل باشه...
Iran, Islamic Republic of
اگر احمدي نژاد فعلي همون احمدي نژاد قبل از سال 90 بود ,هيچوقت يكي مثل جهانگيري جرأت نميكرد با اين عبارات و جملات كه خودش كمترين اعتقادي هم به اين جملات ندارد, او را خطاب قرار داده و تهديدكند.
Iran, Islamic Republic of
دیگ به دیگ میگه روت سیاه
Iran, Islamic Republic of
ازقدیم گفتند چوب را که برداری گربه دزده حساب کار خودش را می کند.معلوم شد چه کسانی از مردم ترس و واهمه دارند.می خواهند خودشان را معادل نظام نشان دهند اما حساب شما جداست.این را خواهید فهمید دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.
دماغ خرطوم فیلی
Iran, Islamic Republic of
تکلیف دزدی ها و اختلاس های کلان داداش مهدی چی شد ؟؟؟؟؟؟
پيرو ولايت
Iran, Islamic Republic of
آقاي جهانگيري بايد بداندكه اگر يك دوره ديگر دست شماها باشد نظام با مشكل مواجه خواهد شد...
آجرلو
Iran, Islamic Republic of
اگر شما را برای اداره کشور در شرایط بدون برجام هم برنامه دارید، چرا این برنامه پیشتر اجرا نکردید و تن به ذلت برجام دادید. این همه هزینه بر کشور تحمیل کردید و ....
Iran, Islamic Republic of
حد خودت را بدان مگر نمی‌دانی با ژن های برتر در افتاده ای
...
Iran, Islamic Republic of
حالا که دارید مطمئن می شوید که ترامپ می خواهد دیگر رسما از برجام خارج بشود و تمام ....که شما طی این4سال برای مردم بافته اید پنبه شده پس بهتر است که فرافکنی نکنید و ذهن مردم را به چیزهای دیگر سوق ندهید . چون همه می دانند و فهمیده اند که لیاقت و عرضه دکتر احمدی نژاد از کل دولت فعلی بالاتر است .
Denmark
تودهای امروز امروز در فکر اینتد کخ امثال شماها را از اریکه قدرت به زیر کشند که باعث وهن مسلملنی و اشتکاک مردم در نورد نطام شده اید . داداش شما خودش اولین خراب کننده های ستون این نظام است
پيرو ولايت
Iran, Islamic Republic of
آقاي جهانگيري شما چرا حد خودت را در مقابل انقلاب نگه نميداريد.
Iran, Islamic Republic of
کار به جهان گیری و نمرش که چند بشه ندارم .. اما احمدی نژاد امروز یک خلاف کار و جاده صاف کن اجنبی است با کاراش پس اینقدرم دم از صداقتش نزنید اگه صداقت داشت به حرف رهبری گوش میداد
Iran, Islamic Republic of
...
United Arab Emirates
بیا از کارنامه خودت در اقتصاد مقاومتی بگو .... فرماندهی اقتصاد مقاومتی دست شماست ... از قیمت پیاز از دلار از از قیمت ماشین و کامیون از حقوق از ...... فقر از بیکاری از تعطیلی کارگاها .... . بعد 6 سال از کارنامه خودت و داداشت ، از کارنامه حسن و فریدون .. و دیگران بگو .... از منشی بگو از جشن تولد بگو . از کدخدا بگو .... از برجام بگو .... یادتان هست را فراموش کن از امروز کشور بگو از سیل از خسارات مدیریت اب سد ها بگو از فسا و فحشا بگو ..از صندوق فرهنگیان بگو از دختر مظلوم وزیر بگو از ابر و باران .....