سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۳
۵۳
آیت الله علم الهدی:

در مشهد هتک‌حرمت شده، هیچ مسئولی ککش نمی‌گزد

جمعه ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب: 605505
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: در این شهر و در این استان، شما که مسئول شده‌اید باید بدانید ابتدا حکم خادمی شما را امام رضا(ع) امضا کرده است، این درست است که خادم امام رضا(ع) فجایع و گناه را ببیند و عکس‌العمل نشان ندهد؟
در مشهد هتک‌حرمت شده، هیچ مسئولی ککش نمی‌گزد
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی و در جمع زائران و مجاوران اظهار داشت: امروز مصادف با میلاد مسعود سیدالشهدا(ع) است و برای ما به عنوان روز عزیز و روز حسین(ع) است و همه سخن و کلام امروز باید در مورد ایشان باشد؛ صبحگاه امروز دنیا به نور دلارای امام حسین(ع) روشن شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی بیان کرد: نخستین مسئله‌ای که در جریان میلاد آن حضرت پیش آمد، جریان نامگذاری سیدالشهدا(ع) بود؛ تسمیه و نامگذاری حق مادر است؛ بنابراین نام مولود جدید از صدیقه اطهر(س) پرسیدند و فاطمه(س) پاسخ دادند برای نامگذاری ایشان از امیرالمومنین(ع) سبقت نمی‌گیرم و حضرت نیز فرمودند من در این نامگذاری بر رسول خدا(ص) سبقت نمی‌گیرم و وقتی به رسول اکرم(ص) این مسئله ابلاغ شد، ایشان نیز فرمودند من در این مسئله بر خداوند سبقت نمی‌گیرم و از سوی جبرئیل وحی آمد که نام ایشان حسین(ع) است.

آیت‌الله علم الهدی افزود: این مسئله نامگذاری امام حسین(ع)، یک جریان راهبردی و خط‌ساز بر ما است، جریان ولایت بر بیت ولایت تا این اندازه حاکم است که در نامگذاری نیز از یکدیگر سبقت نمی‌گیرند. جریان ولایت یک جریان اتصال به حق است و این یک راهبرد عملیاتی برای ماست که در عرصه‌های مختلف زندگی نباید از مقام ولایت سبقت بگیریم و باید دنباله‌رو ولایت باشیم و از سوی دیگر بیانگر حقیقت و ماهیت ولایت است که یک رشته اتصالیه به خداوند است. اتصال به معصوم در زمان غیبت معصوم از طریق نایب معصوم است.

وی در ادامه با تبریک روز پاسدار تصریح کرد: علت اینکه روز ولادت سیدالشهدا(ع) روز پاسدار نام گرفت این بود که سپاه پاسداران در واقع امتداد سپاه سیدالشهدا(ع) در کربلاست و سپاه همان نقشی را دارد که اصحاب آن حضرت در روز عاشورا داشتند.

خطیب جمعه مشهدمقدس با اشاره به اینکه کارنامه یک پاسدار در واقع کارنامه اصحاب امام حسین(ع) و کارنامه فرمانده سپاه همان کارنامه قمر بنی هاشم است، گفت: امام راحل، ولادت سیدالشهدا(ع) را روز پاسدار نام نهادند، حسین(ع) نخستین پاسدار و در راس همه پاسداری‌ها از احکام اسلامی و از همه مهمتر پاسدار امر به معروف و نهی از منکر بوده و روز سوم شعبان، مشخص‌کننده شرح وظایف سپاه است.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: امسال روز پاسدار مقارن با روز تاسیس سپاه پاسداران است؛ تاسیس سپاه با حکم امام راحل چهار ماه پس از پیروز انقلاب در روز دوم اردیبهشت سال 1358 بود و دقیقاً امسال سالروز تاسیس سپاه با این مسئله مصادف شده و این تقارن، بیانگر یک راز و یک سر لطیف است.

وی خاطرنشان کرد: انقلابی‌شدن نهضت کربلا توسط زین العابدین(ع) است و 40 سال زندگانی انقلابی ایشان سبب شد کربلا انقلابی دائمی و قطعی شود، روز ولادت رهبر سوم انقلاب کربلا، تبدیل به سالروز تاسیس سپاه پاسداران شده است و این در حقیقت رسالت امروز سپاه پاسداران را مشخص می‌کند، سپاه به‌عنوان محور اقتدار نظام و انقلاب، رسالت اصلی‌اش پاسداری از انقلاب مقدس اسلامی است و سپاه باید از این واقعیت پاسداری کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی افزود: جریاناتی می‌خواستند انقلاب را برگردانند، امام(ره) فرمودند اگر سپاه نبود، کشور نبود و اگر انقلاب نبود، سپاه هم نبود، تمام حرکات دشمن پس از پیروزی انقلاب اسلامی، توسط سپاه پاسداران پاسخگویی شد؛ همه این‌ها به این صورت شکل گرفت تا انقلاب را برگرداند و سپاه بود که اجازه نداد انقلاب برگردانده شود.

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار داشت: امروز در کشور، 3 جریان با سپاه مسئله دارد؛ جریان نخست، جریان ضدانقلاب و وابسته به استکبار است که می‌خواهد انقلاب را برگرداند، جریان دیگر، جریان سیاسی یک عده فرصت‌طلب است که می‌خواهند کشور را به پایگاه رفاه و لذت و عیاشی خود تبدیل کنند و مقابل سپاه می‌ایستند، جریان سوم اما انقلابیون خسته شده از انقلاب هستند. آنچه مزاحم سهمگیری و سهم‌خواهی این افراد خسته از انقلاب است، سپاه است و این‌ها هم با سپاه مشکل دارند.

وی گفت: بزرگترین توطئه امروز دشمن برای مصادره و استحاله انقلاب، کشیدن سفره دین از زیر پای مردم است و آنچه محور رسالت سپاه است این است که این اجازه را به دشمن ندهد و باید ارزش‌ها و ملاک‌های دینی و معالم دینی در دنیا توسط سپاه حفظ شود.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: پلیسی در اجرای برنامه پلیسی خود خطا کرده و باید به آن رسیدگی شود، حال یک‌باره همه دستگاه‌های کشور راه می‌افتند تا بعد از این کسی با بی‌حجاب برخورد نکند. یعنی چه؟ ندا بر ضد قرآن و ندا بر ضد فریضه بر امر به معروف و نهی از منکر آن هم در مجلس؟ وزیر و وکیل راه می‌افتند و دستگاه‌ها و مسئولان هم همین‌طور که به خانم بی‌حجاب اهانت شده و پلیسی در برخورد اشتباه کرده است. خب خطا را جبران کنید. نیروی انتظامی با خطای یک مامور و یک پلیس در یک مسئله منکر شرعی باید زیر‌سئوال برود؟ برای حمایت از یک خانم بی‌حجاب همه دستگاه‌های کشور راه می‌افتد اما در شهر امام رضا(ع) این فاجعه اسف‌بار را راه می‌اندازند و جز خواهران و برادران دارای غیرت دینی و مسئولان قوه قضائیه غیرتمند، کسی آن را به روی خودش نمی‌آورد.

وی بیان کرد: در این شهر، هتک حرمت می‌شود و در مقام خوانندگی یک آوازه‌خوان، زنان روسری برمی‌دارند اما هیچ مسئولی ککش نمی‌گزد جز دو مسئول از قوه قضائیه، که قاطعانه وارد می‌شوند. این رسالت سپاه است که از ارزش‌ها دفاع کند. تا روزی که بسیج و سپاه قدرتمند داریم، نمی‌توانیم سفره دین را از زیر پای مردم بکشید. بنده از مجموعه خواهران غیرتمندی که در این حرکت اقدام کرده و از این ارزش دینی حمایت کردند و از برادران دارای غیرت دینی که ایستادند و در این مسئله اظهار تاسف کردند و همچنین از مسئولان قوه قضائیه که قاطعانه برخورد کردند، تشکر می‌کنم.

خطیب جمعه مشهدمقدس افزود: در این شهر و در این استان، شما که مسئول شده‌اید باید بدانید ابتدا حکم خادمی شما را امام رضا(ع) امضا کرده است، این درست است که خادم امام رضا(ع) فجایع و گناه را ببیند و عکس‌العمل نشان ندهد؟ این دور از مقام خادمی شما است؛ باید در برابر گناه، عکس‌العمل نشان دهد. وقتی فروشگاهی که لباس زیر زنانه می‌فروشد و یا این وضعیت دچار می‌شود نباید عکس‌العمل نشان دهید؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا بخدا مردم عادی هستند هتک حرمت یعنی چه چون عاجز هستند از درمان دردهای مردم بدنبال مطلبی میگردند که در موردش حرف بزنند آقای علم الهی عزیز لطفاً به دولت فشار بیاورند نه به ملت ممنونت میشویم
دولت و برخی مجلسی ها، حاشیه سازی می کنند
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
رسانه ها و جریانات غربگرا، در مورد آیت العلم الهدی حاشیه سازی می کنند تا مردم را سرگرم مسائل حاشیه ای کنند تا مردم یقه دولت را نگیرند که چرا روحانی و برجامش، مانع گرانی دلار نشدند؟ چرا با وجود ناکامی برجام هسته ای، دولت دنبال برجام منطقه ای و موشکی است؟ و از هزاران چرای دیگر، غافل شوند.
مردم عادی حق دارند هتک حرمت کنند؟! چقدر ماشاءالله با منطق هستید!!!
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز، چرا چند نفر بی‌دینی رو که از بی‌غیرتی برخی مسئولین سوءاستفاده می‌کنند و ارزش‌های مردم از جمله احکام اسلامی رو با کشف حجاب و رقص در ملا عام زیر سوال می‌برند و هتک حرمت می‌کنند می‌خواهید به اسم مردم جا بزنید.
اکثر مردم ایران حتی اونایی که شاید به ظاهر کاملا مذهبی نباشند مومن هستند و به احکام اسلامی ارزش قائلند. هم خواستار حل مشکلات اقتصادی‌‌ و برخورد با مفسدان اقتصادی‌اند و هم خواهان برخورد با ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی.
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
راست میگن به جای این حرفها هر روز بیا علیه دولت روحانی صحبت کن که فاتحه اقتصاد خونده
برجامش روی هواست
دلارش رفته بالا
معلوم شد تمام آمار کذایی اشتغالش و ... از روی خستگی بوده
و ...
دولتی ها میخوان با برگزاری این جور مراسم ها حواس شما رو از افتضاح مدیریت اقتصادیشون پرت کنند
United Arab Emirates
آقای علم الهدی دوره این حرفها گذشته...
Iran, Islamic Republic of
دوره اسلام نگذشته،
امربه معروف ونهی از منکر فریضه دائمی است
United States
مردم را ول کنید شما با شادی مخالفید.!!!!!!!!!!!!!چون میدانید ادمهای شاد میتوانند خوب فکر کنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!ولی ادمهای خموده و غمگین نه.شما از شادی مردم میترسید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
United States
چرا از خودت علامت تعجب اضافه کردی؟امانتدار باش که اگر نباشی دین هم نداری
Iran, Islamic Republic of
از این نظرات شاهانه و ملوکانه حضرات و مثبت و منفی دادنها یه چیز کاملا مشخص شد
جهانیوز شما در شکل دهی و سازمان دهی افکار مخاطبانتان شکست خورده اید برید یه کم از بی بی سی و نحو کار رسانه ایش یاد بگیرید !!!!!!!!!!!!
...
Canada
جهان نیوز داره با تغییر دادن کامنت مخاطبانش تمام سعیش را می کنه که به افکار مخاطبان جهت بده.
از بی بی سی و رسانه های ضدانقلاب فقط عدم امانت داری را یاد گرفته اند
Iran, Islamic Republic of
امریکائیها این نوع شادی شما را تمام وکمال داشته وصادر کننده به همه دنیا هم هستند.ولی مردمش بی سوادترین از نظر معلومات عمومی هستند.حتی هیلاری کلینتون هم یه بار از میزان بی اطلاعی انها در مسائل سیاسی گله کرد .اخرش این شده که یک درصد جامعه ، نصف کل پولها رو داره و99درصد هم برای اون یک درصد میدوه ونوکری میکنه !
Iran, Islamic Republic of
امریکائیها این نوع شادی شما را تمام وکمال داشته وصادر کننده به همه دنیا هم هستند.ولی مردمش بی سوادترین از نظر معلومات عمومی هستند.حتی هیلاری کلینتون هم یه بار از میزان بی اطلاعی انها در مسائل سیاسی گله کرد .اخرش این شده که یک درصد جامعه ، نصف کل پولها رو داره و99درصد هم برای اون یک درصد میدوه ونوکری میکنه !
کیان
هیچ کس منکر شادی مردم نیست.باید محیطی ایجاد بشه که مردم شاد باشند، ولی نه به هرقیمتی .....
اگه خواهرت بیاد به بهانه شادی ، توی ملا عام لباساش رو بیرون بیاره ،اونوقت اینم جزء شادی محسوب میشه؟
Canada
تو خیلی نهی از منکر حالیته از ایشون سوال کن چرا کک کسی برای میلیاردها تومن اختلاس نمی گزه چرا کک کسی برای اینهمه حاشیه نشین نمیگزه چرا کک کسی برای برخورد زشت داعشیهای گشت ارشاد با بدحجابها نمیگزه با اینکارها فقط جوونا رو بیشار از اسلام زده میکنید
Iran, Islamic Republic of
میشه شرایط امر بعروف و نهی از منکر رو برای ما تشریح کنید?
همچنین انواع آن را.
اینک سعی کنیم افراد رو ب هر روشی ب سمت دین بیاوریم آنوقت تفاوت مون با داعش چیه?
Iran, Islamic Republic of
رعايت قانون اصل است. كسي با خشونت به دين دعوت نكرده. قانون پوشش در ايران نبايد نقض شود.
Iran, Islamic Republic of
عزیزم! مردمی هم که دعش سر برید ،مثل اون دختره توی فیلم به خودشون دوربین مخفی وصل کرده بودند وبعد منتشرش میکردند!
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
یعنی میگید مسئولین جمهوری اسلامی به اسم اسلام شراب بیارند بین مردم پخش کنند، روسری و چادر از سر مردم بکشند تا کسی به زور به دین دعوت نشه...
بلکه انتظار داریم مسئولین جمهوری اسلامی خودشان برگزار کننده فحشا نباشند.
Iran, Islamic Republic of
وقتی فقر اقتصادی بوجود بیاد بدنبالش فقر فرهنگی،بهداشتی،اجتماعی،آموزشی و ...بوجود می آید
یادتونه از اشکنه خوردن حرف میزدین?متاسفم ک تشخیص نمیدین فقر مالی فقط ب خوردن ختم نمیشه
Iran, Islamic Republic of
امر به معروف و نهی از منکر شماها یعنی کتک زدن مردم تا سر حد مرگ برا اینکه دینتو بخواین بهشون بدین
اگر خدا می خواست همه شما رو رو مسلمان می کرد اما خداوند به انسانها حق انتخاب داد
Iran, Islamic Republic of
اقای علم الهدی انسان فرهیخته و دلسوز نظام هست ایشان را از زمانی که ... امامت مسجد را بر عهده داشتن و سخنرانیهای اتشین میکردند میشناسم درد ایشان درد مردم است ولی فکر میکنم اطرفیان ایشان مطالب را درست به ایشان انتقال نمیدهند . خدا داند ولی من ایشان را باور دارم که درد دین و مردم را دارند
Iran, Islamic Republic of
چون در رابطه با مشکلات مردم نمیتوانند نظر بدهند دنبال موردی برای اظهار نظرهستن
United States
بابا چه هتک حرمتی؟شادی مردم هتک حرمته؟اگر تو سرشون میزدن و گریه میکردند هتک حرمت نبود؟ مردم را رها کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
شادی اول تعریف کن منظورت از شادی چیه
بزن و برقص، دختر و پسر کنار هم با آهنگ تند این شد شادی
یعنی بشر غیر از این حالت راه دیگری برای شادی ندارد... تا میگویند رقص و اختلاط دختر و پسر و آهنگ مطرب حرامه میگن پس بریم گریه کنیم شاد نباشیم
Iran, Islamic Republic of
چرا اینقدر مردم را تحقیر می کنید...
Iran, Islamic Republic of
بابا حاجى آقا ! سر يه دونه قِر خشك و خالى اينهمه الم شنگه بپا كردى ؟! كوتاه بيا عمو جان كوتاه بيا !!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دولت و جریان غربگرا در کشور ماندن در قدرتشان بسته به حمایت سه گروه است: 1 بی بندو بارها و شهوترانان (مثل همین بی حجاب ها و کنسرتی ها و کتاب و فیلم و تئاتر و ...)، 2 سرمایه داران و ثروتمندان و زرمداران بی دین و بی درد و 3 جریان فاسد لیبرال غربگرا ی سکولار (احزاب و رسانه ها و طبقات همفکرش و...). لذا طرفداری از منکر و تاختن به معروف یک اصل اساسی بین هر سه گروه است. یکی منکر را برنامه ریزی و انجام می دهد. یکی پولش را می دهد و یکی به لحاظ سیاسی و رسانه ای حمایت کرده و جنگ روانی درست می کند. داعشی های داخلی دقیقا داخل خانه خودمان مشغولند.
علی
Iran, Islamic Republic of
ته مانده های رژیم شاهنشاهی زنده شده اند دنبال فسا د و فحشا و دایر کردن فاحشه خانه ها هستند در خیابانها که انگار سالن مد تابستانی است می خواهند این یک مقدار مقابله ناجا را هم بگیرند و ازادانه هر کار نا مشروح و حرامی را در انظار انجام دهند مسئولین در خواب خرگوشی فرو رفته اند زمانی بیدار میشوند که کار از کار گذشته انوقت کلاهتان را بالاتر بگذارید
Iran, Islamic Republic of
بعضی مسوولین نخوابیده اند بلکه خودشان هم کمک و حمایت می کنند. ...
Romania
دمت گرم. ..
Iran, Islamic Republic of
از این لیبرالهای نون به نرخ توهمین سایتم هستن نظر میذارن البته تعدادشون کمه به چند کامنت اول دقت کنید تابلو که یه نفر همشونو پشت سر هم گذاشته
Iran, Islamic Republic of
انشالله ۱۴۰۰ میبینی که توده مردم چه کسانی هستند
همان هایی که از تحجر به معرفت و انسانیت رسیدند
Iran, Islamic Republic of
خخخع عزیزم! فقط به رحمانی فضلی جانت یه گوشه بزن! خودش میدونه چطوری معجـــــــــــزه کنه !
علی
Canada
ای وای بر مردم!!!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
هتک حرمتی با لاتر از بانک های ربوی و فقر اقتصادی ؟ !
محسن
Iran, Islamic Republic of
انسان از این همه کج فهمی می مونه به کجا پناه ببره بنده خدا هم اختلاس منکره و هم فساد اخلاقی چرا مغلطه می کنید...
Iran, Islamic Republic of
خب چرا به ایشون اعتراض دارید ؟ برید و به اون دولتی که براش تو خیابون رقصیدید اعتراض کنید که چرا جلوی رفتار بانکهاش رو نمیگیره؟
SAABER
United States
جهان نیوز دودره های نظراتی دودمانتان را به آتش خون انتقامهای حتمین خواهد رساند ...
Netherlands
چرا بزرگان علمی و مذهبی جامعه روی تضعیف هنجارهای اجتماعی و بحران هویت جامعه منفعل هستند ؟ آقایان مسولین دولتی ! سلبریتی های محترم ! معادله اتفاق پارک طالقانی دو طرف داشت یکی برخورد نامناسب مامور در این اتفاق بشدت مشکوک که زحمت کشیدید و محکوم فرمودید اجرکم عندالله !!! ولی طرف دیگر قضیه یعنی بی هویتی جوانان و نوجوانان و بدنبال ان افزایش ناهنجاریها مثل اعتیاد ،طلاق ، بی حجابی ، خودکشی ، کاهش ازدواج و... چیزی است که شما در کنار توییت های محکومیت انقلابیگری و ارزشگرایی انهم بخاطر عملکرد یک مامور باید پاسخگو باشید
امارهای وحشتناک تجاوز به عنف و فروپاشی خانواده در غرب به روایت امارهای و گزارشهای سازمان ملل وظیفه شما را سنگین تر می کند
م.ر.د.
United Kingdom
بنام الله جل جلاله.
۱- بنده فقط پیرامون برخورد پلیس با ان خانم کم حجاب مینویسم.
۲- روی اصل موضوع که آیا باید گشت ارشاد باشد یا نباشد نظری ندارم. لکن طبیعتا در مملکت اسلامی از بی بند و باری بشیوه صحیح جلوگیری شود مشکلی نیست.
۳-بهر حال این قانون در ایران هست و تا زمانی که هست قابل اجرا است.
۴- موضوع نحوه ی اجرای فانون است.
۵- در تمام موارد علیرغم قانون شکنی شخص باید عزت انسان حفظ شود.
۶- این نه یعنی در اجرای وظبفه مسامحه شود.
۷- اولا مردم باید بدانند که وقتی قانون شکستند ممکنست گرفتار شوند. حالا آنها چه قانون را قبول داشته بلشند و چه نه.
۸- قانون شکن (هر قانونی) در تمام دنیا بالاخره گرفتار میشود. و مساله برایش داغ میشود.
۹- اگر جلبزه ی گرفتار شدن در قانون را ندارد بهتر است مراعات کند. وگرنه کسی که خربزه میخورد پای لرزش هم مینشیند.
و اما.
۱۰- ماموران انتظامی باید مجهز تر باشند.
۱۱- با ادب به قانون شکن تفهیم کنند که شما این یا ان قانون را شکستید و ما الان شما را برای پرس و جو به ایستگاه میبریم.
۱۲- تفهیم کنند که حق سکوت دارد تا باز جویی. و ضمنا
۱۲_ تفهیم کنند که هر سخنی بگوید یا عملی انجام دهد ممکن در دادگاه بر علیه او ارائه شود.
۱۴- هیچ لزومی به درگیری لفظی نیست
۱۵-تفهیم کنند که بی یا با دستبند او را میبرند.
۱۶- چنانچه مقاومت کرد با تکنیک فیزیکی مهار کننده که کمتر از ۱۰ ثانیه طول میکشد به او دستبد بزنند.
و او را ب داخل ماشین ببرند.
۱۷- در کشورهای غربی چنانچه کسی مقاومت کند در عرض چند ثانیه با قدرت هر چه بیشتر او را سریعا با تکنیک زمین گیر کرده و دستبند میزنند و به ماشین هدایت میکنند.
۱۸-اگر مقاومت به درگیری بیانجامد ماموران با تیزر (کسره ی ت و کسره ز) او را بی حرکت میکنند و حتی تکان هم نمیتواند بخورد. و سپس دستبد و میبرند و البته جرمش سنگین تر میشود.
۱۹- خواهران و برادران گشت ارشاد هم باید با تیزر مجهز شوند. تا صحنه های جیغ و ویغ الکی را شاهد نباشند. و بعدا سر و صدای رسانه های معلوم الحال بدنبالش نباشد
۲۰-قانون باید اجرا شود.
۲۱- البته بنده در نص این قانون اظهار نظری ندارم.
حتی اگر قانون بدی هم هست باید مراعات شود.
۲۲-صرفا چون اشخاص قانونی را دوست ندارند نه یعنی باید عوض شود
۲۳- اگر قانون خطا است و با عقل منطق و شرع مطابقت ندارد بهتر است مسوولین در اصلاح آن بکوشند.
۲۴- مردم باید یاد بگیرند که به قانون احترام بگذارند و گرنه احترام خودشان شکسته خواهد شد.
و من الله التوفیق
حسین
Iran, Islamic Republic of
عملکرد برخی مسوولین در زمینه های مالی و ول انگاری فرهنگی باعث شده مردم نیز به سلک آنان در بیایند (الناس علی دین ملوکهم)
Iran, Islamic Republic of
ای کاش ایشان در مورد اختلاس ها و فساد مسولین بیکاری و گرانی و ... هم اینقدر حساس بودند .
Iran, Islamic Republic of
حساس هستند و هر هفته دارند داد میزنند ولی چه کنند که امثال تو چشم و گوششون رو بستن
Romania
برید ته موسسات بانکی را ببینید ببینید چه کسانی در میاد . افضل توس ، بنیاد تعاون ناجا ، فرشتگان و ....، برید ببینید بعضیها چه جوری دین را وسیله کردن برای مادیات
Iran, Islamic Republic of
اگه دولتی ها این حاشیه سازی ها را نکنند ! چه کنند؟ بروند به فکر معیشت مردم باشند؟
Iran, Islamic Republic of
تو اين مملك تو حرف ميزني و نظر ميدي هيچكس هم ككش نميگزه!
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
...
کسانی دین را از زیر پای مردم بیرون می کشند که به نام اسلام و انقلاب و رهبر، خودسرانه هر غلطی که بخواهند انجام می دهند و اگر معترض شویم، انگ ضد نظام و ضد انقلاب و ضد ولایت فقیه را فورا بهمان می چسبانند!!!
کسانی دین مردم را بازیچه ی خود قرار می دهند که به جای خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه، هر روز مردم را محدودتر می کنند و تحت فشار قرار می دهند و ککشان هم نمی گزد!!! سر آخر تقصیر را گردن تفکر انقلابی اسامی می اندازند..
مردم باید هوشیار باشند و بصیرت داشته باشند و خائنین واقعی را خوب شناسایی و از قطار انقلاب به بیرون پرت کنند...
علی
Iran, Islamic Republic of
این مملکت مگر مملکت امام زمان نیست کجا مملکت امام زمان رقص و اواز و بی عفتی و بی حجابی و بی ناموسی و نا عدالتی و دزدی و دلالی و خیانت و جاسوسی و این همه بیداد می کند امام زمان فراری است از این مملکت اسممان مسلمان ولی دست کافر را از پشت بسته ایم وقتی حرمت امام معصوم را زیر پا می گذارند دیگر چه انتظار مملکت... این باشد دیگر فاتحه خوانده است
بانو
Iran, Islamic Republic of
افسوس که خطبه های ایشان به عنوان خطیب نماز جمعه پایتخت فرهنگی کشور هر هفته از صدا و سیما پخش نشده و نمیشود که اگر شده بود همه می فهمیدند که در تمامی منکرات و ظلمها و اختلاسها و انحرافها این عالم عزیز اولین کسی بوده که زبان ملت و امت شده و دادخواهی کرده است خدا حفظشان کند . از جهان هم سپاسگزارم ولی ایکاش خطبه های اول نماز جمعه ایشان که در مورد شیطان شناسی و راههای مبارزه با آن است را هم نشر میداد که بسیار عالمانه و راهشگا ست . هرچه میکشیم از جهل است و بس
Romania
بزن کانال خراسان نشون میده .
Iran, Islamic Republic of
...