جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

ماجرای تولد حجت‌الاسلام پناهیان

پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۷
کد مطلب: 605417
حجت الاسلام علیرضا پناهیان با انتشار عکسی از دوران کودکی خود صفحه اینستاگرامش را به روز رسانی کرد.
ماجرای تولد حجت‌الاسلام پناهیان
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان سخنران نام‌آشنای مذهبی و مشاور نهاد رهبری در دانشگاه پستی را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و با انتشار عکسی از دوران کودکی‌اش به روایت ماجرای تولدش و عنایت امام رضا (ع)پرداخت.

پناهیان نوشت:
"پدرش ، پسر دار نمی شد، خدا به او چند دختر داده بود با خودش گفت کار دست امام رضاست دخترهایش را با خود برد مشهد خدمت سلطان طوس رسید می گویند بسیار ذکر توسل و گریه کرد خدمت حضرت عرضه می‌داشت: من پسر می خواهم، از شما هم می خواهم باید  خدمتگزار آستان شما هم باشد اصلا باید نشانه ای داشته باشد تا بدانم از عنایت شماست. وقتی در روز ۲۸ فروردین سال ۴۴بدنیا آمد همه متوجه خال درشت روی لب او شدند خیال پدر راحت شد که از طرف امام رضا "علیه السلام" آمده و حالا بعد از تمام این فراز و نشیب ها او حتی مسجد پدر را رها نکرده و به دین امام هشتم به هر شکلی خدمت می کند  مسجد یوم الغدیر ، واقع در محله فلاح (ابوذر)  تهران حضور در این مسجد نورانی و با صفا که حدود ۷۲  شهید در دفاع مقدس و ۴  شهید مدافع حرم تقدیم اسلام کرده را تجربه کنید.



منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عزیزمی کاکو