سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۶
۸۱
به بهانه فرار کاوه مدنی

خوش به حال جاسوسان که اینقدر طرفدار دارند/ نه عذرخواهی، نه استعفا، نه عزل؛ طلبکاری مسئولان +تصاویر

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲
کد مطلب: 604789
نکته قابل توجه که خبرنگار اصلاح طلب بدان اشاره می کند، استعفای دوهفته پیش کاوه مدنی است که ظاهرا تا دیروز کلانتری این موضوع را نپذیرفته بود. و همچنین طبق گفته محقق، کاوه مدنی، کلانتری، ریاست سازمان محیط زیست را همچون شیری در پشت خودش برای حمایت می دانسته است.
خوش به حال جاسوسان که اینقدر طرفدار دارند/ نه عذرخواهی، نه استعفا، نه عزل؛ طلبکاری مسئولان +تصاویر
گروه سیاسی جهان نيوز: خبر برجسته روز دوشنبه 27 فروردین بحث فرار کاوه مدنی، شخص متهم به جاسوسی علیه کشورمان بود. خبری که در بامداد روز دوشنبه محمود صادقی آن را علنی کرد و از استعفای وی خبر داد.

به گزارش جهان نيوز، کاوه مدنی به اصطلاح کارشناسی بود که با الطاف دولت های یازدهم و دوازدهم تا معاونت ریاست سازمان محیط زیست هم ارتقا پیدا کرده بود. انتشار خبر خودکشی یک جاوسی حرفه ای به نام کاووس سید امامی که در پوشش محیط زیست فعالیت می کرد و بازداشت موقت کاوه مدنی نام وی را بر زبان ها انداخت. هرچند که کلانتری خبر بازداشت موقت وی را تکذیب کرد.


نکته ای که در همین ابتدا باید بدان اشاره کرد میدان داری محمود صادقی، نماینده پرحاشیه فراکسیون امید هم در ماجرای خودکشی سیدامامی و هم در خبر کاوه مدنی متهم به جاسوسی است. 


با فرار مدنی از ایران، برخی از سیاسیون جریان اصلاح طلب همراه با کاربران توئیتری این جریان که اغلب از خبرنگاران روزنامه های زنجیره ای هستند، تلاش خود را برای انحراف افکار عمومی با نخبه سازی از کاوه مدنی و  فارغ از سوابق منفی وی به کار گرفتند.


تصاویر منتشرشده از کاوه مدنی در مالزی

رفتاری مشابه شجریان و اصغر فرهادی را با کاوه مدنی انجام دادیم!
حسین زاده، رییس فراکسیون حقوق شهروندی مجلس در گفتگو با ایلنا گفت: در شرایطی که طی یکی، دو دهه اخیر شاهد خروج گسترده نخبگان از کشور بودیم، وقتی امثال کاوه مدنی به‌خاطر تعلق خاطر سرزمینی به کشورشان بازگشته تا به مردم‌شان خدمت کنند و منشاء اثر باشند، قطعاً باید درموردشان به یک استراتژی شفاف برسیم.

امروز در حالی با کاوه مدنی به‌عنوان یک نخبه علمی در حوزه محیط زیست چنین برخوردی می‌شود که در حوزه فرهنگ و هنر نیز شاهد تکرار همین برخوردها با هنرمندانی همچون اصغر فرهادی هستیم و در گذشته هم این رفتار با استاد شجریان می‌شد.


آنقدر که نگران خروج ارز هستیم، نگران خروج نبگان نیستیم!
 

متهم گریخت/ دست پیش گرفتن کاوه مدنی پس از فرار

گفتنی است کاوه مدنی در اواسط اسفند تحت عنوان ماموریت به خارج از کشور رفت. برای آنکه نشان دهد که واقعا به ماموریت رفته و قصد برگشت دارد بلیط برگشت به تاریخ 10 فروردین هم گرفت. این در صورتی است که وی علی رغم نامه نگاری ها و تذکرات، از کشور خارج شد و از ابتدا قصد برگشت نداشت.

حمایت ویژه کلانتری از متهم به جاسوسی/ معاون روحانی مثل شیر پشت مدنی بود!
صدرا محقق خبرنگار اصلاح طلب نوشته است: بله حقیقت دارد، کاوه مدنی از ایران رفته است و احتمالا دیگر هم برنگردد. استعفایش را نوشته (این خبر مربوط به دو هفته پیش است) اما تا عصر روز گذشته با آن موافقت نشده بود و کلانتری نظر نهایی‌اش را نگفته بود، به قول خود مدنی؛ «فقط اون بود که مثل شیر پشتم وایساد» (نقل قول از خلال یک گفت‌وگوی دونفره ما با هم). اما خبر رسيد كه براي جانشين مدني حكم صادر شد و ناصر مقدسي با حكم كلانتري به جاي او نشست. 

نکته قابل توجه در پاراگراف فوق که این خبرنگار اصلاح طلب بدان اشاره می کند، استعفای دوهفته پیش کاوه مدنی است که ظاهرا تا دیروز کلانتری این موضوع را نپذیرفته بود. و همچنین طبق گفته محقق، کاوه مدنی، کلانتری، ریاست سازمان محیط زیست را همچون شیری در پشت خودش برای حمایت می دانسته است. سوالی که در اینجا پیش می آید این است که چطور علی رغم اتهام کاوه مدنی، تصاویر منتشر شده از وی در سفر مالزی و... نه تنها این فرد عزل نشده که پس از دوهفته با استعفای وی موافقت شده است؟

بهشت جاسوسان در امنیتی ترین دولت تاریخ انقلاب
نیم نگاهی به سوابق اعضای دولت های یازدهم و دوازدهم، کفه سنگین اعضای امنیتی را در مقایسه با دولت های قبل به خوبی نشان می دهد. شخص رئیس جمهور هم که عمده سابقه شان در حوزه امنیت بوده و خود را متخصص امنیت ملی می دانند و معرفی می کنند.

 بدون شک نمی توان گفت که با شناسایی و دستگیری جاسوسانی نظیر جیسون رضائیان و دری اصفهانی که نامشان منتشر شده و تا جایگاه های حساسی همچون تیم هسته ای، دفتر حسام الدین آشنا به عنوان مشاور رسانه ای رئیس جمهور پیش رفته اند و یا افراد در مظان اتهام دیگری مانند کاوه مدنی که تا معاونت معاون رئیس جمهور ارتقا پیدا کرده اند، شبکه نفوذ متلاشی شده است؛ قطعا افراد دیگری در بدنه هستند که جزیی از این شبکه دارند.

نه عذرخواهی، نه استعفا، طلبکاری!
حداقل انتظاری که مردم که برای این کشور فداکاری ها کرده اند و به پای این کشور و مشکلات آن ایستاده اند آنست که گوش هایشان خبر استعفای برخی مسئولین مرتبط با این موضوع را بشنود و یا حتی اگر سطح توقع مردم را پایین تر در نظر بگیریم، انتظار شنیدن یک عذرخواهی از ساحت ملت ایران امر سختی به نظر نمی رسد. 

اما آنچه که باعث ناراحتی، دلزدگی و عصبانیت ملت ایران می شود آن است که به مسئولان مرتبط و حامیان رسانه ای آنها برای حفط مصالح حزبی و جناحی به انحراف اذهان دست بزنند و به تطهیر جاسوسان بپردازند و یا به طور کلی بحث جاسوسی را مانند ماجرای دری اصفهانی علی رغم حکم قطعی دادگاه منکر شوند و یا اینکه فرد در مظان اتهامی همچون کاوه مدنی را نخبه جا بزنند و به جای عذرخواهی و استعفا، در اظهاراتی وقیحانه از نبود شرایط ادامه فعالیت برای این افراد دم بزنند و فرار این افراد را، ترک کشور نخبگان نامگذاری کنند. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شیرازی
Iran, Islamic Republic of
تلگرام و اتاقهای فکر کار خودشان را کردند
کلانشهر ها خصوصا تهران را در سالهای اخیر به بی هویتی و بی تعلقی عمومی مبتلا کرده اند
تا راحت تر غیرت زدایی کنند
و نهایتا زمینه تصرف بدون خونریزی بیگانگان با پیاده نظام داخلی
تبریزی
Iran, Islamic Republic of
...
اما هزاران دانشمند وطن دوست و متعهد و توانمند در دانشگاهها و شرکتهای دانش بنیان داریم
که به راحتی و بدون جاسوسی و خیانت بهترین خدمات علمی را ارائه میدهند.
به درک که در رفت .
Iran, Islamic Republic of
چرا ایران رتبه اول در فرار مغزها را دارد ؟
Iran, Islamic Republic of
الان هر چی پخمه ی بابا پولدار و تازه به دوران رسیده است داره میره! مغز به اونی میگن که توسط خارجی ها قاپیده بشه
Iran, Islamic Republic of
خانم زرآبادی ببین اینا که دارن میرن نخبه هستن یا پولدار! علت افزایش مهاجرت هم این است که تازه به دوران رسیده زیاد شده نه نخبه..
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا دولت روحانی
برای جبران فرار بی سابقه مغزها کله پاچه وارد کرده
خخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
:))))))))))))))
مردم ازخنده
Iran, Islamic Republic of
آن مغز نیستند. البته شاید مغز کدو باشند.
Iran, Islamic Republic of
اقای تبریزی عزیز دنیا کوچکه
Iran, Islamic Republic of
کسی که خودش رد صلاحیت شده است معلوم است صلاحیت این افراد را برای تصدی مشاغل حساسی چون معاونت سازمان محیط زیست تایید میکند.
پس مجلس هم باید پاسخگو باشد
سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام، اصولا جاسوسها را از افراد نخبه انتخاب می کنند که هم از نظر علمی متخصص هستند و هم به جایگاههای بالا و اطلاعات ذیقیمت دسترسی دارند و افراد معمولی برای جاسوسی حرفه ای کارائی ندارند. پس نخبه بودن با جاسوس بودن تناقض که ندارد هیچ، لازم هم هست. پس سخن بعضی از دوستان که از فرار کاوه مدنی به عنوان نخبه یاد می کنند ناقض جاسوس بودن او نیست اگرچه این اتهام باید اثبات شود.
دم شما گرم که یک تعریف کامل جهت شناسایی و تشخیص جاسوس از غیر جاسوس ارائه دادید واقعا بزرگوارید که دانش و تجربه خودتون رو در اختیار مردم قرار میدید.
آخه نویسنده میگه هرکی برقصه جاسوسه اما شما تعریف بهتری ارائه فرمودید.

هر نخبه ای که برقصه جاسوسه
Iran, Islamic Republic of
آي كيو ! اين مرتيكه به اصطلاح نخبه! قبل ازرفتن به مأموريت خارج از كشور و نمايش عرق خوري و هنرنمائي در مالزي ,در پرونده جاسوسهاي انگليسي جاخوش كرده در حوزه محيط زيست كشور ,متهم به جاسوسي براي دشمنان ملت ايران بود اما به واسطه حمايت و اعمال نفوذ ... دستگير و بازجوئي نشده بود.
Iran, Islamic Republic of
درس اشتباه ندهید.متهم نگریخت، متهم همینجاداخل ايران است.

متهم کسانی هستن که با توجه به سوابق سیاه کاوه مدنی ، او را به عنوان معاون سازمان حفاظت از محیط زیست جمهوری اسلامی منصوب کردند.

متهم آن مجموعه ای است که صلاحیت امنیتی چنین فردی را برای مسولیتی در این سطح یعنی معاون معاون رییس جمهور تایید نمود.

نمایندگان مجلس باید از وزیر اطلاعات بابت چگونگی بکارگیری این فرد با آن سوابق سیاه توضیح بخواهند.
وزيري كه در طول دوره وزارتش نه تنها هيچيك از جاسوسهاي نفوذ كرده در دولت شيخ حسن را دستگير نكرد بلكه كارش شده تكذيب جاسوس بودن خائنيني كه اطلاعات سپاه دستگير نموده ومي نمايد.
Iran, Islamic Republic of
منفي اشتباهي
Iran, Islamic Republic of
با این فرمان که پیش میرویم هیچ کشوری به گرد پای ما نمی رسد... کافیست فاصله نجومی خود را با جهان متر کنیم... روز به روز بیشتر میشود و حالا باید افتخار کنیم که توانستیم یک متخصص را فراری دهیم!
Iran, Islamic Republic of
بله، متخصص در رقاصی و جاسوسی و وطنفروشی
Iran, Islamic Republic of
میشه بگی از این نخبه های از خارج برگشته ! تا حالا چه خیری به مردم رسیده است؟!
Iran, Islamic Republic of
میشه بگی از این نخبه های از خارج برگشته ! تا حالا چه خیری به مردم رسیده است؟!
Iran, Islamic Republic of
مثبت اشتباهي بود
Iran, Islamic Republic of
تهوع آور و ناامید کننده بود... حداقل دستاورد ایندلجن پراکنی ها، فراری دادن تعداد بیشتری از جوانان متخصص است
Iran, Islamic Republic of
جوانی که تخصصش خوردن نجسی، سگ مست شدن و قر دادنه، جاش توی ایران نیست، توی فاضلابه.
میهن پاک ما جای نجاست خوارها نیست
داداش منفی هات با مثبتات تقریبا برابره
این یعنی 50 درصد معتقدند که دست کم جاش تو ایران هست البته ممکنه معتقد باشند که جای شما تو ایران نیست
Iran, Islamic Republic of
هفتاد هزار عضو هیئت علمی ومیلیونها جوان فارغ التحصیل داریم.
Iran, Islamic Republic of
این افراد چگونه نخبگانی بوده‌اند و چه راه حل‌هایی در کیسه داشته‌اند که از «دریاچه ارومیه» طی ۶ سال صدارت دولت آقای روحانی حتی یک خبر خوب متقن هم به گوش مردم نرسیده و گفته می‌شود بحران این دریاچه بیشتر هم شده است!؟

و ایضا این به اصطلاح نخبگان چه وجهی از نخبگی را دارا بوده‌اند که رئیس سازمان محیط زیست راهکار حل مسئله آلودگی هوا را «دعا کردن» عنوان می‌کند!؟

چرا از کسی از این نخبگان از وضعیت نامناسب مرجان‌های ساحلی خلیج فارس و ضرورت جلوگیری از تسریع مرگ آنها هیچ سخنی نمی‌گوید و چرا این داشته حیاتی و بسیار مهم دریایی ایران به جای قرار داشتن در کانون توجهات نخبگان سازمان محیط زیست در آماج اسکله سازی دولتی، طرح عجیب و غریب انتقال مرجان‌ها و بی‌تفاوتی نسبت به طرح‌های حمایتی قرار دارند؟

چرا مردم از نخبگان سازمان محیط زیست می‌شنوند که برای حل آلودگی هوا باید از اتوبوس‌های با قابلیت حمل دوچرخه استفاده شود!؟ [۶]

و چرا برخی نخبگان سازمان محیط زیست دولت آقای روحانی فقط برای یوزپلنگ‌هایی که زیستگاهشان در کنار سایت‌های موشکی ایران قرار دارد دل می‌سوزاندند اما لام تا کام درباره انگاره‌های مهم علمی که احتمال می‌دهند ببر مازندران هنوز منقرض نشده باشد، حرفی نمی‌زدند و فعالیتی هم نمی‌کردند!؟
Iran, Islamic Republic of
برای یه سایت خبری زشته که اینطور راحت تهمت بزنه کاوه مدنی استعفا داد تا خیال شما و امثالتون راحت بشه
Iran, Islamic Republic of
اینها مردم کشور خودشون رو که میگن برجام چی شد ! رو ،با 54 لقب روانه جهنم میکنند تا گرم شوند ! ولی به جاسوسهای کدخدا وروباه پیر که میرسه ،میشوند قند عسلی که بیا وببین !
وقتی به هموطن دگراندیش خودشون میرسه ،اهانتی نیست که ازش دریغ کنند ...
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالب اینان سرشان را بزنی تهشان را بزنی میرن انگلیس و امریکا اونوقت اسم میزارند کدخدا و روباه پیر
Iran, Islamic Republic of
اسناد جاسوسی رو منتشر کنید، تا مردم قضاوت صحیح کنن.
Iran, Islamic Republic of
کجای دنیا اسناد جاسوسی رو اعلان عمومی می کنند ؟؟؟
صداقت
Iran, Islamic Republic of
اگر جاسوس نبود به ایران بر میگشت و جواب کارهاشو می داد و به سوالات شما هم جواب می داد.
مطمئن باشید مدافع زیاد داره.
Iran, Islamic Republic of
یه دولت پشتیبانشه !!
Iran, Islamic Republic of
فعلا بازار تهمت است بدون سنجش نوع رفتار
آقای مرتضوی محکوم است ولی کسی پیگیر این قاتل نیست بجایش عده ای مزدور دارند برای امریکا و انگلیس سرمایه جمع می کنند
آقا اسناد همینجا منتشر شده شما خودت رو به ندیدن میزنی.
پس این همه عکس چیه؟!
مگه نمیبینی داره می رقصه اونم با نامحرم؟!
تازه رقص از جاسوسی هم بدتره
شما فکر میکنی مردم ایران بصیرت ندارند؟! مردم خودشون میفهمند که این آقای جاسوس رقاص بسیار بیشتر از آقای خاوری چفیه انداز به کشورشون آسیب رسونده.
پس جاسوس کیه؟ حتما فکر میکنی جاسوس احمدی نژاده که یه زمانی بیشترین نزدیکی رو به نظر رهبر داشت و الان حرمت رهبر کشور رو نگه نمیداره و تهمت میزنه به منصوبین ایشون؟
پس اگر اینطور فکر میکنی پس تو هم جاسوس و خائنی میخوای جهان نیوز رو خراب کنی چون یادت باشه طبق اسنادی که هنوز تو آرشیو هست این سایت از طرفداران 2 آتیشه ایشون بوده.
خائن، جاسوس نشناس
Iran, Islamic Republic of
🔸اگر به حیات حکومت دینی امام علی(ع) نظری کنیم، چند عنصر اصلی خودنمایی می‌کند:

· امام علی(ع) به عنوان ولی.
· مالک اشتر که در جبهه می‌جنگد.
· عمار که در پشت جبهه، افکار عمومی را سامان‌دهی می‌کند.
· اشعث‌بن قیس که زیراب روانی مردم را می‌زند.
· ابوذر که در مقابل مفاسد می‌ایستد.

🔺در تاریخ حیات انبیا(ص) و ائمه اطهار(ع) همواره گروهی چون اشعث‌ها در داخل جبهه حق بوده‌اند که نقش ستون عملیاتی و شمشیر داموکلس دشمن را بازی می‌کنند. پالسی که دشمن در تحریم اقتصادی، فشار نظامی و... می‌دهد را مابین نیروهای خودی شارژ کرده و ته دل مردم را به سود دشمن خالی می‌کنند.

🔺در جنگ صفین، مالک اشتر نزدیک خیمه کفر معاویه شده بود و عن‌قریب بود که ستون خیمه معاویه را ویران کرده و او را بکشد؛ اگر چنین می‌شد، شاید قعود ساباط و قیام کربلا پیش نمی‌آمد... و ممکن بود ساختار نظام بشری امروز به گونه‌ای دیگر باشد. اما چون عمار، صحابه خوش‌نام رسول‌الله به شهادت رسیده بود و سراج روشنگری او خاموش، پس میدان به دست اشعث‌ها افتاد. شمشیرشان را زیر گلوی امام خود گذاشته و او را مجبور کردند جام زهر را بنوشد و به مالک بگوید بازگرد.
Iran, Islamic Republic of
دقیقا درسته هر وقت سپاه اسلام به شام میرسه یه جنگ روانی علیهش درست میکنن اما ما نمیگذاریم بلایی که 1400 سال پیش سر آن علی اوردند الان هم سر این علی بیاورند انشالله باید هوشیارتر باشیم که دشمن قران سر نیزه نکند و مالک بازنگردد به فضل الهی
Iran, Islamic Republic of
دست از عمار پنداری بردارید .بی عدالتی وفساد و ربا و فحشا مثل ابری سیاه یر سر کشوز سایه انداخته و دودمان مردم را دارد بر باد میدهد دست از عمار پنداری بردارید
Iran, Islamic Republic of
فعلا که تو داری نقش عمار یعنی روشنگری رو بازی میکنی وسایه کردن اوضاع رو =روشنگری قلمداد میکنی.
Iran, Islamic Republic of
اونهایی که میگفتین این مردک نخبه هست خجالت بکشین ، ...
Iran, Islamic Republic of
اگه ایشون نخبه هستن بفرمایید چه خدماتی به کشورمون کردن.
نخبه جمشید آرین پور است که چون میخاست به مردمش خدمت بکنه و خودروهای غیرآلاینده تولید بکنه از کشور اخراج کردن اونوقت برای ایشون کسی از این اصلاح طلبا صداشون درنیومد ولی برای کاوه ...
کاملا مشخصه اصلاح طلبان نه درد نخبه پروی دارن نه درد خدمت و پیشرفت . مهره های غربیا که لو میرن این اعتراضشون بلند میشه
Iran, Islamic Republic of
نخبه کدومه؟ اینا فقط دنبال یارکشی هستن. خودشون میارن خودشون هم فضای فرارش را ایجاد میکنن تا اونور بره براشون تبلیغ کنه. مثل اون معصومه علینژاد و باقی...
Iran, Islamic Republic of
چه کسی به این جاسوس ها مسئولیت داده است؟
Iran, Islamic Republic of
عشاق داخلی کدخدا.
Iran, Islamic Republic of
الان مرتضوی کجاست؟
Iran, Islamic Republic of
از دوستان ...بپرس. راهنمائیت می کنن
Canada
خيلى حرفها ميخواستم بنويسم اما حيف وقت و انرژى كه براى مغزهاى منجمد و فاسدى مثل شماها صرف بشه. همه نخبگان و تحصيل كرده هاى خارج را جاسوس ببينيد و عامل سرويس خارجى و يه مشت مشنگ شل مغز رو تو ايران نگه داريد. وضعيت كشور هم همين گلستونى هست كه همه ارزوى فرار رو دارند ازش!
Iran, Islamic Republic of
یک سوال : چرا انگلیس وامریکا واروپائی که به هر وسیله ای دارند ما رو تحت فشار میگذارند ،به این افراد چپ وراست اجازه حضور در ایران را داده واخر سر هم در اغوششون میگیرند ؟؟؟؟؟؟!
Iran, Islamic Republic of
شما هم فرار کردین از سرزمین مادریتون؟!!!
Iran, Islamic Republic of
تو ایران کم جوان نخبه و باهوش نداریم منتها ایرانی جماعت همیشه غریبه پرست بوده.
United Arab Emirates
خاوري جاسوس اختلاس املاك نجومي فيش هاي نجومي باعث بد بختي ملت شده است در كشور ٥ ميليون تحصيل كرده بيكار داريم جوانهاي با غيرت داريم كساني مدير ميشوند جاسوس اختلاس گر قوه قضايه بايد جاسوس اختلاسگر را محاكمه كند تا جوانان عزيز مملكت سر كار باشند
صابر
Iran, Islamic Republic of
این خانم ها و آقایان که برای رفتن یک جاسوس و عیاش دلسوزی می کنند چرا برای ترور دانشمندان هسته ای نظری نداشتند.
حتما منفعتی از جاهای خاص به شما میرسد که از جاسوسان حمایت می کنید.
خدا به راه راست هدایتان کند اگه قابل هدایت هستین
United States
چشم جناب ریاست محترم جمهور و وزیر محترم اطلاعات روشن باشد وقتی که جناب علوی خود می گویید من داننشی در خصوص اطلاعات و امنیت تدارم که این وزارت را اداره کنم ولی ریاست جمهوری جناب روحانی به ایشان با استفاده از حس مذهبی و دینی و ....از مقدسات می فرماییند شما یک پشتوانه بزرگ دارید جدتان و از سیادت ایشان سوء استفاده می کنند باید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم و شاید بدتر و مشکل تر
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز:
آب را نریز آنجا که میسوزه، چون افاقه نمی کند. آتش نشانی را خبر کن!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ادبتون تازگی نداره ! دیگه کسی رو متعجب نمیکنه.
United Kingdom
راستی مرتضوی و خاوری کجان؟
Iran, Islamic Republic of
همون جا پیش کدخدا
Iran, Islamic Republic of
همون جا پیش شما تو انگل ستان
Iran, Islamic Republic of
...
United States
از دولتی که سخنگوی وزارت خارجه اش هنوز از فضاحت. برجام بطور مشمئز کننده ای از پشت تریبون رسمی دفاع میکند چه انتظاری از رئیس محیط زیست. این دولت قهرمان نفوذی ها و جاسوسان هست و اگر باور کنیم که از جهالت هست آنوقت جاهل ما هستیم.
کسانی هم که با وقاحت از مجلس و ارگانهای رسمی برای این موریانه های وطن فروش میدان داری میکنند بدون شک از جهالت نیست.
Iran, Islamic Republic of
اگه اینجوری جاسوسی اثبات میشه پس جهان نیوز هم جاسوسه فقط ببخشید فیلم خصوصی کارمنداشو نداشتیم بذاریم آبروشون بره
البته آبروی آدما که این روزا مفت شده خبری از دین هم که نیست حتی خبر ی از وجدان و آزادگی هم نیست
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم
ر.ق
Iran, Islamic Republic of
اسناد جاسوسی ایشون رو منتشر کنید اگر به روز جزا اعتقاد دارید.
Iran, Islamic Republic of
میخوای ببینی بین لو رفته های شبکه هستی یانه ! نوبت توه که فرار کنی!نمیان اسنادی که معلوم میکنه کیا لو رفتند رو بدن دست شما که !
سید
Iran, Islamic Republic of
به درک که رفت
کاش همه مفسدین و خیانتکارها هدایت شوند و اگر قابل هدایت نیستند، از کشور بگریزند
ضربه ای که از منافقین و مسئولان غربگرا و دنیاطلب و قدرت طلب می خوریم، بسیار بیشتر از ضربه ای است که از دشمنان بیرونی می خوریم؛ اینها نمک نظام و بیت المال را می خورند و نمک دان را می شکنند و جالب آنکه باز هم طلبکارند و از آن بدتر آنکه هویت واقعی آنها برای برخی عوام مشخص نمی شود و (متاسفانه ندانسته یا دانسته و البته خیانتکارانه)از آنها طرفداری هم می شود و این چقدر دردناک است...
بدتر بودن منافقان از کفار را می‌توان از برخی از آیات قرآن استفاده کرد، مانند این آیه که می‌فرماید: «إِنَّ الْمُنافِقِینَ فِی الدَّرْکِ الْأَسْفَلِ مِنَ النَّارِ وَ لَنْ تَجدَ لَهُمْ نَصِیراً»؛[سوره مبارکه نساء-آیه145]
منافقان در پائین‌‏ترین و نازل‌ترین مراحل دوزخ قرار دارند و هیچ‌گونه یاورى براى آنها نخواهى یافت.
از این آیه به خوبى استفاده می‌شود که از نظر اسلام نفاق بدترین انواع کفر، و منافقان دورترین مردم از خدا هستند و به همین دلیل جایگاه آنها بدترین و پست‌ترین نقطه دوزخ است.
دلیل بدتر بودن منافقین از کفار را از چند جهت می‌توان بیان کرد:
1. آنها با استفاده از مصونیتى که در پناه اظهار ایمان پیدا می‌کنند، ناجوان‌مردانه، و آزادانه به مسلمانان حمله‌‌‏ور شده، از پشت به آنها خنجر می‌زنند، مسلماً حال چنین دشمنان ناجوان‌مرد و خطرناک که در قیافه دوست آشکار می‌شوند از حال دشمنانى که با صراحت اعلان عداوت کرده و وضع خود را مشخص ساخته‏‌اند به مراتب بدتر است، در حقیقت نفاق راه و رسم افراد بی‌‏شخصیت و پست، و مرموز و ترسو، و به تمام معنا آلوده است.
2. جهت دیگر این است که کفار ظاهر و باطنشان یکی است و طبیعتاً می‌توان در برابر آنان موضع مشخصی گرفت، اما منافقان با دورویی آن‌چنان پیچیده عمل می‌کنند که تشخیص رفتار آنان ممکن است، حتی برای پیامبران نیز دشوار گردد، چنان‌که خداوند می‌فرماید: «برخى از بادیه ‏نشینانى که پیرامون شما هستند منافق‌اند، و از ساکنانِ مدینه [نیز عدّه‌‏اى‏] بر نفاق خو گرفته‌‏اند. تو آنان را نمی‌‏شناسى، ما آنان را می‌‏شناسیم. بزودى آنان را دو بار عذاب می‌‏کنیم، سپس به عذابى بزرگ بازگردانیده می‌‏شوند».
نتیجه این‌که خطراتى که از ناحیه منافقان به جوامع انسانى می‌رسد با هیچ خطرى قابل مقایسه نیست؛ از این‌رو منافقان حتی از کفار بدترند.
امام خمینی(ره) جمله مشهوری دارند که می‌فرمایند:
«منافقین از کفار بدترند».
چرا که منافقین حق و باطل را با هم درآمیختند؛باطل را می‌گویند و در کنار آن حق را هم بیان می‌کنند.گاهی اوقات حق را در لباس باطل می‌کنند و گاهی عکس آن؛در حالی‌که کفار باطلشان مشخص است.
کمتر کسی گمراه می‌شود و به دنبالشان می‌رود، اما منافقان اینگونه نیستند و عده قابل توجهی را به شبهه می‌اندازند.
مراقب منافقین و نفاقشان باشیم و از بهترین معیار ها که دین خدا ، فرمایشات معصومین ، و ولایت فقیه است پیروی کنیم تا در دام منافقین نیفتیم . انشا الله
________________________________________
Iran, Islamic Republic of
هرچه بیشتر فرارکنند از جمعیت جاسوسان و غربگرایان کمتر میشه و نگران بازگشت انقلاب به دست اهلش هستن.
علی
Iran, Islamic Republic of
وقتی برخی مسئولان خیانت کار و جاسوس هستند باید هم از همپالکیشان دفاع کنند چه روزی امده بر سر این ملت و مملکت خدا خودش کمکی کند وگرنه کار از دست رفته
Iran, Islamic Republic of
ایشون یا جاسوس هست یا نیست. من فقط متوجه نمیشم چرا انقدر علامه تو کشور زیاده. راجع به همه چیز راحت نظر میدن. حتی وقتی در تخصصشون نیست. اعصاب همرو خورد کردن و فقط فکر دعوا و یارکشی هستن. بیچاره مردم
حقگو
Iran, Islamic Republic of
یک سوال:
وزیر اطلاعات گفته بود مدیر دو تابعیتی در ارکان دولت نداریم لطفا ایشان مشخص نمایند کاوه مدنی آیا مدیر نبوده است یا دوتابعیتی نمی باشد؟
Iraq
کسانی که جاسوسان را بعنوان مسول می گمارند وکسانی که پس از محرز شدن جاسوسی افراد مانند حسین پور وزرابادی و...ازانان حمایت می کنند بطور حتم درجاسوسی انان شریک هستند وبه یقین درنمایندگی انها کشورهای جاسوس پرور،انگلیس وامریکا نقش دارند. حال دستگاه های امنیتی وقضایی کجای کارند ا...علم
Iran, Islamic Republic of
مسئولان جاسوس و جاسوس دوست مشکل بزرگ کنونی نظام مقتدر اما مظلوم جمهوری اسلامی است.
باسمه تعالی
کمی عمیق تر بیندیشیم ....

در نسل آینده از این گونه کثافت کاری ها فراوان خواهیم داشت.
وقتی آموزش ما، غرب زده است، نسل آینده، مدیران آینده، کارشناسان آینده، نمایندگان مجلس آینده، چطور افرادی هستند؟!

در نسل آینده از این گونه کثافت کاری ها فراوان خواهیم داشت.
کمی عمیق تر بیندیشیم ....
چاره ریشه ای کنیم .....
Iran, Islamic Republic of
رهبر معظم انقلاب در دیدار با جوانان :
... اوّلاً جوان این نسل، جوان نسل سوّم، از جوان نسل اوّل امیدبخش‌تر است درصورتی‌که بتواند ایمانش را حفظ کند. جوان نسل اوّل، کسانی بودند که از روی احساسات، از روی هیجان [کار کردند]؛ احساسات بود، احساسات خوبی هم بود و همان احساسات کار کرد، یعنی یک نظام کهن را سرنگون کرد و اسلام را رو آورد؛ این را ما کوچک نمیگیریم، امّا غالباً دانه‌دانه افراد - نمی‌گویم همه - از روی احساسات لانه‌ جاسوسی را آن روز رفتند و با شجاعت تمام گرفتند، امّا بعداً رفتند با آمریکایی‌ها صحبت کردند و عذرخواهی کردند؛ این ناشی از چیست؟ ناشی از کم‌عمق بودنِ آن انگیزه است. آن انگیزه متّکی به یک زیرساخت محکم نبود؛ انگیزه بود، امّا زیرساختش محکم نبود. جوان‌های امروز - [هرچند] بعضی [از آنها] هستند که بی‌خیال در خیابان راه میروند؛ زمان جنگ هم بودند، نه اینکه نبودند - امّا آن [جوانی] که دنبال وظیفه می‌رود، میفهمد چه‌کار دارد می‌کند. یک نمونه‌اش همین حججی است و صدها نمونه، بلکه هزارها نمونه از این قبیل وجود دارد.
لذا من به جوان امروز درصورتی‌که انگیزه و ایمانش درست باشد، اعتمادم و امیدم بیشتر است تا به جوان آن روز...
من به شماها بیشتر امید دارم، به همین جوانِ نسل شما؛ ...و بیشتر امید دارم تا آن [نسل قبلی].(1396/10/26)
United States
...
مهدی
و این است تدبیری که مردم انتظارش را داشتند
Iran, Islamic Republic of
مگه چی می دونسته که جوانان و مهندسین متخصص ما بلد نبودند؟ فوقش یه مدل یا دوتا نرم افزار رو ران می کرده. الان که جوانان وطنی و خوش غیرت ما، صدتا کاوه مدنی حریفند. روی جاسوسی و مزدوری پوشش نگذارید آقایان فتنه گر دیروز.
يوسف
Iran, Islamic Republic of
حالا از كجا معلوم شد جاسوسه؟ علم غيب دارين
Iran, Islamic Republic of
مشکل این جاست که وزارت اطلاعات که رکن رکین و تنها مرجع صلاحیت دار برای تشخیص جاسوس و جاسوسی است ایشان و از این قبیل را جاسوس نمی داند و مردم هم به اینکه مثلا اطلاعات سپاه یا قوه قضائیه فردی را جاسوس معرفی کنند ، اعتماد ندارند به همین خاطر نه خودکشی امامی در زندان را باور کردند نه جاسوسی این فرد را . اما اینکه برود برقصد به کسی مربوط نیست و شما هم که منتشر کردید مرتکب گناه شده اید و در آن دنیا برایتان نیم سوزی به غایت نیم متر از الان روشن کرده اند ، خود دانید .
داود
Iran, Islamic Republic of
سلام می دانم که نظر بنده را منتشر نمی کنید
از خاوری مدیر عامل فراری بانک چند عکس وجود دارد با چفیه و تجلیل خانواده شهدا و ...
از مرتضوی نیز
از مشایی
از ....
خیلی زیاده خودتان می دانید
آری در جامعه ای که چهره و ظاهر مد نظر برخی ملاک خوب و بدی و ... ریاکاری و ظاهر سازی از بیش از پیش جواب داده است . الله همه را هدایت کند
United Arab Emirates
باید با کسیکه از جاسوس حمایت میکند در هر رتبه‌ای که باشد، سریع از سمت خود عزل و با شدیدترین وجه برخورد شود.
سعید
Iran, Islamic Republic of
اگه مشکل نداشت چرا فرار کرد؟
الان که وزارت اطلاعات دست اصلاح طلب هاست
Iran, Islamic Republic of
...