جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۵
۳۹۲

کیهان: مجازات و خیانت فتنه‌گران مشمول مرور زمان نمی‌شود

پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 603548
سخنان توأم با بی‌صداقتی خاتمی در حالی است که وی یکی از علل و منشأهای اصلی آشوب نیابتی سال 88 است و نمی‌تواند بگوید من کاری به منشأ مسئله ندارم. او در حالی که می‌دانسته و در محافل خصوصی اصلاح‌طلبان هم تصریح کرده که تقلبی اتفاق نیفتاده، سرحلقه گرداننده حلقه مدعی تقلب و تهییج به آشوب خیابانی بوده است؛ بنابراین او و نظایرش متهم اصلی در خون‌های ریخته شده و تعرض به امنیت و مصالح ملی و اعتبار جمهوری اسلامی است.
کیهان: مجازات و خیانت فتنه‌گران مشمول مرور زمان نمی‌شود
گروه سیاسی جهان نيوز: یکی از سران فتنه به دولت می‌گوید من کاری به علت و منشأ مسئله (فتنه) ندارم اما بروید مشکل حصر را رفع کنید.

محمدخاتمی در جمع اعضای بنیاد باران گفته است: «وقتی آقای رئیس‌جمهور وعده‌هایی می‌دهد که عملی نمی‌شود و یا خدای نکرده خلافش رخ می‌دهد مشکل ایجاد می‌شود. اگر گفته می‌شود که حصر باید از بین برود، پس باید به این وعده عمل کرد.

من کاری هم به علت و منشأ مسائلی که پیش آمد ندارم، می‌شود و باید مدت‌ها در این باره حرف زد. اما ریشه‌یابی باید جای دیگری انجام شود و یک طرفه چیزی حل نمی‌شود. وقتی یک طرف ماجرا شکل حق گرفته و یک طرف هم شکل باطل و آن طرف هم نمی‌تواند حرفش را بزند، معلوم است که جز بدبینی و کینه و مشکلات دیگر، چیزی در جامعه ما ایجاد نمی‌کند.

منشأ هر چه می‌خواهد باشد، اما من معتقدم گذشته از اینکه همین عزیزانی که درحصر هستند خودشان می‌توانند منشأ یک همبستگی ملی و نزدیکی دل‌ها به همدیگر شوند، خود رفع حصر حرکت سمبلیکی است که می‌تواند در جامعه ما که به شدت در آن نیاز به مهربانی و همدلی وجود دارد و به خصوص برای نزدیک کردن حاکمیت به مردم، اثر مثبت داشته باشد.

من معتقدم نظام و رهبری می‌خواهند این مسئله حل شود. البته من نظر خودم را می‌گویم. از نظر من نظام قطعاً می‌خواهد این مسئله حل شود. یک گشایش‌هایی شده اما کافی نیست. باید حل شود. بروید حل کنید این مسئله را. هیچ کس حق ندارد در این زمینه بگوید رهبری یا کس دیگری نمی‌خواهد».

به گزارش کیهان، سخنان توأم با بی‌صداقتی خاتمی در حالی است که وی یکی از علل و منشأهای اصلی آشوب نیابتی سال 88 است و نمی‌تواند بگوید من کاری به منشأ مسئله ندارم. او در حالی که می‌دانسته و در محافل خصوصی اصلاح‌طلبان هم تصریح کرده که تقلبی اتفاق نیفتاده، سرحلقه گرداننده حلقه مدعی تقلب و تهییج به آشوب خیابانی بوده است؛ بنابراین او و نظایرش متهم اصلی در خون‌های ریخته شده و تعرض به امنیت و مصالح ملی و اعتبار جمهوری اسلامی است.

او با وجود اینکه هر چند وقت یک بار اظهار نظر می‌کند و توسط رسانه‌های ضد انقلاب منتشر می‌شود، جرأت و شهامت ندارد و همان اعتراف در پستو مبنی بر اینکه تقلب دروغ بوده را علنی بگوید و از مردم و نظام به خاطر دروغ و فریب و خیانتی که مرتکب شده عذرخواهی کند. بنابراین او ابتدا باید فکری برای مؤاخذه خود در این دنیا و آن دنیا کند و صلاحیت دفاع از موسوی و کروبی را ندارد.

یادآور می‌شود بنابر اظهارات مقامات غربی، برای آشوب سال 88 سالها برنامه‌ریزی شده بود و  به همین دلیل پس از آغاز شکستن حرمت قانون و جمهوریت توسط سران فتنه گروهک‌ها نیز به میدان آمدند اما امثال خاتمی در مقابل شعار نه غزه، نه لبنان، خط کشیدن روی جمهوری اسلامی، شعار انتخابات بهانه است اصل نظام نشانهاست و بی‌حرمتی به امام حسین علیه‌السلام کمترین اعتراض و مرزبندی نکردند بلکه با انتشار بیانیه و تحریف واقعیت‌ها و دعوت به تجمع و آشوب، مرتکب جنایت‌های پیاپی شدند.

یادآور می‌شود طبق قواعد حقوقی، حق پایمال شده و جرایم ارتکابی به هیچ وجه مشمول مرور زمان نمی‌شود. امیر مؤمنان(ع) نیز در این زمینه درباره اغماض نسبت به خیانت‌های برخی خواص و دست درازی و قانون‌شکنی‌هایشان می‌فرمایند «ان الحق القدیم لایبطله شئی. حق قدیمی و پایدار را هیچ چیز باطل نمی‌کند و از بین نمی‌رود».
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمدی
Iran, Islamic Republic of
فتنه ابعاد مختلفی داشته و دارد و با حبس و حصر دو نفر و انداختن همه تقصیرات گردن آنها نه تنها مشکل حل نمیشود بلکه تداوم خواهد یافت و هیچگاه حل نخواهد شد
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدی! لطفا دروغ نگویید. از نگاه واقعیت، فتنه ناشی از حب ریاست در نگاه ساده، یا تکمیل پازل براندازی دشمن در نگاه واقع بینانه تر است.
مردم، شاهدند که سران فتنه با حمایت خاتمی و هاشمی و بقیه اصلاح طلبان، رأی مردم را قبول نکردند و این، خیانت است. به خصوص اینکه رهبر معظم انقلاب و شورای محترم نگهبان، اجازه شکایت و بررسی های قانونی را در هر موضعی که مورد نظر نامزدها بود دادند. اما سران فتنه، از فرصت شکایت استفاده نکردند تا شورای نگهبان را از رسمیت بیندازند.
اگر بعدی غیر از این وجود دارد، همینجا واضح و مشخص، بگویید تا نقدا جواب شبهه تان را بدهیم.
Iran, Islamic Republic of
حمایت علنی تعدادی از اعضای شورای نگهبان از یک کاندیدا در سال 88جای هیچگونه دفاعی ندارد. حوادث سال هشتاد و هشت را باید از ابعاد مختلف مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا از اتفاقات مشابه در آینده جلوگیری شود
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا جای دفاع دارد.
اولا اگر قانون مخالف این امر است همینجا بنویسید. اگر نه، پس اعضای شورای نگهبان، طبق قانون زمان، تخلفی نکرده اند. پس سکوت پیشه کنید.
ثانیا ادعای تقلب یعنی نشمردن آراء که با ادعای تخلف فرق دارد. فتنه گران، ادعای تقلب کردند. اینی هم که الان ادعای تخلف میکنند، خودش یک تقلب است. شما حرف اون روزتان را یادتان بیاورید که همسر موسوی گفت چرا لرستانی ها به موسوی رأی ندادن در حالیه من که زن موسوی هستم لرم؟! یا همسر هاشمی که گفت اگه تقلب شد، مردم بریزن تو خیابونا؟! خب همسرمان این دو، مردم را به خاطر ادعای تقلب، به خیابون ریختند.
ثالثا، اگر هم اعضای شورای نگهبان، تخلفی کرده بودند که نکردند، باز هم شمارش آراء، به اونا ربطی نداشت و مردمی بود. در هر صورت، تقلبی نشده بود.
رابعا، شورای نگهبان 12 نفر است. 3 نفر، در مورد کاندیدایی، اظهار نظر کردند. اما همچنان 9 نفر می ماند که بیش از 6 نفر نصف است و همچنان شورا، دارای اعتبار بود.
خامسا وقتی سران فتنه ادعای تقلب کردند، قرار شد جلوی دوربین های تلویزیونی، هر صندوقی که خواستند بازشماری شود. چرا پای کار نیامدند؟ دوربین ها که عضو شورای نگهبان نبودند؟
سادسا کمیته صیانت از آراء را، افسادطلبان در فروردین 88، اعلام موجودیت کردند و مدت ها قبل تر، برنامه ریزی اش کرده بودند. درحالیکه حمایت یکی دو عضو شورای نگهبان، مربوط به خردادماه و پس از تأیید صلاحیت نامزدها بود! افسادطلبان، از کجا خبر تخلف مورد نظر داشتند؟!
سابعا اصلا واجبه که علمای شورای نگهبان در جایگاه مردمی، مردم رو راهنمایی کنن. اون که باید عدالت داشته باشن، در فعالیت های کاریه که نباید بین کاندیداها فرق بگذارن. نه در امور شخصی یا وظایف دینی! مگر رهبری، در نماز جمعه نفرمودند که نظر من، به آقای احمدی نژاد نزدیک تر است تا هاشمی؟ آیا رهبر به عنوان تنظیم کننده روابط قوا، نباید بین مدیران فرق بگذارند؟! خیر. بلکه باید مردم را راهنمایی کنند.
همان طور که می بینید، فتنه 88، ابعاد گوناگونی داشت. خیانت فتنه گران و افسادطلبان، و ایستادگی جمهوری اسلامی و مردم.
Iran, Islamic Republic of
همانطور که داوری که طرفدار یک تیم باشد نمیتواند برای آن مسابقه داوری کند در انتخابات که خیلی مهمتر است و سرنوشت یک کشور به آن بستگی دارد بالطبع باید داور بی طرف باشد و طبق شرع و قانون قاضی باید بی طرف باشد و الا حق قضاوت ندارد
Iran, Islamic Republic of
جواب نظر غلط و بی ربط شما در ساعت 12:20 داده شده است که کامل است. داور باید در زمین، بی طرف باشد، نه بیرون از زمین. اعضای شورای نگهبان هم، در موقعیت شخصی خود، حق و وظیفه ارشاد مردم را دارند. در بررسی نامزدها نیز، عدالت را رعابت کرده اند. گویا قصد نپذیرفتن دارید که بهتر است مشغول باشید!
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدی! اینکه خودتان را به اون راه میزنید، جالب است!
سید محمد خاتمی، در آبان ماه 91 در جمع تعدادی از اهالی گرگان و گلستان، تأکید میکند که:
"ممکن است در انتخابات، اصلا تقلبی هم نشده باشد. ولی انتخابات طوری کانالیزه شود که بخش قابل توجهی از جامعه، نتواند نظرش را ابراز کند."!!!
در واقع خاتمی که در فتنه 88، طرف ادعای تقلب موسوی و کروبی را گرفت، درخواست رفراندوم کرد، از آنان حمایت کرد، و نسبت به اغتشاشات، خط خود را جدا نکرد، سه سال بعد از فتنه، ادعای تقلب را که ادعای اولیه سران فتنه و مندرج در بیانیه های رسمی آن دو بود را، پس می گیرد!

باه فتنه ابعاد مختلف داشت. اما همه ابعادش، سمت افسادطلبان بود. از هاشمی گرفته تا خاتمی و موسوی و کروبی و تمام بازگشت کنندگان از راه انقلاب.
Iran, Islamic Republic of
این توهم خود حق پنداری تا نابودیتان همراهتان خواهد بود. چه قبول کنید یا نکنید همه حق با شما نیست و یکی از بزرگترین مشکلات حمایت علنی تعدادی از اعضای شورای نگهبان از یک کاندیدا بود تا جایی که یکی از اعضای محترم شورای نگهبان به جای آن کاندیدا در میتینگ انتخاباتیش سخنرانی کرد و این حمایتهای علنی باعث زیر سوال رفتن انتخابات شد.
Iran, Islamic Republic of
باید از کاندیدای برتر حمایت میکرد. موسوی ملعون را باید رسوا میکرد. اصلا وظیفه اش بود. وظیفه روشنگری اش یک وظیفه است، وظیفه کاری اش وظیفه ای دیگر.
ضمنا اونی که نابود میشه، شما جبهه باطل و ضدانقلابید. مثل ابولهب و ابوجهل. ما، حقیم و پایدار.
Iran, Islamic Republic of
وظیفه حمایت از کاندیدای برتر به عهده شورای نگهبان گذاشته نشده است بلکه وظیفه مظارت و داوری دارند. سعی کن یکم قانونو مطالعه کنی بعد اینجا نظر بپرونی
Iran, Islamic Republic of
اونی که اهل پروندن هست تویی.
وظیفه ارشاد مردم، یک وظیفه شخصی و شرعی است که جزء حقوق هر فردی است، حتی رهبری. به همین خاطر، قانون منعی در حمایت علمای شورای نگهبان از شخصی خاص نگذاشته است. پس سعی کن خودت را به راه فتنه گری نزنی.
موسوی هم که فردی مشکل دار بود و باید به مردم معرفی میشد. با تشکر از اعضای محترم شورای نگهبان.
Iran, Islamic Republic of
دوستان افولگرا تندرو یک نگاه به مثبت منفی های همین سایت افولگرا بندازید ببینید میزان محبوبیتتون در بین مردم را هر چند از دید شخص من بین افولگرا و افسادطلب در حال حاضر هیچ فرقی نیست و هر کی بفکر جیب و قدرت خودش هست .مملکت نیاز به اصلاحات اساسی داره و یک فرد شجاع مثل خمینی کبیره ره که حتی بخاطر کشورش جام زهر را نوشید .به انسانهایی چون او و مکتب او نیازمندیم .
Iran, Islamic Republic of
مزدوران سایتی ملاک محبوبیت مردمی نیست.
محبوبیت مردمی هم ملاک حقانیت نیست.
این از این.
افولگرا معنا نداره. ما اصولمون مشخصه. مطابقت با ارزش های الهی، دارد. با کسانیکه انحراف پیدا کنند هم، تعارف نداریم.
اما افسادطلبان، خیانت هاشون و دست هاشون که در دستان دشمن هست، قابل انکار نیست و قضیه شون فرق میکنه.
Iran, Islamic Republic of
دیدگاه شما جهان نیوزی ها نسبت به محمد خاتمی هیچ تاثیری در ذهن مردم ایجاد نکرده .
شما باید راه حل های دیگری برای دردست گرفتن قدرت پیدا کنید .
Iran, Islamic Republic of
اولا مردم، بارها نشان دادند که دوزار خاتمی را قبول ندارند. وقتی پشت سر هم، فهرست افسادطلبان را در مجلس و ریاست جمهوری رد میکردند، جایگاه خاتمی مشخص شد.
ثانیا، همین مردم بودند که در 9 دی، خواستار مجازات منافقین شدند. شما دل خودت رو مساوی با دل مردم نپندار.
ثالثا، نفاق خاتمی با هیچ چیز پاک. نمیشه. حتی حمایت 24 میلیاردی مردم!
...
Romania
اگر مردم... را قبول نداشتتد چرا اصولگراها در تمامی انتخابات ها شکست میخورند
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه مردم سیاسی رآی ندادند. هر از چندگاه، به جناح متقابل رأی داده اند. در واقع مردم تشان داده اند برای خاتمی فتنه گر، تره هم خرد نمیکنند. اما یه عده، دنبال افکارسازی هستند.
Iran, Islamic Republic of
اینکه جوابش ساده است چون افسادطلب ها متقلب و دروغگو و فتنه گر هستند و بویی از ایمان به خدا نبردند
Iran, Islamic Republic of
تا دهانتان پر از فحش و ناسزا و تهدیده شک نکنید برای همیشه بازنده اید چون مردم به هیچ عنوان این تفکر را قبول نخواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
مردم اشتباه زیاد میکنند. ما هم وابسته به رأی نیستیم. اون مردمی که باید بفهمند، میفهمند.
ضمنا صفات شما فحشه؟!
Iran, Islamic Republic of
شما شیفته قدرتید که سال 88 کشور رو به اون وضع بردید، شما عامل تحریم ها هستید.
Iran, Islamic Republic of
یعنی می خواهی بگی تحریم بده؟!! رفیق شما نبود می گفت اینقدر قطعنامه صادر کنید که ...؟؟
Iran, Islamic Republic of
بله تحریم بده. اما احمدی نژاد اگر میگفت اینقدر قطعنامه صادر کنید تا قطعنامه دونتون پاره بشه، برای ناامیدی دشمن از تسلیم ایران بود.
نه اینکه تحریم خوب است. اما پس از وضع تحریم، عدم تسلیم خوب است. معنای اون حرف، این بود و اثر هم کرد. چراکه در سال 88، اوباما، قصد اعلام پذیرش ایران هسته ای را داشت. اما فتنه خاتمی و یارانش، دشمن را امیدوار به ادامه فشار کرد.
احمدی نژاد با همه خوبی ها و بدی های غیرقابل انکارش، این را فهمید که دشمن را نباید امیدوار به ادامه فشار کرد. اما یاران خاتمی چه کردند؟ کاری کردند که در سال 97، هنوز تحریم ها ادامه دارد.
Iran, Islamic Republic of
شما خوبید
Iran, Islamic Republic of
عامل تحریم کسی بود که با افتخار اعلام میکرد آنقدر قطعنامه بدهبد تا قطعنامه دانتان پاره شود.
Iran, Islamic Republic of
هیلاری کلینتون: تحریمهای بانکی و نفتی جمهوری اسلامی در حمایت از سبزها و اصلاح طلبان بود.
Iran, Islamic Republic of
این هیلاری کلینتون خیلی حرفها زده درسته حرفاش ؟ ایشون خیلی از مسولین پایه ۱ کشور را تروریست نامیدند . ایشون کشور ما را تروریست میدونستند ؟ اگر ملاک صحبتهای ایشون هست که ما هم بگیم ؟
Iran, Islamic Republic of
یکی از ترفندهای دشمن خبیث، خود را به جهالت زدن است.
آن صحبت هایی که دشمنان مطرح میکنند و با واقعیات و اسناد، مطابقت دارد، قابل انکار نیست و به عنوان اعتراف، پذیرفته میشود. اما صحبتی که بدون مبنا باشد خیر.
در فتنه کور 88، سبزها یا همان افسادطلبان، دقیقا در جهت منافع آمریکا، آشوبگری میکردند. پیغام افزایش تحریم ها را هم، سبزها فرستادند که با یک جستجوی ساده، قابل مطالعه است. پس اعتراف هیلاری درست است.
Iran, Islamic Republic of
ما قدرت طلب نیستیم اما خائنان به کشور و فتنه گران را رها نخواهیم کرد.
Iran, Islamic Republic of
انگار روتون خيلى زياد شده !
Iran, Islamic Republic of
سید مظلوم و خندان در دل و جان مردم قدر شناس ایران جای دارد
Iran, Islamic Republic of
مظلومیت سید خندانتون در چیه؟! 8 سال رییس جمهور بود و درید. بعد هم در فتنه 88 دریدگی کرد. الان هم که به جای رهبری، حرف میزنه و تصمیم می گیره.
دقیقا مظلومیت این فرد چیه؟! همینجا ننویسی، از خودت کمتری.
Iran, Islamic Republic of
اینکه در صدا سیما و تریبونهای مختلف به خاتمی توهین شود و ایشان اجازه دفاع نداشته باشند این یعنی مظلومیت. امیدوارم یه کم به مغزت فشار بیاری تا حداقل معنی مظلومیتو درک کنی
Iran, Islamic Republic of
آخه نادان!
فتنه گری خاتمی و حمایت این ملعون از براندازی، اظهر من الشمسه. اینکه ظلم نیست. این رفتارهای علنی خاتمی فتنه گر هست!
وانگهی، خاتمی همین بالا درفشانی کرده و چرت و پرت گفته! این تریبون نداشتن محسوب میشه؟!
واقعا که طرفداران خاتمی، مشتی دروغگوی رذل هستند.
مرگ بر خاتمی
مرگ بر آمریکا
مرگ بر رژیم صهیونیستی
Iran, Islamic Republic of
حالا دیدی این خودتی که از خودت کمتری جوابتو گرفتی دیگه خاموش شو
Iran, Islamic Republic of
جوابتو دادم. گویا سرگیجه شدیده که مجبوری خودت رو بزنی به اون راه. کلا طرفداران خاتمی اینجورند. جواب رو هم که میگیرن، از رو نمیرن. تو دهنشون خورده ولی از رو نمیرن.
Iran, Islamic Republic of
الان دقیقا مظلومیت ایشون کجاست؟ زندان رفته؟ پاسخ فتنه گری ای که کرده و خون هایی که ریخته شده رو داده؟ از سلطنت طلب تا منافقین از ایشون حمایت می کنند. واقعا نمی دانم بر چه اساسی ایشان را مظلوم می دانید.
Romania
ای کاش تورم و رشد اقتصادی را در دولت ها مقایسه میکردید انوقت مشخص میشد که خاتمی چکار کرد و بقیه دولت ها چکار
Iran, Islamic Republic of
جناب رومانی!
قرار نشد موضوع عوض کنی. قرار شد بگی مظلومیت خاتمی چی بود. منتظریم.
راجع به مسائل اقتصادی و افتضاحات خاتمی، حرف زیاده. ولی دوست داریم راجع به موضوع نظر بدید.
Iran, Islamic Republic of
هنوز نگفتی مظلومیت ساختگی خاتمی چی بود! همه منتظریم.
Iran, Islamic Republic of
ممنوع التصویری
Iran, Islamic Republic of
ممنوع التصویری، حقه نه ظلم.
ظلم یعنی کار نا به جا. چهره یه فتنه گر رو تبلیغ نکردن، عین کار به جاست.
Iran, Islamic Republic of
دیگه ببند دهنتو
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا فتنه گران و خاتمی باید ببندن دهنشون رو. همانطور که الان هم با ممنوع التصویری بستن و مدتیست راحتیم.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دیدی ممنوع التقویری برای امثال خاتمی لازمه؟!
Iran, Islamic Republic of
خب آمریکا و انگلیس و فرانسه هم، کار اقتصادی میکنن. البته نه مثل خاتمی کار اقتصادی نفتی. کار تولیدی. اما باز دلیل میشه که موجه و خوبن؟!
Iran, Islamic Republic of
سید محبوب و مظلوم ما سید حسن نصرالله نواده روح الله است .
United States
واقعا مگر میشه ؟؟؟؟؟؟؟۱ نفر لبنانی را سید مظلومان ایران بدونیم ؟
Iran, Islamic Republic of
سید حسن نصرالله بر روی چشم ما جای دارد . هم درود بر سید حسن نصرالله هم دورد بر سید حسن خمینی
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت دادم. فقط سید حسن نصر الله
سید حسن مصطفوی هم، هیچ ربطی به امام مردم نداره.
Iran, Islamic Republic of
اگر سید حسن خمینی ربطی به امام خمینی نداره حتما شما که هیچ نسبتی با امام نداری به امام ربط داری؟ توهم این قوم تمومی نداره
Iran, Islamic Republic of
توهم قوم افسادطلبه که تمومی نداره.
رابطه حسن مصطفوی با امام، رابطه نسبیه، نه عملی. اون چیزی که مهمه، عمله، نه رابطه خونی.
حرفای توست که مثل قبیله های نژادپرسته.
Iran, Islamic Republic of
سید حسن خمینی و سید حسن نصرالله نوادگان روح الله
Iran, Islamic Republic of
خمینی، لقب امام است، نه حسن مصطفوی.
حسن مصطفوی، طرفدار اصلاح طلبان و جناح باطل است. وی حتی خاطرات دروغ هاشمی نسبت به امام خمینی را هم رد نمیکرد. حتی به پدربزرگش هم، از ترس افسادطلبان رحم نکرد. آخه خوب میدونه افسادطلبان، یه شبکه تحت حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی اند...
Netherlands
اون سید شماست و سید ما نیست
Netherlands
...
Iran, Islamic Republic of
شما لیاقت داشتن چنین کسی رو ندارین
Iran, Islamic Republic of
بدش به اربابانش ازش استفاده کنن. ما آزادیم.
Iran, Islamic Republic of
خندان حسنه؟! چقدر احمقند افسادطلبان
Iran, Islamic Republic of
همه افسادیون از قول مردم حرف میزنن؟
Iran, Islamic Republic of
و شما از فحش و ناسزا و تهدید و معلوم مورد اقبال ملت نخواهید بود و تا ابد انتخابات را خواهید باخت
Iran, Islamic Republic of
فساد شما فحش نیست. واقعیته.
مردم هم در نهایت، تو دهن منافق میزنن. مثل 9 دی
Iran, Islamic Republic of
این توهم شماست که خیال میکنی فحش و ناسزا واقعیه یکم تعقل اگه داری برات خیلی خوبه که فکر نکنم یکم بتونی تعقل کنی
یزدی
Iran, Islamic Republic of
خداوند این فتنه گر خائن به کشور و مردم را با تو درجهنم مهشور نماید
مرگ بر بنی صدر بنی امیه و ... خاتمی و دیگر خائنین
مرگ بر انگلیس خبیث
Iran, Islamic Republic of
بازم که توهم زدی برادر از کجا معلوم شما در جهنم نباشی؟ از کجا اینقد به خودت مطنئنی
Iran, Islamic Republic of
قرآن مجید است که میفرماید منافق، ته جهنم است.
خاتمی و دار و دسته اش هم منافقند که توضیحاتش را در نظرات نوشته ایم.
Iran, Islamic Republic of
از کجا معلوم منافق مورد نظر قران خو د شما نباشی؟ مگه به غیب وصلی برادر متوهم؟
Iran, Islamic Republic of
خدا، قرآن و پیامبران و امامان، را فرستاده که امثال تو، نتوانند از زیر بار مسؤولیت، شونه خالی کنند. وقتی حرف و عمل اصلاح طلبان رو با معیار قرآن میسنجیم، می بینیم که مفسد و منافق مورد نظر قرآن، شمایید.
مثلا قرآن، دنیا را فانی و وسیله آزمایش معرفی کرده و به مردم، دستور فرموده است که به اندازه نیاز، از اموالتان استفاده کنید و باقی اش، سهم نیازمندان است.
اما کارگزاران و افسادطلبان، از دهه 70، با ساده زیستی مقابله کردند. هاشمی رفسنجانی در نماز جمعه، مردم را به خرید کالاهای لوکس تشویق کرد، حقوق های نجومی مدیران را شما باب کردید، ماشین های گران قیمت را، شما در دهه 70 و در دولت های هاشمی و خاتمی بتب کردید. باقی مسؤولین هم که دستشان به این ها نمی رسید، راه دزدی و اختلاس و کلاشی را پیش گرفتند. حذف آن ساده زیستی، ریشه دزدی های امروز شد.
این یک ملاک برای نفاق افسادطلبان که اسمشان مسلمان است، اما عملشان ضداسلام.
Iran, Islamic Republic of
سلام بر خوانندگان محترم

طرفداران جریان اصلاح طلب و خاتمی، اهل مطالعه نیستند، لذا تصور میکنند همه همین طورند.
با توجه به پررویی بی حد و حصر سربازان ناتوی دشمن برای پاک کردن خیانت های این فتنه گر و تبدیلشان به خدمت، لازم دیدم کمی وقت بگذارم و جواب این پادوهای عمله رژیم اشغالگر برای دفاع از خاتمی را بدهم.
در صفحه 411 کتاب "آسیب شناسی حزب مشارکت ایران اسلامی" انتشار در سال 1389، آمده است که پس از آنکه انحراف هدف دار در مسیر پرونده قتل های زنجیره ای به دست بازجوهای انتخاب شده از سوی سعید حجاریان، کشف میشود، خاتمی از طریق یکی از وزرایش برای حسینیان پیام میفرستد و از او تمنا میکند که از ماجرای کشف شده، سخن نگوید و به افشاگری نپردازد.
طبق ادعای یکی از وزرای دولت خاتمی، آقای خاتمی، در جریان شکنجه همسر سعید امامی توسط بازجوهای حجاریان در وزارت اطلاعات وقت، بوده است.
طبق بازدید آقای مروی نماینده آقای هاشمی شاهرودی که از طرف دفتر رهبری، برای بررسی موضوع، به بیمارستان فرستاده شده بود، استخوان کف پاهای همسر سعید امامی، بیرون زده بود. یعنی شکنجه، چیزی نبوده که آقای خاتمی بخواهد انکار کند.
"نقل از کتاب "بازگشت از نیمه راه"، تألیف الفت پور، چاپ دهم.
خب طبق وعده ای که دادم بودم، چون طرفداران خاتمی، نتوانستند ادعایشان در مورد مظلومیت خاتمی را اثبات کنند، بنده سوابق این سید شکنجه گر را، رو کنم. شکنجه گر مظلوم با چهره ای خندان!
...
Iran, Islamic Republic of
تو خوبی
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز شما اهل مطالعه اي؟!!
يني جوك سال بود اين حرفت
اين آقاي الفت پور شده نويسنده ؟؟؟
اين بسيجي يني الان از ديد شما نويسنده است؟
زمان ترورها ايشون پشت سبيلش سبز شده بود اصلا؟؟
شما يك رفرنس معتبر معرفي كن نه جوجه هاي بسيجي رو كه سنشون به اون موقعها هم نميرسه:))
...
Iran, Islamic Republic of
بسیحی افتخاره....
ثانیا، نادانی و غرض ورزی، بد دردیه. نویسنده، رمان ننوشته که! اسناد رو بررسی و جمع آوری کرده. کتاب، همون اسناد و سخنان ثبت شده مسؤولین سابق و حاضره و آخر هر صفحه و آخر کتاب، هر جمله به یک سند ثبت شده وصله. وگرنه که انتشار کتاب های افشای جریان افسادطلب رو متوقف کرده بودن.
دیگه حرفی ندارید بزنید، مجبورید مستندات رو هم تکذیب کنید!
Iran, Islamic Republic of
جوک سال، قیافه عصبانی یه فتنه گره!
فرض که کتاب رسمی کشور جوکه. خاتمی و دیگر فتنه گران در سال 88، کم آدم کشتن؟! قاتل بودن سران فتنه و محارب بودنشون، برای خودشون هم اثبات شده است. به همین خاطره که سران فتنه، درخواست خروج از حصر ندادن بعد از 9 سال.
سران فتنه باید اعدام کنن
امام خمینی فرمود :
وقتی سپاه اسلام در حال رد شدن هست اگر کسی کلوخی را سمت آنها پرتاب کرد محارب و حکمش اعدام هست
Iran, Islamic Republic of
کاشکی صحبتهای دیگه امام خمینی ره را هم می گفتی . هر جا به نفعتون هست امام خمینی این را گفته هر جا به نفعتون نیست عوض میشه
صامین
Iran, Islamic Republic of
سخنی دیگر از امام رحمت الله علیه
نقل به مضمون ما از شر رضا خان و محمد رضا خلاص شدیم اما از شر تربیت یافتگان مکتب شرق و غرب رها نشده ایم
۲۵ سال بکار گیری سیاست های توسعه لیبرالی منشا بروز همه مشکلات اقتصادی فرهنگی و زیست محیطی امروز مردم شریف ایران
مرگ بر منافق مرگ بر لیبرال
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: بد خواهان هاشمی بدانند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
جمله مستند امام اینست که "هاشمی زنده است، چون نهضت زنده است." یعنی اگر نهضت و انقلاب زنده نبود، هاشمی هم زنده نبود.
همین که کلمه "چون" رو بر میدارید و "تا" میذارید، نشانه دروغگو بودن طرفداران هاشمیست.
Iran, Islamic Republic of
حضرت امام خمینی: بد خواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است.
...
Iran, Islamic Republic of
یعنی هاشمی مدیون نهضت است.
درست بخون فتنه جو
Iran, Islamic Republic of
الان که هاشمی زنده نیست، ...، نهضت زنده تر و بالنده تر است.
Iran, Islamic Republic of
وقتی جرات یک محاکمه را ندارید صحبت از اعدام کمی خنده دار است
Iran, Islamic Republic of
راجع به حصر هم، میگفتید خنده دار است! ولی دیدی که شد.
ثانیا، شما چکار به خنده اش دارید؟ خاتمی، و دیگر سران فتنه، فتنه گر و خارج از نظام و مستحق اعدامند.
Netherlands
بله وقتی با ز‌ور سرنیزه کار می کنید همین میشه اونوقت پز هم می دید
Iran, Islamic Republic of
با منافقی که علیه ات میتازه، باید چطور برخورد کرد؟
Iran, Islamic Republic of
شاید منافق خودتی و داری قیاس به نفس میکنی
Iran, Islamic Republic of
اگر منافق شما اصلاح طلبان باشید، قبول دارید که باید با زور با شما برخورد کرد؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
خاتمی در مورد دلار 6200، ببخشید 4200 تومانی نظری نداشته است؟
چون به هرحال فرزندان وی در خارج کشور باید دلار خرج کنند نه ریال!
Iran, Islamic Republic of
رفع حصر فقط خواسته 2 درصد مردم است خاتمی چرا در مورد بیکاری و مشکلات معیشتی مردم و دیگر وعده های عملی نشده روحانی سخنی نمی گوید ؟!
Iran, Islamic Republic of
رفع حصر خواسته اکثریت مردم ایرانه که در متینگهای انتخاباتی کاندید پیروز به روشنی اعلام میشد
Iran, Islamic Republic of
میتینگ انتخاباتی و شعار چارنفر اجیر شده، شد قانون اداره کشور؟! تو کجای دنیا، شعاری که معلوم نیست از دهان کی دراومده رو مبنای قانونی میدونن؟!
فقط صدانقلاب و افسادطلبان ایرانند که چنین مطالب عجیبی مطرح میکنن.
Iran, Islamic Republic of
رفع حصر اقتصادی مردم در بند سیاست های اقتصاد لیبرالی خواسته اکثریت قریب به اتفاق مردم ایرانه البته به استثنا ۴ درصدی های مفت خور
صامین
Iran, Islamic Republic of
رفع حصر اقتصادی مردم در بند سیاست های اقتصاد لیبرالی خواسته اکثریت قریب به اتفاق مردم ایرانه البته به استثنا ۴ درصدی های مفت خور
احسنت
Iran, Islamic Republic of
بله دیگه ، اخه مملکت مال ارث پدری حسین شریعتمداری هست .
Iran, Islamic Republic of
جناب 09:46؛
مملکت ارث پدری هیچ کسی نیست. به خصوص فتنه گران و مجرمان که به جای درست زندگی کردن، میخواهند زندگی دیگران را خراب کنند یا کشور را، از مسیر انقلاب اسلامی، منحرف کنند.
مملکت نه تنها ارث پدری خاتمی و سایر فتنه گران نیست، بلکه هر کسی باید در قبال عملکرد خود پاسخگو باشد. چیزی که آقای شریعتمداری خواسته، همین است. نمیشود فتنه کرد و حتی مثل همین حرف هایش، عده ای را علیه تصمیمات حکومت اسلامی، تحریک کرد و بعد هم منتظر پاسخ نبود.
فتنه گران و ضدانقلاب و مزدوران سایتی اش هم بدانند اینجا ارث پدری شما نیست. اینجا جمهوری اسلامی است با همه آرمان هایش. پا کج بگذارید، پایتان گرفتار است.
Iran, Islamic Republic of
نه ارث پدری شماست که فکر کردید همیشه باید در قدرت باشین و سال 88 رای مردم رو نتونستید تحمل کنید.
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین شریعتمداری سردار قلم .
Iran, Islamic Republic of
بازجو و شکن...ِِِ
Romania
این شریعتمداری خودش را کاندید کنه معلوم میشه چقدر مردم طرفدارش هستند البته عمرا کاندید بشه
عجب!
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی؟! مگه هر کی تحلیل کرد، خودش باید کاندیدا بشه؟!
من نمیدونم طرفداران خاتمی و کلاً اصلاح طلبان رو کجا آموزش میدن که این افکار عجیب و غریب به ذهنشون میرسه! شاید افراد عجیب و غریب و بی منطق میرن سمت خاتمی. واقعاً افکار و نظراتی مطرح میکنید که آدم احساس میکنه کاملاً مصنوعیه.
یه نفر راجع به یه موضوعی تحلیل میکنه. حالا درست یا غلط. دلیل نداره در همه موضوعات، خبره باشه و بتونه کاندید بشه. یا اصلاً شاید تمایلی به کاندید شدن نداره. رأی آوردن، علاوه بر توانایی، یه موج طرفداری نیاز داره. ممکنه یه نفر خیلی ذهن تحلیل گری داشته باشه، اما موج رسانه ای به نفعش نباشه.
اگه اینجوری که شما میگی بود، خودتم نباید نظر میذاشتی. چون آقای شریعتمداری عزیز، بهت میگفت بیا روزنامه نگار شو!
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری رو مطرح میکنی که اصل قصه فراموش بشه؟ صحبت راجع به خاتمی و افکار و عقاید اوست.
برای جوانان، مطلبی رو بیان کنم.
در فتنه 88 و در بحبوحه حوادث، بارها و بارها، دیدار خاتمی با جورج سوروس، تاجر سرمایه دار صهیونیستی ملقب به پدر انقلاب های رنگی، مطرح شد. همین روزنامه کیهان، بارها به این موضوع پرداخته است. اما هر بار، دفتر سید محمد خاتمی و اصلاح طلبان، چنین ملاقاتی را تکذیب کردند. حتی دفتر خاتمی، اظهارات کیان تاجبخش در دادگاه متهمان فتنه 88 را در مورد این ملاقات، رد کرد.
اما برخلاف تکذیب های خاتمی، جورج سوروس، شامگاه 11 سپتامبر 2009، در سالن اجتماعات هتل بین المللی ترامپ در نیویورک، پرده از این ملاقات برداشت و گفت:
یکی از بهترین جلساتی که من، در پیشبرد دموکراسی در جهان اسلام و به ویژه ایران در آن حضور یافتم، ملاقاتی بود که در 14 سپتامبر 2006، با محمد خاتمی رییس جمهور سابق ایران، برگزار کردم.

همین طور که متوجه شدید، دشمنان از پادوهای خود، استفاده لازم را برده و در موقعیتی دیگر، با سوزاندن و لو دادن پادوهای خود، منافع خود را پیگیری میکنند. لذا، اظهارات سوروس، با رصد اطلاعاتی سربازان حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، مطابقت دارد.

گوشه ای از تکذیب های صادقانه سید مظلوم دروغگو، برگرفته از کتاب "بازگشت از نیمه راه"، انتشار چاپ اول در 1394.
Iran, Islamic Republic of
این عمو سیروس دیگه کیه؟ ول کن این سیروس و بهروزو
Iran, Islamic Republic of
سوروس رفیق خاتمیه. پدر کودتاهای مخملی.
Iran, Islamic Republic of
سیروس رفیق خاتمیه؟ بهروز رفیق کیه
Iran, Islamic Republic of
پس قبول کردید که رفیق خاتمی یک براندازه؟
خب حله. دیگه بهروز مهم نیست. مهم این بود که خاتمی خیلی تکذیب میکرد دیدارش با این صهیونیست رو.
Iran, Islamic Republic of
جوجه سیروس یا سیروس جوجه؟
Iran, Islamic Republic of
خودت بهتر میدونی جوجه ضدانقلاب!
صامین
Iran, Islamic Republic of
هر کسی را بهر کاری ساختند
حاج حسین کارش افشای فته گراست که به یاری خدا به نحو احسن داره به وظیفه ش عمل میکنه
اونی هم که میبایست نامزد میشد شد و حداثل ۱۶ میلیون رای پاک و حلال کسب کرد
از سیب و گلابی های برجام نامزد محبوبتون چه خبر ؟
قیمت گلابی با دلار ۶۰۰۰ تومنی چند در میاد؟
Iran, Islamic Republic of
محبوبیت خاتمی شما اصولگرایان را بدجوری آزار میدهد.
Iran, Islamic Republic of
جناب دوست دار خاتمی! دوست داری ردیابی بشی تا بهت یاد بدن محبوبیت، مساوی با شعور نیست؟! و بفهمی اگر هم خاتمی محبوبیت داشت-که نداشت و در انتخابات دهه 80 تماما باخت.- باز هم حق محسوب نمیشه؟
قطعا دوست نداری. پس سعی کن کارت رو خودت انجام بدی و خودت بفهمی.

مرگ بر فتنه گر
مرگ بر منافق
مرگ بر صهیونیست
Iran, Islamic Republic of
رهبر انقلاب فتوا دادند اطلاعات شخصی افراد مصون از تعرض است . اینکه یک نفر نظرش را بدهد و شما مخاطب بعدی وی را تهدید به رد گیری توسط جهان نیوز بکنید و جهان نیوز هم منتشر کند ته اش می شود مقایسه تلگرام و سروش .
Iran, Islamic Republic of
نظر بله، ولی نظر دادن از قول مردم نه.
کسی که از طرف مردم میگه سید فتنه گر، در دل ملت ایران جای داره، لیاقتش فضای مجازی نیست. ...!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر همه غیر از ما خوبان
Iran, Islamic Republic of
بعد ۹ سال! خخخ
Iran, Islamic Republic of
اون برادر که زیر کامتهای مخالفای سیاستهای جهان نیوز نظرمیزاره چرا صداش برای این تهدید در نیومد؟ این سایت بزرگتر نداره که نزاره ابروشو ببرن؟تهدید کامنت گزاران چه معنی میده؟
Iran, Islamic Republic of
در جواب این برادر ردیاب باید عرض کنم که اینگونه تهدیدات نشان ضعف ونداشتن منطق است و الا نیازی نیست که با تهدید حرف بزنید و بیشتر آبروی خودتان را ببرید
Iran, Islamic Republic of
بگی خاتمی منافق در دل ملت مسلمان ایران جای دارن، چیه اونوقت؟ از طرف ملت حرف نزنید که معلوم نشه مشکل تو کارتون هست.
Iran, Islamic Republic of
ضعف در منطق؟ ضعف منطق رو ما داریم یا شما طرفداران خاتمی؟!
سایت خاتمی، در فتنه 88، نامه علیه رهبری امضاء کرده اونم با امضای جعلی! نامه علیه رهبری نظام اسلامی اونم با امضای جعلی در سایتش!!! عکس خودش هم کنار عکس اون دو سر فتنه هست. بعد ما منطق نداریم؟!
بله ردیابی درست نیست. تنبیه بهتری برای این جرثومه و مدافعان کسی که به رهبری دروغ می بنده لازمه. دیگه رکورد پررویی رو رد کردید!
Iran, Islamic Republic of
شما ضعف در منطق ندارین بلکه اصلا منطق ندارین چون فحش و ناسزا و تهدید نشانه نداشتن منطق است
Iran, Islamic Republic of
اولا کدام فحش؟! منافقید و جرثومه فساد. این فحشه؟ مگه نیستید؟!
ثانیا کی گفته تهدید نشانه نداستن بی منطقیه؟ تو سر مزدور زدن، عین منطقه.
بی منطق، سبزهایی بودن که زن باردار را در فتنه 88 کشتند. این ها حیوانند و باید مجازات شوند و ما، مجازاتشون میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
این برادر منطق دارن ولی منطقشون تهدید و فحشه
Iran, Islamic Republic of
جاهل ۱۱:۴۶ تو انتخابات این ۶ سال تو خواب زمستونی بودی ظاهرا! پاشو عمو جون صبح شده
Germany
تهدید به ردیابی .
برای سایت جهان متاسفم که امنیت کاربران را اینگونه مورد تهدید قرار می دهند و آنها سکوت می کنند.
Iran, Islamic Republic of
امنیت کاربران رو که نه. ولی اون کسی که این چنین از خاتمی دفاع میکنه، نه همین الانم تحت ردیابیه. گفتم که نگی نگفتی.
Romania
ردیابی خخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
عوامل موساد هم جزء کاربران محسوب میشن؟! شیمون پرز به کی گفت سربازان رژیم صهیونیستی؟!
Iran, Islamic Republic of
رد یابی بشی تا چی?!منظور?
Iran, Islamic Republic of
منظور خطاب به اونی بود که خودش میدونه و جندماهه اینجاها پلاسه و چرت و پرت زیاد میگه و به رهبری حمله میکنه و اهل بحث نیست و اهل چرت و پرته. دیگه بسه شه.
بهش بگم. برو ADSL ات رو خاموش کن.
Iran, Islamic Republic of
این برادر بدجوری بهم ریخته و داره هذیون میگه مگه تهدیده جایی جواب داده که حالا داری تهدید میکنی
Iran, Islamic Republic of
تهدید اگر با عمل باشه، بله که جواب داده.
ندیدی بعد از 9 دی که مردم کشور میگفتن موسوی و کروبی و خاتمی، اعدام باید گردند، فتنه گران خزیدند تو لونه؟!
Iran, Islamic Republic of
یه چیزی گفت که بگه منم هستم و متاسفانه نمیدونه این تهدیدا همش به ضررشونه
Iran, Islamic Republic of
باشه تو هم باش
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز باید یه جایزه به این آقای ردیاب بده چون باعث انبساط خاطر خوانندگانش شد
Iran, Islamic Republic of
حتما ادامه بده :)
Iran, Islamic Republic of
اين الان تهديد بود ؟:))
علی
Iran, Islamic Republic of
ردیابی بشی؟؟؟ این یعنی چی؟ خوب مشخصه وقتی یکی مثل حسن روحانی میاد مردم را از شما و تفکرتون و نامزدتون میترسونه مردم هم باور میکنند.
Iran, Islamic Republic of
ردیابی؟ خوب نشون دادی چکاره ای
Iran, Islamic Republic of
عذاب ضدانقلاب و منافقینیم
Iran, Islamic Republic of
فقط عنوان ردیاب داری اونم واسه خنده و الا هیچ چی نیستی چون تهدید کننده ها واقعا دستشون خالیه
Iran, Islamic Republic of
مشغول باش تا معنای تهدید رو قشنگ لمس کنی. معلومه که باید تو سر ضدانقلاب معاند زد که بلند نشن. نه پس نشستیم فتنه گران خیابونی، برامون تعیین تلکیف کنن.
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم این برادرمون فیلم پلیسی زیاد میبینه چون تو روح و روانش اثر گذاشته
Iran, Islamic Republic of
آخی فتنه گران دیگه قاطی کردند.
تا دیروز میگفتن مردم! مردم! فضای مجازی امن نیست.
امروز میگن مردم! مردم! برادرا فیلم پلیسی زیاد میبینن.
یه مشت دیوانه اسم خودشون رو گذاشتن اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی ردیابی بشی؟!
تا کی باید بابت این دوستان نادان هزینه پرداخت؟
Iran, Islamic Republic of
دوست فتنه گر؟!
Iran, Islamic Republic of
تا ابد باید هزینه این افرادو پرداخت کنین
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش. لشکر کفر و نفاق افسادطلبان رو شکست میدیم و دیگه نیازی به هزینه نیست.
مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
تهدید تو ذاتتونه
تفکرتون جنگ طلبه
Iran, Islamic Republic of
جنگ با کفار جهاده
Iran, Islamic Republic of
هیچ گاه فحش وناسزا و توهین جهاد نیست لطفا کلامات مقدسی چون جهاد را آلوده نکنین
Iran, Islamic Republic of
واقعا خاتمی و ...و افسادطلبانی که طرفدار همایش رقاصی و بی حجابی دختران و حذف ولایت فقیه در فتنه 88 بودن، واقعا واژه های آلوده ای هستن. باید افسادطلبان مجوس رو از بین برد.
Iran, Islamic Republic of
جنگ با كفر عمو نه با هم وطن مسلمونت :)
شماها بيست رو رد كنين همتون از اونور بوم ميافتيد مثل طبرزدي و دوستدراان احمدي نژاد :))
پس عجله نكنيد
Iran, Islamic Republic of
فتنه گر و افسادطلب، دشمنن. هموطن بودنشون هم، خیانت هاشون رو پاک نمیکنه.
Iran, Islamic Republic of
تو چیکاره هستی که مردم رو تهدید به ردیابی شدن میکنی؟؟!!
United States
جهان مخالفین عقیده اش را به نیروهای امنیتی معرفی میکند
Iran, Islamic Republic of
شما بیخود میکنید از طرف مردم حرف میزنید و میگید خاتمی فتنه گر، در دل ملت جا دارد. راست میگی بگو دل خودم. چکاره دل مایی؟!
جهان که نه. من خودم، کسانیکه به مردم پاک و شریف ایران، نسبت دروغ داده و میگویند خاتمی در دل ملت ایران جا دارد! را، ردیابی میکنم. اینجا نه، تو تاکسی، تو تاکسی نه، تو مغازه و... .
ککی بندازم تو پاچه مزدوران سایتی که یکسال فقط دنبال کک بگردن.
United States
حالت خوش نیست برادر اینقد چرت پرت نگو آبروی خودتو همفکرات از بین نبر
Iran, Islamic Republic of
جوابش و ندید،مثبت و منفی هم ب نظراتش ندین،این بدترین چیز برای یه نظر دهنده هست
Iran, Islamic Republic of
اقلا اسمتو بزار مردم هم بشناسنت :)
Iran, Islamic Republic of
فتنه گران جزء آدم نیستن که لازم بشه بشناسن.
Iran, Islamic Republic of
ما دشمن ضدانقلاب و طرفداران خاتمی جاسوس هستیم.
تو کی هستی مأمور دفاع از یک فتنه گر و دشمن اصلی اسلام در ایران؟ معلوم میشه به کجا وصلید که از یک فتنه گر که علیه کشور خیانت های متعدد کرده، دفاع علنی میکنید.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. شما نیازمند مطالعه بیشتر هستید اظهار نظرات احساسی و تابعی از نظرات غیر کارشناسی شما را بجایی نمی رساند. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
کلا این افسادطلبان، زیاد از طرف مردم حرف میزنن. کم مونده تو بحث ها، از طرف خودمون هم حرف بزنن! بهتره ردیابی شه تا یاد بگیره دروغ تو دهان ملت 80 میلیونی نذاره. ملت، اونایی که جواب امثال خاتمی رو در 9 دی 88 دادن. اگر هم انتخابات بعدی به روحانی اقبال کردن، هیچ ربط به خاتمی نداره. به خاطر عملکرد طرف مقابل بوده.
یاد بگیرید دروغ نگید که براتون دردسر نشه.
United States
قاط زدی اخوی اگه یکم فکر کنی برات بهتره
Iran, Islamic Republic of
ناشناس امریکایی سکوت کن تو احتمالا"جیره خور کدخدا هستی .
Iran, Islamic Republic of
عوامل داخلی، تهدید جدی رو، جدی گرفتن و دوستشون از آمریکا رو فرستادن!!!.
...
Iran, Islamic Republic of
رسما قاطی کرده این برادرمون
Iran, Islamic Republic of
تو برادر شیمون پرز و نتانیاهو و هیلاری کلینتون و رجوی و عبدالمالک ریگی هستی که در فتنه 88، همه شون از سبزها حمایت کردن. خاتمی هم که سردسته سبزها بود.
مثلث آمریکا-صهیونیست-افسادطلبان، در فتنه افشا شد رفت. زور نزن.
Iran, Islamic Republic of
توهم خود بیشمار پنداری تون گل کرد باز.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی بعد از فتنه 88 منفور ملت شد و به مهره سوخته تبدیل شد.
کریم
Iran, Islamic Republic of
والا تو ۹۲ و ۹۴ و ۹۶ که ما چیز دیگه ای دیدیم!
Iran, Islamic Republic of
خاتمی از 82 تا 90، منفور بود به گواه رد تمام لیست های اصلاح طلبان توسط مردم. بعد از فتنه 88، منفورتر هم شد.
انتخابات 92، 94، و 96 هم، ربطی به خاتمی نداشت. مردم، به گروه مقابل اصولگرایان رأی دادند، حتی اگر بدتر باشند.
پس مردم، خاتمی حرف نمیزد هم، به جناح مقابل اصولگرایان رأی دادند و این، هیچ ربطی به تأیید خاتمی نداره. رأی خاتمی، عارف 7 درصدی بود. این چیزیه که نمیخواید بفهمید.
Iran, Islamic Republic of
تو این سالها این برادر خواب بود
Iran, Islamic Republic of
شما ظاهرا شهروند جیبوتی هستی نه ایران! خخخ
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم شهروند بورکینافاسو باشه که اون سالها رو ندیده
Iran, Islamic Republic of
شهروند تهران هستم و سال 88 رو دیدم که جمعیت میلیونی در 9 دی فریاد می زدند موسوی و خاتمی دیکتاتور واقعی .
Romania
جناب شهروند تهران همین تهران که به تمام سی نفر اصلاح طلب رای دادند
Iran, Islamic Republic of
همین تهران، 6 سال پیش به لیست اصولگرایان رأی دادند. سال 90.
معلوم میشه خاتمی، دسته بیلی بیش نیست که عده ای مزد بگیر، هواش میکنن.
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم این برادرمون شهروند بورکینافاسو باشه که نتایج اخیرانتخابات ریاست جمهوری مجلس و شوراها رو تو تهران ندید. و سی بر صفر تو تهرانو که تو کشور پیچید رو نشنید
Iran, Islamic Republic of
مثل اینکه لال شدی طرفدار خاتمی!
وقتی مردم تهران، بارها به درخواست خاتمی، رد کامل دادن، یعنی علت رأیشون، این سید ...نیست. این خیلی واضحه.
Iran, Islamic Republic of
تو باخت سی بر صفر هم تهران بودی؟
Iran, Islamic Republic of
مردم به تو گفتند به خاطر خاتمی به لیست رأی دادن؟! عجب دروغگوهای حرفه ای هستن طرفداران خاتمی!
خجالت نمیکشید از دروغگویی؟! برو از هر کی دلت میخواد بپرس. مردم اصلا نمیدونن خاتمی کیه. اصلا اصلاح طلبای منافقو قبول ندارن. به هر کی بگی میگه طرف مقابل قوی نبود. حالا چارنفر مثل تو، از حزب باران خاتمی پول میگیرن تو فضای مجاز بچرخن که نباید توهم برت داره!
Iran, Islamic Republic of
از پول 400 میلیون دلار کنگره آمریکا برای براندازی، بهت رسیده که کاسه لیس خاتمی شدی؟!
شهرام
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
منفوریتش از منفی مثبت های سایت خودتون مشخصه
سید دلها
...
Iran, Islamic Republic of
به مثبت و منفی ها در فضای مجازی نمی توان اعتماد کرد مردم اگر عملکرد خاتمی رو قبول داشتن در سال 84 باید معین رئیس جمهور می شد.
Iran, Islamic Republic of
بی خودی به این منافق نگو محبوب دلها البته محبوب دل اسرائیل
United States
خود گویی و خود خندی عجب هنرمندی
Iran, Islamic Republic of
قوه محترم قضائیه باید نسبت به مفسدان و فتنه گران خصوصا فتنه گران سال 88 حساسیت داشته و آنان را بسزای اعمالشان برساند.
عادلی
Iran, Islamic Republic of
اگرایشان‌مجرم‌است‌به‌چه‌دلیل‌بااو‌برخوردنمی‌شود؟!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
همینجوریش هم که هیچ کاری باهاش ندارن بهش میگن سید مظلوم...
باهاش برخورد بشه سرحلقه های قدرت و ثروت دست به کار می شوند
Iran, Islamic Republic of
برای اینکه امثال شما درکش رو ندارید و پیراهن عثمان می کنید این خائن رو
Iran, Islamic Republic of
یعنی به خاطر خوش آمد یا نیامد عده ای مجازات را باید متوقف کرد؟
Iran, Islamic Republic of
بله که باید کل جامعه رو در نظر گرفت. ما، نمیخواهیم به خاطر حذف یک دستمال آلوده، جمعی از جوانان فریب خورده را از دست بدهیم و آن ها را بفرستیم سمت دشمن.
پس در عین حال که اجازه نمیدهیم امثال خاتمی همچون مجوز رد صلاحیتش قطعی اش در گذشته و امثال روحانی با رد صلاحیت قطعی اش در آینده، علیه نظام اسلامی و امت اسلام، فتنه کنند، در عین حال با بایکوت کردن آن ها، فرصت تفکر و نتیجه گیری صحیح میدهیم.
United States
سکوت کنی سنگینتری این توجیهات خودتونم راضی نمیکنه چه برسه مردمو
Iran, Islamic Republic of
تو جواب رو نمیفهمی، یعنی توجیهه؟!!
بگو یکی برات توضیح بده که مصلحت یعنی چی.
Iran, Islamic Republic of
نه خیر این مصلحت اندیشی است تا این گرگها جوانهای مظلوم کشور را طعمه نکنند
Iran, Islamic Republic of
دقیقاً. ولی فکر میکنی طرفداران خاتمی، مصلحت می فهمن چیه؟ اصلاً میدونی اینا کین که اینجوری نظر میدن؟ اینا همون لشگر شیطانند که در فتنه 88، کف خیابون، دنبال آتش زدن مردم بودن. فکر می کنی اینا می فهمن؟!
Iran, Islamic Republic of
احسنت اینها قلب هاشون به قول قرآن کور است
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ها بابا تو و امثال تفکر متحجر تو خوبن
خواب مجلس و ریاست جمهوری رو ببینین
Iran, Islamic Republic of
مجلس فعلی که با تصویب عوارض خروج از کشور 220 هزار تومانی گند زد عمرا"دیگه افساد طلبان رای بیارند.
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم

اگر به دین مداری ما میگویید تحجر، خیر این تحجر نیست. این عقلانیت هست. ما، تابع دین هستیم، چون انسان، به الگویی الهی، برای زندگی نیاز دارد.
متحجر، کسیست که با وجود آمدن اسلام ناب، به عقب برگردد و تابع نفسش شود. ما، ولایت را داریم. فقهاء را داریم که در هر موقعیت، بهترین تصمیم را میگیرند. شیعه ولایت مدار، بهترین و مترقی ترین شیوه زندگیست.
اما ما خواب مجلس و ریاست جمهوری را نمی بینیم. ما، دنبال پست و مقام نیستیم. دنبال ترویج خوبی ها و ارزش ها، مبارزه با بدی ها، کمک به هدایت مردم، انتصاب مسؤولین خوب و کارآمد، و مبارزه با مسؤولین بد و ناکارآمد هستیم تا خودمان و مردم را، در راه عمل به دین، کمک کنیم.
به همین خاطر است که خیانت های خاتمی و طیف اصلاح طلب و غرب زده را، بیان میکنیم. خاتمی و اطرافیانش، هرجا به نفع خود باشد طرفدار مردمند و هرجا به ضررشان باشد، طرفدار اغتشاش و آتش افروزی و داعشی گری. اهل طایفه گری هستند و تا مرز جان، از رفقای سیاسی شان مثل سران فتنه و دولت و شورای شهر، دفاع میکنند. قاعدتا کسانیکه انتقاد به خود را بر نمیتابند، خواب پست و ریاست را می بیینند.
البته، برای تحقق اهداف درست، پست و مقام لازم هست. اما نه با دروغ و اتهام زنی به رقیب.
در نهایت اشاره کنیم که حق، پیروز است. این، وعده خدا است. مهم اینست که حق باشیم. یعنی به دنبال برپایی حکومتی الهی باشیم.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
متحجر یعنی خود را حق دانستن و دیگران را کفر متحجر یعنی خود را قسیم نار و جنت دانستن تحجر یعنی توهم خود حق انگاری تحجر یعنی ....
Iran, Islamic Republic of
ما دنبال دین هستیم. اما خاتمی به قول خودش در دانشگاه تهران، دنبال آزادی. این یعنی راه ما، حق است و راه خاتمی باطل. اینکه توهم نیست. این، انتخابه.
Iran, Islamic Republic of
تحجر شما واقعا تمومی نداره وقتی جز خودت کسی رو قبول نداری این یعنی تحجر حالا بیا خودتو اسلام ناب
Iran, Islamic Republic of
معنای تحجر رو هم نمیدونی! تحجر یعنی برگشتن به دوره قبیله گری و غارنشینی. خاتمی هست که از سران فتنه دفاع کرد و از روحانی هم دفاع میکنه. کسانیکه هیچ دفاعی ندارند. متحجر شمایید، نه ما.
اسلام ناب هم، حرف امام خامنه ایست. ایشان، جرم سران فتنه را بزرگ دانستند. قبول کردید؟ توبه کردید؟!
پس بهشت و جهنم، اینطوری که توی منافق نسخه میپیچی، بی حساب نیست.
Iran, Islamic Republic of
تحجر یعنی کله ادم مثل سنگ میشه و هیچی جز حرف خودشو قبول نمیکنه و فقط خودشو حق میدونه و غیر خودشو باطل
Iran, Islamic Republic of
اولا اینکه کسی خودش رو سمت حق بدونه و دیگری رو سمت باطل، این واقعیت و لازم است، نه تحجر. چراکه معیار به انسان داده شده. لذا آدم قضاوت میکنه که در مسیر درسته یا خیر. دیگران رو هم میبینه و قضاوت میکنه که درست عمل میکنن و ازشون باید الگو بگیره یا دور بشه.
پس قضاوت، نه تنها بد نیست، بلکه برای انتخاب راه درست، لازمه.
اونی که بد است و تحجر، اینه که یک گروهی به نام اصلاح طلب-ضدانقلاب، بدون توجه به معیارها و منطق، خودش رو درست ببینه و گروه مقابل که انسان های مؤمن و پرهیزگاری هستن یعنی قشر انقلابی ایران رو، نادرست و بد. توهم اینه.
شماها در کدام معیار، اسلامی و منطقی هستید؟! مهم ترینش تبعیت از امام حاضر. تابع امام حاضر هستید؟ پس باید دست از خاتمی و سران فتنه و افسادطلبان بردارید. اگر نه، پس باطلید.
Iran, Islamic Republic of
با همين معيار داعش به وجود اومد اونا هم ميگن ما حقيم :))
Iran, Islamic Republic of
چه مسخره! خب افسادطلبان هم میگن ما حقیم! مبارزان اسلام هم میگن ما حقیم! تو هم معتقدی حقی که داری حرف میزنی!
مشکل داعش اینه که میگه حقه ولی نیست. معیارها رو هم قبول نداره. از آمریکا و صهیونیست ها هم پشتیبانی میگیره. مردم عادی رو هم میکشه.
اینو تطبیق بدید با اصلاح طلبان. میگن حقیم، ولی معیارهای شرعی و قانونی رو قبول ندارن. آمریکا در فتنه 88 و برجام، و صهیونیست ها هم در فتنه 88، حامی شون هستن. مردم عادی رو هم کف خیابون کشتید.
پس نمیشه بگیم ما ناحقیم! بلکه باید با معیار تطبیق داد. معیار ولایت فقیه خوبه؟ انقلابیون به ولایت نزدیکن یا افسادطلبان؟ رهبر راجع به سند 2030 چه فرمود؟ اصلاح طلبان قبول کردن؟!
Iran, Islamic Republic of
دین مداری شما؟ از کی تا حالا اهانت و فحش و ناسزا شده دین مداری؟ بس کن این توهماتو
Iran, Islamic Republic of
فحش و ناسزا با حقایق تاریخی که شما افسادطلبان ثبت کردید فرق داره.
هم اون موقع، نوکری تونی بلر نخست وزیر انگلیس را میکردید، هم الان چاپلوسی آمریکا را میکنید. این توهمه؟
...
Iran, Islamic Republic of
داعش هم مي گويد من تابع دين اسلامم
ايضا وهابي هم همين را مي گويد
جبهه النصره هم
القاعده هم
ابوبكر بغدادي هم
...
Iran, Islamic Republic of
شما که مدعی هستی ایشان در میان ملت هیچ محبوبیتی ندارد چرا از محاکمه او هراسان هستی
Iran, Islamic Republic of
مادچنین ادعایی نکردیم و می دانیم خاتمی در دل افسادطلبان فاسد و بهایی ها و ضدانقلاب و آمریکا و شیمون پرز قرار دارد. همان شیمون پرزی که شما را، سربازان خود در ایران نامید.
پس باید مراقب جبهه های متعدد باشیم.
United States
این تفکری که جز توهین و بی ادبی حرفی بلد نیست حتما نابود خواهد شد چون با دست خودشان خود را به تباهی میکشانند
Iran, Islamic Republic of
چه جالب یعنی بگیم اسرائیلی توهین محسوب میشه خوبه خودتون هم این شیاطین رو و نسبت دادن به خودتون رو توهین محسوب می کنید باز جای شکرش باقیه
Iran, Islamic Republic of
چه توهینی؟!! شیمون پرز گفته سبزها، سربازان رژیم صهیونیستی در ایرانند. اگه توهینی باشه، اون به شما کرده. چرا همون موقع مرزبندی نکردید؟!
اگه رژیم صهیونیستی را واقعا بد میدونید، چرا وقتی فتنه گران 88، شعار نه غزه نه لبنان رو از سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی به صورت فارسی برداشتن، مرزبندی نکردید؟!
چرا از شعار محو رژیم اشغالگر قدس، ناراحت می شدید؟
این ها، سابقه شماست. ما سابقه اصلاح طلبان رو میگیم شما میگید فحش نده!
Iran, Islamic Republic of
وقتی که حرف شیمون پرز برات حجته یعنی واقعا از حق دوری
Iran, Islamic Republic of
حرف شیمون پرز در مورد سربازان خودش، چرا حجت نباشه؟ این یک.
پس چرا باهاش همون سال مرزبندی نکردید اگه سربازش نیستید؟ این دو.
شعار نه غزه نه لبنان در روز قدس رو کی سر داد؟ طرفداران خاتمی.
پس سربازان شیمون پرز هستید دیگه.
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
میدونی چرا شیمون پرز صهیونیست لو داد که شما اصلاح طلبا سربازانش هستید؟
چون میخواست بهتون پیغام بده بیاید تو خیابونا. شما رو سوزوند. حالا زور میزنی میگی نه سربازش نیستیم! حمایت از کسی چون خاتمی، یعنی سربازی شیمون پرز.
Iran, Islamic Republic of
شیمون پرز گفته؟ از کی تا حرفای شیمون پرز واسه شما شده مدرک
Iran, Islamic Republic of
از وقتی که حرف شیمون پرز با عمل شما هماهنگ باشه، حرفش مدرکه. مگر حرف رهبری را زمین نذاشتید؟ مگر موسوی نمیگفت به رژیم صهیونیستی چکار داریم؟ موه همین الان، طرفداران اصلاح طلبان افسادطلب نمیگن چراغی که به خانه رواست، به مسجد حرامه؟! برخلاف قرآن، و به نفع رژیم صهیونیستی؟!
پس وقتی شیمون پرز نجس، میگه سبزها سربازانش هستن، داره راستشو میگه.
Iran, Islamic Republic of
همه حرفای شیمون پرزو قبول داری یا فقط اینجاشو قبول داری
Iran, Islamic Republic of
فقط اینجاش رو، چون با اعمالتون میخونه.
Iran, Islamic Republic of
پس معلومه کلا تعطیلی
Iran, Islamic Republic of
تو جاهلی نمیفهمی. حرف ما مثل روز روشنه. درود بر اسلام و انقلاب اسلامی.
مرگ بر منافق کج اندیش.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی یا صادق نیست یا شجاعت ندارد که حرف محفلی را علنی بزند لذا غیر صادق و غیر شجاع نمی تواند لیدر باشد
Iran, Islamic Republic of
خاتمی یه چیز بیشتر نیست: فتنه گری محبوب منافقین.
Iran, Islamic Republic of
اخی پس ۲۴ میلیون در کشور داریم که به اذن ایشون رای میدن اره ؟
خدا رو شاکرم که نمیزاریم تفکر امثال تو دیگه جایی داشته باشن
Iran, Islamic Republic of
24 میلیون نه بلکه 40 میلیون نفر در ایران فقط به اذن رهبر معظم انقلاب رای میدهند.
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای ولایت
Iran, Islamic Republic of
اولا تفکر ما، تفکر اسلام ناب محمدی است. شما کاره ای نیستی که اجازه بدی یا ندی. تمام پیامبران، برای ترویج این تفکر مبعوث شدند و این تفکر، سرتاسر گیتی رو گرفته است.
ثانیا 24 میلیون اگر به اشاره سید شیاد بودن، همون سال 84 به معین رأی میدادن یا در سال 90(6 سال پیش) به لیست یاران خاتمی برای مجلس شورای اسلامی، رأی میدادن. اما رأی ندادن.
معلوم میشه علت رأی مردم، چیزی غیر از خاتمی و افسادطلبانه. اونم در صحبت با بسیاری از مردم، متوجه میشیم. مردم سیاسی رأی ندادن. دیدن از جناح مقابل به خواسته هاشون نرسیدن، به جناح سیاسی دیگه رأی دادن. در مورد هاشمی هم همین بود. در مورد خاتمی هم همین بود. در مورد احمدی نژاد هم همین شد.
منتهی خاتمی و دار و دسته اش، اتاق فکرهایی دارن که برای انحراف افکار مردم، نقشه میکشن. الانم نقشه، بالا بردن وجهه نداشته خاتمی هست.
با توضیحاتی که دادم، اگه آزاده باشی، میفهمی.
Iran, Islamic Republic of
باز هم توهم فکر نکنم توهم این قوم پایانی داشته باشد
Iran, Islamic Republic of
توهم نیست. واقعیته.
ما علنا گفتیم دنبال اسلام و انقلابیم.
شما افسادطلبان و خاتمی هم علنا گفتید دنبال آزادی و دوری از دین و زندگی به سبک آمریکا و حذف ولایت فقیه هستید.
لایحه دوقلوهای خاتمی که میگفت اختیارات رهبری باید به رییس جمهور داده بشه، یعنی شما گروه منافقید. اینکا معلومه که علنا قبول نکنید! چون کسی گولتون رو نمیخوره. ولی عمل مهمه.
ما هم انتخابمان، اسلامه. اما نه اسلام آمریکایی افسادطلبان. اسلام ناب محمدی.
Iran, Islamic Republic of
واقعیت نیست بلکه کاملا توهمه چون در هیچ کجای اسلام رحمانی جایی برای فحش و ناسزا و توهین وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
...
ما اسلام رحمانی نداریم. ما، رحمت نسبت به دوستان و شدت نسبت به دشمنان را داریم. قرآن مجید، میفرماید:
"اشداء علی الکفار، و رحماء بینهم."

همین جمله شما که از حسن روحانی نقل شده، نشان دهنده انحراف شما از قرآن است و برای شناخته شدن افسادطلبان، کافیست. مهم نفس پذیرنده است.
دیدی که واقعیت شما را میشناختیم و توهینی نبود جز شناخت شما.
Iran, Islamic Republic of
سید محبوب و مظلوم هم صادقه و هم شجاعت داره و هم محبوبه و همین نگرانتون میکنه و الا کاری بهش نداشتین
Iran, Islamic Republic of
سید منفور اگر شجاعت داشت حرفش رو در خفا نمی گفت در انظار حرف خود را بیان می کرد.
Iran, Islamic Republic of
اگه نگید مظلومیت سید خندانتون چیه، از خودتون کمترید.
من یه نمونه بگم:
در تاریخ 1381/06/08، محمد خاتمی رییس جمهور وقت، خبر از تهیه و تدوین لایحه دوقلوها میدهد. لایحه ای که حذف نظارت استصوابی شورای نگهبان و در واقع بی اثر کردن شورای نگهبان، محور اصلی آن است.
شکوری راد، عباس عبدی، و سعید حجاریان از عناصر اصلاح طلب و حزب منحله مشارکت، اعلام میکنند که اگر این لایحه دولت تصویب نشود، رییس جمهور، تصمیمات دیگری خواهد گرفت و احتمالا استعفا خواهد داد!
این تهدیدات نظام و رهبری، یک نمونه از مظلومیت های این سید شیاد است. در این مورد، حرف های دیگری هم هست که ان شاء الله، در فرصت های دیگر، مطرح خواهد شد.
United States
ممنوع التصویری و...
Iran, Islamic Republic of
ممنوعیت تصویر یک فتنه گر و یه منافق داخلی، این ظلمه؟! کارای این فتنه گره که ظلمه. وگرنه نمایش تصویر یه انسان که حق ذاتی نیست! اقدام به براندازی کرده، پس دشمن نظامه و نباید تبلیغ بشه. ما هم، پشت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم. خاتمی دشمنه، نه مظلوم.
Iran, Islamic Republic of
وقتی بهت هزاران توهین بشه و اجازه دفاع نداری این یعنی مظلومیت
Iran, Islamic Republic of
اولا توهین نشده. فتنه گری یا نفاق، صفاته و دلیل هم داره که خودت میدونی.
ثانیا افسادطلبان این همه رسانه دارن. چرا حرفش رو نمیزنه؟ چرا در خفا میگه سال 88، تقلب نشده بود؟!
پس خاتمی... نه مظلوم.
Iran, Islamic Republic of
حالا فهمیدی معنی مظلومیتو یا هنوزم خودتو به نفهمیدن میزنی؟
Iran, Islamic Republic of
صبر کن.
گفتی اجازه دفاع. وقتی افسادطلبان، صدها تریبون دارند، پس میتواند از خودش دفاع کند. دفاعی ندارد! چهره این برانداز، افشا شده است.
خب پس تریبون داری. اما هنوز قبول نکردی که مظلومیتی وجود ندارد.
به نظر میاد مجبوری این نظرات رو تند تند بنویسی! گویا یه جور موظفیه که باید طی بشه و انگار باید به طرفت بگی نمیفهمه که چوب خطت تو این سایت رو پر کنی! چقدر بیچاره اید شماها!
صامین
Iran, Islamic Republic of
مجبوب دل عمو سیروس دیگه؟
Iran, Islamic Republic of
عمو بهروز
Iran, Islamic Republic of
...
فتنه گر، دندان نشان دهد؟!
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم

خطاب به خاتمی فتنه گر؛
اولا، شما خود جزء سران فتنه اید. مگر میتوانید خود، خودتان و شریکان جرمتان را عفو دهید؟!
ثانیا، مجرم کاری به علت ندارد و میخواهد به هر طریقی آزاد شود، اما نظام، و قوه قضاییه، و مردم مؤمن، کار دارند. شما که بی دلیل سران فتنه نشدید. 8 ماه زحمت کشیدید! حالا میخواید بذارید برید؟!
ثالثا، آقای رییس جمهور یا هر کس دیگر، وقتی میخواهد وعده ای دهد، بابد نگاه کند که اصلا در حیطه وظایفش هست یا خیر. حصر، تبعید، و حبس مجرمان، چه ربطی به دولت دارد که رفع این ها، ربط داشته باشد؟ این حرف ها نشان میدهد که اصلاح طلبان و سرانشان، هیچ اعتقادی به قانون و تفکیک قوا ندارند.
رابعا، رییس جمهور، در تلویزیون که وعده رفع حصر نداده. اگر وعده عمومی داشت، باید در تلویزیون میداد. گرچه با هم وعده اش، خارج از حیطه وظایفش و باطل است.
خامسا، مثلا سران فتنه میتوانند منشأ چه همبستگی و همدلی شود؟! فتنه گران که با هم و با شمایند. مؤمنین و انقلابیون هم که به خون شما، تشنه اند. این وسط قرار است چه دوستی بین لشگر ایمان با لشگر نفاق روی دهد؟! یا مثلا خود تو؟ از تاریخی که رأی آوردی و جریان افسادطلب آمد سر کار، بخشی از مردم را بی ایمان و غرب زده و ترسو بار آوردید و جامعه را دوشقه کردید. بعد هم که گروه دیگری سرکار آمد، جلوی رأی مردم ایستادید و کشور را تا آسانه جنگ داخلی بردید. حرف زدنتان را هم کافیست یک نفر ببیند! مثل اتهامات سردمداران آمریکا در مورد وضع حقوق بشر در ایران می ماند! از جرم رد میشوید و ظالم را، مظلوم نشان میدهید. همبستگی و همدلی زوم میکنید! امثال شما با آزادی سران فتنه، دنبال آزادی جرم و جنایت و لشگرکشی های بی منطق، در ایرانید.
سادسا، گفتی که معتقدی رهبری نظرش مثل توست و میخواهد مسأله حل شود و جالبه گفتی هیچ کسی حق ندارد بگوید رهبری نمیخواهد!
جناب تصور کردی با بچه صغیر طرفی؟! دستور مستقیم از اتاق فکرهای صهیونیستی آوردی و فرمان چسباندن رفع حصر به رهبری رو صادر کردی، خیال کردی خیلی تمیز کار اطلاعاتی کردی؟! خودتی. ما هم نشستیم حق و باطل رو تو تعیین کنی! اولا کسی که اطلاعی ندارد، حق ندارد حرف بزند، نه بقیه. تو از نظر رهبری اطلاع نداری. تو حق نداری حرف از نظر رهبری بزنی، نه ما. ثانیا این عادت زشت رو طرفدارانت هم داریم که از طرف مردم حرف میزنن. ترک کن این بی ادبی رو. به هر حال، منافق با ادب، بهتر از منافق بی ادبه.
سابعا، حرف آخر: آهای خاتمی‌؛ سرباز نقشه های دشمن، تویی که وارد فاز مقابله علنی شدی، با جورج سوروس دیدار میکنی، از فتنه گران انگلیسی دفاع میکنی، اطلاعات می بری و فرمان می آوری، بدون شیعیان حسینی، برای تعریف جدیدی از کربلا آماده اند. بسیارند کسانیکه میخواهند نشان دهند اهل کوفه نیستند که فاطمه، در غربت شهید شود، علی، تنها بماند، و پسرش، گرفتار دعوت کوفیان پشیمان، شود.
برو که اگه تا الان زنده ای، به خاطر حلم اماممان زنده ای. حوصله اماممان که سر برود، در این راه باطل، سرت می رود. برو تا 20 میلیون بسیجی رو نفرستادیم سراغت.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
... بدون که مردم ما پشتیبان سید مظلوم بودند و هستند و خواهند بود. اینجا جای این خزعبلات ثانی و ثالث و رابع نیست.
...
Iran, Islamic Republic of
جواب شما به همین اولاً ثانیاً هاست که مشخص میکنه این نکات، خزعبلاته یا واقعیات خاتمی فتنه گر. فعلاً که جوابی نداشتی. منتظر استدلالتمون هستیم. تا بعد.
Iran, Islamic Republic of
عمو جون جوابت داده شد به نقطه چین ها دقت کن که جهان زحمت سانسورش رو کشیده!
Iran, Islamic Republic of
اونی که نقطه چین میشه، فحش و ناسزاهاست که قرار نیست درج بشه، نه جواب سؤالات معمولی.
جوابی نداشتی، مجبوری لافی بزنی بلکه بگیره. مثل ادعای تقلب.
Iran, Islamic Republic of
اگه قرار باشه هرکی از حرفی خوشش نیومد بگه خزعبلات که نمیشه. راست میگی جوابشو بده. حالا از ثالثاً رابعاً بدت میاد، من برات شماره بندی میکنم. ولی نمیشه از خاتمی دفاع کنی و جواب ندی.
1- مگه مجرم میتونه بگه جرمم مهم نیست، ولم کنید؟
2- مگه رییس جمهور یا هر کی، میتونه وعده خارج از حیطه اختیارات قانونیش بده؟
3- روحانی در کدام برنامه تلویزیونی یا رادیویی، شعار رفع حصر داده؟
4- دقیقاً چه همبستگی بین طرفداران انقلاب با طرفداران خاتمی و فتنه گران هست؟
5- مگه میشه خاتمی، از طرف رهبری بگه ایشون موافق حل مسئله حصر است؟ بعدم بگه کسی حق نداره غیر از این فکر کنه!
6- مگه خاتمی، با جورج سوروس، نظریه پرداز کودتاهای مخملی، دیدار و گفتگو نکرد؟
اینا همه حرفا و کارای خاتمی هست. جواب بده ببینیم کی خزعبلات میگه.
Iran, Islamic Republic of
حالا شما خوتو هی بکوب زمین بگو مظلوم مظلوم با این چیزا این خائن پاک و منزه نمیشه اگر مردم هوشیار شدند و از انتخاب خودشون درس گرفتند مشمول رحمت الهی و حیات طیبه خواهند شد و الا بدست خود خود را به هلاکت خواهند افکند ما مامور به و ظیفه ایم نه نتیجه و به حول الهی در رکاب ولایت جان ناقابل را تقدیم می نمایم
Iran, Islamic Republic of
احسنت. عالی بود. حرف شما، معنای ایمان است.
ان شاء الله، در راه اسلام و ولایت، سربازی کنید و پایدار بمانید.
Iran, Islamic Republic of
شما داری خودتو به زمین میزنی که بگی خاتمی محبوبیت نداره ولی بهتر از همه میدونی اگه خاتمی محبوبیت نداشت کاندیدای مورد نظرش رای نمیورد
Iran, Islamic Republic of
روحانی رأی می آورد. حالا خاتمی خودش رو بهش بچسبونه این میشه رأی مردم به نامزد خاتمی؟!
آخه چرا طرفداران خاتمی اینقدر دروغگویند؟
Iran, Islamic Republic of
خزعبل رو تو میگی و هم فکرای ضد قانونت
ما به جد خواهان مجازات سران فتنه در وقت مناسب هستیم
ماخواهان حذف همه مسولان غرب زده و وابستگان به تفکر لیبرالی از پست های کلیدی نظام اسلامی که حاصل خون پاک ترین فرزندان این مرز و بوم است میباشیم
ما خواهان سپردن مسولیت های بزرگ کشور به جوانان متعهد کار بلد و پر انرری بجای مسولان پیر و رفاه زده ایم
زنده و جاوید راه امام رهبری و شهیدان
Iran, Islamic Republic of
محبوبیت یعنی اینکه با اشارتی مردم به کاندیدای مورد نظرت رای بدهند
Iran, Islamic Republic of
اولا اگر اشارتی بود، در انتخابات مجلس 82 و 86 و 90، و ریاست جمهوری 84 و 88، خاتمی زیاد انگشت اشارتش رو چرخوند! ولی مردم برگردوندن تو چشمش. تا سال 90 یعنی همین 6 سال پیش. پس اشارتی در کار نیست و کسی اصلا خاتمی رو داخل نظام قبول نداره. اینکه منطقش مشخصه.
ثانیا، اگر کسی بیاد خودشو به فرد برنده بچسبونه، این میشه انگشت اشارت؟ یا میشه شیادی؟
خود افسادطلبان بودن که گفتن حسن روحانی، رحم اجاره ای ماست. چون در حال حاضر رأی نمیاریم، باید به روحانی متصل بشیم. رحم اجاره ای رو خود نظریه پردازتون گفته. این همون چسبوندن خود به فرد برنده است. اشکال کار اینه که اهل مطالعه نیستی، و با یه نیتی، فقط اومدی تو سایت ها برای دفاع از خاتمی.
ثالثا اصلا فرض محال که خاتمی محبوب شرق و غربه. خب این که نمیشه حق. حق، به تصمیمات یک نفر بستگی داره، نه کف و سوت و هوادار. حتی اگه حرف مورد نظر شما رو بپذیریم، خاتمی با اقدام به براندازی و با اون نظرات و عقاید ضد دینش، یه منافق با طرفداره. معاویه هم طرفدار زیادی داشت.
پس سعی نکن مردم رو فریب بدی. از قیامت بترس. از روزی که با این بشر محشور و در دونه دونه اعمالش شریک باشی بترس.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز محترم‌؛
وقتی میفرمایید نیروهای ارزشی نظر بگذارند، بعد با کلی زحمت، نظر میگذاریم و خاتمی فتنه گر رو رسوای عالم میکنیم، بعد درج نمیکنید، در واقع دارید به نیروهای ارزشی میگید که دیگه نظر نذارن.
شاید علت اینکه الان کم نظر میگذارن، همین باشه.
Iran, Islamic Republic of
چون نظراتتون بیشتر باعث زیر سوال رفتن خودتون میشه و جز فحش و تهدید و ناسزا حرف دیگه ای بلد نیستین
احسان
Iran, Islamic Republic of
تکرار میکنم روحانی مچکریم.....علی برکت الله
Iran, Islamic Republic of
به جای حرف های احساسی، این سؤال را جواب دهید که چرا خاتمی با جورج سوروس، نظریه پرداز کودتاهای مخملی دیدار کرد؟
با هم قوم و خویش بودن؟! سفر کاری بود؟! چه کاری؟ بین آن ها چه گذشت؟
به هر حال، نهادهای اطلاعاتی، حضور ایشون رو به میزبانی سوروس، رصد کردن. آیا نباید بدیم چه قرابتی بین رییس جمهور اسبق با یه طراح معروف کودتا وجود داره؟
Iran, Islamic Republic of
جوجه سیروس؟ حالا کی هست این جوجه
Iran, Islamic Republic of
سرور خاتمی و جوجه ضدانقلاب هاست! میشناسیش.
Iran, Islamic Republic of
نوشتیم کیه. برو بخون. خودتم به حماقت نزن.
Iran, Islamic Republic of
وزارت کشور خاتمی، شخص وزیر کشور موسوی لاری، و معاونش تاجزاده، در اغتشاشات کوی دانشگاه و هدایت آشوبگران به سمت بیت رهبری، نقش داشتند.
Iran, Islamic Republic of
خاتمی، حامی اصلی میر یزید در انتخابات 88 بود و شریک جرم وی در فتته 88.
درخواست رفراندوم بعد از مشخص شدن نظر مردم در انتخابات را، خاتمی مطرح کرد. درحالیکه این گروه، دایما از مردم سالاری میگویند.
دیکتاتورهای مردم سالار!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مذاکرات طولانی مدت میان دولت خاتمی با گروه 1+5 به دبیری حسن روحانی، به پلمپ تأسیسات هسته ای، بدون کسب امتیاز، و بدون گرفتن حق فعالیت هسته ای صلح آمیز، منتهی شد.
الان هم حسن روحانی در مقام رییس جمهور و خاتمی در مقام جاده صاف کن، برجام را تحویل ملت دادند. در حالیکه برق هسته ای نداریم. توسعه هسته ای متوقف شد. احداث نیروگاه های جدید متوقف شد. برای مبادلاتمان هم، شرط مذاکرات موشکی را گذاشته اند.

رابطه بین جمهوری اسلامی، افسادطلبان، دشمن مشخص است. دشمن از راه دور نمیتواند به ایران ضربه بزند. لذا به پل نیاز دارد. این گروه، پل ضربه دشمن به جمهوری اسلامی اند و در غرب، آموزش ها و پرورش های لازم را دیده اند.
Iran, Islamic Republic of
پدر خاتمی گفته پسرش غرب زده است. مراقب باشید!
مراقب این عاق والدین باشید.
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد دوره خاتمی، عبارت بود از: اقتصاد نفتی یارانه ای. چیزی شبیه به عربستان سعودی با رفاه کوتاه مدت و بردگی بلندمدت نفتی. اقتصادی که به تصمیمات دشمن، کاملا قفل شده و آسیب پذیر است. خیانت های اقتصادی خاتمی، از خیانت های سیاسی او بیشتر است.
Iran, Islamic Republic of
سربازان جبهه دشمن، نمیخواهند خیانت های خاتمی و طیف او، به بحث و تبادل نطر گذاشته شود. لذا در قالب یک دستورالعمل، بر واژه های احساسی همچون سید خندان، محبوب قلب ها، سید عباشکلاتی، سید مظلوم، و... تمرکز میکنند تا فرصت طرح مسایل جدی و تفکر راجع به آن هارا، از مردم بگیرند.
مراقب این ترفند خناسان باشید. فقط، بحث مستند و علمی کنید.
Iran, Islamic Republic of
سربازهای خاتمی، محکوم به نابودی هستن. ما از پس آمریکا و داعش براومدیم. اینا که بالذات ترسو هستن.
Iran, Islamic Republic of
... ما به آن سید و آن میر ارادت داریم
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله با هم محشور شوید !
Iran, Islamic Republic of
انشاله جنابعالی هم با حسین بازجو و رئیسی و رسایی و بقایی محشور بشی. اونوقت آی بهت بخندیم! قیافت دیدنیه خخخ
Iran, Islamic Republic of
جهنم جای خندیدن نیست فتنه گر. اونجا در کنار خاتمی، باید از نظریه جدایی دین از سیاست خاتمی دفاع کنی. چون همراهشی و ایشون موافق این نظریه. تو دفاع کن اگه سربلند شدی، بعد بخند.
Iran, Islamic Republic of
محشور شدن با بازجویی که از ضدانقلاب و منافقین بازجویی کنه، مگه چیه؟ اینکه افتخاره. محشور شدن با پادوهای آمریکا و رژیم صهیونیستی بده.
کی تا آمریکا میگه پِخ، میگی وای جنگ شد! همه چیو بدیم؟!
Iran, Islamic Republic of
انشالله من كه شخصا از خدا م هست
لياقت ميخواد در كنار اين ابرمرد تاريخ بودن
چه اين دنيا چه اون دنيا
انشالله نسيب من بشه :)
Iran, Islamic Republic of
جالبه! طرفداران خاتمی، اون دنیا رو قبول هم دارن؟! پس چرا از هرچی پلشت و پلشتیست حمایت میکنید؟!
خیر. قبول نداری اون دنیا رو. دروغ میگی
Iran, Islamic Republic of
نفس های اسیر شیطان هم، به شیطان ارادت دارند. تکراریه.
Iran, Islamic Republic of
خنده میگیره وقتی که میبینم خوب دشمن توانسته ملت را به دو گروه اصلاح طلب واصولگرا تقسیم بکند واز به جان هم انداختن آنها به ریش نظام بخندد.واز آن مهمتر که دشمن خوب توانست به دو گروه القا کند که هر کدام از دو گروه برای در دست گرفتن قدرت باید دیگری را بکوبد که با این کوبیدن ها نظام کوبیده میشود .واز طرفی با دوستگی در ارکان نظام خوب از خجالت هم در میان.اگه نظام به اصل مشروعیت ابتدای انقلاب که همانا فقط وفقط مردم بودند که تصمیم اول وآخر را گرفتند وهمگی گردن نهادند برگردد دشمن که هیچ .هیچ فتنه گری نمیتواند حتی ایجاد فتنه در بیم مردم را بکند
Iran, Islamic Republic of
فتنه 88 را، چه گروهی ایجاد کردند؟ افسادطلبان.
آمریکا را چه کسانی با برجام، پرروتر کردند؟ افسادطلبان.
مخالفان حضور در سوریه و مبارزه با داعش، کیا بودند؟ افسادطلبان.
فسادهای اقتصادی طرف کیاست؟ ژن های پارتی بازی رو کیا دارن؟ افسادطلبان.
این واقعیات رو نمیشه نگفت.
Iran, Islamic Republic of
اونی که ملت رو تقسیم کرد، هاشمی و خاتمی بود که از دوره ایشون، اون مردم معتقد و یکدست زمان انقلاب و جنگ، به دو دسته مذهبی، و غرب زده تبدیل شدن.
متوجه شدید دشمن کی بود و ما کجا؟!
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: بد خواهان هاشمی بدانند هاشمی زنده است تا نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی فرمودند "چون" نه "تا".
نقوا بگو چرا طرفداران خاتمی، جمله امام رو با دروغ تحریف میکنن؟ زود.
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی: بد خواهان بدانند هاشمی زنده است چون نهضت زنده است
بیژن
ملاک حال فعلی افراد است!هاشمی عاقبتش چه شد !کجا مرد؟استخر فرح!آیا ولایت فقیه زمانش را اطاعت امر کرد یا با فتنه بود؟
Iran, Islamic Republic of
همون جمله امام یعنی چی؟ یعنی امام میفرماید هاشمی زنده است چون انقلاب هست. یعنی زنده بودن هاشمی، مدیون انقلاب است.
یا معنای ساده جملات رو هم شما خاتمی چی ها نمیفهمید،
یا حتی از امام هم برای مطامعتون سوء استفاده میکنید.
Iran, Islamic Republic of
...جان منظور امام زنده بودن جسمی نیست زنده بودن یاد و نامه آخه یکم مطالعه کنی بعد اینجا نظر بپرونی بد نیست
Iran, Islamic Republic of
نظرن نادرسته
عرزشی کش
Iran, Islamic Republic of
۸ سال دولت دست گروهک باصطلاح ارزشی بود ...
سید کاظم
Iran, Islamic Republic of
عاشقتم ممنوع الخروج دلها
Iran, Islamic Republic of
دل های کور منافقین
محمد
Iran, Islamic Republic of
فدات شم
Iran, Islamic Republic of
ننگ بر فتنه گر.
Iran, Islamic Republic of
ننگ بر این م.خ مردم فریب .
Iran, Islamic Republic of
همون ممنوع الخروج دلته که نفاقش رو نمی بینی.
Iran, Islamic Republic of
سید کاظم؛ در دفاع از این فتنه گر، منطق بهتری از جانم فدات هم داری؟!
Iran, Islamic Republic of
انصافا جنس کاغذشو بهتر کنین شیشه ها قشنگ تمیز نمیشن باهاش
لطفا رسیدگی کنین
با تشکر
Iran, Islamic Republic of
معرفت در گرانیست به هر کس ندهندش...
پر طاووس قشنگ است به کرکس ندهندش...

شما نمیتوانید مطالب کیهان را درک کنید. لذا به کیهان میپرید. نشان به این نشان که در همین نظرات، یک حرف یا انتقاد منطقی ندارید و فقط از کلمات احساسی چون سید بودن، مظلوم بودن و... استفاده میکنید.
خب ما از یک جماعت بیسواد، بیش از این، توقعی هم نداریم. هر کسی به اندازه عقلش.
Iran, Islamic Republic of
شما دلواپسا که کل حیات سیاسیتون با یه تَکرار به انتها پیریه لطفا خاموش
Iran, Islamic Republic of
دلواپس بودن برای منافع ملی بهتر از فتنه گر بودن و ضربه زدن به منافع ملی است .
Iran, Islamic Republic of
همه دلواپسیم. ما دلواپس اسلام. شما نگران سید فتنه گر.
Iran, Islamic Republic of
بازم توهم
Iran, Islamic Republic of
خیر. واقعیت.
شما وقتی نگران سید فتنه گرید، یعنی در جناح او هستید.
Iran, Islamic Republic of
متوهمی برادر بدجور خود حق پنداری
Iran, Islamic Republic of
ما واقعیت رو در بالا گفتیم.
شما توهم ما را نگفتید!
کدامیک قابل استناد است؟
Iran, Islamic Republic of
ما واقعیت رو در بالا گفتیم.
شما توهم ما را نگفتید!
کدامیک قابل استناد است؟
Iran, Islamic Republic of
ترس !
Iran, Islamic Republic of
خوب مردمو گذاشتی سره کار جهان . یه مطلب میزنی یه سری میرن سره کار . فقط روشن کنین که اینم جزو ایجاد اشتغال حساب میشه یا نه
Iran, Islamic Republic of
اونو که روحانی باید آمار بده، نه جهان نیوز.
Iran, Islamic Republic of
سید مظلومان نه!
بگوئید سید جورج سوروس،جین شارپ و...
بگوئید سید دین فروشها (سروش،سازگارا،مهاجرانی)
سید خائنین،
سید فتنه گران
و شماطرفداران این سید خشک مغزهایی هستید که برای طرفداری از یک خائن وطن فروش هیچ دلیلی ندارید
United States
دقت کنید فقط فحش و ناسزا خب معلومه مردم به این تفکر رای نخواهند داد
Iran, Islamic Republic of
تو از طرف خودت حرف بزن .
شبکه مرموز افسادطلبی
Iran, Islamic Republic of
سلام بر خوانندگان محترم

با توجه به اینکه این نظردهنده، منطق مؤمنان به دین خدا را، فحش و ناسزا می خواند، لازم است کمی بیشتر راجع به شخصیت خاتمی بدانیم:
خاتمی در گردهمایی 1387/03/02 در دانشگاه تهران میگوید: "اگر دین، در برابر آزادی قرار گیرد، این دین است که باید محدود شود، نه آزادی."
این حرف را بگذارید در کنار آیات قرآن مجید:
"یا داود انا جعلناک خلیفة فی الارض فاحکم بین الناس بالحق، و لا تتبع الهوی فیضلک عن سبیل الله، ان الذین یضلون عن سبیل الله لهم عذاب شدید بما نسوا یوم الحساب" (سوره مبارکه صاد، آیه 26)
خداوند در این آیه خطاب به حضرت داود می فرماید:
ما تو را خلیفه و جانشین خود در زمین قرار دادیم، پس حاکمیت خود را بر اساس حق و عدالت استوارنما، و زنهار که در پی خواسته های خود باشی که تو را گمراه می کند. کسانی که از راه حق جدا گشته و به بیراهه می روند به سخت ترین دشواری ها دچار می گردند، زیرا روز بازرسی را فراموش کرده اند.
ذیل آیه هشدار به تمامی دولت مردان است، تا مبادا مصالح امت را نادیده گرفته و مصلحت خویشتن را در نظر گیرند و خدا را که شاهد و ناظر است، فراموش کنند.

کلامی دیگر از خدا را، بخوانیم:
"انا انزلنا الیک الکتاب بالحق لتحکم بین الناس بما اراک الله" (سوره مبارکه نساء، آیه 105)
قرآن و شریعت را بر تو فرستادیم، تا طبق آیین الهی در میان مردم حکومت کنی.

مطابق: 1. آیات صریح قرآن مجید. 2. آنچه پیامبران و امامان و حضرات معصومین، به دنبال آن بوده اند یعنی برپایی حکومت اسلامی برای تحقق اهداف اسلامی. 3. طبق قاعده عقلی که میگوید تحقق یک هدف، نیازمند ابزار و قدرت است، برای دین مداری، نیاز به حکومت است.
اما م .خ منافق، میگوید بین دین و آزادی، باید آزادی را انتخاب کرد. یعنی هم حکومت الهی را رد میکند، هم دین مداری شخصی را رد میکند (میگوید بین دین و آزادی، آزادی! یعنی دین هم نداشته باشید.)، هم جدایی دین از سیاست را مطرح میکند. یعنی دین شلکی پفکی آبدوغ خیاری!
حالا چنین شخصی با چنین عقایدی، دو دوره رییس جمهور شده اون هم در جمهوری اسلامی! پیاده نظام دشمن که عوامل م.خ و اصلاح طلبان هستند، به او میگویند سید مظلوم!
مظلوم تویی فریب خورده که شدی غلطک آدمی که هم از توبره میخورد هم از آخور. هم عبا بر تن میکند و نان میخورد هم بر دین میتازد. عملکرد وزارت ارشادش هم، دقیقا مطابق با الگوهای فکری اش بود. ...
Iran, Islamic Republic of
جورج سوروس فحشه؟ پس چرا خاتمی باهاش دیدار کرد؟
جین شارپ فحشه؟ پس چرا در فتنه 88، دستورالعمل کودتاهای رنگی اون رو اجرا کردید؟
دین فروشی فحشه؟ پس چرا خاتمی، قایل به جدایی دین از سیاسته؟ چرا گفته بین دین و آزادی، باید آزادی رو انتخاب کرد؟
خیانت فحشه؟ چرا اصلاح طلبان فراری در فتنه 88، درخواست تشدید تحریم ها رو کردن؟
فتنه گری فحشه؟ پس چرا قبل از انتخابات 88 و حتی قبل از ثبت نام نامزدها، در فروردین 88، کمیته صیانت از آراء تشکیل دادید و رسما اعلام کردید که چارچوب شورای نگهبان رو قبول ندارید؟
خشک مغزی فحشه؟ پس چرا به مردم دین مدار که به شریعت مترقی اسلام، پایبندن، همیشه خشک مغز میگفتید؟
فکر نمیکنی این نظردهنده محترم، واقعیات زشت شما رو گفته و شما احساس فحش کردی؟!
Iran, Islamic Republic of
بی خیال عمو سیروس نشدی هنوز. بس کن مردمو خسته کردی با این سیروس سیروس کردنت
Iran, Islamic Republic of
اولا سیروس، اسم هموطنان عزیزمونه بی ادب افسادطلب. خاتمی چی موذی. چرا به اسم مردمی که هی مردم مردم میکنید توهین میکنی؟ بزنیم تو سرت که صدای بزغاله بدی خاتمی چی؟
ثانیا چرا دیدار خاتمی با جورج سوروس رو نگیم؟ قرار بود خیانت هاش رو بگیم. چرا ترسیدی؟
ثالثا چکاره مردمی که میگی خسته شدن؟ نظرسنجی کردی؟
میدونی چرا از زبون مردم دروغ میگی. چون دوزار مردم رو قبول ندارید. تو دم و دستگاه اصلاح طلبی، بهتون گفتن از قول مردم حرف بزنید که باور کنن مثل شما فکر میکنن. خاتمی تون هم همینطور بود. دروغگو و ترسو.
Iran, Islamic Republic of
اولا سیروس، اسم هموطنان عزیزمونه بی ادب افسادطلب. خاتمی چی موذی. چرا به اسم مردمی که هی مردم مردم میکنید توهین میکنی؟ ...
ثانیا چرا دیدار خاتمی با جورج سوروس رو نگیم؟ قرار بود خیانت هاش رو بگیم. چرا ترسیدی؟
ثالثا چکاره مردمی که میگی خسته شدن؟ نظرسنجی کردی؟
میدونی چرا از زبون مردم دروغ میگی. چون دوزار مردم رو قبول ندارید. تو دم و دستگاه اصلاح طلبی، بهتون گفتن از قول مردم حرف بزنید که باور کنن مثل شما فکر میکنن. خاتمی تون هم همینطور بود. دروغگو و ترسو.
Iran, Islamic Republic of
سیروس که هموطنته حالا چرا از دیدار خاتمی با عمو سیروس اینقد نگرانی
Iran, Islamic Republic of
خب قبول کردی که به هموطنت فحاشید.
اما راجع به دیدار سوروس صهیونیست با خاتمی. خب بگو دیدار یک فتنه گر با پدر کودتاهای مخملی، برای خوردن چای و کیک و گفتن خاطرات سربازی بوده یا نقشه کودتای مخملی کشیدن؟
سپهر
Iran, Islamic Republic of
...حاج حسین شریعتمداری و امثالهم هم با این حرفها در آمد کسب می کنند بالاخره زندگی خرج داره .
Iran, Islamic Republic of
اگر ثابت کنم که بی حساب حرف میزنی، مرید کیهان میشی؟
1. شما میگید کیهان طرفدار نداره و اقلیته. پس اگه هدفشون کسب درآمده، باید مثل روزنامه های افسادطلب، حرف های باب میل اکثریت رو بزنن. درسته؟ پس هدف روزنانه کیهان، کسب درآمد نیست. بلکه آگاهی من و شماست که قدرت
2. اگر هم طرفدار زیاد داره و اکثریته، پس مردم حرفشون رو قبول دارن.
خب حالا کیهان و خوانندگانش، اکثریته یا اقلیت؟!
Iran, Islamic Republic of
اون كه به شير نفت وصله ملت و ميخواد چيكار :))
Iran, Islamic Republic of
خب اگه ملت رو نمبخواد پس چرا دوست ضدانقلابت میگه آقای شریعتمداری واسه نون مینویسه؟! تناقض که نمیشه.
چرا ضدانقلاب، دروغگوی رذلند؟
یزدی
Iran, Islamic Republic of
...
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
این فتنه گر... را کی محاکمه می کنید
United States
هر وقت جراتشو داشتین
Iran, Islamic Republic of
جرئت داریم به وقتش سران فتنه رو محاکمه و اعدام می کنیم عجله نکن .
Iran, Islamic Republic of
هیچ وقت جراتشو ندارین هیچ وقت
Iran, Islamic Republic of
تو فکر کن جرأتش رو نداریم. زیاد هم جوش نزنن هنوز فتنه ها و اوباش گری ها در راهه. خاتمی نیازت داره.
Iran, Islamic Republic of
در منطق اصلاح طلبان، هر کسی هر کاری نکرد، یعنی جرأتش رو نداره؟!
مثلا شما نمیری تو خیابون بپری کف آسفالت، یعنی جرأتش رو نداری؟!
یا سر کلاس در، فریاد نمیزنی، یعنی جرأتش رو نداری؟!
محاکمه و اعدام فتنه گران هم همینطور. البته بعید میدونم بفهمی.
Iran, Islamic Republic of
از روشهای منافقین پیچیده آن است که با پرروئی تمام خلاف شعارهای ابلاغی خودشان ازروشن شدن اذهان مردم بسیار وحشت دارند خودشان هم میدانند که هیچ انسان شرافتمندی حاضر به همراهی با عوامل آمریکا ، انگلیس ،صهیونیستهای جنایتکار ،امیر عبدالله سعودی نبوده ، مرتکب شدگان به چنین خیانت هائی مطرود و مغضوب تمامی ملت شرافتمندوانقلابی ایران است .از این رو فتنه گران وطن فروش که به خاطر اهداف پلید دنیائی از پادوئی BBC و دریافت پول از دیکتاتور ترین و مرتجع ترین حکومت ماقبل تاریخ (سعودی) تا عملگی جورج سوروس وهمراهی بادشمنان و درخواست تحریم مردم از دشمن و خیانت به ملت و وطن فروشی را در کارنامه خود دارند ، ازافشای چهره واقعی خود هراس دارند. آنها می‌کوشند باحفظ نقاب نفاق به به اهداف پلید خود برسند.زمان عوامفریبی های منافقانه و خیانت به انقلاب وخون صد ها هزار شهید و فرار از جرم وطن فروشی گذشته است.واز حافظه تاریخی ملت پاک نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر فتنه گر
سپهر
Iran, Islamic Republic of
من سپهر هستم مطلبی که گذاشتم سانسور کردید ناقص گذاشتید دارید مهندسی کامنت میکنید بدانید این مهندسیتان هم مانند تمام مهندسیهایتان نتیجه عکس خواهد داشت . ابتدای مطلب من عین واقعیته اگه نمتونید محبوبیت سید محمد عزیز رو تحمل کنید چرا بحث باز میکنید ...
طرفداران خاتمی، از مهندسی نظرات میگویند!
Iran, Islamic Republic of
جناب سپهر؛
سلام نمیکنم. چون دروغگو، سلام ندارد.
هیچ کسی نمیتواند بگوید خاتمی فتنه گر، بین مردم محبوبیت دارد. چون نه انتخاب مستقیمی وجود داشته که انتخاب شود، نه ابزار معتبری برای اینجور کیلیویی حرف زدن ها استفاده شده. وانگهی، خیانت های خاتمی و نفاق او، چه ربطی به محبوبیت دارد؟! شما، اگر هنری دارید، جواب خیانت های او را بدهید. خیانت که با محبوبیت یا بدن محبوبیت، پاک نمیشود!
این حرفا هم که چون روحانی رأی آورده پس خاتمی محبوب است، حرف هایی بی اساسیست. روحانی یک راستی سابق و یک چپی حاضر است. در بین طرفداران او، هم ظاهرا مذهبی بوده، هم ضدانقلاب و فتنه گر. اینکه مردم به دلیل عملکرد احمدی نژاد، به رقیب روحانی رأی ندادند که دلیل نمیشود اینطوری به هم وصل کنید و نتیجه گیری کنید!
پس زیادی تند نروید. اول به مردم دروغ نبندید. بعد حرف از مهندسی کامنت بزنید که این طور حرف زدنتان، خودش یه پا مهندسی افکار عمومیست.
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
...
سلام علیکم (!)

شما مصداق کامل آیه «لايشعرون، ما يشعرون، لايعلمون ، لايبصرون، يعمهون، صمّ، بكم، عمى، لا يرجعون» هستین.
...
سوزش شما واقعا دلچسب و جذاب است!!
Iran, Islamic Republic of
می بینم که قبول دارید لشگر شیطانید.
Iran, Islamic Republic of
صحبتت نشون میده سوزش از طرف شماست. ما استدلال کردیم و شما، سرگیجه گرفتید. کسی که با حق باشه، شکست نداره. ما، رضایت خدا را، طلب میکنیم و ان شاء الله، مشمول رضایت الهی، شویم و عاقبت خوبی داشته باشیم.
Iran, Islamic Republic of
توهم هیچ وقت استدلال نیست شما فقط متوهمی که خود را حق کامل میدانی و مخالفت را کفر مطلق
Iran, Islamic Republic of
ما خود را حق مطلق و مخالفمان را کافر مطلق نمیدانیم. بلکه شما کافر مطلق هستید. خودتون هم میگید کافرید. میگید زن ها حجاب نداشته باشن و با دشمن حربی دوست بشیم. اصلا دفاع از خاتمی و ...و سران فتنه یعنی نفاق و معاویه گری.
ما هم نگفتیم حق مطلقیم. گفتیم سرباز اسلامیم، حامی ولی زمان، و عذاب دشمنان و ضدانقلاب.
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
جهان من جواب اون ارزشی رو دادم یا چاپ نکن یا هر جا رو دوست داشتی نقطه چین نکن
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز، فقط جواب با ارزش منتشر میکنه. تو که از همین اول قبول داری حرفت ارزشی نیست، چیو چاپ کنه؟! شما خیلی به پاسخگویی علاقه مندی، افتضاحات و خیانت های م.خ که در همین صفحه بین نظرات چاپ شده رو جواب بده. اول هم از مظلومیت سید ...بوگو.
بوگو این آدمی که خودش میگه بیشتر از دین، قایل به آزادیه و دو دوره رییس جمهوری اسلامی شده، مظلومیت چیه. بقیه دوستات که هر چی بهشون گفتیم مظلومیت این سید خطرناک رو بگن، دونه دونه محو شدن. تو به جاشون بگو. من قول میدم جهان نیوز، منتشر کنه.
فقط فحش ننویسی که نقطه چین شه بعد بگی جواب دادم جهان چاپ نکرد!
Iran, Islamic Republic of
نکنه تو خودت سانسورچی جهانی ۲۱:۱۷! چون ما مثل شما هتاک و فحاش نیستیم.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز خودش فهم داره که چی منتشر کنه چی منتشر نکنه. نیاز به قیم نداره. من کارم تو سر و کپل ضدانقلاب معاند کوبیدنه و خیلی هم از کارم راضی ام.
هتاک و فحاش هم نیستیم. ما صفات و تاریخ افسادطلبان رو میگیم، شما برداشت فحش میکنی.
یکیش همین واژه فتنه گر. واقعیته. منافق. واقعیته. افسادطلب. واقعیت جماعتی که از جلسه رقاصی در حضور شهردار دفاع میکردن و میکنن.
Iran, Islamic Republic of
شاید شما مصداقش باشی چگونه اینقدر مطمئن حرف میزنی؟ اینهم نشانه متوهم بودن شما
Iran, Islamic Republic of
به شاید نیست. ما چشم داریم و عقل. وقتی فتنه گریتون و عقایدتون ضداسلام و بخوبخورهای مدیرانتون و دفاعتون ازش و دوستی تون با آمریکا رو می بینیم، بگیم شما حقید و ما باطل؟! مگه مثل شما، دیوانه ایم؟!!
Iran, Islamic Republic of
نشانه توهم خود حق پنداریه
Iran, Islamic Republic of
خودحق پنداری بله، ولی اینکه مؤمنین و ولایتمداران، حق هستند و افسادطلبان و ضدانقلاب خیر، این پندار نیست. واقعیته.
الان تویی که زیر چتر خاتمی برانداز هستی و تصور میکنی حقی!
Iran, Islamic Republic of
شاید مصداق خودتان باشید چگونه اینقد با اطمینان سخن میگویی برادر؟ شاید چشم برزخی داری الله اعلم
Iran, Islamic Republic of
معیارها را، قرآن، معرفی کرده است. آیا قرآن را هم، شما افسادطلبان، انکار میکنید؟!
Iran, Islamic Republic of
که آن معیارها اصلا با شما مطابقت ندارد چون در هیچ کجای قران توهین وتهمت و فحش ملاک برتری کسی نیست
Iran, Islamic Republic of
کدوم توهین و فحش؟! بنویس بدونیم. چون تو فقط ادعا میکنی. اما در عمل، مصداقی براش نیست.
بنویس ببینیم کدوم صفتی رو به فتنه گران منافق نسبت دادیم که در اون ها نیست. زود تند سریع؟
Iran, Islamic Republic of
سید خاتمی فتنه گر منفور به پایان خط نزدیک میشود .
Iran, Islamic Republic of
شرح خیانت های این سید ... رو در نظرات بخوانید. متوجه میشوید که او، تمام شده.
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
"کیهان: مجازات و خیانت فتنه‌گران مشمول مرور زمان نمی‌شود" خب باشه از حصر در بیارین محاکمه کنید شما که هی دم از مجازات میزنید من اصلاح طلب هم نیستم همین
Iran, Islamic Republic of
به شما ربطی نداره. هروقت مصلحت حکم کرد، از حصر در میاریم و اعدامشون میکنیم.
اما جرم سران فتنه، مشهود و غیرقابل انکاره.
اسمال
Iran, Islamic Republic of
دلواپسان در سال ۱۴۹۷ (صد سال بعد):
ما نمیترسیم فقط مصلحت نیست که فتنه گر ها اعدام بشن. بزودی اعدام میشن! خخخ
مرغ پخته خنده اش میگیره از حال و روز شما ورشکسته های سیاسی
Iran, Islamic Republic of
جناب اسمال؛
سال 1497، ان شاء الله، سران فتنه خودشون مردن و نیازی به اعدام نیست. ترجیح ما هم همینه. مثل مرحوم استخر فرح.
قبل از بردن آبروی فتنه گران، کمی فکر کن.
Iran, Islamic Republic of
اگه جرات دارین محاکمه کنین
Iran, Islamic Republic of
به وقتش. به ضدانقلاب ربطی نداره.
مرگ بر ضدانقلاب کافر
بیژن
اگر مرا رئیس قوه قضائیه میگذاشتند !میدیدی که جوهر حکمم خشک نشده می بردمشون بالای دار!و جرات را نشونتون میدادم !افسوس که این پست را به من نمیدند که نشونتون بدم جرات یعنی چه؟ و رافت اسلامی یعنی چه؟ و انقلابی یعنی چه؟
بیژن
فعلا رافت اسلامی به شما جرات داده که به این صراحت بی ادبی کنید!
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
1697هنوزم مصلحت نیست
Iran, Islamic Republic of
مصلحت رو سبزک های لجنی تعیین نمیکنن.
Iran, Islamic Republic of
سال 2000 هنوز هم مصلحت نیست
Iran, Islamic Republic of
افسادطلب داره از شدت خشم، منفجر میشه!
عاقبت نفاق، همینه. مرگ بر منافق
Iran, Islamic Republic of
کیهان شمایی؟
Iran, Islamic Republic of
اگر عوامل موساد شمایی، کیهان هم ماییم.
Iran, Islamic Republic of
سید مظلوم همچنان محبوب قلبها
Iran, Islamic Republic of
فکر نمیکنم با این خبر، آبرویی برای فرد مونده باشه. هر کسی تمام نظرات رو خونده باشه، یه دوره منافق شناسی رفته.
البته تو همچنان بنویس تا ما، خیانت های بیشتری از خاتمی رو مستند بنویسیم.
Iran, Islamic Republic of
كلا ديكتاتورن
اصلا نظر نميخوان اينا براي حكومت كه
بعد ميگن چرا مردم مارو قبول ندران
عمو تو مردم رو هيچ حساب مي كني
منطقيه كه قبولت نداشته باشن :))
Iran, Islamic Republic of
دیوونه شدی ضدانقلاب! البته بودی که با نظام اسلامی، ضدیت میکنی.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ایشالله به همین زودیا موسوی و کروبی خائن اعدام میشن ودنیا از شر اینا راحت میشه
Iran, Islamic Republic of
هر وقت جرات محاکمه رو پیدا کردین اونوقت در مورد اعدام صحبت کن و الا مورد خنده خلق الله واقع میشی
Iran, Islamic Republic of
افسادطلبان، خلق الله هستن. اما عبدالشیطانند. خنده شون هم از سر دیوانگیه.
Iran, Islamic Republic of
انشاللهش رابلند بگو
Iran, Islamic Republic of
ان شاء الله
Iran, Islamic Republic of
جناب حسین شریهتمداری حضرتعالی هم در مقام دادستان هم در مقام صدور رای دائما حکم میفرمائید به جهت صداقت حداقل برای یکبار هم که شده در مرجع زیربط چرا اعلام جرم نمی فرمائید؟البته در صورتیکه نقش شمشیر داموکلس بعهده شما نیست؟
Iran, Islamic Republic of
مقامات ذیربط، مسؤولیت خود را دارند. وظیفه آقای شریعتمداری، روشنگری برای مردم فهیم است.
Romania
مرورزمان چیست که اینقدر مهم شده که مشمول و یا غیر مشمول را پایه اساسی تحلیل خود قرارداده اید .خدا پدرت را بیامرز د امروزه تواین کشور شتر بابارش گم میشود ان وقت شما مرور زمان را برای تعقیب سیاسی به رخ میکشید.
Iran, Islamic Republic of
مرور زمان، عاملیست که برای حل بسیاری از مسایل، لازم است. به زندگی خود نگاه بیندازید میفهمید که بعضی از مسایل، باید شامل مرور زمان شوند، وقتی الان شرایط آماده نیست و باید تحمل کنید. وگرنه بدتر میشود.
در سیاست هم، گاهی باید صبر کرد و البته صبر سخت است. به همین خاطر، سیاست خوب اما سخت است.
الان هم اعدام سران فتنه، اگر قرار باشد موج تحریمی جدیدی ایجاد کند، احتمال ضرر بیشتری میرود. فعلا باید صبر کرد و به الویت های دیگر رسید.
وگرنه ما، بیش از همه، مشتاق مجازات هر متخلفی هستیم.