جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
بیانیه آیت‌‌الله کعبى در پی حمله به حوزه امام حسین(ع)

ایجاد تفرقه در صفوف مردم هدف مزدوران است

چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب: 603473
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی حادثه ناجوانمردانه حمله مسلحانه منافقین به حوزه علمیه و مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) بیانیه‌ای صادر کرد.
ایجاد تفرقه در صفوف مردم هدف مزدوران است
به گزارش جهان نيوز، آیت‌الله عباس کعبى نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پی حادثه ناجوانمردانه حمله مسلحانه منافقین به حوزه علمیه و مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) بیانیه‌ای صادر کرد.
در ابتدای این بیانیه خطاب به مردم فهیم و انقلابی خوزستان آمده است: شما مردم ‌ولایتمدار و وفادار همیشه حاضر در صحنه دفاع از اسلام و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام و انقلاب و کشور هستید و نسبت به توطئه‌ها و مکر شیاطین کاملا آگاه و بصیر هستید و در جریان هجوم مسلحانه و کینه‌توزانه خفاشان شب‌پرست به ‌حوزه علمیه و مرکز علمی مذهبی امام حسین علیه‌السلام قرار گرفته‌اید.
این بیانیه می‌افزاید: هدف این مزدوران بیگانه و دشمنان دین و ملت و کشور، ‌جنگ روانی و تضعیف روحیه‌ها و ایجاد تفرقه و شکاف دربین صفوف به هم فشرده مردم و نیز توهین به چهره‌های مردمی و هتک مقدسات دینی و مذهبی و برهم زدن آرامش روحی وروانی و امنیت مردم است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این بیانیه اشاره کرده است:‌ اقشار گوناگون مردم و مسئولان و شخصیت‌های مذهبی و سیاسی و امنیتی و قبائل و عشایر غیور از طریق حضور در حوزه و مرکز امام حسین علیه‌السلام و پیام‌های کتبی و مصاحبه‌ها و بیانیه‌ها و تماس‌های تلفنی از این جنایت ابراز تنفر کردند. با وحدت و برادری و همدلی همه توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کنیم.

آیت‌الله کعبی در بیانیه خود با بیان اینکه اینجانب از این همه ابراز لطف و محبت و حمایت‌ها صمیمانه تشکر می نمایم، تصریح کرده است: تاکید می‌نمایم که در کنار مردم عزیزمان با صلابت و استحکام و با عزم و اراده قوی تر در دفاع از اسلام و اهل بیت علیهم‌السلام و انقلاب و کشور در مسیر ولایت با مقاومت ایستاده‌ایم و دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و آنان را در توطئه‌هایش ناکام می‌گذاریم.

در این بیانیه آیت‌الله کعبی با تاکید بر اینکه برای تجدید بیعت با دین و ولایت و کشور و اعلام تنفر مجدد از توطئه‌های دشمنان در روز سوگواری برای امام هفتم مظلوم موسی‌بن جعفر علیه‌السلام در حسینیه مرکز امام حسین علیه السلام در جمع شما مردم انقلابی و وفادار خواهم بود، تصریح کرده است: برای ساخت جامعه نمونه ایمانی و صالح با عقلانیت و معنویت و وحدت و بصیرت و مقاومت و پیروی از ولایت بر همه سختی‌ها و موانع غلبه خواهیم کرد و قله های پیشرفت و عدالت را فتح خواهیم کرد، به امید آنکه در امتحان‌های الهی و فتنه‌های آخر الزمان سربلند و پیروز باشیم.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *