جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۴
رئیس کل دادگستری گیلان اعلام کرد:

اجرای حکم قصاص قاتل اهورای ۳ ساله در زندان

سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 602931
۲۵ مهرماه سال گذشته یک فقره کودک آزاری منجر به قتل در رشت اتفاق افتاد که در نهایت در ۱۶ آذر ماه قاتل اهورای ۳ ساله به قصاص نفس محکوم شد و حکم صادره صبح امروز در زندان رشت اجرا شد.
اجرای حکم قصاص قاتل اهورای ۳ ساله در زندان
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، ۲۵ مهرماه سال گذشته یک فقره کودک آزاری منجر به قتل در رشت اتفاق افتاد که در نهایت در ۱۶ آذر ماه قاتل اهورای ۳ ساله به قصاص نفس محکوم شد و حکم صادره صبح امروز اجرا شد.ماجرا از این قرار بود که ناپدری یک پسربچه حدوداً 3 ساله پس از آزار و اذیت جسمی این کودک، سر طفل را به دیوار می‎کوبد که در اثر این اقدام کودک فوت می کند.

ناپدری طفل در بازجویی اظهار داشته که هیچگونه سابقه و مشکل روانی نداشته و در زمان اقدام به این عمل مجرمانه مواد مخدری نیز مصرف نکرده است اما به منظور بررسی دقیق این ادعا پرونده به پزشکی قانونی ارجاع شد.حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان در این زمینه گفت: طبق نظریه پزشکی قانونی علت تامه فوت خونریزی مغزی گزارش شده است.

دادستان رشت همچنین هفت آبان ماه از صدور کیفرخواست و ارسال پرونده قتل اهورای ۳ ساله به دادگاه خبر داد.وی با اشاره به دریافت نظریه نهایی پزشکی قانونی تصریح کرد: این پرونده پس از طی مراحل قانونی در دادسرا با صدور کیفرخواست کودک آزاری و قتل عمد به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.

گفتنی است جلسه محاکمه قاتل اهورا ۸ آذر ماه در دادگاه ۱ کیفری استان گیلان برگزار شد.سیاوش پور رئیس کل دادگستری گیلان در 17 بهمن ماه از تایید رای پرونده اهورای سه ساله در دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: پس از انجام تشریفات و تقاضی اولیای دم و استیذان از رئیس قوه قضاییه رای به مرجله اجرا در خواهد آمد.

گفتنی است؛ رییس کل دادگستری استان گیلان صبح امروز در گفت وگو با میزان گفت:حکم قصاص قاتل اهورای ۳ ساله در زندان رشت اجرا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اون سلبریتی که هی طلاق و ازدواج مجدد را تبلیغ میکنن ببین!
الان یه بچه و یه مرد قربانی خودخواهی های یک پدر و مادر شدن. پدر و مادری که بچه ای را به این دنیا آوردن اما حاضر نبودن مسئولیت ها و محدودیت هاش را بپذیرن!
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه رسانه ملی که چند سالی است ازدواج پسران با زنان بچه دار را تبلیغ میکنه!
از ازدواج پریای مطلقه با دو بچه با پسرخاله کوچکتر از خودش بگیر تا ازدواج رحمت مجرد با فهمیمه بیوه با دوبچه
Iran, Islamic Republic of
اون زن که بخاطر خودش فرزندش را زیر سایه یک مرد برده هم مقصره
Iran, Islamic Republic of
یک بچه چشم وا نکرده پرپر شد یکی دیگر هم بخاطر جرمش به جزاش رسید.
در این کشور رشته جامعه شناسی و آسیب شناسی داریم ؟ چکار میکنند ؟