شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

۷۴هزار نفر برای حج تمتع ثبت نام کردند

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 602443
سخنگوی سازمان حج و زیارت از ثبت نام ۷۴ هزار و ۵۰۰ نفر برای اعزام به حج تمتع در سال جاری خبر داد.
۷۴هزار نفر برای حج تمتع ثبت نام کردند
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، وحید اسکندری گفت: براساس فراخوانی که در بهمن ماه سال گذشته انجام شد تا کنون بیش از ۷۴ هزار و ۵۰۰ مشتاق زیارت خانه خدا در سامانه حج اطلاعات خود را تکمیل کرده اند.

وی افزود: این افراد در دو مرحله هزینه های خود را واریز می کنند که در مرحله اول ۱۰ میلیون تومان پرداخت کرده اند و مابقی آن را نیز در اردیبهشت ماه واریز می کنند که زمان قطعی آن اعلام خواهد شد.

سرپرست روابط عمومی سازمان حج و زیارت در مورد افزایش ظرفیت اعزام زائران حج تمتع، اظهار داشت: هنوز قطعی مشخص نیست که ظرفیت اعزام زائران به حج سال ۹۷ افزایش پیدا می کند یا خیر و فعلا تعداد اعزام ها همانند پارسال ۸۲ هزار و ۵۰۰ نفر است.

اسکندری در مورد اعلام اولویت های بعدی برای ثبت نام نیز تاکید کرد: در فراخوان انجام شده افرادی که تاریخ فیش آنها تا ۳۰ آبان سال ۸۵ بود میتوانستند ثبت نام کنند که این اتفاق نیز رخ داد و تعدادی از ظرفیت باقی مانده اعزام نیز برای متقاضیانی است که ثبت نام اولیه را انجام داده و در لیست رزرو قرار گرفته اند.

وی افزود: به همین دلیل امکان اعلام اولویت های بعدی برای ثبت نام در کاروان ها وجود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *