جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

زمان ثبت‌نام قطعی حج تمتع ۹۷ اعلام شد

چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب: 592999
سازمان حج و زیارت از دارندگان فیش‌های حج تمتع تا پایان دی ماه ۹۵ درخواست کرد که نسبت به تکمیل اطلاعات خود از روز هشتم اسفند ماه اقدام کنند.
زمان ثبت‌نام قطعی حج تمتع ۹۷ اعلام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم،  سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای از دارندگان فیش‌های ححج تمتع تا پایان دی ماه 85 در خواست کرد که نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است: از دارندگان فیش‌های حج تا پایان دی ماه 1385 دعوت می‌شود به ترتیب اولویت از روز سه‌شنبه هشتم اسفندماه 96 با مراجعه به سامانه reserve.haj.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند ضمن اینکه مشخصات کاروان‌ها در همین سامانه و سامانه حج و زیارت استان محل سکونت خود، به اطلاع متقاضیان رسیده است.

همچنین ترتیب اولویت‌های فراخوان شده به همراه نشانی دفاتر خدمات زیارتی در شهرستان‌های هر یک از استان‌ها در سامانه‌های مذکور قابل مشاهده است؛ تاکید می‌شود، اولویت ثبت‌نام با کسانی است که از چهارم بهمن ماه نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه حج اقدام کرده‌اند.

همچنین متقاضیانی که نمی‌توانند به صورت مستقیم از طریق سامانه به ثبت‌نام بپردازند، می‌توانند به دفاتر خدمات زیارتی سراسر کشور مراجعه داشته باشند تا روند نام‌نویسی در این رابطه انجام پذیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقا جان
توی سوتیتر نوشتید دی ماه 95 ، در متن دی ماه 85 هست که این صحیح است . لطفا اصلاح کنید .