شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

شهرام شکیبا:از خانواده دور شدم

پنجشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب: 601720
مجری برنامه «سر خط» با اشاره به ویژگی های این برنامه اظهار کرد که در آن به صورت غیرمستقیم به موضوع دفاع مقدس پرداخته شد.
شهرام شکیبا:از خانواده دور شدم
به گزارش جهان نيوز، شهرام شکیبا مجری تلویزیون درباره ویژه برنامه «سر خط» که در روزهای ابتدایی سال روی آنتن رفت، گفت: این برنامه از محل یادمان های راهیان نور روی آنتن رفت و با وجود اینکه به ظاهر لوکیشن و تصاویر مرتبط با مناطق عملیاتی دفاع مقدس تکراری به حساب می آمدند ولی در این برنامه با شکل متفاوتی از تبلیغ معارف دفاع مقدس رو به رو بودیم.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم از مستقیم گویی درباره هشت سال دفاع مقدس پرهیز کرده و با ظرافت خاصی به این مهم پرداخته شد.

شکیبا با اشاره به ویژگی های لوکیشن برنامه بیان کرد: لوکیشن را خیلی دوست داشتم با اینکه مدت برنامه بسیار کوتاه بود ولی تیم تولید زمان زیادی را برای آن وقت می گذاشت و این موضوع مهمی است.

مجری برنامه «سر خط» تصریح کرد: مخاطبان سالیان سال است که به طور مستقیم موضوع دفاع مقدس را تجربه کرده اند و از این رو وقتی در این برنامه به طور غیرمستقیم به این موضوع پرداخته شده، تاثیر بیشتری روی مخاطبان داشت چرا که سوژه از شکل دستوری و نصیحت خارج می شود.

شکیبا در پایان درباره حضورش در این برنامه اظهار کرد: درست است که به خاطر برنامه از خانواده دور بودم اما دیگر هم خودمان و هم خانواده مان این مساله را پذیرفته ایم که ممکن است چنین مسایلی را هم داشته باشد.

ویژه برنامه «سر خط» کاری از مرکز بسیج رسانه ملی در روزهای ابتدایی سال از محل یادمان های راهیان نور روی آنتن رفت.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *