جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۳
۱۲
لدین در نامه‌ای به بولتون:

برجام حاشیه است، به دنبال تغییر نظام ایران باش

يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۱۸
کد مطلب: 600962
«مایکل لدین» تحلیلگر نومحافظه‌کار آمریکایی به مشاور امنیت ملی جدید رئیس‌جمهوری آمریکا توصیه کرد به جای تلاش برای «اصلاح» برجام، به فکر تغییر نظام ایران باشد.
برجام حاشیه است، به دنبال تغییر نظام ایران باش
به گزارش جهان نيوز، «مایکل لدین» تحلیلگر نومحافظه‌کار آمریکایی که سال‌هاست برای تغییر نظام ایران تلاش می‌کند و در سال 2003 می‌گفت باید به جای حمله به عراق، به ایران حمله کرد، به «جان بولتون» مشاور امنیت ملی جدید رئیس‌جمهور آمریکا توصیه کرد به دنبال تغییر نظام ایران باشد.

لدین که عضو لابی صهیونیستی «بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها» (اف. دی. دی) است، در نامه‌ای سرگشاده در پایگاه «پی. جی. مدیا» به بولتون توصیه کرده در جلسه سیاستگذاری درباره ایران به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بگوید «توافق هسته‌ای با ایران مسئله‌ای حاشیه‌ای است و به یک سیاست واقعی برای ساقط کردن رژیم جمهوری اسلامی نیاز داریم.»

وی در ادامه با متهم کردن ایران به «فریبکاری» و با بیان اینکه واشنگتن و تل‌آویو هیچ‌وقت نمی‌توانند اطمینان یابند که ایران در حال ساخت سلاح هسته‌ای نیست، نوشته است: «راهبردی که برای ما پیروزی به همراه می‌آورد، تضعیف این رژیم و حمایت از دشمنان داخلی آن است. این همان کاری است که ما با امپراطوری شوروی، که دشمنی به مراتب قدرتمندتر از جمهوری اسلامی بود، کردیم.»

مشاور سابق شورای امنیت ملی آمریکا در ادامه نوشته است: «آن زمان، خودمان هم از سرعت فروپاشی آن امپراطوری غافلگیر شدم. اطمینان دارم که می‌توان در قبال ایران هم به نتیجه‌ای مشابه دست یافت. امتحانش کن.»

لدین پیش از این هم به دولت‌های آمریکا توصیه کرده بود در تقابل با ایران همان رویکردی را در دستور کار قرار دهند که «رونالد ریگان» رئیس‌جمهور وقت آمریکا علیه اتحاد جماهیر شوروی پیش گرفته بود.
خصومت این تاریخ‌نگار با نفوذ آمریکایی با ایران به حدی است که روزنامه «نیویورک‌تایمز» سال 2007 نوشت از نظر او «مقصر هر چیزی نهایتا ایران است.»

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شب بخیر جناب لدین! سالهاست از این خواب های خوش می بینید.تجهیز صدام و هزاران دسیسه امریکایی ها تاکنون نتیجه نداده است.چند نوکر و پادوی داخلی شما هم به خاک سیاه نشسته اند.اما نیروهای مدافع انقلاب و نظام برای مقابله جانانه با شما آماده اند و عملکرد شما در برجام باعث شد اندک اعتماد برخی از مردم به امریکا از بین رود.شما بخواب،خوابهای خوش ببین
Iran, Islamic Republic of
چرا خوب هم نتیجه داده است منابع این کشور را به مفت خریده اند کلی از بازار آشفته منطقه استفاده کرده‌اند و به اندازه صد سال دیگه اسلحه فروخته اند جنس های از رده خارج خود را تحت نام شرکتهای دیگر به کشورمان قالب کرده‌اند ان هم فقط توسط امثال شمایی که ادعایی ضد امریکاییتان گوش فلک را پر کرده است و صد البته جیب اسراییل و امریکا و انگلیس و کانادا را
Iran, Islamic Republic of
به خودش فشار نیار
الان چی کار کنیم؟ دربست بریم تسلیم عربستان و اسرائیل بشیم تو خوشحال میشی؟
اگر میخوای جنس بنجل نیاد داخل؛ دخیل به برجام نباید ببندی
باید تولید دانش محور داخلی و تقویت کرد. همون کاری که بغل گوشت تو ترکیه هم انجام داره میشه. تو مالزی انجام شده. تو کره انجام شده و به استناد به حرف خود مدیران کره ای ها اکثریت پیشرفتشون هیچ ربطی به مقروض کردن کشور و فاینانس های بی ثمر خارجی نداشته.
اینکه پشت کامپیوترت بشینی و احساس کنی با چهار تا فست فود اطلاعاتی که از نت به دستت اومده الان سوپرمن شدی و همه چیز و از همه عقلای دنیا بهتر میفهمی، اشتباه محضه.
شما که فقط حرف میزنید واقعا فقط حرف میزنید. نه تخصصی دارید نه سوادی و نه حوصله تلاشی.
من بارها شنیدم که ته حرفتون اینه چرا اندازه عربستان نفت نمی فروشیم ملت در آسایش باشند
که اگر روزی 10 میلیون بشکه نفت بفروشیم و همه دلارهاش هم وارد کشور بشه تورم هلندی ماحصلی برای اکثریت مردم باقی نمیگذاره
Iran, Islamic Republic of
عالی جنابان لطفا فقط به فکر جواب دادن نباشید فکر نکنید همه مثل شما در ناز نعمت هستند قدری درد مردم را درک کنید بی عدالتی هائی که میشه ببینید(حالا جهان اسم عدالت آمد داغ میکند منتشر نمی کنه میگه از حامیان احمدی ن... است خیالت راحت باشه من به همه جناحها تشر میزنم و طرفدار کسی نیستم به کسی هم در این بیست وپنج سال اخیر رای نداده ام و متاسفانه اکثر پیش بینی هایم درست از آب در آمده) از حقوقهای نجومی و مادام العمر قبولی های کنکور بیسوادان و نورچشمی ها پرونده های بلا تکلیف و معوقه به قتل رسیدن آمران امر به معروف اختلاس کنندگانی که راست راست میگردند و به ریش همه می خندند جولان جاسوسها و بدتر از آن محکومیت مضحک آنها . فساد ها و کشف حجاب آقازاده و رئیس فلان شرکت شدنش حوصله خودم سر آمد چه برسد دیگران اگر ظلم نباشد باشکم گرسنه هم میشود به جنگ استعمار رفت یمن را نگاه کن کوبا با آن اقتصاد ضعیفش چگونه این همه سال مقاومت جانانه کرده برادر عزای جمع عروسی است ما (یعنی مردم ) از کمبود رنج نمبریم از تبعیض در عذاب می کشیم که جو شوم و سنگینی بر جامعه افکنده جاسوسان استعمار مدام در سوک اشخاص اند عده ای از انقلابیون بی شرمانه همه آرمانهارا زیر پا گذاشته اند با ادامه وضع شرایط 28 مرداد حاصل میشود و فاجعه ای دیگر وقتی ملت نباشند نیروی نظامی چکار میتواند بکند آن عراق آن افغانستان ببینید و عبرت بگیرید نمونه اش این سایتهای وابسته به بازار یک روز مصدق خائن یک روز شریعتی کافر بیسواد یک روز عباسی بی دین خیانت پیشه عکس احمدی نژاد را بطرز مضحک و دلقک مانند ساخته زیرش نوشته زنده باد رابین هود (آنهم در دولت نهم ) و سر انجام زندانی ابدی در خارج خوش و خرم است و .... آیا نشستن و شعار دادن و فحش و بد بیرا گفتن مشگلی را حل می کند حالا از پفیوز کده ها مدام سیگنال میدهند داره وقتش میرسه آماده باشین چند تست هم بکنید تا ... لازم به ذکر است درمورد حمله عراق خودم بارها هشداردادم پیش سردمداران رفتیم هیچ به ریش ما خندیدند و هشت سال بلای خانمانسوز هم چیز را نابود کرد و آنچنان هم تمام شد دست از بازیهای تفرقه و تشتت بردارید بدانید حتی کافر و ضد انقلاب هم حق و حقوقی دارد به قانون احترام بگذارید در مقابل قانون هم برابرند و سر انجام مملکت با کفر پایدار می ماند ولی با ظلم نه
Iran, Islamic Republic of
من به اون سکانسهایی از سریال امام علی (ع) ارجاعت میدم که نشون میداد خانواده قطام هیچوقت سر سازش با هیچ گروهی را نداشتند
نه با عثمان بودند و نه با امام علی (ع)
محتوای حرف هاشون هم همیشه و علی الظاهر عدالت بود
خوب سرنوشت این خانواده چی شد آخرش؟؟؟؟ هیچ فلاحی در کار نبود.
اما زهیر بن قین خیلی شدید طرفدار عثمان بود بعد هم مردانه به عاشورائیان تاریخ پیوست. دو نفر از 72 یار امام حسین (ع) هم خوارجی بودند. این آدم ها اهل انتخاب بودند ولی اصولاً دنبال حق بودند؛ حالا اگر یک زمانی اشتباهی رفته بودند.

اینکه 25 ساله رأی ندادی؛ خیلی افتخاری نیست و بعید نیست که مصداق این شعر بشی
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی ... این ره که تو میروی به ترکستان است
Iran, Islamic Republic of
با این نوع تفکر حاکم در میان مسولین کشور محال است این اتفاقی که شما میگوید بیفتد .
Iran, Islamic Republic of
ببببه بببببه میکل جون..
مشاور امنیتی و ژئوپولوتیکی دونالد رامسفلد و دیگ چِینی..

از نامه ای ک ی عده دادن به ژاک شومر و عمه هیلاری چ خبر؟!

متاسفم واسه اون نهادهایی ک عاملان این نامه ک مسبب تحریمهای سنگین در دوره محمود جاااانننن شدن رو بحال خودشون گذاشتن...
Iran, Islamic Republic of
این پیرمرد اول به فکر ایزی لایف خودش باشه
Iran, Islamic Republic of
...
Sweden
برجام هم در همون جهت بوده جناب لدین! اذهان را منحرف نکنید. برجام پروژه نرمالیزاسیون جمهوری اسلامی بود، یعنی انقلابی که فقط پوسته ای ازش بماند و محتوی و ماهیت تغییر کند با عادی سازی همه مناسبات با مستکبران جهانی. ندیدید که آن مرحوم با خوشحالی میگفت تابوی مذاکره با امریکا بالاخره شکسته شد، دنبال چیز دیگری بودند نه درد مردم.
Iran, Islamic Republic of
جناب لدین...
این کشور همه قدرت و عزتش را با اتکا به خودش به دست آورده. هر کمی و کاستی وجود دارد ناشی از خروج از این جاده است.
خوابهای شیرین عاقبتش بیدار شدن و دیدن واقعیات است. واقعیت اینه که با چند تا اغتشاش خیابانی دهن تان را شیرین نکنید. اگر هم هوس جنگ داشتید باید تاریخچه این کشور و دکترین نظامی عاشورا را مطالعه کنی. بعد هم جنگ ویتنام و ... که کشور مطبوع شما عامل شروع آن بوده را بازنگری کنید.
ختم کلام اینکه اگر میتوانستید تا حالا سالی بیست مرتبه به ایران حمله نظامی میکردید.
بیدار شوید. این رویا انتهایش کابوس واقعی بزرگی است.
علی
Canada
از اسمش معلوم است . لا دین: یعنی دین ندارد!!!!!