سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

فتاح: سیاست ما اشتغال‌زایی برای محرومین است

دوشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 600628
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در سال ۹۷ برای مردم ایران خبر خوشی داریم و آن این است که در سال ۹۷ برای رفع فقر دولت و مجلس رقم خوبی را گذاشته اند و ۷۰۰۰ میلیارد تومان بودجه گذاشته اند.
فتاح: سیاست ما اشتغال‌زایی برای محرومین است
به گزارش جهان نيوز، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی پیرامون بهترین اتفاقی که در سال ۹۶ در کمیته امداد امام خمینی رقم خورد، گفت: من فکر می‌کنم اساسی‌ترین کاری که ما در سال ۹۶ انجام دادیم افزایش مستمری بود که دولت و مجلس با هم مصوب کردند و بیش از سه برابر شد.
 
وی تصریح کرد: ارقامی که برای مستمری بگیران در هفت هشت سال گذشته داشتیم بالا نبود و مورد انتقاد قرار داشت، اما الان بهتر شده. با برنامه‌ریزی‌های  صورت گرفته همراه با وزارت رفاه، خوشبختانه به مرز دوم سوم حداقل پایه حقوق مصوب نزدیک شدیم و دریافتی یک خانواده پنج نفره را به ۶۹۰ تومان از محل اعتبارات عمومی رسانده ایم.
 
رئیس کمیته امداد ادامه داد: حالا اگر درآمد اختصاصی را به آن اضافه کنیم احساس می‌کنم که یک مقداری به هدف خود نزدیک‌تر می‌شویم و این روال را باید ادامه بدهیم. به نحوی که فضای کاذبی ایجاد نشود که مراجعات را به کمیته امداد بیشتر کند و هم این تلقی نشود که هر کسی به کمیته امداد آمد و تحت پوشش قرار گرفت تا آخر عمر باید تحت پوشش باشد. خیر این گونه نیست امداد در برخی از مواقع موقت است و یک نوع اورژانس اجتماعی است همه این را قبول کردند و خوشبختانه خروج ما یک حالت منطقی پیدا کرده و بیشتر هم به واسطه اشتغال است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: در سال ۹۷ برای مردم ایران خبر خوشی داریم و آن این است که در سال ۹۷ برای رفع فقر دولت و مجلس رقم خوبی را گذاشته اند و ۷۰۰۰ میلیارد تومان بودجه گذاشته اند که ان شاالله ما این رقم را برای مستمری اعضای تحت پوشش کمیته امداد می‌دهیم.
 
فتاح در ادامه با اشاره به اولویت‌های اشتغال‌زایی در ارگان مطبوعش، خاطرنشان کرد: وام اشتغال ۲۰۰۰ میلیارد تومانی نیز مجلس برای کمیته امداد در نظر گرفته است که این خود نیز سال آینده را برای ما روشن می‌کند و ۵۰ هزار واحد مسکن مهر نیز طبق قانون دولت باید به ما بدهد ما آن‌ها را تکمیل کنیم و به جامعه هدف بدهیم. این خبر خوش و عیدی ما برای مردم ایران در سال ۹۷ است. 

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *