جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۹

ماجرای‌ به‌دنیا آمدن‌محسن رضایی از زبان خودش

يکشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۸
کد مطلب: 600544
محسن رضایی در صفحه شخصی خود ماجرای به دنیا آمدن خود را منتشر کرد.
ماجرای‌ به‌دنیا آمدن‌محسن رضایی از زبان خودش
به گزارش جهان نيوز، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود، تصویری از خود در امامزاده مسجد سلیمان منتشر کرد.

محسن رضایی در صفحه شخصی خود نوشت: درشمال « #لالی » ،چند امامزاده هست كه يكي از آنها به باباروزبهان شهرت دارد. از آنجایی که مادر من هردو فرزند اول خود را در نوزادي ازدست داده بود، به اين امامزاده توسل می‌جست تا خداوند فرزندي به او دهد. مدتي بعد خداي متعال مرا به او و پدر داد. هروقت فرصت مي‌كنم ، ضمن ديدار اقوام در لالی و #مسجدسليمان به زیارت اين امامزاده می‌روم . امسال هم در لحظه تحویل سال در این امامزاده بودم .شبیه این بقعه نورانی، بقاع متبرکه دیگری نیز در کشور هست که هرچند همچون مزار ائمه(ع) شهرت ندارند، اما باید آنها را به عنوان ظرفیت‌های معنوی و پشتوانه‌های اعتقادی مردم قدر دانست و صیانت کرد.

ماجرای به دنیا آمدن محسن رضایی از زبان خودش +تصاویر
در ادامه تصاویری که محسن رضایی در اینستاگرام خود منتشر کرده است را می بینید:

ماجرای به دنیا آمدن محسن رضایی از زبان خودش +تصاویر
ماجرای به دنیا آمدن محسن رضایی از زبان خودش +تصاویر
ماجرای به دنیا آمدن محسن رضایی از زبان خودش +تصاویر
ماجرای به دنیا آمدن محسن رضایی از زبان خودش +تصاویر
منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بهتر نیست یک روز را درتقویم بنام ایشون بگذارند و تمام سایت ها راجع به این فضل بی نظیر الهی قلمفرستایی کنند تا بقیه سال راحت باشیم؟
در سیما وزرا به خط شده و در باره هفت سین پاسخ می دهند !
Iran, Islamic Republic of
دوران طاغوت را با سنی که من دارم پشت سر گذاشتم و در دوران انقلاب هستم
هرگز ندیدم که روزی یک وزیر بیاورند تا در باره چه غذایی دوست دارد ! نظرت در باره سین های سفره هفت سین چیست !
و سیمای طاغوت خوب دینی که نبود و ادعای دینداری هم نمی کرد و برنامه ای هم نداشت که
اولین سوالش این باشد عاشق شدی !
جهان نیوز
البته ببخشید . عاشق شدی
کی ! موقع که بیکار بودی !
آها موقع که پورشه خریدی چطور !
موقع بازی در صحنه یا پشت صحنه !
جهان صدای کف تماشاگران نمیاد / کات
م ث
Bulgaria
محسن رضایی یک ابرمرد است همچون چمران، بهشتی
Canada
اينها رو ولش كن جناب رضايى، بازنده تمام انتخاباتهاى گذشته و در پيش رو.
زمان بدنيا امدن يا على گفتى يا نگفتى؟!!!!
هموطن مثل شما
Iran, Islamic Republic of
ازنظر من بودن شما وامثال شما در این دنیا بسیار بسیار سخت است. برای کسانیکه سالهای سال به امر فرماندهی کل قوا و اعلان رموز عملیاتهای مختلف اززبانهایی همچو زبان شما جاری میگشت وپاکترین و با اخلاص ترین فرزندان این مرز و بوم پر میکشیده وبه ملکوت اعلی می پیوستند. ادامه حیات دنیوی جان فرساست. بی جهت نبود فرماندهی همچو شهید کاظمی که شهادت در وجود او شعله میکشید وشاید هم دراین لحظه و تمام لحظه ها دربهشت خود ماوا گزیده اند وبپاس زحمات قرب الهی در جوار دوستان شهیدش مشغول عیش ونوش مستانه خویشند.عندربهم یرزقون دراین بل بم بشو های جاری کشوری فقط خدا میداند که چه کسانی قصد خدمت صادقانه دارندوباز هم شاید جنگ امروز که خیلی خیلی سختتر از دوئل است چه کسانی و باچه انگیزه ایی قصد انجام چه کارهایی رادارند که مردم در سایه فکر انها آسوده باشند.خدا عاقبت همه ما را ختم بخیر کند.
تندیس
Iran, Islamic Republic of
این سادگی و صداقت در گفتار اینقدر نباید بر ما گران بیاید که چنین برآشفته شویم . همه جای دنیا مرسوم است اشخاص معروف توسط رسانه ها مورد مصاحبه و حتی بررسی زندگی و علایق شخصیشان قرار میگیرند . اگر همین متن در مورد یک هنرپیشه یا فوتبالیست چاپ میشد فکر نمیکنم دوستان اینگونه کنایه آمیز نظر میدادند که در مورد ایشان نظر داده اند و ایشان نیز کنشهای اجتماعی منفی نداشته اند که اینطور مورد بی مهری قرار بگیرند . سال نو باید در ما تحول بوجود بیاورد و روح ما را همانند بهار باطراوت سازد و روحیه پرخاش و عدم تحمل را از ما دور بسازد . من ایشان را بعنوان فرماندهی که در کنار معدود فرماندهان جوانیشان را فدای حفظ انقلاب و اسلام و ایران کرده اند میستایم و این عکسهایی هم که از ایشان چاپ کرده اید بهتر از آن عکسهایی است که از بعض افراد همراه خانواده شان در نقاط مرفه و یا گرانقیمت داخل و یا خارج کشور چاپ شده این عکسها خود به تنهایی فرهنگ آفرینی میکنند.
هموطن مثل شما
Iran, Islamic Republic of
من هموطن، قصد جسارت به محضر افراد شاخص که شناخت همه مردم از آنها، ناشی از فداکاری واز خود گذشتگیهای امثال حاج محسن خودمان است نداشته و تصویری که از ایشان در ذهن است تصاویری بسیار زیبا ودلنشین برگذشته وی است آنچه در دوئل یادآوری امروز است .استمرار همان دامنه عشق به اهداف متعالی در ابعاد جنگ تمام اعیار اقتصادی میباشد که بخواهید ویانخواهید درحال وآینده ، توسط دولتهای اجنبی هدف گذاری شده ودراین میدانها جزشهامت ومردانگی نمیتواند پیروز این میدان بود موفقیتهای شما تنها آرزوی ماست .عزت زیاد.
آدمیزاد
Colombia
عبادت ریایی و تظاهر به مذهبی بودن و عکسهای تبلیغاتی را هیچکس دوست ندارد.
Iran, Islamic Republic of
باز هم زرد شدی جهان ! جای تو باشم به سران مملکتی سفارش میکنم یه مدت توی چشم نباشند ، مردم خیلی وقته از دیدن این چهره ها یه جوری میشن !