چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
سعیدی:

فربه کردن دولت‌موجب تضعیف بخش خصوصی‌می‌شود

پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 599246
عضو کمیسیون اقتصادی گفت: مدام از کاهش تصدی‌گری دولت می‌گوییم، اما در عمل با فربه کردن آن موجب تضعیف بخش خصوصی می‌شویم.
فربه کردن دولت‌موجب تضعیف بخش خصوصی‌می‌شود
به گزارش جهان نيوز، زهرا سعیدی عضو کمیسیون اقتصادی در شرایط فعلی به صلاح تولید و صنعت نیست، گفت: در همین شرایط هم باید نظرات کارشناسی در این مورد جمع‌آوری شود، اما اکنون تفکیک اشتباه بزرگی است.

وی با اشاره به شعارهایی که نسبت به کوچک سازی دولت مطرح می شود، تصریح کرد: مدام از کاهش تصدی‌گری دولت می‌گوییم و معتقدیم باید به بخش خصوصی اهمیت داده شود، اما در عمل با فربه کردن دولت موجب تضعیف بخش خصوصی می‌شویم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه با حمایت منطقی از این وزاتخانه می‌توانیم شاهد رونق تولید و کاهش بحران‌های صنایع باشیم، اظهار کرد: وزارت صنعت باید بدنه مدیریتی خود را تقویت کند، اگرچه مدیران توانمندی هم دارد البته درباره مشکلات پلی‌اکریل با وزیر مذاکره کردیم و بنای مدیران وزارتخانه بر حل مشکل این واحد بزرگ صنعتی و تولیدی است.
سعیدی گفت: اگر تفکیک صورت بگیرد، بدنه وزارت صنعت از هم می پاشد و تفرقه جایگزین همدلی و هماهنگی موجود می شود به همین دلیل تاکید دارم که در شرایط فعلی باید از این وزارتخانه حمایت کرد.

وی ادامه داد: اینکه همه چیز را به هم بریزیم، نه تنها مشکلی حل نمی‌شود، بلکه مدیریتی که اکنون بر وزارتخانه شاهد هستیم از هم می‌پاشد.

نماینده مردم مبارکه خطاب به موافقان تفکیک این وزارتخانه گفت: قبل از به هم ریختن همه چیز بهتر است بررسی همه جانبه‌ای داشته باشیم، باید آینده را در نظر گرفت شاید در صورت تفکیک زیان جبران ناپذیری گریبان صنعت و معدن کشور را بگیرد و بار دیگر بخش بازرگانی نظرات خودش را به صنعت و معدن تحمیل کند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *