چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

بیمه سفر ویژه طرح نوروزی به بازار آمد

سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 598635
بیمه نامه «طرح سفر» بیمه ایران با پرداخت فقط ۱۰ هزار تومان برای ایام تعطیلات نوروزی سال ۱۳۹۷ به هم‌میهنان عرضه می‌شود.
بیمه سفر ویژه طرح نوروزی به بازار آمد
به گزارش جهان نيوز، بيمه ايران اعلام کرد: بر اساس اين طرح بيمه گذاران مي‌توانند با پرداخت فقط 10 هزار تومان حق بيمه، تا سقف 128 ميليون تومان علاوه بر بيمه حوادث خود و خانواده شان، ساختمان‌ و اثاثيه محل سکونت، خودروي شخصي و وسايل همراه خود را در مسافرت بيمه کنند.

در اين طرح، ميزان پوشش و تعهدات بيمه‌نامه براي ساختمان‌ و اثاثيه محل سکونت (برابر حريق، انفجار و صاعقه) تا مبلغ يک ميليارد ريال، توشه مسافر (برابر حريق، انفجار، صاعقه، سيل و طوفان) تا مبلغ 35 ميليون ريال و خودروي شخصي (در برابر حريق، انفجار، صاعقه، سيل، طوفان) تا مبلغ 80 ميليون ريال تحت پوشش بيمه قرار مي گيرند.

همچنين غرامت فوت و نقص عضو ناشي از حوادث مورد تعهد اين بيمه‌نامه براي بيمه‌گذار و اعضاي خانواده وي به ازاي هر نفر 50 ميليون ريال و بيش از 3 نفر در مجموع به مبلغ 150 ميليون ريال تعيين شده است.

علاوه بر اين جبران هزينه‌هاي پزشکي ناشي از حوادث مورد تعهد اين بيمه نامه براي بيمه‌گذار و اعضاي خانواده وي به ازاي هر نفر 5 ميليون ريال و بيش از 3 نفر معادل 15 ميليون ريال قابل پرداخت خواهد بود.

مدت اعتبار اين بيمه نامه 10 روز است که از ساعت 24 تاريخ شروع بيمه نامه آغاز و در ساعت 24 روز دهم خاتمه مي‌يابد. پس از اتمام مدت 10 روز در صورت خواست بيمه‌گذار براي تداوم آن بايد بيمه نامه جديد خريداري کند.

منبع:صداوسیما
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *