شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱

واکنش شمخانی به تازه ترین گستاخی دشمن

دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۲
کد مطلب: 598513
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دشمنان به دنبال ایجاد امید متوهم و توهم امید هستند.
واکنش شمخانی به تازه ترین گستاخی دشمن
به گزارش جهان نيوز؛ علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه گردهمایی بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران در جمع خبرنگاران در واکنش به اظهارات غربی‌ها درباره براندازی نظام گفت: اینها چهار دهه است که دارند جار می‌زنند و به دنبال ایجاد امید متوهم یا توهم امید هستند.
 
وی در پاسخ به سوالی درباره فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی براینکه دشمنان تا اسفند امسال به دنبال این بودند که بساط انقلاب را برچینند اظهار داشت: موقعی که شاه از ایران رفت و مردم او را بیرون کردند فردای آن روز گفتند فروردین برمی‌گردیم. موقعی هم که بنی‌صدر بیرون رفت و منافقان جنگ مسلحانه داخلی خود را شروع کردند، گفتند امروز باختران و فردا تهران. از این حرف‌ها چهار دهه است که می زنند.

وی درپایان افزود: به خاطر این که ریزش دارند به دنبال ایجاد امید متوهم و توهم امید هستند.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


teymour
Iran, Islamic Republic of
هرچند بنده و خیلیهای دیگر با برادر شمخانی مدتی را همسنگر بودیم. اما این دلیل موازی بودن افکار همگی ما نیست. آقای شمخانی خوشبینانه توام با غرور و پشت گرمی حرف زده اند ،درست است که احزاب و گروههای مخالف نظام ضربات سهمگینی را چندین بار بر پیکر نظام و امت اسلامی ایران زدند ،و چهار دهه سعی در براندازی داشتند و موفق نشدند. اما موضوع خطیری که از ذهن و فکر شمخانیها و دلسوختگان انقلاب دور مانده. همان افراد ریشو و تسبیح بدست و ترسوئی هستند که با بودن ما در سنگرهای دفاع مقدس. آنان بدنبال مدرک برای نفوذ بداخل ارگانها و نهادها بودند. که اکنون تعداد زیادی از آنها با داشتن پستهای کلیدی در کشور و با تماسهای مکرر با اجانب و دشمنان انقلاب و کشور در جلد احزابی چون اصلاحیون و اصولیون و فراکسیون امید و بی طرف و غیره با شوق و ذوق آب به آسیاب دشمن میریزند و اندک زمانی دیگر کل ایزان را با تمام ارزشهایش به ثمن بخس در اختیار گرگهای اجنبی میگذارند. چرا که از چند سال پیش با تبلیغات و کمکهای اجنبی تفکر اقشار مختلفی را به سمت و سوی فرهنگ غربی و نوع ولنگاریهای اجتماعی آنان سوق داده که نمونه بارز آن را در حرکات و گفتار و عقائد بعضی از هنرمند نماهای کشورمان که بیشترش هم خانم هستند آشکارا مشاهده میکنیم. و متاسفانه رسانه ها و سایتهای مجازی داخلی خودمان هم هرروز به این حرکات. آب وتاب بیشتری میدهند. در آخر هر چند باید مواظب تحرکات گروههای ضد انقلاب و خارج نشین بود اما از آن گروهها منحوستر و خطرناکتر همین قشر تسبیح بدست ریشوی فراری از مسجد هستند که صبح جلوی چشمت تسبیح می اندازد. و عصر توسط آی پیک سفارش مشروب برای مجالسشان میدهند.