دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
حجت الاسلام سعیدی:

فرماندهی، ستون فقرات سپاه است

يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 598032
نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ستون فقرات در سپاه فرماندهی است، افزود: گاهی گفته می‌شود که فرماندهی برای دنیا و نمایندگی ولی فقیه برای آخرت است، اما من معتقد هستم که فرماندهی باید پرچمدار دنیا و آخرت باشد.
فرماندهی، ستون فقرات سپاه است
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده کل سپاه که صبح امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد، اظهار کرد: فرماندهی سپاه ده معاونت دارد که هشت معاونت زیر نظر فرمانده کل قرار دارد، اما دو معاونت یعنی نمایندگی ولی فقیه و حفاظت زیر نظر فرمانده نیست و حسن انجام وظیفه آن است که با فرماندهی هماهنگ و همراه باشیم.

وی با بیان اینکه ستون فقرات در سپاه فرماندهی است، افزود: گاهی گفته می‌شود که فرماندهی برای دنیا و نمایندگی ولی فقیه برای آخرت است، اما من معتقد هستم که فرماندهی باید پرچمدار دنیا و آخرت باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ادامه داد: وقتی سردار جعفری پرچم تحول و تعالی را در دست گرفتند، ما نیز در حوزه نمایندگی با تمام قدرت در کنار وی قرار گرفتیم.

وی در پایان گفت: تدوین چهار منبع انسان مطلوب، پاسدار مطلوب، خانواده مطلوب و بسیجی مطلوب از جمله اقداماتی بود که در ١١ سال مسئولیت بنده در نمایندگی ولی فقیه در سپاه انجام شد.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *