جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۵

اسرائیل برای جنگ با ایران آماده می‌شود

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب: 597499
معاون ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی گفت اسرائیل برای جنگ در 6 جبهه از جمله ایران آماده می‌شود.
اسرائیل برای جنگ با ایران آماده می‌شود
به گزارش جهان نيوز؛ «آویو کوچاوی» معاون ستادکل ارتش رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل برای نبرد در 5 جبهه در مرزهایش، به علاوه یک جنگ احتمالی با ایران آماده می‌شود.
 
کوچاوی روز چهارشنبه طی سخنرانی در مراسم فارغ التحصیلی نیروی دریایی، مدعی شد: «ایران به فعالیت‌های تروریستی در خاورمیانه دامن می‌زند...ارتش اسرائیل نیز به تقویت خود ادامه داده و برای مقابله با درگیری نظامی احتمالی در آینده آماده می‌شود.»

به نوشته وبگاه «میدل ایست مانیتور» وی گفت اسرائیل برای نبرد در 5 جبهه آماده می‌شود اما نامی از آنها یا حریفان احتمالی نبرد.
در همین مراسم، ژنرال «اِلی شارویت» فرمانده نیروی دریایی رژیم صهیونیستی نیز با رجزخوانی درباره قابلیت‌های ارتش اسرائیل گفت: «نیروی دریایی ما می‌تواند در خفای کامل به عملیات زیر و روی آب بپردازد».

مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی در ماه‌های اخیر بر هشدارهای خود درباره احتمال وقوع جنگی دیگر در منطقه افزوده‌اند. این در حالی است که طی دو هفته اخیر حدود 2500 نظامی از رژیم صهیونیستی و آمریکا به طور مشترک رزمایش دوسالانه‌ای را با نام «جونیپر کبرا» برگزار می‌کنند.
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مال این حرفها نیست
Iran, Islamic Republic of
اگر نیروی دریایی شما میتونه در خفای کامل عملیات علیه ما داشته باشه موشکهای سپاه بطور کاملا آشکارا در روز روشن و جلوی چشم همه دنیا پایتخت تون رو با خاک یکسان میکنه.
رضا
Iran, Islamic Republic of
جه مزخرفاتی شمایک کشورنیم وجبی دریک نیم جبهه هم نخواهیدتوانست مقاومت کنیدوشلوارتان رابالابکشیدجه رسدبه 6جبهه که یک جبهه اش هم ایران بزرگ باشد.
یونس
Iran, Islamic Republic of
انگار باز توهم برداشتشون این اسراییلیهای ضعیف و ناچیز رو
انگار سردار سلیمانی رو فراموش کردن اینا


سردار سلیمانی




خخخخخخخخ
موجک
Iran, Islamic Republic of
منظورش اینه که میخواد رژیم صهیونیستی از شش جهت نابود بشه.