جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۴

علت‌حذف نام پدر از صفحه ثبت‌نام کارت‌ملی‌هوشمند

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب: 597175
مجتبی ذوالنوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ثبت «نام مادر» در هنگام نام نویسی برای کارت ملی هوشمند و حذف نام پدر باید به دقت بررسی شود.
به گزارش جهان نيوز، مجتبی ذوالنوری ضمن اظهار بی اطلاعی از درج نام مادر روی کارت‌های ملی هوشمند، اظهار کرد: کارت ملی توسط ثبت احوال و زیر نظر قوه قضائیه صادر می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: پیش‌تر امر صدور کارت ملی هوشمند بر عهده آموزش و پرورش و دولت بود و همانطور که گفته شد در حال حاضر نیز بر عهده سازمان ثبت احوال است و قوه قضائیه نیز بر این روند نظارت می‌کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اینکه درخواست ثبت «نام مادر» در مراحل ثبت نام برای دریافت کارت ملی هوشمند و همچنین مسئله نام پدر و مشخصات همسر که هم اکنون از صفحه ثبت نام حذف شده است، ارتباطی به اجرای سند ۲۰۳۰ دارد یا خیر گفت: موضوع فوق باید به دقت بررسی شود.

منبع: ایران آنلاین
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
در انگلیس انقدر بچه های بی پدر زیاد شده که اینکار را پیشنهاد داده بودند تا نبود اسم پدر! باعث ازردگی طرف نشه! نمیدونم اجرائی شد یا نه ! ولی انگار اینها خیلی جلوتر از انگلیسند!
Iran, Islamic Republic of
؟!
Iran, Islamic Republic of
یاد یهودها افتادم که بچه دین را از مادرش به ارث میبرد و اگر مادرت یهودی نباشد هرگز نمیتوانی یک یهودی باشی یا بشوی.
ربطش چیه! خودم هم نمیدانم.
map
Iran, Islamic Republic of
چهل سال از انقلاب گذشت، به جای اتفاق، روز به روز اختلاف بیشتر می شود...
به جای اسلامی شدن، اون اسلامی هم که بود داره از مردم گرفته می شه...
به کجا چنین شتابان؟؟؟؟؟