شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

ضابطیان مجری ویژه برنامه نوروز شد

چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۲
کد مطلب: 597133
ویژه برنامه "عید شما مبارک" از 28 اسفند از ساعت 22 تا 1 بامداد به تهیه‌کنندگی منصور ضابطیان و محمد صوفی از شبکه شما پخش می شود.
ضابطیان مجری ویژه برنامه نوروز شد
به گزارش جهان نيوز، هر روز ساعت 13:30 از تاریخ 26 اسفند تا 17 فروردین 97 در جشنواره فیلمهای نوروزی یکی از برترین فیلم های مراکز استانی و سینمای ایران از شبکه شما پخش خواهد شد.

ویژه برنامه "عید شما مبارک" 28 اسفند از ساعت 22 تا 1 بامداد و 29 اسفند از 10 صبح تا 21 به تهیه‌کنندگی منصور ضابطیان و محمد صوفی، با حضور میهمانان ویژه و ارتباط با  مراکز فارس، کیش و تبریز لحظات تحویل سال شادی را برای شما فراهم خواهد کرد.

سریال های طنز "بدون شرح"، "هیچ کاره" از اصفهان، "بازم مدرسه‌ام دیر شد" و سریال "پدرام و پدر بزرگ" از گلستان، از قاب شبکه شما اوقات خوشی را در روزهای آغازین سال به شما هدیه خواهد داد.

شبکه شما هر روز ساعت 8:30 صبح برترین مستندهای مراکز استانها را آماده پخش دارد. آیتم‌های کوتاه دکتر سلام و ارمغان نوروزی نیز هر روز پخش خواهد شد. تکرار منتخب برنامه جذاب "من و شما" هم هر روز ساعت 15 در ایام عید در قاب شبکه شما دیده می‌شود.

برنامه کودک ونوجوان شبکه شما به نام "چمن گل" با اجرای مجریان توانمنداستانی، از همدان ساعت 18:45 به روی آنتن خواهد رفت.

جدول پخش شبکه شما قسمتهای ویژه‌ای را به نمایش مناطق خاص گردشگری و آداب و رسوم اقوام و غذاها و شیرینی‌های مختلف سراسر ایران اختصاص داده که در برنامه‌های، "جایی که نمیشناختیم"، "مزه ایرانی" و "ثمرقند" می‌توانید آنها را دنبال کنید. همچنین "مسابقه کوچ" از چهارمحال و بختیاری هر روز ساعت 17 پخش خواهد شد.

شبکه شما هر روز به طور زنده برنامه خانوادگی "کاشانه مهر" ساعت 10 صبح، ارتباط مستقیم با اردوهای "راهیان نور" ساعت 16:30 ، ویژه برنامه "عیدانه" که ارتباط مستقیم با مراکز استان‌ها با موضوعات نوروز شناسی و گردشگری ساعت 18 پخش خواهد شد و  برنامه موسیقایی "ترانه باران" با نگاه ویژه نوروزی ساعت 20 هرشب، به قاب رسانه‌ای خانه‌های شما می‌آید.

"شکرخند" تولید مرکز فارس و"گلستانه" تولید شبکه شما هم برنامه ویژه فرهنگ و هنر شبکه شماست که به ترتیب ساعت 22 و 22:45 روی آنتن می‌رود.

ساعات بامدادی شبکه شما هم اختصاص به برنامه‌های خاطره انگیز قدیمی دارد و نمکستان آبادان نیز پخش خواهد شد.

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *