سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

گلایه آفرین عبیسی از حواشی فضای مجازی

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب: 596794
بازیگر فیلم "بید مجنون" گفت: این روزها فضای مجازی نه تنها باعث نزدیکی آدم ها به هم نشده بلکه باعث شده تا بستر خانواده دچار مشکل شود.
گلایه آفرین عبیسی از حواشی فضای مجازی
به گزارش جهان نيوز، آفرین عبیسی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص درج مطالبی با نام وی در فضای مجازی گفت: متاسفانه چند وقت پیش دوستی با من تماس گرفت و به عنوان خبرنگار مصاحبه کرد. من هم به گفته های وی اعتماد کردم و به نوعی بیشتر درد دل انجام دادم اما بعداً متوجه شدم که اشتباه بزرگی انجام داده ام.

فضای مجازی بلای جان خانواده‌ها شده است/
وی در همین راستا ادامه داد: این روزها فضای مجازی بلای جان ما انسان ها شده است. به عنوان مثال همین فردی که در اسم خبرنگار با من تماس گرفت تمام حرف هایم را آن طور که خودش می خواست منتشر کرد. اتفاق بد آنجا بود که این مطالب در هیچ مرجع معتبری منتشر نشد و صرفاً تبدیل به حاشیه ای در فضای مجازی شد.

بازیگر فیلم "بید مجنون" درباره رابطه خود با فضای مجازی تاکید کرد: من همواره ترجیح می‌دهم درگیر کتاب خواندن باشم و از فضای مجازی دوری می کنم. اصلاً کار با تلگرام و یا اینستاگرام را بلد نیستم و هیچ وقت هم تمایلی ندارم که آن را یاد بگیرم.

فضای مجازی بلای جان خانواده‌ها شده است/
وی فضای مجازی را باعث دوری انسان‌ها از یکدیگر دانست و افزود: این روزها فضای مجازی نه تنها باعث نزدیکی آدم ها به هم نشده بلکه باعث شده تا بستر خانواده دچار مشکل شود. آدم ها از هم دور شده اند و همه چیز به اطلاعات کوتاه فضای مجازی خلاصه شده است. فضای مجازی باعث شده کسی کتاب نخواند و همه چیز را فقط در قالب حاشیه ها جستجو کند.

عبیسی با تاکید به مراجعه مردم به رسانه های معتبر خاطرنشان کرد: از نظر من مردم باید اطلاعات و اخبار را صرفاً از رسانه های معتبر دنبال کنند. فضای مجازی هیچ مرجع درستی نیست و اخبار موجود در آن فاقد اعتبار و تنها حاشیه ساز است. من در حال حاضر نمی دانم باید بابت آن مطلب منتشر شده به دنبال چه کسی بگردم. حداقل وقتی که با رسانه معتبری مصاحبه کنم می توانم شکایت خود را به آن ببرم اما حال کاری از دستم بر نمی آید. 

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *