شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

آغاز طرح نوروزی پلیس‌ راه از ۲۴ اسفند

سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 596685
رئیس پلیس‌ راه استان زنجان گفت: طرح نوروزی سال ۹۷ پلیس‌ راه استان زنجان از ۲۴ اسفندماه شروع و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.
آغاز طرح نوروزی پلیس‌ راه از ۲۴ اسفند
به گزارش جهان نيوز، سرهنگ علی‌اصغر شیرمحمدی عنوان کرد: در اجرای طرح نوروزی پلیس‌ راه، دستگاه‌های اجرایی اورژانس، مدیریت بحران، هلال‌احمر، سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌ها و راهداری همکاری داشته و تمهیدات لازم برای این ایام پیش‌بینی‌شده است.
 
 وی از فعالیت ۷۰ اکیپ پلیس‌ راه استان زنجان با بیش از ۲۰۰ نیرو در طرح نوروزی سال ۹۷ خبر داد و اظهار کرد: با آغاز طرح‌های نوروزی همراه با اجرای مانور، قرارگاه‌های نوروزی در استان زنجان تشکیل‌شده و در محل‌ها مستقر می‌شوند.

شیرمحمدی گفت: طرح نوروزی سال ۹۷ پلیس‌ راه استان زنجان از ۲۴ اسفندماه شروع می‌شود و تا ۱۵ فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

رئیس پلیس‌ راه استان زنجان بر کنترل جدی محسوس و نامحسوس پلیس‌ راه از ناوگان‌های مسافربری تاکید کرد و گفت: پلیس‌ راه در این میان تست سلامت رانندگان را در دستور کار دارد و با متخلفان برخورد می‌شود.

شیرمحمدی با بیان اینکه پلیس‌ راه با رانندگانی که از قوانین تخلف کنند و یا از مواد مخدر و الکل استفاده کنند برخورد شدید می‌کند، تاکید کرد: همچنین پلیس با رانندگانی که خودرو خود را معاینه فنی نکرده باشند برخورد کرده و مانع مسافرت آنها می‌شود.
 
منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *