چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - 22 May 2024
 
۰
۵

آقای بصیرت بالاخره پیروز شد

يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب: 596174
فکر کن پسرت در کهریزک بخاطر کم‌کاری و بی فکری چند مسئول بی مسئولیت جان باخته باشد؛ ماجرا از این وخیم‌تر می‌شود؟!
آقای بصیرت بالاخره پیروز شد
به گزارش جهان نيوز؛ علی صدری نیا در کانال تلگرامی خود نوشت:
هنوز هم وقتی به حرفهایش فکر میکنم به منش سیاسی و دینی‌اش و به بزرگی کارش غبطه می‌خورم...

فکر کن پسرت در کهریزک بخاطر کم‌کاری و بی فکری چند مسئول بی مسئولیت جان باخته باشد؛ ماجرا از این وخیم‌تر می‌شود؟! و فکر کن که هشت سال پای انقلاب بایستی و داغ مصاحبه را به دل خبرنگاران خارجی بگذاری و از طرفی پرونده قضایی را جدی پیگیری کنی و سعید مرتضوی که سابقه معاونت دادستانی کشور دارد را محکوم به زندان و مجبور به عذرخواهی کنی!

و مهمتر از همه اینکه راه را گم نکنی...
مردهای مرد را آغاز و پایان روشن است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
Iran, Islamic Republic of
در این ماجرا فقط سعید مرتضوی مقصر نبود. کسانی که با زیر سوال بردن سلامت انتخابات جوانان را به شورش در خیابان ها فراخواندند آنها نیز مقصرند و باید محاکمه و مجازات شوند.
Iran, Islamic Republic of
پس چرا یک محاکمه آزاد و علنی برگزار نمیکنید تا همه مقصرها در پیشگاه ملت جوابگو باشند؟
کاملا درست است وبانیان اصلی و کسانی که بطور مبنایی ریشه کل مسایل پیش امده هستند هنوز در حاشیه امن وتا حد زیادی مسیولیت اجرایی در شرایط فعلی نیز دارا هستند ومحکومیت امثال مر تضوی در واقع معلول حوادثی از پیش طراحی شده است که عاملان ان فتنه گرانی هستند که فی الحال نیز در ارکان مملکت پستهای کلیدی دارند اگر چه مرتضوی نیز باید پاسخگوی اعمال خود باشد ولی نباید اصل قضیه در هیاهوی محاکمه ومحکومیت امثل وی مخفی شده وحتی به نوعی تطهیر وبه فراموشی سپرده شود
Iran, Islamic Republic of
زنده باد مومنین با بصیرت
Iran, Islamic Republic of
آقاي روح‌الاميني نمونه يك انقلابي با بصيرت و متعهد است. انشاءا... خداوند به همه ما ديدي باز و بصيرت عنايت بفرمايد و روح فرزند گراميش را قرين رحمت نمايد.