جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید مجید اشتری

يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب: 596081
گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید مجید اشتری از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.
گوشه‌ای از زندگی‌نامه شهید مجید اشتری
به گزارش جهان نيوز، حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید مجید اشتری یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

 شهید مجید اشتری در سال 1339 در یک خانواده فقیر به دنیا آمد . تا پایان دوره راهنمایی درس خواند . مجید یکسال بعداز تاسیس سپاه به عضویت سپاه درآمد . در 18 شهریور 58 برای بسیج عمومی بسوی مهاباد کردستان مجید همراه با برادرانش به پیرانشهر اعزام گردید . مجید بعداز اتمام کارهای عملیاتی با موتور خود به شوط منطقه ای در اطراف ماکو فاصله زیادی با ماکو دارد میرفت . و برای بچه های علی ده جلسات قرانی برگزار می کرد .در 27 اسفندماه بر اثر نامساعد بودن اوضاع محل سکونت به همراه چند تن از برادران دیگر مریض شده بود و با وجود اینکه به مسئولین امر و استاندار تذکر داده شده بود ولی اهمیتی نمیدادند واین امر باعث شد که بر اثر بیماری شدید از بازرگان به ارومیه برگردد تا اینکه در 5 رمضان 58 با زبان روزه در بند همراه چند تن از یارانش بدست فعال آمریکایی جهانخوار در پیکاری خونین و نبرذی نا برابر شهید شد .

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *