جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۲

استیضاح آخوندی به مصلحت کشور است

يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 595963
عضو کمیسیون عمران مجلس با ابراز امیدواری در رابطه با این‌که استیضاح به مصلحت کشور باشد افزود: شاید نبودن آخوندی در دولت به مصلحت خودش باشد.
استیضاح آخوندی به مصلحت کشور است
به گزارش جهان نيوز، امروز قرار است عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در مجلس حضور یابد و پاسخگوی نمایندگان استیضاح کننده باشد در همین رابطه حسین هاشمی تختی نژاد عضو کمیسیون عمران مجلس  اظهار کرد: بعدازظهر امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان استیضاح کننده جلسه ای برگزار می شود.

وی با بیان این‌که مجلس در موضوع استیضاح جدی است،  تصریح کرد: حرف و حدیث هایی درباره کمیسیون عمران مجلس گفته می شود که اینگونه نیست. ما همه جوانب و منافع ملی را در بحث استیضاح وزیر راه در نظر می‌گیریم.

وی با تاکید بر این‌که استیضاح وزیر راه به لحاظ فنی به سود  دولت بوده و کمک خواهد کرد، افزود: در جلسه امروز پاسخ های وزیر شنیده می شود و اگر استیضاح ضرورت داشته باشد آنرا پیگیری خواهیم کرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس در عین حال گفت: به نظر می رسد روند به سمتی است که استیضاح وزیر راه و شهرسازی عملی شود.هاشمی با ابراز امیدواری در رابطه با این‌که استیضاح به مصلحت کشور باشد افزود: شاید نبودن آخوندی در دولت به مصلحت خودش باشد.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عجب مجلس عاجزی داریم.
Iran, Islamic Republic of
اینقدر انرژی که برای یک آدم... صرف شد اگر صرف ساخت ایرباس می شد تا به حال ساخته بودیم