دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
مدیر شبکه ایران کالا اعلام کرد:

۵۰هزاردقیقه‌برنامه‌در دوره آزمایشی‌شبکه‌ایران‌کالا

يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 595957
اردشیر زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا بیان کرد که این شبکه علی رغم وجود تنگناهای مالی برای حمایت از تولید داخلی تاسیس شده است.
۵۰هزاردقیقه‌برنامه‌در دوره آزمایشی‌شبکه‌ایران‌کالا
به گزارش جهان نيوز، مراسم افتتاح شبکه ایران کالا شب گذشته ۱۲ اسفند با حضور عبدالعلی علی عسکری رییس رسانه ملی، وزیران صنعت، معدن و تجارت و جهاد و کشاورزی و همچنین نمایندگان مجلس و... برگزار شد.

در این مراسم اردشیر زابلی زاده مدیر شبکه ایران کالا با تشکر از رییس رسانه ملی در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی و تاسیس شبکه ایران کالا تصریح کرد: جریان آزاد اطلاعات بر فکر و اندیشه مردم تاثیر می گذارد و آنها را در فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و ... توانمند می کند.

وی ادامه داد: در سال های اخیر با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی توسط رهبر انقلاب تلاش شده است که با قالب های مختلف برنامه سازی در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب بکوشیم.

زابلی زاده با اشاره به نقش رییس صدا و سیما در تاسیس شبکه ایران کالا تاکید کرد: رییس صدا و سیما با تمام تنگناهای مالی و اجرایی برای دستیابی به اهداف چشم انداز اقتصادی در یک اقدام انقلابی تصمیم گرفت که شبکه ایران کالا را با هدف حمایت از تولیدات داخلی و ایرانی ایجاد کند و به من ماموریت راه اندازی این شبکه داده شد.

مدیر شبکه ایران کالا با اشاره به ماموریت های این شبکه اعلام کرد: حمایت از بازار تولید و سرمایه ایرانی، توسعه اشتغال، تبلیغ برای کالا و خدمات ایرانی به منظور رونق بازار، ارتقای کیفیت کالا و خدمات، حمایت از کار و تولیدکنندگان و ... از اهداف تبلیغات در شبکه ایران کالاست که در چارچوب سیاست های اقتصاد مقاومتی قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: شبکه ایران کالا در چشم انداز خود تلاش دارد برترین حامی تولیدات و خدمات داخلی به خصوص صنایع کوچک باشد و بسترسازی فرهنگی و ارتقای سطح دانش عمومی و الگوسازی برای فعالیت های تولیدی از جمله رویکرد شبکه ایران کالاست.

زابلی زاده در پایان سخنان خود گفت: در دوره آزمایشی این شبکه ۵۰ هزار دقیقه برنامه پخش شد و حمایت و تبلیغ رایگان بیش از ۲ هزار بنگاه تبلیغاتی و خدماتی مدنظر قرار گرفت. این شبکه ۴ هزار و ۵۰ برنامه روی آنتن برد و ۲۳۸۰ رویداد اقتصادی و رخداد علمی و کارآفرینی را به صورت زنده پوشش داد.

در این مراسم پروانه مافی نماینده مجلس در سخنان کوتاهی تصریح کرد: امیدوارم شبکه ایران کالا بتواند به رفع مشکلات گسترش استارت آپ ها کمک کند. ما باید جوانان را باور کنیم و تا آنها را باور نکنیم تحول در حوزه اقتصاد، فرهنگ و سیاست رخ نمی دهد. امیدوارم تولد این شبکه برای حوزه کسب و کارهای اقتصادی در ایران مبارک باشد.

در پایان این مراسم از چهره های فرهنگی، هنری و ورزشی مانند داریوش ارجمند، عزت الله مهرآوران، محمد گلریز، پوران درخشنده و حمید استیلی که حامی تولید داخلی بودند تجلیل شد.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *